Reg. datum: 04 oktober 2004
Iemand nog guesst pass ?
Mail:
inanc64
at gmail
PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Hartelijk dankquote:MueR schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:17:
[...]
Een quote vanaf de officiële website:
[...]
Je kan betalen met PayPal en Creditcard. Codemasters heeft aangekondigd meer methoden te gaan ondersteunen, maar nog niet gezien.
Je moet een groep vormen en dan samen er heen porten. Als je hem niet gedaan krijgt ga je toch wat anders doen en kom je later terug?quote:degged schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:
je kan niet met een grote ploeg. is een soort Quest die je alleen meot doen. er is ook nooit iemand anders dus je meot echt alleen.
True true, Champions en hunters zijn de retards class vooral champions(sorry botoo ;-) ) zit echt teveel idioten tussen. Veel captains hebben ook niet echt door op lagere levels hoe ze moeten spelen. Om nog maar te zwijgen van Tanks die maar 1 mob tanken, Minstrels die denken dat ze kunnen pullen en arrrgg teveel frustraties met van die compleet slechte spelers gehadquote:Hurtebise schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:37:
Uit ervaring kan ik zeggen dat de meeste spelers die ik in fellow als 'noobs' of 'zuigers' bestempel steeds ofwel hunters ofwel champs zijn. Natuurlijk zijn het net deze 2 classen die het meeste voorkomen.
De minstrel zijn gelukkig aan een stevige inhaalrace bezig. Burglars en caps kom ik nog het minste tegen.
Postius wijzigde dit bericht 20-06-2007 14:26 (51%)
Xdoos Gamertag: Postius
Heb je hem nog steeds ?quote:Bobbie1980 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:13:
[...]
Ik heb wel een guest key voor je ik zal je vanavond thuis mailenKan nu niet zit nog op werk
quote:Gimbooze schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:18:
Hoe werkt dual-wielding trouwens in LOTRO?
Is het zo dat je offhand maar zoveel % van het wapen DPS heeft net als in wow?
je kan in het character scherm vinden wat de effectieviteit is van je wapen. zo kun je diverse combinaties controleren. of het systeem rekening houdt met alle stats (zoals snelheid) weet ik niet. maar zo zou je wat meer moeten kunnen vinden. als je op die effectiviteit gaat staan met de muis zie je er meer uitleg over.quote:Gimbooze schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:18:
Hoe werkt dual-wielding trouwens in LOTRO?
Is het zo dat je offhand maar zoveel % van het wapen DPS heeft net als in wow?
als je dit draadje doorleest moet het wel duidelijk worden:quote:botoo schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:48:
Da's wmb een vraag die ik ook wel beantwoord wil zien Gimbooze, maar ik kan er niets over terugvinden
inanc wijzigde dit bericht 21-06-2007 11:53 (43%)
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
nee hoor, nog een klein stukje.quote:Jorgasme schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 02:17:
Hebben we allemaal al een paard bemachtigd?
Voorlopig nog niet. Ik ben nog maar level 26...dus dat paard duurt nog eventjes.quote:Jorgasme schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 02:17:
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Ik heb hem nog. zal je vanavond mailen, (zioe het nu pas ben een dag weg geweest en nu weer op mijn werkquote:inanc schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:57:
[...]
Heb je hem nog steeds ?
Zo ja dan wil ik hem ook wel.
Bobbie1980 wijzigde dit bericht 21-06-2007 11:48 (6%)
Ik zal je een guest pas mailen vanavond. post ander je mailadres dan zal ik je vanavond guest pass mailenquote:007snicker schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:07:
heeft iemand misschien nog een gratis guest pass voor mij? je zou me er erg veel plezier mee doenk kan er guildwars of WoW trial voor terug geven.
Heel erg bedankt alvast.quote:Bobbie1980 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Ik heb hem nog. zal je vanavond mailen, (zioe het nu pas ben een dag weg geweest en nu weer op mijn werk.
Zoals ik een paar pagina's terug postte, de quest is bugged. Er is een nieuwe dismount bug, die je willekeurig zonder aanwijsbare redenen laat dismounten. Erg lastig als je voor je paard quest niet mag dismountenquote:Jorgasme schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 02:17:
Xdoos Gamertag: Postius
Mmm, een kleine kans dat je nog kan spelen (hebben de termijnen alleszins verlengd). Daarna moet je nog wel de full game kopen. Ik denk dat werknemer van Codemasters dat in vorig deel bevestigde en er ook bij zei tot wanneer je pre-order kan gebruiken. Link verlenging pre order CodieRaoul in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"quote:inanc schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:52:
[...]
Heel erg bedankt alvast.
Maar heb gister een Pre-Order gekocht voor 5 euro.
Ik denk niet dat ik er dan nog veel aan heb ?
Ik heb dus nu een Pre-Order.
Als ik wil blijven spelen moet ik dan een standaard versie of SE (¤50 - ¤70) kopen?
Of kan ik gewoon timecard voor 2 maanden (¤30) kopen en nummer invoeren ?
Hurtebise wijzigde dit bericht 21-06-2007 12:48 (9%)
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Vreemd. Ik heb gister geen enkel probleem gehad met registeren.quote:Hurtebise schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:42:
[...]
Mmm, een kleine kans dat je nog kan spelen (hebben de termijnen alleszins verlengd). Daarna moet je nog wel de full game kopen. Ik denk dat werknemer van Codemasters dat in vorig deel bevestigde en er ook bij zei tot wanneer je pre-order kan gebruiken. Link verlenging pre order CodieRaoul in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"
Voila, probleem dus opgelost.quote:inanc schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Vreemd. Ik heb gister geen enkel probleem gehad met registeren.
Ik kan tot 2 juli spele. (totaal 13dagen dus)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea