de leven is hard
"iPhone Competetive Data, June 18, 2007"quote:Kaspers schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:20:
[...]
Waar zie je die ?
Ik zie alleen maar tabellen..
Ik vind het zelf leuk te zien dat Apple deze strategie nu al jarenlang succesvol gebruikt
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Volgens mij weet je niet het verschil tussen een tabel en een grafiek. Of ik kijk met m'n neusquote:Geqxon schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:25:
[...]
"iPhone Competetive Data, June 18, 2007"
Ik vind het zelf leuk te zien dat Apple deze strategie nu al jarenlang succesvol gebruikt
Leuk trouwens, eerst was Nokia een fervent tegenstander van touchscreen telefoons en nu vinden ze het ineens " the next big thing.." Concurrentie is fijn
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Ook achterlijk. Had er vorige week een artikel over gemaakt en nu veranderd hij zijn woorden in het positieven. Die man weet ook niet wat hij wil.quote:Hoedje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:55:
[...]
Volgens mij weet je niet het verschil tussen een tabel en een grafiek. Of ik kijk met m'n neus.
Leuk trouwens, eerst was Nokia een fervent tegenstander van touchscreen telefoons en nu vinden ze het ineens " the next big thing.." Concurrentie is fijn
Opvallend, maar ik betwijfel of er een vorm van waarheid in zit.[Gerucht] Mercedes krijgt navigatiesysteem van Apple
Het Duitse blad Focus weet vandaag te melden dat Apple in de auto navigatie markt stapt. Volgens Focus heeft Apple wederom een deal met Mercedes voor dit product gesloten.
Mercedes was de eerste autoproducent waarmee de iPod gebruikt kon worden in de auto. Blijkbaar beviel deze bevalling van de techniek bij Apple zo goed dat ze wederom Mercedes aanboord hebben genomen om hun nieuwste product te lanceren. Er zijn weinig details bekend en de bron is ook erg vaag, maar het komt op het volgende neer:
Het zou gaan om een nieuw apparaat, dat "navigatie, communicatie en vermaak in zich verenigt". Of de navigatieapparatuur net als Apples mobiele telefoon iPhone gebruik gaat maken van Google Maps, weet Focus niet. Volgens het blad krijgt Mercedes een half jaar het exclusieve recht de apparatuur in te bouwen. Verder is er nog niks bekend en het is ook onduidelijk of de bron te vertrouwen is en of het bericht enig draagvlak geniet bij Apple of Mercedes.
Zodra er meer bekend is wordt dat gemeld.
Zou wel fantastisch zijn, embedded OSX is er ofc al op de iPhone, lijkt me niet lastig porten naar een ander beeldformaat (met de leopard interface is alles ook vrij schaalbaar) alleen nu nog de besturing van de rest van de auto...
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Ik kan nou niet echt zeggen dat dit een gedegen concurrentie analyse is imho. Maar wel opmerkelijk is dat Apple ook de iPhone via haar eigen winkels gaat verkopen.iPhone Delivers Up to Eight Hours of Talk Time
Now Features Durable Glass Top Surface
CUPERTINO, California—June 18, 2007—Apple® today announced that iPhone™ will deliver significantly longer battery life when it ships on June 29 than was originally estimated when iPhone was unveiled in January. iPhone will feature up to 8 hours of talk time, 6 hours of Internet use, 7 hours of video playback or 24 hours of audio playback.* In addition, iPhone will feature up to 250 hours—more than 10 days—of standby time. Apple also announced that the entire top surface of iPhone, including its stunning 3.5-inch display, has been upgraded from plastic to optical-quality glass to achieve a superior level of scratch resistance and optical clarity.
“With 8 hours of talk time, and 24 hours of audio playback, iPhone’s battery life is longer than any other ‘Smartphone’ and even longer than most MP3 players,” said Steve Jobs, Apple’s CEO. “We’ve also upgraded iPhone’s entire top surface from plastic to optical-quality glass for superior scratch resistance and clarity. There has never been a phone like iPhone, and we can't wait to get this truly magical product into the hands of customers starting just 11 days from today.”
iPhone introduces an entirely new user interface based on a revolutionary multi-touch display and pioneering new software that allows users to control iPhone with just a tap, flick or pinch of their fingers. iPhone combines three products into one small and lightweight handheld device—a revolutionary mobile phone, a widescreen iPod, and the Internet in your pocket with best-ever applications on a mobile phone for email, web browsing and maps. iPhone ushers in an era of software power and sophistication never before seen in a mobile device, which completely redefines what users can do on their mobile phones.
Pricing and Availability
iPhone will be available in the US on June 29, 2007 in a 4GB model for $499 (US) and an 8GB model for $599 (US), and will work with either a PC or Mac®. iPhone will be sold in the US through Apple’s retail and online stores, and through AT&T’s select retail stores.
*All Battery claims are dependent upon network configuration and many other factors; actual results may vary. See www.apple.com/batteries for more information. Music capacity is based on four minutes per song and 128-Kbps AAC encoding; actual capacity varies by content.
Apple ignited the personal computer revolution in the 1970s with the Apple II and reinvented the personal computer in the 1980s with the Macintosh. Today, Apple continues to lead the industry in innovation with its award-winning computers, OS X operating system and iLife and professional applications. Apple is also spearheading the digital media revolution with its iPod portable music and video players and iTunes online store, and will enter the mobile phone market this year with its revolutionary iPhone.
Dat was al bij de aankondiging van de iPhone bekendquote:DaannO schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:29:
Maar wel opmerkelijk is dat Apple ook de iPhone via haar eigen winkels gaat verkopen.
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 212 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Dat is mij compleet ontschoten dan. Ik dacht dat het echt ging via AT&T. Dat zou dus betekenen dat in Nederland hij ook via de Apple store verkocht wordt.quote:Daedalus schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Dat was al bij de aankondiging van de iPhone bekend
Reg. datum: 07 april 2005
Maar dus GEEN Apple resellers he.. in NL zal het dus of online via de Apple store, of bij de provider, welke dat ook moge gaan worden.quote:DaannO schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:34:
[...]
Dat is mij compleet ontschoten dan. Ik dacht dat het echt ging via AT&T. Dat zou dus betekenen dat in Nederland hij ook via de Apple store verkocht wordt.
Reg. datum: 27 december 2004
iPhone will be sold in the US through Apple’s retail and online stores, and through AT&T’s select retail stores.quote:Eswip schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:40:
[...]
Maar dus GEEN Apple resellers he.. in NL zal het dus of online via de Apple store, of bij de provider, welke dat ook moge gaan worden.
Daar waar er plaatjes bij staan is het in principe een grafische representatie.quote:Hoedje schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:55:
[...]
Volgens mij weet je niet het verschil tussen een tabel en een grafiek. Of ik kijk met m'n neus.
Reg. datum: 27 december 2004
grafische presentatie =/ grafiekquote:Geqxon schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:28:
[...]
Daar waar er plaatjes bij staan is het in principe een grafische representatie.![]()
Reg. datum: 13 januari 2004
Uhh volgens mij hebben ze in de VS geen APR's (Apple Premium Resellers), maar alleen (officiële) Apple Stores...quote:pbouwen schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:11:
[...]
iPhone will be sold in the US through Apple’s retail and online stores, and through AT&T’s select retail stores.
Dat de iPhone dus wordt verkocht (in de VS) in Apple Stores zegt compleet niks over hoe, waar en wanneer de iPhone in de EU verkocht gaat worden. Er is gewoon nog geen officiële informatie bekend over überhaupt de EU-iPhone. Laat staan hoe en waar deze verkocht gaat worden...
quote:
quote:gra·fiek (de ~ (v.))
3 grafische voorstelling
Grafische voorstelling van data. Ik weet niet welke getallen jij uit de plaatjes kunt halen, maar ik alleen 'hoeveel knoppen heeft de telefoon'.quote:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Er staan plaatjes boven, dat maakt het een grafiek.quote:CyBeR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:02:
[...]
Grafische voorstelling van data. Ik weet niet welke getallen jij uit de plaatjes kunt halen, maar ik alleen 'hoeveel knoppen heeft de telefoon'.
Geqxon wijzigde dit bericht 19-06-2007 00:08 (0%)
Reden: Sterf dus.
Reg. datum: 07 april 2005
Retail != Reseller...quote:pbouwen schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:11:
[...]
iPhone will be sold in the US through Apple’s retail and online stores, and through AT&T’s select retail stores.
Een retail store is van Apple zelf.. deze zijn in Europa alleen in de UK en in Italie.. Wat we in NL hebben zijn resellers, zij mogen van Apple hardware verkopen. Het is alleen afwachten of ze ook de iPhone gaan verkopen. Heb geen idee of er resellers in de VS zijn, denk het eerlijk gezegd wel.. De retailstores zijn er pas een aantal jaar (ergens rond 2000 meen ik)
Boven tweakers.net staan ook plaatjes. Is tweakers.net een grafiek? Nee.quote:Geqxon schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:07:
[...]
Er staan plaatjes boven, dat maakt het een grafiek.
Geqxon, leer alsjeblieft eens toegeven dat je ergens fout mee zit.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit is absoluut niet waar, misschien is het de eerste telefoon met multitouch (al heb ik zelfs daar mijn twijfels over) maar het is zeker niet het eerste consumentenproduct met multitouch. (neem bijvoorbeeld de Thinkpad X60 Tablet serie, daar is multitouch een optie).quote:Hoedje schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:49:
De iPhone is het eerste consumentenproduct wat uitgerust is met multitouch technologie. Hierdoor is het mogelijk om met behulp van gestures de telefoon te bedienen.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de mogelijkheden in Europa zullen worden, aangezien ze in de VS de verkoop aan Cingular gekoppeld hebben zullen ze dat hier ook wel willen doen.
specs laptop || specs server || specs werkstation || HTPC
Deze afbeeldingen hebben een direct verband met de tabel, de afbeeldingen boven Tweakers.net niet.quote:CyBeR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:12:
[...]
Boven tweakers.net staan ook plaatjes. Is tweakers.net een grafiek? Nee.
Geqxon, leer alsjeblieft eens toegeven dat je ergens fout mee zit.
Goed, ja het was een fout geschreven woord. Big fucking deal. Nu blij?
Gestures had de Neonode N1m uit Q1 2005 ook al...quote:Wolfboy schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:17:
[...]
Dit is absoluut niet waar, misschien is het de eerste telefoon met multitouch (al heb ik zelfs daar mijn twijfels over) maar het is zeker niet het eerste consumentenproduct met multitouch. (neem bijvoorbeeld de Thinkpad X60 Tablet serie, daar is multitouch een optie).
Geqxon wijzigde dit bericht 19-06-2007 01:15 (33%)
Zelfs Apple notebooks van enkele generaties terug beschikten al over 'multitouch technologie': wanneer je met meerdere vingers over het trackpad gleed/glijdt wordt dit herkend en scroll je door een document.quote:Dit is absoluut niet waar, misschien is het de eerste telefoon met multitouch (al heb ik zelfs daar mijn twijfels over) maar het is zeker niet het eerste consumentenproduct met multitouch. (neem bijvoorbeeld de Thinkpad X60 Tablet serie, daar is multitouch een optie).
Ik ben eigenlijk benieuwd wat de mogelijkheden in Europa zullen worden, aangezien ze in de VS de verkoop aan Cingular gekoppeld hebben zullen ze dat hier ook wel willen doen.
daniel_ev wijzigde dit bericht 19-06-2007 01:17 (52%)
Toch?
Because the people who are crazy enough to think they can change the world,
are the ones who do.
www.datacrash.net
Multitouch in het geval van de Thinkpad betekent dat je de tablet pc zowel met je vingers als met een pen kunt bedienen, maar niet tegelijkertijd (zie ook deze review). Met Multitouch in het geval van de iPhone wordt bedoeld dat twee (of meer) vingers als onafhankelijk input wordt gezien.quote:Wolfboy schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:17:
[...]
Dit is absoluut niet waar, misschien is het de eerste telefoon met multitouch (al heb ik zelfs daar mijn twijfels over) maar het is zeker niet het eerste consumentenproduct met multitouch. (neem bijvoorbeeld de Thinkpad X60 Tablet serie, daar is multitouch een optie).
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 212 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.