Gathering of Tweakers

Quicksearch
Misschien aparte vraag, maar weet iemand leuke flash screensavers? 320x240... een site ofzo... zal wel in flash lite gemaakt moeten zijn... Maar ik heb de Psiloc Reflect Theme.. en die kan ze dan afspelen als screensaver, maarja ik kan niet echt veel vinden... en ben zelf niet een geweldige held met flash.

thnx alvast!

ik heb 2 4gb's micro kaartjes bij Wikosystems.nl besteld. ze hadden er gister 10 binnen gekregen maar deze waren al uitverkocht. Nu krijgen ze 4 juli weer een nieuwe levering.

Reg. datum: 08 mei 2007

4gb zijn al een tijdje gewoon verkrijgbaar bij The Phonehouse

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:28:
Misschien aparte vraag, maar weet iemand leuke flash screensavers? 320x240... een site ofzo... zal wel in flash lite gemaakt moeten zijn... Maar ik heb de Psiloc Reflect Theme.. en die kan ze dan afspelen als screensaver, maarja ik kan niet echt veel vinden... en ben zelf niet een geweldige held met flash.

thnx alvast!
Ik zou deze theme graag ook op m'n N95 hebben 8) Zou je mij kunnen PM-en ? Thanks !!!

quote:
dafmay schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:09:
[...]

Ik zou deze theme graag ook op m'n N95 hebben 8) Zou je mij kunnen PM-en ? Thanks !!!
http://shop.psiloc.com/en..._ReflectTheme_S603rd.sisx

quote:
Ja dan heb je er eigenlijk nog weinig aan, want je moet een license key hebben voor die het installeerd. En die checkt ie over het internet. Dus is maar 1-malig te gebruiken. Dus je kan hem niet gratis krijgen haha. Ik heb zelf geen creditcard. Ik had mazzel. Kreeg hem gratis van darla mack. Ja ja de enige echte. Moet alleen klein reviewtje maken in ruil ervoor als ik er zin in heb dan haha.

Mau_Maus wijzigde dit bericht 26-06-2007 23:50 (3%)

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:47:
[...]

Ja dan heb je er eigenlijk nog weinig aan, want je moet een license key hebben voor die het installeerd. En die checkt ie over het internet. Dus is maar 1-malig. Dus je kan hem niet gratis krijgen haha. Ik had mazzel. Kreeg hem gratis van dasla mack. Ja ja de enige echte. Moet alleen klein reviewtje maken in ruil ervoor als ik er zin in heb dan haha.
Ja daar was ik al bang voor ;) Had wel al een gekraakte versie gevonden (mbv signen .sis bestand), maar die krijg ik helaas niet aan de praat. Ach ja, dan maar verder met de "Blue dot"-theme. Ook een erg mooie naar mijn mening.

quote:
cey schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:01:
Serieus?
CRAP!
Want ik zie ze anders niet staan bij de officiele leverings partners lijst van Sandisk.
Ik heb namelijk nog een bon die ik kan besteden bij The Phonehouse en deze is nog een jaar geldig.
Anders haal ik er wel eentje en zet ik deze weer op Marktplaats ofzo.
Kan ook nog.

Maar ik hoop dat Salland de verwachte leverdatum niet weer verzet.
Bij mij is deze ook verschoven naar de 29ste.
Echter geeft dit geen garantie dat het ook de echte datum zal zijn.
Dit is namelijk al de DERDE keer dat ik een bericht van wijziging krijg omtrent de verwachte leverdatum. :/

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Hallo,
Mijn broer en ik hebben beide een n95. Hij heeft hem een stuk later ontvangen, ik heb 'm sinds de release en hij nu ongeveer een maand.
Toen ik ze gisteren naast elkaar had en die van hem heel langzaam openschoof voelde ik 2 'trappen' voor dat hij helemaal open was. Ik durf niet meer over het sliderprobleem te gaan beginnen :D maar zou het kunnen dat hij een maand geleden al een 'nieuwe' slider gekregen heeft? Het geheel voelt ook wat solider aan de die van mij.

Reg. datum: 25 januari 2007

quote:
Ja dat vraag ik me dus ook af, hoe is de snelheid met 4GB ?
Vergeet de 4GB, de 8GB komt eraan (nog ff wachten) :D

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=18c6ec4

Reg. datum: 14 mei 2007

hoe kopieer je alle simcontacten van sim naar tel?
o ja, na opnieuw instaleren en uitpakken van de profile was PS3 Video9 gelukt :)

quote:
cey schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:01:
Yeps weet ik maar ben niet vanplan om ¤ 80 te gaan uitgeven voor 4gb

80,- euro is inderdaad best veel geld, maar dan heb je hem wel meteen :)
Heb hier even naar The Phonehouse gebeld, en zijn gewoon op voorraad...

quote:
pascalletje schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:45:
80,- euro is inderdaad best veel geld, maar dan heb je hem wel meteen :)
Heb hier even naar The Phonehouse gebeld, en zijn gewoon op voorraad...
Ik had ze ook gebeld, maar ¤ 80 is mij te duur, kijk wel even veder ;)
Of wacht anders nog wel effe, zoveel haast heb ik er nou ook weer niet mee........

Albert020 wijzigde dit bericht 27-06-2007 09:59 (11%)

Wat moeten jullie allemaal met zoveel GB in je Telefoon? 2GB is toch meer dan voldoende?

Reg. datum: 15 juni 2000

quote:
Indotastic schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:
Wat moeten jullie allemaal met zoveel GB in je Telefoon? 2GB is toch meer dan voldoende?
Hahahah, 4Gb is nog krap :P

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
Indotastic schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:23:
Wat dacht je van alle kaarten van West-Europa voor Route66 erop zetten. Dan heb je nog iets van 2 GB over voor muziek en filmpjes. Dan is ie zo vol.

Inderdaad te krap!!

Maar zullen we het weer over de N95 hebben? Ik ben begonnen met het posten over de 4GB kaart, dus nu ook de laatste hoop ik:D

lauw8 wijzigde dit bericht 27-06-2007 12:04 (15%)

Ik zit er aan te denken of ik mijn n73 moet inruilen voor een n95
Is er iemand die eerst een n73 had en nu een n95 heeft die mij kan vertellen wat er beter/slechter aan is?

quote:
Dayuum schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:39:
Is er iemand die eerst een n73 had en nu een n95 heeft die mij kan vertellen wat er beter/slechter aan is?
Lees 1 van de honderden reviews die te vinden zijn. Ga naar de Nokia site en compare de telefoons. Lees de startposts van N95 en N73 topic. Gebruik Google. Gebruik GoT search.

Maar één ding: ga geen nutteloze vragen stellen in dit topic :(

quote:
Of vergelijk maar even op Nieuwemobiel.nl

Albert020 wijzigde dit bericht 27-06-2007 13:02 (3%)

Gisteren was er een nieuwe versie van de N95 klaar voor mij bij de MM. Na het geval van de DOA, is dit heel snel een nieuwe. En deze draait perfect. Maar heb gisteren eens zitten spelen ermee en de meeste dingen zijn allemaal heel duidelijk. Toch heb ik een klein issue.

Heb thuis een Linksys WRT300n router en daarop krijgt de N95 wel verbinding maar gooit hem er ook heel snel weer uit met o.a. Time Out of verbinding is er niet. Nu heb ik al wel wat op internet gezocht maar eigenlijk geen bevredigend antwoord kunnen vinden dat werkt. Ik hoop eigenlik dat jullie eventueel een oplossing hebben.

De N95 heeft de volgende firmware:

v11.0.0.26
17-04-07
RM-159
Nokia N95 (74.01)

Ik gebruik helaas deze dag nog de Sony Ericsson k750i.. nu zou ik vandaag de N95 krijgen ma dit wordt morgen.. Nu houd ik alles van contactgegevens van mijn telefoon bij met het programma "My Phone Explorer". Vanaf morgen moet ik dus Nokia PC Suite gaan gebruiken. Is er iets dat de contactgegevens converteerd naar die van Nokia PC Suite? Of moet ik echt alles over gaan typen?

Het is geen optie om alles op de K750i naar het simkaartje te kopieren en op de n95 weer op de telefoon omdat dan alle e-mailadressen en dergelijke weg gaan.

quote:
Yep, ik. Heb ze allebei gehad. Ik moet zeggen, de N95 is wel net ff wat uitgebreider, maar voelt een stuk slechter aan. Komt natuurlijk ook omdat de N73 een block is en de N95 een slider. Afgezien van de Wlan en de interne GPS doen de telefoons elkaar niet veel. Wlan gebruik ik in de praktijk zelden (alleen thuis eigenlijk, onderweg gebruik ik PIT van TMobile). En de interne GPS is verre van oke.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

quote:
bounzer schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:44:
[...]

Yep, ik. Heb ze allebei gehad. Ik moet zeggen, de N95 is wel net ff wat uitgebreider, maar voelt een stuk slechter aan. Komt natuurlijk ook omdat de N73 een block is en de N95 een slider. Afgezien van de Wlan en de interne GPS doen de telefoons elkaar niet veel. Wlan gebruik ik in de praktijk zelden (alleen thuis eigenlijk, onderweg gebruik ik PIT van TMobile). En de interne GPS is verre van oke.
Wat een onnodig tendentieus bericht. Voelt een stuk slechter aan: laat je slider dan fixen! Snelheid van N95 is veel hoger dan van N73, open maar eens op allebei het menu. Scherm N95 is groter en mooier. Camera is (veel) beter. Interne GPS verre van oke: dat geldt voor jou. Ik heb altijd binnen 30 sec een fix en navigeren heeft me tot nu toe (>1 maand in bezit) nog nooit in de steek gelaten. Verder produceert de N95 beter geluid bij het luisteren naar mp3's. Nogmaals, voor de vragensteller: gooi de telefoons eens naast elkaar in de compare functie van nokia.nl!

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96

quote:
Flashfox schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:49:
[...]
quote:
Wat een onnodig tendentieus bericht. Voelt een stuk slechter aan: laat je slider dan fixen! Snelheid van N95 is veel hoger dan van N73, open maar eens op allebei het menu. Scherm N95 is groter en mooier. Camera is (veel) beter. Interne GPS verre van oke: dat geldt voor jou. Ik heb altijd binnen 30 sec een fix en navigeren heeft me tot nu toe (>1 maand in bezit) nog nooit in de steek gelaten. Verder produceert de N95 beter geluid bij het luisteren naar mp3's. Nogmaals, voor de vragensteller: gooi de telefoons eens naast elkaar in de compare functie van nokia.nl!
Mee eens: behalve de dat de modellen qua bouw verschillend zijn, gaan de functies toch echt over de n73 heen
- kleuren in je scherm (256k tov 16m)
- n95 heeft 3,5mm headphonejack
- n95 heeft mini-usb poort
- n95 heeft interne gps (of ie goed is doet er niet toe, hij heeft m)
- meer shared mem (40mb tov 160mb)
- Camera (iig de video) is beter, stukken beter zelfs
- n95 heeft HSDPA ondersteuning
- n95 bezit Wlan (b/g)

de enige plus die ik zie bij de n73 tov de n95 (afgezien van het design dat persoonlijke voorkeur is) is de battry life, de n73 verbruikt een stuk minder juice in zn gebruik en heeft daarbij een hogere capaciteit aan boord.

martincm wijzigde dit bericht 27-06-2007 15:55 (13%)

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws