Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
[Nieuw Topic]Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buien even testenquote:Cowboy_Bebop schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Zoiets als sportstracker?
http://www-research.nrcc..../SportsTracker/index.html
Ik heb heel m'n telefoon en zelfs de handleiding (!quote:Acces denied. Please check security settings of your device. Exception: Permission = javax.microedition.io.Connector.file.read
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:19:
Vandaag (of morgen) zou mijn 4 GB kaartje moeten binnenkomen.
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Ik heb nu opera geinstalleerd en krijg nu wel een echte foutmelding:"U heeft geen mobiele telefon waarmee u een beveiligde verbinding kunt opzetten"quote:RvdP schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:57:
Heb net ff Rabo Mobiel Bankieren geprobeerd, werkt bij mij helaas ook niet. Vind die foutmelding trouwens best briljant..."Er ging iets mis..." haha![]()
Dacht ook dat de N95 standaard browser SSL ondersteunt. Misschien dat 't met Opera wel lukt, iemand?
Nou, ik vind het best interessant om te horen dat de 4GB kaartjes leverbaar zijn. Als N95 bezitter dus.quote:Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
Ja werkt, geinig proggie wel :-)quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:51:
[...]
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buiten even testen
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:09 (69%)
Ahh dat is mooi voor jou, in heel Amsterdam bij de NSP doen ze nog niks aan het Slider probleem !quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Ik blijf met 2 vragen zitten:
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
De tweede vraag die ik heb gaat over het printen vanaf de n95. In de gebruiksaanwijzing staat op blz 72 dat dit mogelijk zou zijn via WLAN, maar wanneer ik dit probeer, begint de N95 alleen maar over bluetooth verbindingen. Is het iemand gelukt om te printen naar een netwerk printer via WLAN
Alvast bedankt
Waarom kopen als het gewoon op internet staat? Zoek maar eens in de nieuwsgroepen.quote:Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypal
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Ik gebruik zelf het progje SmartProfiles specifiek hiervoor. Erg handig en kleine footprint (gebruikt weinig geheugen). Wel betaal-software, maar met een beetje handigheid (ahum...Emule) is dit makkelijk op te lossenquote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Ik blijf met 2 vragen zitten:
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
dafmay wijzigde dit bericht 29-06-2007 11:48 (4%)
Ben ik ook wel benieuwt naar, heb overgens alle 3 de NSP in Amsterdam een mail gestuurd hoe het in vredesnaam mogelijk dat in Amsterdam nog geen Slider word gerepareerd van de N95...,quote:dafmay schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Btw Hoe heeft men het slider-probleem opgelost ? Wordt de hele schuif vervangen of repareert men de oude oid ?
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 11:58 (5%)
En alle speling is nu weg, zowel als je het dicht hebt en open, of zit er als je hem dicht hebt nog 1mm speling in ?quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
Er is een nieuw onderdeeltje in gezet, maar geen compleet nieuwe schuif.
Goh, toch prettig dat het op zo'n vrij eenvoudige manier op te lossen is. Kan ook bijna niet anders, want als de kosten hoog zouden zijn, dan gaat Nokia het sliderprobleem niet zomaar door de NSP's laten oplossen.quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
Er is een nieuw onderdeeltje in gezet, maar geen compleet nieuwe schuif.
Aha dat is interessante info, wb meer weerstand vd slider. Ik heb namelijk zelf het sliderprobleem opgelost dmv stukje tape (zie ergens in dit forum) op rail van begeleiding slider. En dat levert ook een spelingvrije slider op, maar inderdaad met iets meer weerstand dan voorheen. Lijkt erop dat ik mijn slider dus eigenlijk niet hoef te laten repareren. Ik had namelijk gehoopt dat na vervangen van slider deze iets soepeler zou gaan.quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
dafmay wijzigde dit bericht 29-06-2007 12:19 (11%)
Maar als je hem gewoon dicht hebt, zit er dus nog wat speling in ?quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 12:22 (8%)
Pardon!?quote:Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.quote:...
Maar goed...
Eigenlijk kwam ik even wat posten om iets met jullie te delen wat wel degelijk meerwaarde heeft voor de meeste N95 gebruikers.
[...] Global Race [...]
Whahahaha LOLquote:illuster schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:55:
[...]
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos