Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Frank J. schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:45:
[...]

maar het rare is er staat 1400 (GMT +1) maar dat moet toch gewoon GMT zijn?
Btw heeft er iemand een mirror voor de update? Downloaden met 300kb/s word ik niet echt gelukkig van.

Xdoos Gamertag: Postius

Region name change: EvenSwim

ik kom niet verder dan Examine updates.

Ik heb net 1.2 gedownload en geinstalleerd. Als het vanavond maar wel lukt.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Precies de reden dat ik gisteren de download al binnen heb gehaald en geinstalleerd...scheelt vanavond weer geklooi.. :)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Ja zeker als de file die hun hebben corrupt is bij mij xD Opnieuw dan maar.

Ik kan connecten nu, maar ik krijg tijdens het updaten deze erro

An update error occurred:

There was an error generating the hash code for a patch file

bij 74% tijdens het updaten in mn LOTRO dashboard stopt ie ermee

Iemand (hetzelfde) probleem?

Jorgasme wijzigde dit bericht 14-06-2007 15:29 (25%)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Connected en hard aan het downloaden

quote:
Postius schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:13:
Voor je kinship lijstje. Ik ben 1 van de mede euhm...leiders van de Kinship L E G I O N die zit op Eldar. Internationale guild. Van mede tweakers zitten sowiezo, Legoloas_1983 erbij en Botoo. En mischien wel meer weet ik niet.

Joinen gaat niet zomaar we zijn besloten en nemen alleen iemand aan als ie erbij past en zijn classe bij de guild past.

Verder meh ik moet of Fornost doen of de Agamaur instance. Beide duren meerdere uren. Ben nog zin aan het maken want all mijn quests zijn zo goed als in die instances. En rivendell heb ik wat gequest maar das vrij pittig.

Er is ook nog wel zo'n plaatje in omloop van fellowship combo's das mischien wat handiger(lees overzichtelijker).
Legolas_1973 ;) of kom ik 10 jaar jonger over :D

oeh ik moet ook nog zooi quests in dat gebied! zit nu in north downs maar wil dat ook binnenkort gaan doen... level 32 minstrel (bijna 33)

Gheheh moeten we maar is Agumaur in want fornost ga ik liever in als ik 38+ ben of meer. Ik hoop wat solo content te hebben met die patch! Maar agumaur schijnt wel goed te doen te zijn(ppff ben toch een uberCaptain :+ )

Niemand een mirror voor de update? Hij gaat nog maar met 60kb/s..... |:(

Postius wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:16 (14%)

quote:
Postius schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:16:
Gheheh moeten we maar is Agumaur in want fornost ga ik liever in als ik 38+ ben of meer. Ik hoop wat solo content te hebben met die patch! Maar agumaur schijnt wel goed te doen te zijn(ppff ben toch een uberCaptain :+ )

Niemand een mirror voor de update? Hij gaat nog maar met 60kb/s..... |:(
ben jij toevallig fondred?

voor jou is het gebied solo misschien wel te doen, maar als minstrel wordt dat toch lastig _O-

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:43 (10%)

Reg. datum: 06 augustus 2004

wat is dit voor geklooi? ik heb gister de update gedownload en geinstalleerd, maar vertelde dat ik nog steeds 1.12 had. Ok niets aan de hand, maar nu vandaag de programs geupdate is, en hij examined de game data gaat hij alsnog de update zelf downloaden. Zelfs als ik de update nadat de loader geupdated is zelf nog manual installeer (voor de 5e keer) gaat hij alsnog de update zelf downloaden :(

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Baby, Vissie, Gamepie

Ach, ik ga ervan uit dat het vandaag instabiele zooi wordt. Meestal het geval op patchdagen. Om alle frustratie van uzelve en uw huisgenoten te vermijden: niet spelen.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

quote:
Bulls-NL schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:43:
wat is dit voor geklooi? ik heb gister de update gedownload en geinstalleerd, maar vertelde dat ik nog steeds 1.12 had. Ok niets aan de hand, maar nu vandaag de programs geupdate is, en hij examined de game data gaat hij alsnog de update zelf downloaden. Zelfs als ik de update nadat de loader geupdated is zelf nog manual installeer (voor de 5e keer) gaat hij alsnog de update zelf downloaden :(
Euhm...ik snap je verhaal niet echt, tis nogal vaag. Je moet de update downloaden en instaleren. Als dat gedaan is gewoon continue klikken. Dan date ie nog wat meuk up en dan doet ie het gewoon.

Dus mischien moeten sommige mensen nog even niks zeggen over instabiele server :p

Postius wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:52 (8%)

quote:
Postius schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:51:
[...]

Euhm...ik snap je verhaal niet echt, tis nogal vaag. Je moet de update downloaden en instaleren. Als dat gedaan is gewoon continue klikken. Dan date ie nog wat meuk up en dan doet ie het gewoon.

Dus mischien moeten sommige mensen nog even niks zeggen over instabiele server :p
Ik heb de update gister gedownload. Die heb ik al een paar keer geinstalleerd zonder resultaat.
Nou gaat hij vandaag de loader updaten en de game ook. Maar aangezien ik de update al heb geinstalleerd zal hij het "update gamedata" gedeelte over moeten slaan.
Ik heb zelfs de update zelf nog weer geinstalleerd nadat hij de loader had geupdated.

maar toch gaat hij nu zelf de gamedata updaten.

edit:
of download hij het niet en installeerd hij nu de update vanaf je hardeschijf?, als dat zo is heb ik niets gezegd

edit2:
nee hij download nu alsnog...

Bulls wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:57 (9%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Dat is niet waar Bulls-NL, het staat ook in de patch notes. Het daadwerkelijke updaten doet hij vandaag pas. Hij moet dan een slordige 3000 bestanden updaten en pas daarna is hij klaar om te spelen...eerst lezen, dan klagen.. ;)

edit: en ja, dat doet ie vanaf de harde schijf...misschien dat ie nog wel een paar bestandjes vanaf de server moet downloaden, maar dat zal nooit heel erg veel zijn.

dragonspirit wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:58 (27%)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

hmm waarom kan je dan de patch eerst manual downloaden als hij hem toch niet gebruikt?

edit: nou ik ben anders al wel weer meer als een halfuur aan het updaten :S

Bulls wijzigde dit bericht 14-06-2007 16:59 (32%)

quote:
Bulls-NL schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:58:
hmm waarom kan je dan de patch eerst manual downloaden als hij hem toch niet gebruikt?

Ik nog helemaal niet...want ik ben nog op mijn werk.. ;) Elk voordeel heb zn nadeel ofzo.. :P

ok hij is klaar, maar waar is mijn downtime gift? iemand die wel iets heeft gekregen?

ok tof heb de patch wat mooie en handige veranderingen, maar helaas ook problemen :N

ik speel het spel al een week of 6 a 7 en gebruik vanaf het begin de Logitech G15 gamers keyboard. die programeerbare toetsen werken sinds de update niet meer. als ik ze buiten het spel test werken ze perfect. meer mensen last van?
quote:
Bulls-NL schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:18:
ok hij is klaar, maar waar is mijn downtime gift? iemand die wel iets heeft gekregen?
heb een item gekregen idd (op al mn chars) item die je niet hoeft te equipen en als je die gebruikt heb je +1 hope voor een bepaalde periode daarna kan je hem 2 uur niet meer gebruiken.

ahhh LOTRO client opnieuw gestart en toetsen werken weer...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 14-06-2007 18:25 (44%)

iPod Touch Eigenaar

Heeft iemand ook last van dat ie niet die 4 days extra krijgt? Installeer ik de patch en doe ik helemaal moeilijk met wachten enzo, blijkt dat men subscription op is, staat er Subscription: NA(+4 days), terwijl het normaal vandaag afgelopen zou zijn, maar dus nu 4 dagen later, maarja..

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

ik had een subscription tot 7-6 en hij was afgelopen op 9-6 dat is maar 2 dagen..

quote:
Sander1991 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:01:
Heeft iemand ook last van dat ie niet die 4 days extra krijgt? Installeer ik de patch en doe ik helemaal moeilijk met wachten enzo, blijkt dat men subscription op is, staat er Subscription: NA(+4 days), terwijl het normaal vandaag afgelopen zou zijn, maar dus nu 4 dagen later, maarja..
Ik heb lifetime dus ik zou een ring iod krijgen toch?
quote:
Bulls-NL schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:58:

Je download eerst de prepatch, die installeer je, dan start je lotro op kiest de 2 optie (hij gaat dan nog extra's van die pre-patch installeren en dan doe je continue, dan download hij een zooi en daarna ben je pas upgedate.

erg buggy allemaal die patch heb hem een paar uur...

keyboard toetsen G15 werkt pas nadat je client opnieuw opstart

bug in fellowship F12 om hud uit te zetten na het aanzetten zie je je fellowhip niet meer
bug cry werkt niet meer (geen geluid)

vast nog wel wat :D

Maar er zitten ook coole veranderingen bij. Veel sounds

ja en 3 nieuwe instrumenten en de harp heeft eindelijk een model. ook de minstrel geluiden zijn mooi aangepast.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws