Collega!!quote:
Daar werk ik ook!
Hopefully it's just a fase...
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 5)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
[Nieuw Topic]Collega!!quote:
Bouwe wijzigde dit bericht 19-07-2007 19:45 (11%)
Rukapul wijzigde dit bericht 18-07-2007 21:54 (87%)
Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy
In Memoriam: Lars Toenk Muller (27-06-2005 - 28-06-2005) :'(
Ook AutoFan?
fotospullekes
En wat doet een DVBE zoals jij dan precies als ik vragen mag?quote:ArvidWillem schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:46:
Ben ook net begonnen aan een nieuwe baan, hiervoor parttime op een helpdesk (IPB KPN) gewerkt en nu afstudeerstage aan het doen.
Huidige functie: Digital Video Broadcast Engineer
System Network Engineer (gokje)? Wat is BE?quote:ArvidWillem schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:46:
Opleiding: HBO informatica - SNE/BE (Amsterdam)
Wat een gigantisch salaris voor een afstudeerder! Zoveel kreeg ik geeneens voor mijn gehele afstudeeropdracht. Wat verdien je als afgestudeerde dan wel niet ?quote:ArvidWillem schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:46
Maand salaris(bruto): 3000 + 200 (omdat ik geen pensioen opbouw... nog...) + 145 (reiskosten)
Al was het geen stage dan zou ik het nog veel vindenquote:wsiev schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:25:
[...]
Wat een gigantisch salaris voor een afstudeerder! Zoveel kreeg ik geeneens voor mijn gehele afstudeeropdracht. Wat verdien je als afgestudeerde dan wel niet ?
To be, or not to be, those are the parameters
[lame]quote:
No production networks were harmed during this posting
GTX was er nog niet destijdsquote:dartbord schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:47:
[...]
[lame]
Wel jammer dat je geen GTX kreeg![]()
[/lame]
Leuk salaris wel!
Netjes dat je al meteen vanaf je 17e relevante werk ervaring bent gaan op doen.
Of tel je stages ook mee?
(is in mijn ervaring meestal niet geldend als relevante werk ervaring)
Yep, ik ben blij dat ik geen UPC klant ben.quote:rwb schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:26:
[...]
Al was het geen stage dan zou ik het nog veel vinden
Stage zit in opleidingen inbegrepen en als de opleiding relevant is, heb je altijd die stage als relevante werkervaring gedaan. Ik vind het dus wel relevant, maar niet niet nodig om apart te noemen, want het zit standaard in je opleiding.quote:paella schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:52:
Geldend voor wie? Als het relevant is, dan is een werkgever er wel degelijk geinteresseerd in natuurlijk.
Helsie wijzigde dit bericht 19-07-2007 20:05 (51%)
No production networks were harmed during this posting
quote:
Hoe herkennen jullie dat? Ook voor gewerkt? Wat zijn jullie ervaringen?quote:
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Zoals je misschien opgevallen wasquote:Ronald Koeman schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:27:
[...]
[...]
Hoe herkennen jullie dat? Ook voor gewerkt? Wat zijn jullie ervaringen?
Oftwel heb het contract ook onder ogen gehad.quote:Apz0r schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:25:
[...]
Ik denk sinds vorige week van wel ja...
Mag 1 okt beginnen.
SNE is idd system network engineerquote:Digitizers schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:45:
[...]
System Network Engineer (gokje)? Wat is BE?
ArvidWillem wijzigde dit bericht 20-07-2007 14:53 (5%)
Goed geregeld. Dat heb je wel snel gedaan moet ik zeggen...quote:ArvidWillem schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:51:
[...]
SNE is idd system network engineer
BE is Business Engineer
maar hiermee bedoel ik gewoon waar ik mij op heb gefocussed tijdens mijn studie.
Ik ben nog niet afgestudeerd, dit geld voor school als afstudeeropdracht...
maar in feite ben ik gewoon aangenomen.
wat ik doe?
Ik ontwerp (met een team) DVB architecturen en implementeer deze vervolgens in verschillende landen in europa...
ben zelf ook wel blij met instap salaris
lolquote:exile0000 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:05:
Leeftijd: 27
Opleiding: Scheikundige Technologie aan de TU/e
Werkervaring: 3 jaar
Werkgever: OGD
Huidige functie: Systeembeheerder
Laptop: nope
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: nope
GSM: nope
Auto: nope
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: reiskostenvergoeding, elke vrijdag gratis bier bij de borrel op kantoor, regelmatig uit eten met account managers, praktisch onbeperkt opleidingsbudget voor cursussen, boeken, tijdschriften, seminars, etcetera, veel leuke uitjes en een hele relaxte bedrijfscultuur.
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): 2600
Zeker lolquote:
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 5)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona