nou vertel mij dan maar hoe ik dat spel dan gespeeld heb en morgen weer ga spelen.quote:
ik zal morgen ff een foto maken
en hier ff op plakken
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PS3/360] Rock Band
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]nou vertel mij dan maar hoe ik dat spel dan gespeeld heb en morgen weer ga spelen.quote:Boeboe schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:06:
[...]
Dat is dus een regelrechte leugen. Zelfs de licenties voor Europa waren nog niet in orde, een releasedatum is ook nog niet vrijgegeven.
Computergames veranderen geen kinderen.anders zouden wij na pacman wel rare pilletjes eten onder vage electronische muziek..
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
*zucht* het gaat niet over import he, deze rakker beweert dat het spel al heel even beschikbaar geweest is in europa, terwijl dat simpelweg onmogelijk is om meerdere redenenen.quote:debart schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:35:
Altijd zo leuk he dat mensen zo kunnen doen..
You sir!,are a lair! lair lair pants on fire!
Nou kameraad van dopje en mij heeft hem al een paar maand thuis.Dus als je niet weet waar je over praat beschuldig dan ook niet zomaar iemand.
Of doe een bellteje naar Gameshop enschede!misschien hebben ze er nog 1 liggen.
170 euro kost die.
Heb weer zin in morgen avond!!!!en dopje!jij blijft van de mic af!
ik heb ff geen open internet hier maar.quote:Boeboe schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:30:
[...]
*zucht* het gaat niet over import he, deze rakker beweert dat het spel al heel even beschikbaar geweest is in europa, terwijl dat simpelweg onmogelijk is om meerdere redenenen.
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.quote:dopje1982 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:47:[...]
ik heb ff geen open internet hier maar.
ik heb m besteld en gekregen of het nu import is of niet ....
geen idee.
maar hij was er de modellen die nog in de winkel stonden zijn nu alle 3 weer terug ivm problemen met de gitaar.
verder weet ik het ook niet.
zou zomaar kunnen dat het import was![]()
maar ja ik heb het gespeeld en ik heb gezegd wat ik wist en persoonlijk vind ik GH3 beter
gameshop enschedequote:Ryack schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.
Waar heb jij je versie besteld?
De officiele releasedatum was ooit 6 maart. Op dit moment is er geen een voor Europa. Zal nog wel even duren dus.quote:Ryack schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.
Waar heb jij je versie besteld?
jefjef wijzigde dit bericht 04-04-2008 23:46 (27%)
2X2L calling CQ
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Ja joh, waarom niet!?quote:Inmiddels zijn de prijzen voor DLC bekend geworden. De losse tracks zullen 160 MS Points gaan kosten, in tegenstelling tot de 80 MS Points die losse tracks in de VS kosten.
oh my god, ze zijn echt HELEMAAL gek geworden bij EA...quote:
Phusebox wijzigde dit bericht 08-04-2008 19:08 (24%)
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP
heb je een ps3 of 360?quote:Shiver23 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:53:
Nou, geweldig!
23 mei komt Rock Band naar Europa. Het gaat alleen om de 360 versie. Wordt eerst in Engeland, Duitsland en Frankrijk verkocht. Gaat 170 euro kosten voor de instrumenten en daar moet je dan het spel nog eens bijkopen voor 65 euro.
Zodra ik het geld kan missen ga ik Rock Band dus importeren of bij een importzaak halen. Dit gaat helemaal nergens over.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24436
jefjef wijzigde dit bericht 08-04-2008 21:03 (71%)
2X2L calling CQ
PS3quote:
oke heb nog 1 expemplaar over van alleen het spel in seal is de UK versie...dus wanneer je wil mag je me PMenquote:
2X2L calling CQ
Een boycot zal in dit geval geen probleem zijn want ik ken maar weinig mensen die bereid zijn om zoveel geld neer te tellen voor een game. In de VS was dit spel een grote hit, maar in Europa zal het ongetwijfeld gaan floppen. EA en Harmonix zijn veel te gretig geweest.quote:SeamusXanthus schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:56:
Bizar die prijzen voor Europa. Dit is zo belachelijk dat op 1 april niemand het had geloofd! Eigenlijk kan ik dit nog steeds niet geloven. Enige wat iedereen massaal kan doen is het spel NIET kopen. Ik maak me eigenlijk nooit druk over prijsverschillen maar dit is echt schandalig.

Nikon D80 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX + Nikkor 70-300 VR | leuk voor ooit er bij: Tamron 17-50 f/2.8
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PS3/360] Rock Band
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos