F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 november 2006
P.S. ik race in Class 4 - Group 14 sta denk ik nog niet in start topic
Haasjoh - Gertjan Hazeleger
haasjoh wijzigde dit bericht 13-06-2007 10:01 (12%)
Het kost in principe geen geld, ja het scheelt nu wel omdat je een sponsor plek vrij hebt natuurlijk...quote:haasjoh schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:00:
Oh das minder.. kost weer geld dus..
.ps Waarschijnlijk omdat ik je naam nog niet heb gekregen dan
Me auto was uiteindelijk op 56,7% beland. Van wat ik heb gehoord valt me dit nog enigzins mee. Kwa kosten komen er wel uit. Nog niet gekeken wat voor DRP ik had, verwacht niet echt een super DRP. Hoop het
trouwens zat gister nog jouw poule te kijken Joss, gekkenhuis. Die teammaat van jou mocht blij zijn met zn nipte 2 plaats. Uit me hoofd 0.009 voorsprong op de finish. damn
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Damn, das weer spijtig idd, slecht gelezenquote:
Gewoonweg dus stom overheen gelezen....
Maar eerst dus 3 races doen en dat geeft de input voor de ladder....hmmm, dan blijft in mn best doen, want als 3e race je tegen de nr 30 (en er waren afgelopen race "slechts" 27/28 actievelingen. Zou dan dus een makkelijke plaatsing moeten kunnen worden....
Maar goed, eerst maar eens een auto vanaf de grond opnieuw opbouwen, alles analyseren, prijzengeld tellen
Ja, dat bevalt wel
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Zoiets inderdaad... maar als er niet zoveel problemen waren was hij gewoon dik buiten de punten geeindigt denk ik. Hij was (toen ik nog geen voorvleugel probleem had) 1.5 seconde langzamer dan ik, terwijl ik 1 stopper deed en hij 2quote:Bluepanther schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:14:
Zow bevredigend checkte ik vanmorge nog eventjes de stand
Me auto was uiteindelijk op 56,7% beland. Van wat ik heb gehoord valt me dit nog enigzins mee. Kwa kosten komen er wel uit. Nog niet gekeken wat voor DRP ik had, verwacht niet echt een super DRP. Hoop hetDan zit er veel potentie in
trouwens zat gister nog jouw poule te kijken Joss, gekkenhuis. Die teammaat van jou mocht blij zijn met zn nipte 2 plaats. Uit me hoofd 0.009 voorsprong op de finish. damn
Maar het is een mooie opsteker voor hem en voor het team, hebben we toch alweer 11 punten
Edit: Ik had het einde van de race gemist, maar ik zie nu dus dat mijn teamgenoot gewoon eerste had kunnen worden zonder de gearbox problems die hij dus ook had. Hmmm
Joss wijzigde dit bericht 13-06-2007 10:23 (6%)
ik sta trouwens niret in de openingspost.. Loona35 - Jan-Julius Raevenschoten
Vind je het gek, met zo'n belachelijke naams-verandering kon ik je natuurlijk nooit en te nimmer terug vinden op F1Time. Vorige keer heette je Dijstelbloems ofzo, en nu dit?quote:Loona35 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:21:
Iemand uit CLASS 3 - GROUP 10 (oftewel C3G10) die in mijn team wil? ..
ik sta trouwens niret in de openingspost.. Loona35 - Jan-Julius Raevenschoten
Al met al boven verwachting dus...en niet slecht voor een eerste race
Voor de OP: andrestouwe - André van der Stouwe C4-G9
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Dijstelbloem is me echte naam... fijn dat je hem mooi vindquote:Joss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:23:
[...]
Vind je het gek, met zo'n belachelijke naams-verandering kon ik je natuurlijk nooit en te nimmer terug vinden op F1Time. Vorige keer heette je Dijstelbloems ofzo, en nu dit?
Loona35 wijzigde dit bericht 13-06-2007 10:33 (9%)
Vandaar FC Flower Powerquote:Loona35 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Dijstelbloem(-s) is me echte naam... fijn dat je hem mooi vind
Ja.. mijn 8bits van 10jaar terug nooit gelezen?quote:
Hoi teamgenootquote:haasjoh schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:00:
Oh das minder.. kost weer geld dus..
Haasjoh - Gertjan Hazeleger
En sorry Joss, C4g14 Tim Dame - Ixion
Race begon gewoon, niet veel goedgemaakt de eerste rondjes, tot ik plots op plaats 7 een paar rondjes bleek te racen. Helaas moest ik toen de pits in en viel ik terug naar een 17e plek. Om dan 2 rondjes later langs de kant te eindigen met "monocoque damaged" als boodschap. En inderdaad hij had nog maar 1%je over!
Ik had niet getest voor de race, maar mijn onderdelen waren nog lichtjes versleten van vorig seizoen waardoor waarschijnlijk dit gebeurde.
Met volle moed begin ik dus aan de 2e race. Mijn felicitaties aan de goede prestaties van de GoT'ers in C3G9!
Setups beginnen nu beter te worden hier.
Bedanktquote:Kiff schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:
Gisteren ook de eerste race pas achteraf kunnen bekijken. Had vrij goede dqp (en achteraf drp), beide op 90%, maar mijn setup was niet ideaal (en ik kreeg hem maar niet beter, tot grote frustratie). Vandaar een magere 16e plaats op de grid.
Race begon gewoon, niet veel goedgemaakt de eerste rondjes, tot ik plots op plaats 7 een paar rondjes bleek te racen. Helaas moest ik toen de pits in en viel ik terug naar een 17e plek. Om dan 2 rondjes later langs de kant te eindigen met "monocoque damaged" als boodschap. En inderdaad hij had nog maar 1%je over!
Ik had niet getest voor de race, maar mijn onderdelen waren nog lichtjes versleten van vorig seizoen waardoor waarschijnlijk dit gebeurde.
Met volle moed begin ik dus aan de 2e race. Mijn felicitaties aan de goede prestaties van de GoT'ers in C3G9!
Je had inderdaad pech. Je ging opzich wel lekker. Als je hem uitgereden had en paar uitvallers waren had je zelfs op punten mogen hopen.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Dat is dus niet helemaal waar want ik had voor mijn race ook ee test gedaan op een ander circuit en ik ben niet langs de kant komen te staan.quote:Joss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:17:
[...]
waarschijnlijk een flink aantal die een test hebben gedaan vorige race... Ik heb het niet gedaan en mijn teamgenoot ook niet, dat is waarschijnlijk de key. 'Iedereen' die test valt uit met engine of krijgt gearbox problems? Daarom mag dat snel gefixt worden van mij, want ik wil wel mijn coureur trainen!
ik mocht wel in mijn handen knijpen, want ik had als 13de gekwalificeerd en ben door uitvallers toch 7de geworden.
Niet goed gekeken met mijn banden.
Starte op intermediates en had na 9 ronden moeten gaan wisselen naar droog maar heb dat pas in ronde 19 gedaan.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Dan ben jij waarschijnlijk de uitzondering die de regel bevestigd...quote:Darkdemoman schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:19:
[...]
Dat is dus niet helemaal waar want ik had voor mijn race ook ee test gedaan op een ander circuit en ik ben niet langs de kant komen te staan.
ik mocht wel in mijn handen knijpen, want ik had als 13de gekwalificeerd en ben door uitvallers toch 7de geworden.
Niet goed gekeken met mijn banden.
Starte op intermediates en had na 9 ronden moeten gaan wisselen naar droog maar heb dat pas in ronde 19 gedaan.
Edit:
Deze na de 1e race maar even opgevist uit de vorige topic:
Eens kijken hoe iedereen er over denkt...
Poll: Waar verwacht jij dit seizoen te eindigen?quote:
• Kampioenen! (1)
• Promotie (2-3)
• Vechten voor promotie (4-6)
• Middenveld (7-12)
• Vechten voor lijfsbehoud (13-17)
• Degradatie (>18)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 13-06-2007 12:06 (47%)
Reg. datum: 25 september 2002
Op naar de volgende race Buenos Aires
FC Ress IX.633
Ik heb eerste race gemist omdat office niet snel genoeg gemaakt werd maar ik rij in C4G26.
Ik ben daar terug te vinden als siobhanskye - Siobhan Skye (naam van mijn dochter).
Sta op dit moment voor de race van vrijdag op Spa op de 2de plek in de kwalificatie.
After all is said and done, more is said than done...
Zit altijd een beetje variatie in (net als bij je rondetijden), schommeld dus tussen een paar procent met dezelfde instellingen.quote:B-Force schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:55:
Even een vraagje: ik zie net bij mijn race weekend overzicht dat ik een DQP van 88% en 91% met precies dezelfde setup (ook rev limiter) en instellingen (DQP)Kan iemand mij uitlegt waarom dit zo verschilt?
Zoals hierboven gezegegd, de DQP en DRP schommelen altijd... ook met dezelfde waarden. Die schommeling is maximaal 4%. Bovendien heb je bij de omrekening van DQP->DRP te maken met afronding. Soms valt dat positief uit, soms negatief. Al met al kan je DRP dus best 4/5% onder je DQP zitten als je pech hebtquote:B-Force schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:55:
Even een vraagje: ik zie net bij mijn race weekend overzicht dat ik een DQP van 88% en 91% met precies dezelfde setup (ook rev limiter) en instellingen (DQP)Kan iemand mij uitlegt waarom dit zo verschilt?
gekwalificeert op 3de positie maar wist niet dat je fuel hetzelfde was bij de start. Met als gevolg dat ik na 10 ronden reeds moest tanken. Na 20 ronden versnelling verloren, na 27 ronden 'tyres exploded', is dit door een ongeluk of slijtage? Hoe kan ik dit weten? Na 45 ronden 'Car crashed into the barriers', zou dit een verband hebben met de eerdere bandenexplosie? Uiteindelijk geëindigd op 11de positie omdat de anderen 'out of fuel' waren.
Nu heb ik zo na een ronde of 14 na een pitsstop het ik telkens 'Tyres are wearing out' (heb Dry-median gebruikt). Wat wil dit zeggen? Zijn de banden dan reeds aan een wissel toe?
Moet je dingen zoals een voorvleugel of gearbox in vooraad hebben zodat dit bij ongeluk of afbreken in de pits kan vervangen worden? Of wordt dit automatisch hersteld?
Bij de Practice in het scherm waar normaal de efficientie staat stond er deze maal 0%, wat is hier de oorzaak van?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.