Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 05 juni 2005

O mijn god, heb ik een regen in mijn Haarlem team die net een paar maanden bij mij speelt, en het erg goed doet. Hoor ik van een vriend van mij een manier om een speler goed te verkopen, krijg ik ineens 41 clubs die geinteresseerd zijn en 17 boden van 7,25 miljoen, die mijn voorzitter allemaal geaccepteerd heeft. Veel geld voor een club die net gepromoveerd is en nu 1 jaartje een beetje stunt:P.

Vuurvlieg
Reg. datum: 01 februari 2004

En die manier is? Offer to clubs zeker, of niet?

[PSN id: eL_b0tti ]

Reg. datum: 05 juni 2005

Ja, maar ik heb weer iets te vroeg gepraat. Hij heeft alle cluboffers naast zich neer gelegd. Zelfs die van topclubs :/. Hij vind bij elke club dat ie een te lage bonus krijgt :?. Bug ofzo?

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
Hiny schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:53:
Ja, maar ik heb weer iets te vroeg gepraat. Hij heeft alle cluboffers naast zich neer gelegd. Zelfs die van topclubs :/. Hij vind bij elke club dat ie een te lage bonus krijgt :?. Bug ofzo?
Jonge spelers willen vaak een hoge appearence fee omdat ze niet altijd aan spelen toe komen. Dus dat kan de bewuste bonus zijn.

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Reg. datum: 28 mei 2007

Ik ben begonnen met Víkingur Ó uit de 2e divisie van IJsland. Ik speel nu 5-3-2 counter, heb ongeveer de helft verloren, helft gelijk en 1 gewonnen. Ik sta nu 6e in de Upper League Cup, volgensmij is dat een soort toernooi voor de competitie, die nog moet beginnen.

De media denkt dat ik laatste in de laagste divisie ga eindigen, maar ik denk dat ik wel iets beter kan...

Een groot probleem is wel dat ik steeds de voorsprong uit handen geef. Net nog: sta ik bij rust 3-0 voor, speel ik uiteindelijk 3-3 :S, valt daar nog wat aan te doen?

tim987 wijzigde dit bericht 15-06-2007 20:23 (17%)

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Zeggen dat de druk eraf is. Dan gaan ze meestal hun voorsprong behouden

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
Ypuh schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:17:
Hier even wat screenies van mijn kant!

Plaatjes
Alhoewel veel mogelijk is in 2013..
ben ik de enige die 100.000 zitjes wel erg veel vind :9
Desondanks is et natuurlijk wel super, per wedstrijd 8 tot 9 miljoen?

Reg. datum: 27 september 2004

Hmm, Gregory van der Wiel kan niet goed overweg met Freddy Adu (racist is het ;) ) Hoe kan ik zorgen dat die lichte irritatie weggaat?

Whohooooo
Reg. datum: 17 mei 2005

quote:
Hiny schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:53:
Ben blij, als hij goed is, vang je er over 2 jaar veel meer voor, en in de tussentijd kan ie je team versterken

I haven't failed, I've just found 2000 ways not to make that work! -- Microsoft: "Hey, it compiles! Ship it!!!!!

Jullie zijn wel erg stil dit weekend

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Reg. datum: 05 oktober 2004

quote:
jvd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:47:
[...]

Alhoewel veel mogelijk is in 2013..
ben ik de enige die 100.000 zitjes wel erg veel vind :9
Desondanks is et natuurlijk wel super, per wedstrijd 8 tot 9 miljoen?
Daarom plaatste ik die screenie ook :D 100.000 is ontiegelijk veel ;p. Ik heb nu een stadion van 43.000 die vrijwel altijd vol zit en 2.5 miljoen op levert. Dus ik schat ongeveer 6 miljoen per wedstrijd als het vol zit.

Ik heb ook een loonbudget van 1.1 miljoen (Minimale), terwijl ik maar een loonlijst van 550k heb :).

Maar ik vind het zo kut dat mn wonderkindje weg is gekocht en dat het bestuur dat accepteerden. Terwijl mijn financien rijk waren.

Mi love you long time

Reg. datum: 27 september 2004

Tja helemaal uitgeput van FM, ik kan niet meer...

Careful what you wish

Ik speel weer FM06 ipv 07. 07 boeit me atm weinig meer, 06 vind ik atm leuker :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
King Nothing schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:52:
Ik speel weer FM06 ipv 07. 07 boeit me atm weinig meer, 06 vind ik atm leuker :)
Wat is er leuker aan dan? Ik heb namelijk FM06 inhoudelijk nooit echt gespeeld en vind FM07 soms nogal frustrerend zodat het met pieken en dalen gaat bij mij.

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Linux, a lifestyle

:'( zelfs met editor gekloot (dus Emmen op super club zetten enzo) kan ik nog steeds geen kampioen worden in de Eredivisie, elk seizoen (nu al 5 achtereen) wordt ik maar 2e, zelfs als ik gewoon alle goede spelers in dat seizoen bij concurrenten weg koop en in hun data een beetje gemeen speel door hen in de rode cijfers te drukken waardoor ik goedkoop (ondanks mijn uitermate grote transfer en loon budget) de speler kan halen :) en dan weer hun transfer en loon budgetten heel klein zet.

dikke bagger dus :(

huntelaar scoort gewoon 28 goals, Pantelic 26 en Cassano 22 en dan de rest die zit zo vaak rond de 11 goals. heb gewoon goede keepers. Di Sanctis en Cech, daaromtoe nog andere keepers als Steekelenburg, Vermeer, Gomes enzo

ga maar weel de boel deinstallen en dan nieuw installen en opnieuw beginnen wnat zelfs met Cheaten zuigt die Nederlandse competititie

There can only be one

Of je tactiek... :P

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

Ik heb ooit PSV zien degraderen (2008-2009) :D wat wil je met Ronald Koeman

FM'07 Die Hard...
Reg. datum: 01 maart 2005

quote:
Spyroman schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:26:
:&#039;( zelfs met editor gekloot (dus Emmen op super club zetten enzo) kan ik nog steeds geen kampioen worden in de Eredivisie, elk seizoen (nu al 5 achtereen) wordt ik maar 2e, zelfs als ik gewoon alle goede spelers in dat seizoen bij concurrenten weg koop en in hun data een beetje gemeen speel door hen in de rode cijfers te drukken waardoor ik goedkoop (ondanks mijn uitermate grote transfer en loon budget) de speler kan halen :) en dan weer hun transfer en loon budgetten heel klein zet.

huntelaar scoort gewoon 28 goals, Pantelic 26 en Cassano 22 en dan de rest die zit zo vaak rond de 11 goals. heb gewoon goede keepers. Di Sanctis en Cech, daaromtoe nog andere keepers als Steekelenburg, Vermeer, Gomes enzo

ga maar weel de boel deinstallen en dan nieuw installen en opnieuw beginnen wnat zelfs met Cheaten zuigt die Nederlandse competititie
Het kloten met de editor vindt ik zo dieptriest, het doet het spel geen eer aan, als je gewoon eerlijk speelt, krijg je veel meer voldoening.

n00b

Reg. datum: 10 maart 2004

quote:
Spyroman schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:26:
:&#039;( zelfs met editor gekloot (dus Emmen op super club zetten enzo) kan ik nog steeds geen kampioen worden in de Eredivisie, elk seizoen (nu al 5 achtereen) wordt ik maar 2e, zelfs als ik gewoon alle goede spelers in dat seizoen bij concurrenten weg koop en in hun data een beetje gemeen speel door hen in de rode cijfers te drukken waardoor ik goedkoop (ondanks mijn uitermate grote transfer en loon budget) de speler kan halen :) en dan weer hun transfer en loon budgetten heel klein zet.

Ik vind het eigenlijk best knap van je _/-\o_
ik denk niet dat veel mensen het voor elkaar krijgen om met zulke spelers geen kampioen te worden ;)

ontopic;
Maar weer een keertje begonnen met Engeland (Arsenal)
uiteraard vrij weinig hoeven kopen en kampioen geworden en de CL + FAcup binnen

in mn nieuwe seizoen kleine aanpassingen en alles word eigenlijk gewonnen, tword denk tijd dat ik me grote vedettes ga verpatsen voor een beetje uitdaging

S.C.O. zat.3

Ik krijg op een of andere manier mijn spelers niet verkocht....zet je ze op transferlijst niemand die ze willen hebben. Heb twee talenten die willen ze wel maar ja die wil ik natuurlijk niet voor peanuts kwijt.
Het stomme is als conctract afloopt dat ze dan wel elders worden getekend....maar voortijdig geld vangen zit er nooit in.
Heb ook spits die voor 35k gekomen is en nu 1.6 miljoen kwijt is maar niemand wil hem hebben??Wat doe ik verkeerd?

www.hieltjes.tk

quote:
Tommilio schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:29:
Ik krijg op een of andere manier mijn spelers niet verkocht....zet je ze op transferlijst niemand die ze willen hebben. Heb twee talenten die willen ze wel maar ja die wil ik natuurlijk niet voor peanuts kwijt.
Het stomme is als conctract afloopt dat ze dan wel elders worden getekend....maar voortijdig geld vangen zit er nooit in.
Heb ook spits die voor 35k gekomen is en nu 1.6 miljoen kwijt is maar niemand wil hem hebben??Wat doe ik verkeerd?
Goedkoper wegdoen, vaak gaat dit om spelers die ik zelf ook niet zou kopen. Bod omlaag halen scheelt vaak wel. Wat ik vaak doe als ik tegen de salary cap zit, is het gratis wegdoen van grootverdieners die op de bank zouden belanden. Als het kan nog even over het bod onderhandelen en er een 50% doorverkoop clausule inzetten, wordt vaak wel geaccepteerd. Je verdient er in eerste instantie niks op, maar bespaart je wel dat salaris. Gisteren toevallig een speler voor niks aangeboden bij clubs, komt Bologna dat alsnog 140k op 'm biedt. :P

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

soms willen clubs gewoon geen geld neerleggen voor spelers die ze gratis kunnen krijgen ergens anders.

zijn het echt wel goede spelers die je in de verkoop wilt doen? heb je de vraagprijs al een beetje verlaagd?

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

Reg. datum: 14 november 2004

Hallo Allen,

Ik ben pas begonnen met spelen maar ik snap er niets van ik koop goede spelers wat ik van forums haal maar kaniets bereiken. Waar kan ik uitgebrid wat over tactiek en traning lezen.

Reg. datum: 04 april 2004

quote:
Mainuser schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:52:
Hallo Allen,

Ik ben pas begonnen met spelen maar ik snap er niets van ik koop goede spelers wat ik van forums haal maar kaniets bereiken. Waar kan ik uitgebrid wat over tactiek en traning lezen.
In het vorige deel is er aardig wat over gepost.

Hier mijn post erover, en daarboven en onder staan er nog een aantal van anderen:
UltraR-pc in "[Multiplatform] Football Manager 2007 - ..."

Reg. datum: 14 november 2004

quote:
UltraR-pc schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:32:
[...]

In het vorige deel is er aardig wat over gepost.

Hier mijn post erover, en daarboven en onder staan er nog een aantal van anderen:
UltraR-pc in "[Multiplatform] Football Manager 2007 - ..."
thx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: