Ik had echt verwacht dat op het "schoolplein" (waar je waarschijnlijk de meest iPhones zal gaan vinden) het wel populair was, maar waarschijnlijk ben ik de enige die het af en toe gebruikt...quote:burne schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 02:58:
[...]
Ik heb in de jaren dat ik mobiele telefoons gebruik, en dat zijn er euh.. 14 of 15, welgetelt 1 keer een MMSje verstuurt, en er welgetelt 2 ontvangen, waaronder mijn eigen test-MMSje. MMS is nog eens een heel stuk zinlozer dan WAP. Een andere 'ontbrekende' 'feature'.
Klikken is voor meisjes...
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
The Joy of Tech is de laatste weken echt helemaal iPhone minded

vooghel wijzigde dit bericht 15-06-2007 08:58 (29%)
Het zou er droevig uitzien als men taalkundige moest zijn om zijn moedertaal zuiver te kunnen spreken en schrijven. Wat de lagere school leert is voldoende; de oorzaak der meeste fouten is niet onkunde maar onnadenkendheid. - Charivarius
Dit is eigenlijk het scenario waar ik een beetje op hoop eigenlijk. Geen gezeik met SIM-locks en branding en weetikhet. (M'n huidige telefoon is ook los gekocht om die reden.) Volgens mij is het enige wat network-support nodig heeft de visual voicemail, die kan me nou echt niks boeien gezien dat ik voicemail uit heb staan.quote:vooghel schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:57:
Het is wel de bedoeling van Apple, maar ik lees net op MacRumors dat het nog best lastig kan gaan worden.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Op mijn oldskool Ericsson R380w met zijn 360*120 scherm heb ik WAP nog best vaak gebruikt, gewoon zo af en toe even naar wap.tweakers.netquote:burne schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 02:58:
[...]
Ik heb in de jaren dat ik mobiele telefoons gebruik, en dat zijn er euh.. 14 of 15, welgetelt 1 keer een MMSje verstuurt, en er welgetelt 2 ontvangen, waaronder mijn eigen test-MMSje. MMS is nog eens een heel stuk zinlozer dan WAP. Een andere 'ontbrekende' 'feature'.
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Reg. datum: 27 december 2004
Same here, in 6j mss 3mmsjes verstuurd en 1 keer op wap gegaan om het te testen. (om dan te concluderen dat het echt wel suckt) voor mij hoeven die functies er echt niet op te zitte!quote:Archie_T schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 07:15:
[...]
Ik had echt verwacht dat op het "schoolplein" (waar je waarschijnlijk de meest iPhones zal gaan vinden) het wel populair was, maar waarschijnlijk ben ik de enige die het af en toe gebruikt...
Zie hier bijv. een vergelijking met een Nokia E61:

Hoedje wijzigde dit bericht 15-06-2007 11:13 (15%)
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Reg. datum: 13 januari 2004
Bron: iPhoneAlley.com
BurkaN wijzigde dit bericht 15-06-2007 11:20 (90%)
quote:Hoedje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:07:
Nee, het was een optische illusie dat ie groter leek. Volgens de afmetingen is die ongeveer even groot als een Samsung i320. Dat is telefoon die ik nu heb. Ik heb redelijke middelmaat handen, met slanke vingers en als ik m'n telefoon vasthoud, dan ziet het er precies uit als op het plaatje. Volgens mij kun je met je duim dus ook overal makkelijk bij.
Zie hier bijv. een vergelijking met een Nokia E61:
[afbeelding]

Het is dus omdat ze een ander hand-model genomen hebben
Heheeee die had ik ook al gepost.quote:BurkaN schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:15:
Heheeeee DAAR zit dus die SIM-kaart in![]()
![]()
[afbeelding]
Bron: iPhoneAlley.com
maar Jezus wat heeft die 2de hand model een focking grootte klauw zeg !!
Reg. datum: 13 september 2006
ik hoorde eens een stel gasten in de bus helemaal dubbel liggen omdat ze op school bij commercie ofzo een handmodel hadden die dan voor reclames mobieltjes etc. vast moest houden en die had echt kolenschoppen hoorde ik. ze hadden daar zelf nooit van hun leven aan gedacht, niet echt snuggere gasten. maar voor een realistische kijk op de grootte kan je beter vergelijken met een andere mobiel of de keynote nog eens terugkijken, steve heeft denk ik niet zon klauwenquote:Cain69 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:42:
wat een flashers
maar Jezus wat heeft die 2de hand model een focking grootte klauw zeg !!
Kerelvent wijzigde dit bericht 15-06-2007 12:02 (3%)
Reg. datum: 19 mei 2002
Wat trouwens veel mensen onderschatten is dat deze gsm niet alleen de gsmmarkt aanboord, maar ook de iPod markt. Mensen die normaal gezien een iPod en een GSM zouden kopen, doen het nu gewoon in één keer. Dus een deel van de klanten gaan zeker in de eerste plaats iPod gebruikers zijn ipv zakenlui/techneuten die hun mail ff willen checken.
Proud MacBook Pro owner
Eindelijk iemand die dit ook ziet!quote:-The.Dude_ schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:27:
Wat trouwens veel mensen onderschatten is dat deze gsm niet alleen de gsmmarkt aanboord, maar ook de iPod markt. Mensen die normaal gezien een iPod en een GSM zouden kopen, doen het nu gewoon in één keer. Dus een deel van de klanten gaan zeker in de eerste plaats iPod gebruikers zijn ipv zakenlui/techneuten die hun mail ff willen checken.
Ik zal 'm voornamelijk kopen voor de iPod functie. Leuk dat je er mee kan bellen en alle andere troep, is mooi mee genomen. Gaat me om de iPod!
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik denk dat je dan iets specifieker moet zijn, namelijk dat je de iPod nano markt aanboordquote:-The.Dude_ schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:27:
Weet iemand hoelang het toestel in standby aan batterijduur heeft? Ik ga namelijk niet continue gebruik maken van het internet of films liggen zien. Vraag me af of ik hem ook gewoon 3 dagen in mijn zak kan laten zitten zonder op te laden.
Veel mensen willen on the move hun complete muziekcollectie mee hebben, en zullen dan toch echt voor een iPod 5.5th Gen gaan
Niet qua prijs.quote:Geqxon schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:40:
[...]
Ik denk dat je dan iets specifieker moet zijn, namelijk dat je de iPod nano markt aanboord
Je verwart wat jij wilt met wat veel mensen willen. Kijk eens rond naar hoeveel iPod shuffles en nanos en minis je ziet vs. full iPods.quote:Veel mensen willen on the move hun complete muziekcollectie mee hebben, en zullen dan toch echt voor een iPod 5.5th Gen gaan
Ik denk dat dat meer met de prijs heeft te makenquote:CyBeR schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:53:
[...]
Niet qua prijs.
[...]
Je verwart wat jij wilt met wat veel mensen willen. Kijk eens rond naar hoeveel iPod shuffles en nanos en minis je ziet vs. full iPods.
Leuk overzicht trouwens: 5 jaar iPhone geruchten
DaannO wijzigde dit bericht 15-06-2007 22:34 (12%)
Lezen. Ik zeg enkel dat mensen die hun complete muziekcollectie mee willen nemen, de iPhone niet als primary iPod zullen kopen.quote:CyBeR schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:53:
[...]
Je verwart wat jij wilt met wat veel mensen willen. Kijk eens rond naar hoeveel iPod shuffles en nanos en minis je ziet vs. full iPods.
Is het in dat geval niet een beetje overkill? Het is nog niet bekend wat de prijzen worden, maar aan hetgeen in het vorige topic gepost werd wordt dat toch wel stukken meer dan een mp3speler met alles erop en eraan. Kun je dan niet beter voor een gewone iPod gaan?quote:Scrummie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Eindelijk iemand die dit ook ziet!
Ik zal 'm voornamelijk kopen voor de iPod functie. Leuk dat je er mee kan bellen en alle andere troep, is mooi mee genomen. Gaat me om de iPod!
Tenzij je natuurlijk het geld kwijt moet
Nee jij zegt dat ze de iPod Nano markt aanboren. Dan zeg ik dat ze de fullsize iPod markt aanboren vanwege de prijs en het feit dat je er filmpjes op kan kijkenquote:Geqxon schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:55:
[...]
Lezen. Ik zeg enkel dat mensen die hun complete muziekcollectie mee willen nemen, de iPhone niet als primary iPod zullen kopen.
This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.
Ware het niet dat je "hun complete muziekcollectie" schromelijk overschat. Niet iedereen heeft 20+GB aan muziek. Dat soort mensen (waar ik zelf ook toe behoor) is een uitzondering op de norm namelijk. De gemiddelde collectie past ruim in 8GB, en de meeste mensen hebben hun 4GB niet eens vol zitten.quote:Geqxon schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:55:
[...]
Lezen. Ik zeg enkel dat mensen die hun complete muziekcollectie mee willen nemen, de iPhone niet als primary iPod zullen kopen.
Uiteraard zijn er ook mensen die een nano nemen omdat ze goedkoper zijn. Dat zal ik niet ontkennen. Maar voor veel mensen is 4 of 8GB ruim voldoende.
Goed, in de kringen waar ik bij bevind zijn 60 en 80GB iPods normaler dan de miniatuur Shuffles en Nano's. Maar bij het gewone volk zie ik toch echt steeds meer mensen die alles downloaden dat ze enigszins leuk lijkt, en gecombineerd met video zit 8GB dan in no-time volquote:CyBeR schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 01:39:
[...]
Ware het niet dat je "hun complete muziekcollectie" schromelijk overschat. Niet iedereen heeft 20+GB aan muziek. Dat soort mensen (waar ik zelf ook toe behoor) is een uitzondering op de norm namelijk. De gemiddelde collectie past ruim in 8GB, en de meeste mensen hebben hun 4GB niet eens vol zitten.
Uiteraard zijn er ook mensen die een nano nemen omdat ze goedkoper zijn. Dat zal ik niet ontkennen. Maar voor veel mensen is 4 of 8GB ruim voldoende.
Mensen die 500+ euro aan een telefoon uitgeven hebben echt wel meer dan 8GB aan audio en video, dan zit je al ver boven de normale consument.
Puur audio zal 8GB zeker wel voldoende zijn voor de gemiddelde consument. Met video erbij wordt het uiteraard anders. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Het is jammer dat er geen SDHC-kaartjes ondersteund worden, dan kon je zo even wat geheugen bijplakkenquote:Geqxon schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 01:45:
[...]
Goed, in de kringen waar ik bij bevind zijn 60 en 80GB iPods normaler dan de miniatuur Shuffles en Nano's. Maar bij het gewone volk zie ik toch echt steeds meer mensen die alles downloaden dat ze enigszins leuk lijkt, en gecombineerd met video zit 8GB dan in no-time vol
Ik zie niet in waarom dat verband zou moeten houden. Koopt de echte die-hard muziek/video-liefhebber een iPhone? Ik denk het niet. Die gaat liever voor een "echte" mp3/multimediaspeler. Juist de mensen die extra features -zoals een volwaardige muziek/videospeler- op hun telefoon willen zullen voor de iPhone gaan. Niet zozeer de types met een enorme muziek/videocollectie wat allemaal meegesleept moet worden.quote:Mensen die 500+ euro aan een telefoon uitgeven hebben echt wel meer dan 8GB aan audio en video, dan zit je al ver boven de normale consument.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.