Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 januari 2007

Ik zag dat hij al te preorderen is via de grootste multimedia winkel van het internet;)

Maar dat is de engelse versie, blijft dat dan Engels of kon je bijvoorbeeld na patch 701 de Nederlandse taal kiezen?

Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

op de officiele website staat voor de kerst dus ik denk eind november begin december

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Reg. datum: 23 januari 2007

Er is ook nog geen demo, dus of die 19 oktober gehaald wordt is inderdaad de vraag. Maar omdat die demo er nog niet is vraag ik me dus ook af hoe het met die taal zit, vorig jaar gebruikten ze het taalbestand uit de demo om van Engels Nederlands te maken :)

Reg. datum: 08 oktober 2004

quote:
el-jorge schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:06:
[...]

Het wordt idd tijd voor FM2008, er is nog geen topic he?
Ik neem aan dat die weer geplanned staat voor eind oktober, ik heb er zin in 8)
Zal zodra ik thuis ben eens een topic voor 2008 in elkaar gaan zetten. ;)

Release staat inderdaad gepland voor 19 oktober. Hier zijn alvast een hoop screens te zien, evenals hier. En hier is een interview te lezen met Miles Jacobson over FM 2008.
Reg. datum: 06 november 2006

Ik wacht met smart af... de screens zien er wel belovend uit ;)

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Gameplay is ook werken!
Reg. datum: 01 februari 2006

Ik hoop wel dat ik mijn zelf gemaakte foto's kan blijven gebruiken als dat niet kan is dat flink balen

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat

Vuurvlieg
Reg. datum: 01 februari 2004

^^ Dat kan gewoon, die 'computer'-gezichten verschijnen alleen bij 'regens' (spelers die na verloop van tijd door het spel zelf worden aangemaakt en dus niet echt bestaan.).

Ik neem aan trouwens dat je spelerfoto's bedoelde.

[PSN id: eL_b0tti ]

Reg. datum: 08 oktober 2004

quote:
JanW schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:46:
[...]

Zal zodra ik thuis ben eens een topic voor 2008 in elkaar gaan zetten. ;)

Release staat inderdaad gepland voor 19 oktober. Hier zijn alvast een hoop screens te zien, evenals hier. En hier is een interview te lezen met Miles Jacobson over FM 2008.
Huu, drukte, vandaag komt die TS niet, morgen heb ik tijd genoeg. Of iemand anders moet zich geroepen voelen. :>
Gameplay is ook werken!
Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
Ottooo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:32:
^^ Dat kan gewoon, die 'computer'-gezichten verschijnen alleen bij 'regens' (spelers die na verloop van tijd door het spel zelf worden aangemaakt en dus niet echt bestaan.).

Ik neem aan trouwens dat je spelerfoto's bedoelde.
Ja die bedoelde ik. Heb inmiddels een behoorlijke verzameling opgebouwd zou balen zijn als die niet werkte.
Iedere speler heeft een uniek nummer in FM 07 is dat in FM 08 hetzelfde??
als dat niet zo is krijg ik alsnog veel werk :(

Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat

Vuurvlieg
Reg. datum: 01 februari 2004

Dan heb ik denk ik goed en slecht nieuws voor je. De spelersfoto's zullen een andere vorm krijgen, maar die id's van die spelers blijven hetzelfde...

[PSN id: eL_b0tti ]

Un Chien De Liege

Nog even en dan kan ik weer verder met FM, want 2007 ben ik helemaal moe gespeeld, ik heb het simpelweg teveel gedaan.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Careful what you wish

Ik heb nu een maand of 3 geen FM meer gespeeld en ik mis het spel nog steeds niet :X Misschien dat ik met de release van FM08 weer wat motivatie krijg?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Un Chien De Liege

quote:
King Nothing schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:09:
Ik heb nu een maand of 3 geen FM meer gespeeld en ik mis het spel nog steeds niet :X Misschien dat ik met de release van FM08 weer wat motivatie krijg?
Dat probleem heb ik dus ook, het boeit me gewoon niet meer.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
King Nothing schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:09:
ik sluit me ook aan. :Y)

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Reg. datum: 12 juni 1999

Ik speel het ook niet zo heel erg veel meer, maar toch nog wel een beetje, ben nog niet helemaal afgekicked ;)

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

Reg. datum: 12 juni 1999

Zo, daar zijn weer, met een seizoen klaar voor Harrogate, en dit was een supergoed seizoen, een van de betere die ik ooit in FM heb gehaald.

Om te beginnen de verwachtingen: de board en supporters verwachtten wederom een respectable league positie, ikzelf ging voor promotie.

Qua transfers is het vrij rustig gebleven: gekomen is een DC en dat was alles.

In de FA Cup moest ik in de tweede kwalificatieronde tegen Frickley, die met 2-1 werden verslagen. In de derde kwal.ronde moest ik tegen Kendal, en dat was nog makkelijker: 5-1 overwinning. In de laatste kwalificatieronde trof ik Halifax, uit een divisie hoger. In een spannende wedstrijd wist ik toch met 2-1 te winnen, waarna ik doorstroomde naar het hoofdtoernooi. In de eerste ronde wachtte Woking, uit League Two. Die waren helaas toch een maatje te groot, hoewel ik ze vrij goed bij kon houden: slechts een 1-2 verlies.

In de FA Trophy moest ik in de derde kwalificatieronde tegen Whitby, die vrij eenvoudig met 3-0 werden uitgeschakeld. In de eerste ronde moest ik tegen Weymouth, uit de Conf. South. Ook zij werden met 3-0 opgerold. De tweede ronde zag als tegenstander Rushden, uit de Conf. National. Met erg veel geluk wist ik ze met 2-1 te verslaan, waardoor ik alweer naar de derde ronde doorstroomde, waar Basingstoke uit Conf. South op me wachtte. Wederom had ik erg veel geluk, en ik wist ook hen met 2-1 te kloppen. Door naar de vierde ronde dus. Hier trof ik Sutton United uit de Conf. National, en helaas werd dit het eindstadion: 0-1 verlies in een erg gelijk opgaande weddstrijd.

Dan de competitie. In tegenstelling tot eerdere seizoenen begon het hier meteen ijzersterk, ik stond al na 3 wedstrijden op de eerste plaats, en heb die niet meer uit handen gegeven. Zie hier:

http://img31.imagevenue.com/loc625/th_65344_ht25_122_625lo.jpg

(de paar dipjes kwam omdat ik daar wedstrijden minder had gespeeld).

Wel ging het de laatste 5 wedstrijden bijzonder moeizaam, zodat de uiteindelijke beslissing pas in de laattse wedstrijd moest vallen: maar ik werd kampioen!

Voor volgend jaar dus in de Conf. National, en ik zal mijn team flink moeten versterken anders red ik dat nooit.

Competitie:

http://img12.imagevenue.com/loc1199/th_65354_ht26_122_1199lo.jpg

Selectie:

http://img13.imagevenue.com/loc907/th_65361_ht27_122_907lo.jpg

Beste speler qua rating:\\

http://img150.imagevenue.com/loc754/th_65368_ht28_122_754lo.jpg

Topscorer:
http://img146.imagevenue.com/loc727/th_65918_ht30_122_727lo.jpg

Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast

Wanna buy some pegs?

Ik speel een stuk minder als voorheen maar het blijft leuk. De seizoenen duren alleen veel langer, dus minder posts.

Ben met Sleipner nu halverwege het seizoen 2012. En het lijkt er op dat ik groepsfase CL ga halen. 1-1 uit tegen Steau in de 3e voorronde, nu nog thuis... Ik ben het nog niet beu.
edit:
Pfff, dat was close. De thuiswedstrijd tegen Steau begon voortvarend, al na 5min kwamen we op 1-0. Vervolgens komt Steau in de 65e min op 1-1 terwijl ze eigenlijk amper een kans hadden gehad. Na verlening 1-1 met schoten (op doel) 26(11) voor ons en 4(2) voor Steau. |:(

Vervolgens penalties die we nipt wonnen, 5-4 na 6 penalties. Maar, we spelen CL!!!!
groep B: Lazio, Newcastle, Dinamo Kiev, Sleipner. 3e worden dus....

Lazio - Sleipner 2-0
Sleipner - Newcastle 4-3 _/-\o_

FM'08 koop ik wel als alle bugs er uit zijn en er drie updates zijn verschenen.

PapaLazarou wijzigde dit bericht 25-09-2007 00:38 (39%)

Light a pussy!

[DPC]Alphen

Ik heb het al vaker zien langs komen (ook recent) dat er spelers worden weg gekocht omdat de voorzitter het zo'n ontzettend mooi bedrag vindt...

Als ik nu voor speler 'X' een contract heb laten tekenen tot bijv. 2010 (terwijl het dan 2007 is) met een ontsnappings clausule van 20 Milj.
Als dan Milan langs komt in 2008 en ze willen hem en bieden een bedrag wat de voorzitter leuk vindt,
dan moeten ze dat bedrag + 20 Milj. toch betalen ?

Zephyer wijzigde dit bericht 25-09-2007 10:48 (0%)
Reden: Typo's

Wanna buy some pegs?

Nee, dan betalen ze dat bedrag. Niet de + de clausule. Zou wel heel mooi zijn....

Een ontsnappingsclausule betekent dat wanneer een club een bod doet, gelijk (of hoger, maar dat is dom) aan de clausule het bod geaccepteerd moet worden.

Dus als Milan 20M biedt moet je je speler sowieso laten onderhandelen, je kan altijd een nieuw verbeterd contract aanbieden natuurlijk. Als Milan bijv 15M biedt, kan je zelf bepalen of je het wil accepteren, of niet.

Light a pussy!

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Ik heb een heerlijke voorzitter. Bemoeit zich niet met wat ik doe. Ik heb Lauri Dalla Valle op een of andere manier uit Finland weggekregen terwijl ik met Scarborough in de Conference National speel. Clubs als West ham, Everton en zelfs moederclub Leeds willen hem hebben, Everton heeft zelfs 1.5 miljoen geboden, terwijl Dalla Valle nauwelijks een seizoen bij mij heeft gespeeld. Ik verwerp alle boden, want Dalla Valle gaat zoizo nog een jaar door en dan zie ik wel.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Dus...
Reg. datum: 24 oktober 2006

Zit inmiddels in het seizoen 2015-2016 met River Plate. Overigens voor het eerst in een FM-game dat ik het zo lang heb volgehouden in een game. Ik heb me bij River Plate voorgenomen om ieder jaar minimaal 1 oude wereldtopper te contracteren. Het lijstje groeit gestaag;

Ronaldinho; 36 jaar
Kaka; 34 jaar
Lucho Gonzalez; 35 jaar
Heinze; 38 jaar
Cambiasso; 35 jaar
Coloccini; 34 jaar

Nog even en ik vraag Sjaak Swart of hij ook mee wil doen in mijn eigen "Lucky" River Plate...

You know when you're young, you think your dad's Superman. Then you grow up and you realize he's just a regular guy who wears a cape.

O-) Scarborough 08-09 zit erop. Wonderschoon seizoen. O-)

Ik begon heel slecht aan het seizoen en dacht dat het weer een seizoen National werd. Vorig seizoen haalde ik het met 1 punt verschil op de kampioen net niet, want ik werd door Cambridge United uit de nacompetitie gegooid. Dus nu werd het jaar van de waarheid, dacht ik, niet dus.
Gelukkig werd het spel in september beter waarna we in oktober zelfs even in de top 5 stonden.
In november zeer ongelukkig 5-0 van Lincoln verloren, maar daarna weet ik niet wat er gebeurde, want het was ons laatste verlies tot en met april. Gaat dus heel goed, hier en daar een gelijkspel, maar leiding niet meer uit handen gegeven. Tot en met februari kwam Darlington heel goed mee, maar daarna begonnen ze veel punten te verspelen en ik kon uitlopen. In maart was het verschil zelfs 11 punten, met 3 wedstrijden achtertand voor mij (dus op zn mooist 20 ptn (!)). Uiteindelijk zelf ook nog wat verspild toen ik met 5 wedstrijden te gaan een 1-0 achterstand omboog tot 1-2 en hiermee dus de voorsprong tot 13 punten kreeg, omdat Darlington tegen Exeter gelijkspeelde. Kampioen, want er waren nog maar 4 wedstrijden te gaan. Met een flinke morale boost wonnen we 8-0 van degradatiekandidaat St. Albans waarmee we hun lot bezegelden. Daarna heel pijnlijk van Crawley met 1-0 verloren. Wij hadden alle kansen, zij 1 penalty. Ja, jammer. Kan gebeuren. Met 108 punten het seizoen geeindigd

FA cup was niet mooi dit seizoen. Ik won van sattelietclub Whitby met 5-0, Conference team Sutton Utd maar in de derde ronde krijg ik Manchester United. Dan weet je al hoe laat het is als je in de conference speelt.

FA league was daarintegen super. Ik begin met Hyde Utd en Hednesford, 2-0 en 4-1, en zit in de derde ronde tegen kwelgeest Lincoln, die me in de league nog met 5-0 had verslagen. Na 0-0 werd het 2-1 door een onterechte penalty, maar wat boeit het, in de vierde ronde kreeg ik Darlington. Dit werd 3-2, al was ik geen moment bedreigd. De rest tegen..ja, mindere north en south teams met ruime cijfers gewonnen, en in de finale tegen Nuneaton. Heb ik altijd moeite mee, zo ook deze keer. Strafschoppen zorgden voor een 1-1 overwinning tegen Nuneaton.

Meeste doelpunten: Nathan Joynes, 46 stuks
Meeste assists: Lauri Dalla Valle, 27 stuks
Speler van het Jaar: Nathan Joynes.

Transfers in en uit met rating, en hoe ik ze heb gebruikt (++/+/+-/-/--)

IN:

Lauri Dalla Valle AL, 150k. ++ Diamantje.
Dean Holden, DC/DR, gratis. + Goede speler, maar is al 29.
Veiga, DM, gratis -- in de drie wedstrijden dat hij inviel voor geblesseerde keeper Lekevicius, liet hij er acht door.)
Gareth Edds, DC/VM/MC 45k, Heerlijke speler die op meerdere plaatsen goed uit de voeten kan
Steve Brodie, gratis. - Al 34 en alleen gehaald omdat hij een favoriet van de club is.
Danny Woodards, gratis -- Werd me gratis aangeboden, en hij viel me tegen wanneer ik hem niet spelen
Andy Hughes, 100k ++ Goede 25-jarige verdediger die orde moest scheppen in de verdediging. Heeft dit niet beter kunnen doen
Djamel Belmadi, gratis +. Begon goed, maar sinds het publiek hem te oud vind, is zijn vorm heel veel omlaag gegaan en hij neigt naar stoppen.
Wayne Hennesey, ++,180k. Bij MK Dons liet hij bijna geen bal door, maar toch werd hij aan de kant geschoven. Bezorgd is hij naar Scarborough gekomen en hij is mijn beste keeper ooit.

OUT:

Bobby Hassell, ++. Mijn topverdediger die voor slechts 35k naar Reading is vertrokken. Stomme clausule.
Ryan Green, Denny Ingram, Faly Mamadou Basse, Keith Gilroy werden allemaal boos omdat ze te weinig aan spelen toe kwamen, en ik heb hun contract die nog een half jaar liep allemaal voor plusminus 25k kunnen afkopen.
Veiga ging terug naar Tamworth, om ook daar nauwlijks aan spelen toe te komen
Sterspeler William Mocquet van de eerste helft ging na 2 1/2 jaar Scarborough naar Huddersfield in de Championship, waar hij nu ook goed presteert.

Heb trouwens ook pokken veel free transfers gehad dit seizoen van spelers die in de eerste (en sommige tweede) seizoen goed presteerden. Nu niet meer.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Update nieuwe seizoen:

http://xs319.xs.to/xs319/07394/Degradantaandeleiding.png.xs.jpg

10 wedstrijden gespeeld, 6x winst, 4x gelijk, met kleine domper in League cup (2-3 verloren van barnsley)
Waarom ben ik über degradatiekandidaat? Heb een goed draaiend team die de twee topscoorders van de competiitie leverden en de minste tegen goals :|

[DPC]Alphen

quote:
Nilsinho schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:57:
[knip]
Waarom ben ik über degradatiekandidaat? Heb een goed draaiend team die de twee topscoorders van de competiitie leverden en de minste tegen goals :|
Je antwoord staat eronder..
Toch voelen velen aan blablabla ...
:P

Zephyer wijzigde dit bericht 27-09-2007 16:04 (2%)
Reden: Typo's

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: