Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik ga wel even in die richting op zoek. Het is niet voor mij dus het kan zijn dat jullie toch in de goede richting zitten.

Overigens de game in m'n EDIT heb ik al gevonden, ik kreeg ineens uit het niets een helder moment tijdens het poetsen van m'n tanden. SolarWinds van Epic Megagames!

Screenshot!

Ik moet en zal de full version van die spel ergens vandaan halen... :9~

|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
The Realone schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:15:
2D, je kijkt van bovenaf op je ruimteschip (het was een blauw schip, vrij puntig) en het doel was om naar verschillende planeten te vliegen en daar voor "mensen" opdrachten te voltooien. Zo kon je ook je schip upgraden (sterkere wapens, betere/langere schilden en een soort hyperspeed ofzo). Ik heb totaal geen idee van de naam maar ik denk er wel mensen zijn die dit weten.
Star Control II?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Klinkt voor mij ook als Spy vs Spy. Er zijn van vroeger in iedergeval 3 delen van geweest.
Op het vliegveld (alles bij elkaar halen om te kunnen vliegen), Antarctica (boot onderdelen?) en een vulkaan eiland (onderzeëer?).
Ik kan me ook geen ander spel voor de geest halen wat het anders kan zijn.
Ik ben opzoek naar de titel van een spel.
Je bent een soort van beginnend krimineel die kleine klusjes doet, zoals mensen afpersen in de buurt en dergelijke. Het spel is in een soort van 3d cartoonstyle.

Iemand een Idee. Weet echt niet meer hoe oud hij is, maar het is ene pc platform

Hallo,

Ik ben op zoek naar een spel van de Da Vincicode. Echter heb ik het spel een tijdje geleden gespeeld doormiddel van de gratis test versie. Nu door de andere spellen heen en wilde het spel weer eens proberen. Je raadt het al... kan hem dus nergens meer terugvinden. Dat wat er nu voor moet doorgaan is niet het spel wat ik toen gespeeld heb.

Wat ik (qua versie) gespeeld heb, is als bejeweld/chuzzle gemixt zeg maar. Je moet een bepaald gebied afleggen. Als je bijv. 5 stenen weghaald, dan ga je 5 vakjes vooruit. Zo zijn er natuurlijk ook diverse power-ups. Op sommige punten moet je een richting kiezen. Dat betekent dat je of een moeilijkere of makkelijke route kiest. Met daar als gevolg van de beloning uiteraard.
In sommige levels komt die pirester of de politie achter je aan.
Heb je de level doorstaan dan krijg je aan het eind een soort van puzzel die je moet oplossen, wat te herleiden is van de film.

Mocht iemand weten hoe deze versie heet.... GRAAG !!!! :) :)

Alvast bedankt.

mas bac

quote:
HerrFrog schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:27:
Ik ben opzoek naar de titel van een spel.
Je bent een soort van beginnend krimineel die kleine klusjes doet, zoals mensen afpersen in de buurt en dergelijke. Het spel is in een soort van 3d cartoonstyle.

Iemand een Idee. Weet echt niet meer hoe oud hij is, maar het is ene pc platform
gangland?
http://www.gamespot.com/p...dex.html?tag=tabs;summary

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

mas bac

quote:
Beonwulff schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:47:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een spel van de Da Vincicode. Echter heb ik het spel een tijdje geleden gespeeld doormiddel van de gratis test versie. Nu door de andere spellen heen en wilde het spel weer eens proberen. Je raadt het al... kan hem dus nergens meer terugvinden. Dat wat er nu voor moet doorgaan is niet het spel wat ik toen gespeeld heb.

Wat ik (qua versie) gespeeld heb, is als bejeweld/chuzzle gemixt zeg maar. Je moet een bepaald gebied afleggen. Als je bijv. 5 stenen weghaald, dan ga je 5 vakjes vooruit. Zo zijn er natuurlijk ook diverse power-ups. Op sommige punten moet je een richting kiezen. Dat betekent dat je of een moeilijkere of makkelijke route kiest. Met daar als gevolg van de beloning uiteraard.
In sommige levels komt die pirester of de politie achter je aan.
Heb je de level doorstaan dan krijg je aan het eind een soort van puzzel die je moet oplossen, wat te herleiden is van de film.

Mocht iemand weten hoe deze versie heet.... GRAAG !!!! :) :)

Alvast bedankt.
klinkt als dit
http://www.bigfishgames.c...62/davincicode/index.html

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

quote:
YES !!!!!

Dat is hem... many .... many... many... thanks !!!

You are the greatest ;)

Hup NAC

Ikzoek er ook weer 1.

En het is een arcadekast game. Uit de tijd van dragons lair (wat ik al eerder hier had gevraagd), rond 1980 denk ik.

Ik kan er niet zoveel meer van herinneren,

Het was een space shooter. Maar dan met echte filmpjes en achtergronden, was met foto's gemaakt denk.

filmpjes waren dus echte mensen.

het spel

Je vloog in een level van rechts naar links, vliegende schotels zagen er levensecht uit. Het was supersnel, chaotisch en het zag er toen ongelofelijk uit door die fototechniek. (ik noem het ff zo, heb geen verstand van zulke zaken :-) )

Tsja, dit is wat ik nu er van kan herrineren, tis niet veel, maar weet toch iemand waar ik het over heb?

Hallo en help.

Ik ben op zoek naar een Playstation 1 spel dat in het begin van de playstation op de demo disk stond die je erbij kreeg.
In het spel was je een paar blokjes dat een robotachtig konijn moest voorstellen met heel veel springen.
Je kon heel erg hoog springen. In de levels moest je een eindpunt zoeken. Het was een heel erg abstract spel met veel wit erin.

Ik ben ook opzoek naar de naam van een spelletje dat ik altijd speelde op mijn Pentium 1 met win95 :D

Het ging om een racespel waar je de actie van bovenaf zag. Je moest rondjes racen door verschillende levels en onderweg kon je wapens opakken en op elkaar schieten. 8)7

Ik dacht dat het iets van '' speed '' in de naam had maar dat weet ik niet zeker
;)

Hebben jullie enig idee welk spel ik bedoel?

Ik weet nog dat mijn pc daar af en toe van crashte dus het was best een modern spel voor die tijd. ik denk niet dat het een dos spel was

01Nico wijzigde dit bericht 25-09-2007 15:10 (14%)

wii for mii

death rally.
erg vet spelletje :P

deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!

Dat lijkt er idd veel op! maar die wat ik speelde zag er ietsje beter uit volges mij

Nu weten jullie wel wat ik ongeveer bedoel voor spel. Zijn er dat jullie weten nog andere varianten van die er op lijken?

01Nico wijzigde dit bericht 25-09-2007 15:16 (42%)

wii for mii

quote:
01Nico schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:14:
Dat lijkt er idd veel op! maar die wat ik speelde zag er ietsje beter uit volges mij

Nu weten jullie wel wat ik ongeveer bedoel voor spel. Zijn er dat jullie weten nog andere varianten van die er op lijken?
moet ik ff mijn oude spellen bak nakijken maar death rally was de voorganger.
die jij bedoeld is een rip-off hoe die heet weet ik niet meer :/

:'( Misschien ligt die wel in je spellenbak :9~

wii for mii

quote:
01Nico schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:29:
:'( Misschien ligt die wel in je spellenbak :9~
heb net een hele bak met van die rotzooi weg gegeven 200 orginele spellen.
maar ik zal ff rond neuzen in de bak die ik nog over heb.
anders zoek ff op google naar death rally cloon.
heb beetje beveiligd internet hier op mijn werk kan het hier dus ff niet opzoeken :|

Ik zoek de naam van een turn-based vechtspel waarbij je een simpel weergegeven figuurtje (bestaand uit blokken en cirkels) bestuurt, dmv zijn gewrichten te "expanden" of "contracten".
Zo kun je hem allerlei bewegingen laten maken om de tegenstander neer te slaan.
Het is freeware, single- en multiplayer.
Iemand enig idee?

20" iMac 2.4Ghz | iPod Video / Shuffle / Touch

Toen ik héél klein was speelde ik op een Windows 3.1 pctje een spelletje waar je zo balletjes moet over en weer slaan met palletjes. Een soort primitieve ping pong dus. Nu ik onlangs een oud computertje wist te bemachtigen, Windows 3.1, wilde ik er zoveel mogelijk spelletjes opzetten. Nu vind ik echter geen primitief ping pong spel meer. Iemand een idee ?

Somewhere in Texas there is a village missing an idiot - Specs

electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

Nu ik op Xbox Live de classic Marathon eens heb gespeeld, ben ik op zoek naar een andere game uit die periode.

Het was een donkere, grauwe game die zich in een stad in de toekomst afspeelde. Je keek van schuinboven en kon groepjes mannetjes verplaatsen en schieten. Er reden ook voertuigen rond en volgens mij kon je ook gebouwen in.

Ik weet niet zeker meer of het een Mac of Windows game was, het moet ergens midden of begin jaren 90 zijn geweest. Iemand een idee?