Reg. datum: 05 februari 2003
Wat vreemd, die lag heb ik juist met Sygic en niet met TomTom.quote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia 6120 Classic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Wat vreemd, die lag heb ik juist met Sygic en niet met TomTom.quote:spef schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:11:
[...]
Mijn probleem met TomTom was dat deze altijd een fractie te laat was. Het pijltje op de kaart heeft een te grote lag met de werkelijke locatie en daardoor zijn ook de spraakopdrachten te laat. Natuurlijk wordt je tijdig gewaarschuwd maar ik vond het toch hinderlijk. Sygic interpoleert veel beter en geeft de locatie zeer nauwkeurig aan. Zeker als je een route ingesteld hebt.
De routeberekening van TomTom was wel beter en sneller wat natuurlijk heel belangrijk is. Maar herbereken gaat bij Sygic wel weer vrij snel. Maar hier kan en moet Sygic zeker wat verbeteren.
TomTom werd bij mij ook traag wanneer er te veel POI's waren geactiveerd. Bij Sygic heeft dit voor mijn gevoel minder tot geen invloed.
Ik kreeg ook dezelfde foutmelding tijdens het updaten en daarna deed de telefoon niets meer. Ook na het tijdelijk verwijderen van de accu bleef het lang stil tijdens het indrukken van de aanknop. Edit: In ieder geval blijkt firmware 5.11 er wel op te zitten. Ik merk verder nog geen gekke dingen.quote:Pe Nis schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 07:32:
[...]
Kon het niet laten, gisteren ook geupdate en het ging alweer mis. Net als bij v4.21 een melding dat update was mislukt en de phone een wit scherm gaf, met toetsenbordverlichting aan. OK, effe batterij eruit, even wachten, batterij erweer in en phone starte gewoon op, nu onder v5.11. Het zal wel, alleen zijn de foutmeldingen minder leuk.
martwoutnl wijzigde dit bericht 06-07-2008 07:57 (25%)
Dat is alleen de eerste keer nadat je de galerij opstart. Daarna gaat het een stuk sneller. Maar het viel mij ook op. Verder 2 extra themes en een hoop internet bookmarkfolders. Voor de rest niets spannends.quote:mr_petit schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:33:
Bij contacten kan je de voorkeur van hoe de namen getoond kunnen worden, bij berichten kan ik dat niet vinden. Wellicht is dit standaard op achternaam.
Andere issue: bij mij lijkt het of de galerij (weergave van alle tumbnails) een stuk trager is geworden sinds de 5.11 update. Heeft iemand datzelfde gevoel?
Hier ook gezeik met updaten. Met nog 31 seconden te gaan bleef alles hangen, stond op de telefoon 'Local Mode' oid en gaf de updater de melding dat de connectie met de phone verbroken was.... De laatste updater installeert ook een hele meuk aan andere drivers die ik eerst niet had dacht ik.quote:martwoutnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 07:48:
[...]
Ik kreeg ook dezelfde foutmelding tijdens het updaten en daarna deed de telefoon niets meer. Ook na het tijdelijk verwijderen van de accu bleef het lang stil tijdens het indrukken van de aanknop. Edit: In ieder geval blijkt firmware 5.11 er wel op te zitten. Ik merk verder nog geen gekke dingen.
1
2
| Apparaatsoftware V 05.11 |
1
2
| Apparaat bijgewerkt Niet bijgewerkt |
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
I intend to live forever. So far, so good.
1
2
3
4
| V 05.11 21-04-08 RM-243 Nokia 6120c (B02.01) |
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
Downgraden kan je niet zelf doen. mot je naar een service center gaan. Ik heb 800 mp3-tjes op mijn phone, maar die laat hij allemaal zien. Dus ik weet niet of dat aan v5.11 ligt.quote:wietsepiets schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:48:
Ik heb mijn Nokia 6120 Classic geupdated naar 5.11 en nu heb ik ineens bij mijn MP3-speler een probleem Op mijn Geheugen kaartje staan 1019 nummers die hij altijd allemaal liet zien bij firmware 4.21 en ik kon ze met shuffle allemaal afspelen maar nu ziet hij opeens nog maar 269 nummers weet iemand hoe dit kan en of er evt nog mogelijk is om terug te keren naar firmware 4.21??
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Compal IFT00 14,1" WXGA :: Intel Core 2 Duo T7300 :: 2GB DDR2 667MHz :: 120GB 7200RPM HDD :: nVidia GO 8400M GS
Vreemd, klinkt als een defect. Ik zou hem voor garantie opsturen denk ik.quote:VariX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:00:
Uit pure frustratie door het steeds uitvallen van het scherm in stand by, heb ik maar een e51 gekocht. Werkt bijna precies hetzelfde en heeft nog WLAN ook.
Maar ik heb nog een vraag over het zwart worden van het scherm in standby. Hoe vaak gebeurt dat bij jullie? Bij mij ging het scherm soms om de 5 minuten uit, maar soms ook 'slechts' om het half uur, of nog langer. Ook had ik dat het beeld op het scherm soms schots en scheef stond, of dat er in één keer een overvloed aan groene kleuren op het scherm te zien was.
Hebben jullie die het probleem hebben van het uitvallen van het scherm in standby ook soms die rare kleuren en dat het beeld scheef staat? Of is er toch iets anders met mijn telefoon aan de hand? Want ik wil de telefoon goedwerkend verkopen.
Heeft iemand dit nog geprobeerd? Ik was vandaag in de Nokia-store om een berg stof onder mijn display vandaan te laten halen en vroeg er naar. Maar de verkopers daar hadden er nog nooit van gehoord dat dat zou kunnen. Toen ik de twee telefoons naast elkaar hield en vergeleek, leken ze mij redelijk identiek, op de frontjes na.quote:TF schreef op maandag 30 juni 2008 @ 09:34:
mijn frontje en displayglas is erg lelijk geworden en wil dit nu vervangen. Zou een frontje van een 6124 ook passen? Ze hebben bijna hetzelfde uiterlijk maar vind de 6124 net iets mooier
Is het gelukt om dat stof weg te laten halen, heb hetzelfde probleem namelijk.quote:Maloney schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:07:
[...]
Heeft iemand dit nog geprobeerd? Ik was vandaag in de Nokia-store om een berg stof onder mijn display vandaan te laten halen en vroeg er naar. Maar de verkopers daar hadden er nog nooit van gehoord dat dat zou kunnen. Toen ik de twee telefoons naast elkaar hield en vergeleek, leken ze mij redelijk identiek, op de frontjes na.
Als het zou kunnen, zou dat erg fijn zijn. Ik vind de layout van de functietoetsen van de 6124 een stuk praktischer dan die van mijn 6120.
Ja, ze namen hem even mee naar achter en hij schoon weer terug. Service van de zaak. Hij zit nu alleen wat minder strak in elkaar. Ik kan zo mijn nagel onder de metalen rand steken en deze losmaken. Dat lukte eerst niet.quote:murata schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 07:45:
[...]
Is het gelukt om dat stof weg te laten halen, heb hetzelfde probleem namelijk.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia 6120 Classic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus