[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicTuralyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>
"Ik vond het buitenspel"
En hoppa, m'n tweede wedstrijd dit seizoen vanaf de tribune kijken.
Maar goed dat Louis van Gaal niet in Zweden coacht, of FM't....
edit:
[frust-mode]
Aaaaargh, het is weer begonnen.
Al, ik herhaal, ál m'n spelers worden van de bal gezet. Ik heb net zitten tellen bij 'extended highlights'. Gemiddeld niet meer dan 2 van mijn spelers die achtereen de bal hebben. Tik-tik-en kwijt. De meeste passes die ik telde waren er wel 5. Alsof opeens de tegenstanders allemaal 10x betere spelers hebben gekregen...
[/frust-mode]
Gelukkig laten alle concurrenten ook punten liggen en ben ik nu in het voordeel met nog 2 thuiswedstrijden tegen relatief laag geklasseerde teams. Maar zelfs met de nummer een na laatst hadden we al moeite...
PapaLazarou wijzigde dit bericht 19-06-2007 22:39 (80%)
Light a pussy!
Hoe kan je hem uitlenen, als je hem niet kon kopen? (geen werkvergunning)quote:lochtejans schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:57:
Ik heb met West Ham een tweetal seizoenen geleden een jonge maar vooral goede Mexicaanse keeper gekocht voor 10 miljoen euro. Op dat moment kreeg hij geen werkvergunning van de FA. Ik had gelezen dat als je hem voor drie seizoenen uitleend aan je satelietclub de speler een werkvergunning zal krijgen. Ik heb hem daarom nu al voor 2 seizoen uitgeleend aan m'n satelietclub in Polen. Alleen nu wil de speler niet voor het derde jaar naar deze Poolse satelietclub toe.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze speler alsnog een werkvergunning krijgt?
- Kan ik hem uitlenen aan een andere club binnen de EU?
- Kan ik na 2 seizoenen al opnieuw een werkgunning aanvragen, zo ja hoe?
- Kan ik na 2 seizoenen op een of andere manier nog een keer in beroep gaan?
- Nog andere opties?
Vos wijzigde dit bericht 19-06-2007 22:31 (64%)
Keywords: Ajax, Arsenal, Specialized, K2 Instinct - Other: My PC
AMD Athlon 64 X2 4600+ Manchester| Asrock 939Dual-SATA2| 1x Dane-Elec 512 MB DDR400 + 1x Corsair 1GB DDR400| EVGA GeForce 8800GT KO|WD 160GB 7200 rpm 8mb cache (ATA) + WD 250GB 7200 rpm 8mb cache (SATA)| Creative SB Live 5.1|
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Reg. datum: 07 november 2006
Interlands (en dus reputatie).quote:Vos schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:13:
Maar bij het gros van de non-eu spelers die je koopt in Engeland krijg je altijd zo'n bericht dat er bepaald wordt of iemand een WP krijgt (wat enkele dagen duurt). In dit geval dus niet lijkt mij? Want hij heeft geen WP. Maar welke factor bepaalt wanneer iemand die vergunning wel tijdens de transfer krijgt of niet?
Daarbij kun je wel non-EU spelers kopen die geen WP krijgen. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je een feederclub hebt waarbij staat dat het grootste voordeel het omzeilen van de werkvergunningsregeling is. Je gooit 'm dan 3 jaar op huurbasis naar dat team, de speler krijgt dan bijv. de Poolse of Belgische nationaliteit en je kan hem opstellen.
Grote voordeel hiervan is dat je talenten ook meteen veel wedstrijden spelen en dus ervaring opdoen.
Specs: de Gamert
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Ik heb altijd dat de transfer gewoon geweigerd wordt, heb dus niet de optie om hem naar een feeder club te sturen.quote:PauseBreak schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:31:
[...]
Interlands (en dus reputatie).
Daarbij kun je wel non-EU spelers kopen die geen WP krijgen. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je een feederclub hebt waarbij staat dat het grootste voordeel het omzeilen van de werkvergunningsregeling is. Je gooit 'm dan 3 jaar op huurbasis naar dat team, de speler krijgt dan bijv. de Poolse of Belgische nationaliteit en je kan hem opstellen.
Grote voordeel hiervan is dat je talenten ook meteen veel wedstrijden spelen en dus ervaring opdoen.
Reg. datum: 10 maart 2004
op een gegeven moment kan je hem halen zonder WP
Naja, wat ik dan heb als ik geen werkvergunning krijg, dat de speler dan helemaal niet meer naar je club komt, de transfer gaat niet door. Maar kan dit ook zijn doordat hij nog onder de 17/18 is?quote:lochtejans schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:56:
Je kunt zo'n speler gewoon kopen maar deze mag/kan geen wedstrijden spelen in zowel je eerste als in je reserve team, zolang deze geen werkvergunning heeft gekregen.
Edit;
Zo juist gelukt na een link aangekondigd te hebben met een club waar je een WP kon ontwijken
Flight-Case wijzigde dit bericht 21-06-2007 15:38 (10%)
Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>
Reg. datum: 09 mei 2006
wat voor opstelling zouden jullie met Chelsea doen en wanneer je persé met een aanvallende middenvelder wilt spelen ?
4-4-2 Diamond Attacking, ten minste, dat zou ik doen.quote:Davinho schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:41:
eey jongens,
wat voor opstelling zouden jullie met Chelsea doen en wanneer je persé met een aanvallende middenvelder wilt spelen ?
Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>
Wederom net als in het echte leven hequote:Hoogie2004 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:06:
[...]
Dat is altijd. Na 11 spelers (of bij rode kaarten, als iedereen aan de beurt is geweest.) begin je weer vooraan, dus mag de eerste weer opnieuw
(zie Jong Nederland vs. Jong Engeland) ..
Ik moet je zeggen dat Van Gaal bij mij ook vaak het haasje is hoor, was die al in de Nld competitie, dan wordt die er bij AZ uitgegooid, gaat naar Manchester City en krijg ik ook steeds berichten dat hij wordt berispt door de bond voor zijn uitspraken hahah, maar die ten cate kan der ook wat van zo ook adriaansequote:PapaLazarou schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:12:
Idd
"Ik vond het buitenspel"
En hoppa, m'n tweede wedstrijd dit seizoen vanaf de tribune kijken.
Maar goed dat Louis van Gaal niet in Zweden coacht, of FM't....
die gasten zie ik zon beejte wekelijks wel voorbij komen dat ze weer eens ergens niet mee eens zijn
There can only be one
ik speelde met Chelsea altijd 4-4-2 Attackingquote:Davinho schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:41:
eey jongens,
hierbij had ik dan een AMC en een VM in het midden staan met aan de flanken een AML en AMR of een AL, AR
tip... ga een aantal jeugd spelers omtrainen naar speciefieke posities die je er bij wilt hebben. (let natuurlijk wel op het kopje of het effect heeft of niet anders is het zonde namelijk)
There can only be one
Reg. datum: 29 mei 2004
Ik heb dus als Aston Villa een belgische affiliate club Oostende. Daar stuur ik nou voor het 4de jaar al een chinees en een spits uit irak naartoe en nog een paar mexicanen. Maar geen van allen hebben ze tot nu toe een andere nationaliteitquote:PauseBreak schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:31:
[...]
Interlands (en dus reputatie).
Turalyon: Stoomwals 80 warrior <Focus>, Detovenaar 80 mage <Alive>, Oxpowered 70 druid ,Colos 80 Shaman <Focus>
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Hmm, weet je het voor Argentinië?quote:spyros schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:54:
dat hangt af per land. In italie is het volgens mij 5 jaar en spanje weer 3
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last