Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Kolibrie18 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:07:
[...]

Heeel erg bedankt! Ik volg dit forum actief, maar ik post weinig. Ik die post ook al gelezen, maar ik durfde het eigenlijk niet te downloaden, want dat wou ik via de officiële site doen. Ik wacht toch nog maar heel even, totdat de officiële firmware komt. Daarbij zit ook A-GPS, lijkt me een geweldige oplossing.

Overigens ben ik er achter gekomen dat wanneer je je n95 niet vast houdt, maar ergens neerlegt, je een snellere fix krijgt. Maar met A-GPS zal het nog sneller gaan
De link van de officiele site is ook gepost... door mij tenminste. Hij staat/stond? daar nog op de servers... alleen geen directe link meer op de site van smart2go zelf

quote:
Thanx Wimmel!

dus dat zijn de service points oowww relaxt! doen hun het terplekke of moet je de telefoon inleveren?
en moet ik ze van te voren bellen? heb me laten vertellen dat er een nieuw kapje op word gezet om het sliderprobleem op te laten lossen, en hoelang duurt zoiets denk je ?

specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
deTuinman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:37:
[...]

sorry hoor maar het is een smartphone en geen homo/meiden telefoon
Haha! Ik wil ook geen homo/meiden telefoon, maar bij mijn 7610 zat zo'n polsbandje (beter woord wellicht) en dat heeft hem al heel wat aanrakingen met de grond voorkomen!

Bij de N73 zit trouwens ook een doekje om het scherm mee schoon te poetsen, zit hier ook niet bij. Maar goed. Mij hoor je (niet) klagen!

Poeh wijzigde dit bericht 27-06-2007 20:45 (16%)

quote:
Melkbus schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:28:
Al een tijdje een N95, maar nu sinds kort een auto. Nu vroeg ik me af: hoe gebruiken de tweakers hier hun N95 in de auto?
Ik ben namelijk eigenlijk op zoek naar een soort mooie houder (geen carkit) zodat ik een beetje normaal kan zien waar ik heen moet als ik navigatie gebruik. Maar echt vinden doe ik ze niet. Deze zou ik dan het liefst gebruiken icm een autolader.
Iemand tips of slimme oplossingen?
Volgens mij had ik 'm al eens eerder gepost:

http://www.xs4all.nl/~jrborg/N9516.jpg

Dit is een set bestaande uit de Nokia HH-12 (arm met zuignap) en de CR-39 (houder voor de tlf.); met een losse autolader, bij mij de LCH-12 met verloopstukje CA-44 (maar Nokia heeft ook wel een lader die zonder dat verloopstukje werkt).

Hier vindt je overigens mijn ervaringen met de N95 tot nu toe...

quote:
MacJohn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:50:
[...]

Bij die review van jou, op dat fotootje waar hij naast die bluetooth-headset ligt, wat voor screensaver is dat? Die wil ik ook :D

bvd

quote:
lbuysers schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:01:
6GB & 8GB SanDisk microSD kaartjes onderweg!

Klik voor meer informatie: http://home.businesswire....627005295&newsLang=en

Edit: is al gepost, mag volgende keer wel iets duidelijker Holleboomer.
offtopic:
Die smiley was toch genoeg. Wat een jaloezie O-)

Jules

quote:
[...]

vind ik geen goed argument, bij de N80 zat er 1 en bij de N73 ook. Dat zijn ook smarphones en ook N-series. Ik zie niet in waarom er geen bandje bij de N95 kan vooral voor potentiele valschade en diefstal, met een bandje om je pols loop je minder risico.

[...]

Ik heb de Nokia n95 ( als 1 van de eerste !) en ik ben homo !!
Dus dat koortje hadden ze er toch wel bij kunnen doen ! ;-))

ik heb me suf gelezen in andere delen maar toch antwoord niet gevonden..sorry ik vraag het nog maals:
bij usb verbinding krijg ik nieuwe hardware gevonden >> portable device driver....(zeeeeer irritant)
ik heb gelezen dat jet weg kan halen maar niet gevonden hoe... kan iemand aub heel kort uitleggen of verwijzen in welke deel het staat?

quote:
d1xi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:33:
[...]

Bij die review van jou, op dat fotootje waar hij naast die bluetooth-headset ligt, wat voor screensaver is dat? Die wil ik ook :D

bvd
Die hoort bij het programma HandyClock, als je die hebt kun je in je themes "calendar" als screensaver instellen :)
(Overigens heb ik 'm nog steeds niet betaald, als je de testversie hebt -7 dagen- maar die verder niet gebruikt, werkt de screensaver wél)

Reg. datum: 03 februari 2005

Vandaag ook via T-mobile ontvangen! :) Vorige week besteld, zeiden ze dat het toestel een levertijd van +/- 6 weken had.

Maar wat een super ding zeg! Zoveel mogelijkheden!

Alleen jammer dat wifi soms wel eens wat hapert, maar zeker tevereden, helemaal als je wifi vergelijkt met wifi op de MDA Vario.

Zonet ook direct maar een Screenprotector van Brando besteld, iemand ervaring met deze dingen?

quote:
Memo86 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:35:
ik heb me suf gelezen in andere delen maar toch antwoord niet gevonden..sorry ik vraag het nog maals:
bij usb verbinding krijg ik nieuwe hardware gevonden >> portable device driver....(zeeeeer irritant)
ik heb gelezen dat jet weg kan halen maar niet gevonden hoe... kan iemand aub heel kort uitleggen of verwijzen in welke deel het staat?
Dat staat in de openingspost.

Reg. datum: 14 november 2006

quote:
Hopelijk heb je hier wat aan: http://discussions.nokia-...uite&message.id=14295

:D

Intentionally Left Blank

quote:
Dan heb je alles gelezen... behalve de OP ;). Staat er gewoon in onder het kopje Mini FAQ
quote:
MauSS schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:17:
[...]

Thanx Wimmel!

dus dat zijn de service points oowww relaxt! doen hun het terplekke of moet je de telefoon inleveren?
en moet ik ze van te voren bellen? heb me laten vertellen dat er een nieuw kapje op word gezet om het sliderprobleem op te laten lossen, en hoelang duurt zoiets denk je ?
Ik zou ze eerst even bellen om je probleem voor te leggen. Vervangen van een Slider kost ongeveer vijftien á twintig minuutjes, dus als ze weten dat je komt dan zou je er wel eens op kunnen wachten.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

quote:
P3gasus schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:46:
Vandaag ook via T-mobile ontvangen! :) Vorige week besteld, zeiden ze dat het toestel een levertijd van +/- 6 weken had.

Zonet ook direct maar een Screenprotector van Brando besteld, iemand ervaring met deze dingen?
Ik heb 'm ook sinds gisteren binnen! Had 'm anderhalve week geleden besteld bij T-Mobile, en daar zeiden ze toen ook dat het 6 weken ging duren. Dus blij verrast! Helaas wel een beetje een speling in de slider, maar dat laat ik wel een keertje fixen.

Verder een super apparaat! Wat een mogelijkheden!

Moet er wel aan wennen. Zo vind ik de invoer van tekst minder soepel dan op m'n Sony Ericsson. Zal wel even wennen zijn, heb jaren geen Nokia meer gebruikt...

Maareh waar haal jij die screenprotector vandaan? Bij de pdashop.nl is 'ie uitverkocht... :(

Dan nog een vraagje:

Ik heb twee auto's. En ik wil handsfree bellen. En navigeren. Liefst een houder met zuignap, die kan ik dan van auto wisselen. Ik heb verder graag een carkit die ik niet elke dag aan 't infuus moet leggen (lees: stroom).

Ooit had ik voor een Nokia 6210 een inbouwcarkit van Nokia. Eigenlijk werkte dat het beste. Maar sja, die ga ik dus niet dubbel kopen voor twee auto's tenzij dat echt de beste optie is. Ik wil gewoon goeie geluidskwaliteit en ik ben een beetje bang dat blauwtand de batterijen zo snel leegvreet. Alhoewel, als de telefoonhouder ook de telefoon oplaadt is dat misschien wel weer ok.

Zo'n handsfree ding in de peuken-aansteker lijkt me niks. In m'n ene auto zit die nml IN de asbak zo ongeveer (dus die hangt dan altijd open, niet praktisch), en in de andere auto zit de aansteker ongeveer bij mijn rechterknie (ik heb het ook niet bedacht...).

Iemand tips?

Reg. datum: 01 maart 2006

quote:
Melkbus schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:28:
Al een tijdje een N95, maar nu sinds kort een auto. Nu vroeg ik me af: hoe gebruiken de tweakers hier hun N95 in de auto?
Ik ben namelijk eigenlijk op zoek naar een soort mooie houder (geen carkit) zodat ik een beetje normaal kan zien waar ik heen moet als ik navigatie gebruik. Maar echt vinden doe ik ze niet. Deze zou ik dan het liefst gebruiken icm een autolader.
Iemand tips of slimme oplossingen?
Ik gebruik die brodit actieve houder in combinatie met zo'n brodit clip-on ding voor in de auto.. werkt ideaal moet ik zeggen, al moet ik dat snoertje van mijn telefoon naar de accuaansluiting nog een keer inkorten, want die hangt nu voor mijn pook ongeveer.

Ik zal als ik tijd heb kijken of ik even een fototje kan schieten, als daar intresse in is natuurlijk :)

Reg. datum: 04 juli 2006

Mijn HP PhotoSmart 8450 ondersteunt Bluetooth-afdrukken (middels een stickie). Met mijn 7610 kan ik direct via bluetooth een afdruk maken, maar wanneer ik dat met de N95 probeer, krijg ik een 'Afdrukfout -1'. Iemand een idee?

quote:
Razor109 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:23:
[...]

zoals ik al eerder zei, de 4gb micro-sd kaartjes zijn vrijwel nog niet leverbaar, en staan in het systeem bij veel winkels als Pre-Order. Als je beetje had opgezocht had je gevonden dat ze vrijwel nog nergens leverbaar zijn, althans niet hier in nederland. Zal nog wel even duren voor ze overal te vinden zijn. Of't nog lukt voor 20 juli vraag ik me af. Zul je eens contact moeten opnemen met de winkel.
Ik heb het samen met me N95 gekocht en jawel in Nederland :) Ik werk zelf in een Phone House. Mijn ervaring met de nieuwe 4gig micro kaartje is super. Ik heb ook 2 gig geprobeerd en de 4gig is mijn ogen minstens net zo snel. Daarnaast werkt het kaart ook op een nieuwe technologie en dat betekend dat N95 het alleen ondersteunt. Ik heb hem voor 80 euro gekocht + een speciale cardreader wat er bij zit, want de normale cardreaders ondersteunen het niet.

Reg. datum: 03 februari 2005

Ik heb een probleempje met het instellen van een Flickr account.

Ik volg verder alle instructies op deze pagina: http://www.flickr.com/nokia/configure/n95/

Na alle gegevens ingevuld te hebben (e-mailadres en wachtwoord) druk ik op gereed, hierna vraag hij of hij deze account wil toevoegen, echter hierna gebeurt er niets en vraagt alleen of hij de services moet ophalen (dit mislukt echter). Er staan nu alleen 2 'accounts' (Nieuwe Flickr en nieuwe Vox account aanmaken).

Wel staat er onder instellingen > accounts (bij flickr) mijn toegevoegde account maar deze kan ik verder alleen maar wijzigen.

Weet iemand raad hiermee? Alvast bedankt!

[quote]Wicked-Game schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:30:
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect.

Irritant zeg: ik kreeg gisteren een telefoontje van MM, kan nog zeker 2 weken duren voordat ik er een krijg. Vodafone zou niet kunnen leveren. Vodafone geeft aan helemaal niet aan MM te leveren.
MM krijgt de toestellen van Nokia zelf. 8)7
Baaalen zeg!!!

quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:49:
[...]

Dan heb je alles gelezen... behalve de OP ;). Staat er gewoon in onder het kopje Mini FAQ
[...]

Ik zou ze eerst even bellen om je probleem voor te leggen. Vervangen van een Slider kost ongeveer vijftien á twintig minuutjes, dus als ze weten dat je komt dan zou je er wel eens op kunnen wachten.
Hmmm Teleword aan de Kinkerstraat doet nog helemaal niks, ze zeggen, de monteur van ons doet voorlopig helemaal niks met de N95 ???, zeer vaag allemaal......

En Multicom B.V. doet ook niks niks aan de slider......

Albert020 wijzigde dit bericht 28-06-2007 10:23 (4%)

Op deze site( http://myn95.com/) staat een mogelijke oplossing tegen de ruis van de headset, mij lukte het echter niet op deze manier. Willen jullie het eens een keer proberen?

quote:
grizzlyb schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Thanks voor het snelle antwoord,

;) Add, modify and filter http request headers. You can modify the user agent string, add headers to spoof a mobile request (e.g. x-up-calling-line-id) and much more. Take a look at the help tab of the Modify Headers window..........

Whow, ik leun nog sterk op het principe plug and play.
En nu nog een cursus developer :'(
Als je deze plugin gebruikt:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/59

icm de user string van een N95 die ik zag op deze site:
quote:
MacJohn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:50:
[...]
http://www.xs4all.nl/~jrborg/N95.html

dan kom je al een heel eind volgens mij.. als je nu internet met je laptop met firefox icm je N95 kunnen ze iig niet aan je user agent zien dat je met een laptop bezig bent. Maar zijn volgens mij nog wel genoeg andere manieren waardoor ze dat kunnen zien toch?

quote:
harley56 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:09:
[quote]Wicked-Game schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:30:
Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect.

Irritant zeg: ik kreeg gisteren een telefoontje van MM, kan nog zeker 2 weken duren voordat ik er een krijg. Vodafone zou niet kunnen leveren. Vodafone geeft aan helemaal niet aan MM te leveren.
MM krijgt de toestellen van Nokia zelf. 8)7
Baaalen zeg!!!
Zeker balen zeg, ik sta nu redelijk hoog op de wachtlijst, plek 2 dacht ik. Dus ik hoop eigenlijk dat ik voor de vakantie naar Portugal (dit weekend) de telefoon krijg, anders moet ik nog drie weken wachten.

Trouwens iets anders, is het met Wifi ook mogelijk bestandoverdracht tussen pc en telefoon uit te voeren?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws