Fiat Iustitia Et Pereat Mundus
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 oktober 2004
Neen, maar het is niet vermeerderd of verminderd, net zoals de andere onbereden tracks.quote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:38:
Wel hoor, althans, zo hoort het. Tenzij je uitvalt ofzo trouwens, ja.
Maar ik ook, gear problemen -> +15 sec
en dan nog m'n motor die het opgeeft
De schade lijkt me idd niet realistich. 1 Kubica is al genoeg
ps: site lijkt terug down
maxi-pilot wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:44 (6%)
Reg. datum: 05 oktober 2005
Ik heb nu mijn hele auto maar vervangen er was nog maar 51,1 % van over. Ben blij dat ik de finish uberhaupt nog heb gehaald.
Verder wel een slordige 13L benzine over, maar dat mag de pret van de 3e plaats niet drukken...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Je kan ook gewoon stellen je in de vrije training beter 10 ipv 20 rondjes kan rijden, dat scheelt al weer een hoop.
Marzman wijzigde dit bericht 12-06-2007 22:11 (46%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 05 oktober 2005
Ik hoop dat er wat aan gedaan wordt, maar voorlopig hou ik in ieder geval een set onderdelen apart voor het testen en voor het racen. Zal vast wel negatieve invloed hebben op het een en ander, maar voorlopig zie ik dat als enige manier om het een beetje fatsoenlijk te doen (uiteraard zijn motor en gearbox niet te vervangen maar daar doe je niks aan)quote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:02:
Ik ga iig nog niet testen... als je ziet wat dat met je gearbox/engine en de rest van alle onderdelen doet, wordt je gewoon bang. Denk dat het daarom ook zo'n slachtveld was vandaag. Ben benieuwd of er wat aan gedaan wordt.
Setje extra onderdelen kopen, dan kan je testen...quote:Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:02:
Ik ga iig nog niet testen... als je ziet wat dat met je gearbox/engine en de rest van alle onderdelen doet, wordt je gewoon bang. Denk dat het daarom ook zo'n slachtveld was vandaag. Ben benieuwd of er wat aan gedaan wordt.
Edit: moet er natuurlijk wel ergens rekening gehouden worden met engine en gearbox idd
enne, de site ligt redelijk plat volgens mij...
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 12-06-2007 22:16 (15%)
Af en toe up, af en toe down. Ik had al wel een tactiek uitgestippeld om te testen... Eigenlijk had ik in mn budget gewoon rekening gehouden met een wekelijkse test, maar als we van de F1T.I.A geen andere motoren/gearbox mogen gebruiken tijdens het testen.... Dan volgen er weinig tests voor mij. Liever met een 90% engine aan de race beginnen, dan 5HP meer op 50%quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Setje extra onderdelen kopen, dan kan je testen...
Edit: moet er natuurlijk wel ergens rekening gehouden worden met engine en gearbox idd![]()
enne, de site ligt redelijk plat volgens mij...
testen is voor de 'rijke' teams. Ik heb zojuist bijv de 1e plaats gehaald en dan haal je bakken met geld binnen. Ik kan mij dan dus veroorloven om reserve onderdelen aan te schaffen en te testen waardoor mijn wagen etc beter zal worden voor de komende race waardoor ik meer kans maak weer hoog te eindigen.
Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop
Je kan geen reserve gearbox/engine aanschaffen, ook rijke teams niet! Ik heb genoeg geld, maar wie nu test is in de race gezien...quote:Kzyto schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:18:
het is eigenlijk net als in real life zo'n beetje.
testen is voor de 'rijke' teams. Ik heb zojuist bijv de 1e plaats gehaald en dan haal je bakken met geld binnen. Ik kan mij dan dus veroorloven om reserve onderdelen aan te schaffen en te testen waardoor mijn wagen etc beter zal worden voor de komende race waardoor ik meer kans maak weer hoog te eindigen.
Of laat het gewoon niet meetellen. Ik geloof er niks van dat er IRL teams zijn die behalve een race (nou ja 2 dan in dit geval) ook nog 50 rondjes gaan testen op dezelfde motor. Die pakken gewoon een nieuwe motor (rijke teams) of motor van een vorige race (arme teams).
Marzman wijzigde dit bericht 12-06-2007 22:29 (41%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
dqp voor de 2e race op 90...dus vooruitgang. En goede Q neergezet en data verzameld voor de race van vrijdag...kan ik rustig afwachten van de week wat de ontwikkelingen zijn op het forum van de site over het testen. Na alle uitvallers lijkt me niet dat het erg stil daar zal zijn
Ik weet nu iig zeker dat mijn motor minimaal 15 % minder slijtage heeft ondergaan voor de komende dan bij de afgelopen...al denk ik (kijkende naar de weersverwachting) dat het weer een "verhitte" race gaat worden.
Intel C2D 6600, Asus P5B-E, 2.0GB DDR2PC-5300 RAM, Asus 1950Pro 256MB
http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078
Strips van Michel Vaillant (voor een leuk prijsje), mail me als je iets hebt!
Edit: vanaf wanneer begint de cup?!
Edit2: vaag...word 3e en motivatie van m'n coureur daalt van 41 naar 29?!
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 12-06-2007 23:28 (28%)
Vaag...bij mij is alleen de vorm een tikkie teruggelopen...de motivatie blijft 100...al ben ik halverwege uitgevallen. Maar ik heb natuurlijk een random driver. Geen idee of dat dan anders gaat om het makkelijker te maken voor newbs zoals ik.quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:03:
hmmm, dan zou je dus het systeem moeten krijgen dat je voor een relatief hoog bedrag een aparte motor zou moeten kunnen kopen voor evt testen....
Edit2: vaag...word 3e en motivatie van m'n coureur daalt van 41 naar 29?!
(en die komende race heb ik GEEN geplofte banden
To pole or not to pole....that's the question...Er zijn al een paar gekken (mezelf incluis) die al een Q hebben gedaan voor de komende race.
Cheese_man wijzigde dit bericht 13-06-2007 00:53 (9%)
Intel C2D 6600, Asus P5B-E, 2.0GB DDR2PC-5300 RAM, Asus 1950Pro 256MB
Voor de komende race sta ik er lekker voor met 98% DQP
Maar ja, nu de andere 20 coureurs nog gok ik
Angeloonie wijzigde dit bericht 13-06-2007 00:08 (13%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Ik heb een dergelijke suggestie gedaan op het f1time-forum (daar staan ook enkele andere suggesties). Ofwel je koopt voorafgaand aan de test testonderdelen of je neemt de slijtage voor lief en bent dus goedkoper uit.quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:03:
hmmm, dan zou je dus het systeem moeten krijgen dat je voor een relatief hoog bedrag een aparte motor zou moeten kunnen kopen voor evt testen....
Ik hoop dat Tadas op korte termijn een van de suggesties wil opnemen. Zoals het nu is, ben je met testen gewoon verloren voor de volgende race (ik verwacht al niks meer voor vrijdag).
Dat zal nooit lukken, elk baangedeelte is weer anders (bochtig, recht stuk, etc.) Je moet dus zoeken naar de beste compromis (misschien wel geen van drieen optimaal). Verschillende setups kunnen dus ook ongeveer dezelfde rondetijden opleveren.quote:Darkdemoman schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:24:
Als je een optimale setup wil hebben moeten dan per onderdeel (bijv Voorvleugel) alle 3 de sectorstukken op optimaal staan of is 1 genoeg.
Sempy wijzigde dit bericht 13-06-2007 08:26 (27%)
Ik heb nu bij 2 van de 3 delen een optimale setup. op 2 onderdelen, dus wilde ik weten of ik door moest gaan tot dat ik ze alle drie had.quote:Sempy schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:25:
Dat zal nooit lukken, elk baangedeelte is weer anders (bochtig, recht stuk, etc.) Je moet dus zoeken naar de beste compromis (misschien wel geen van drieen optimaal). Verschillende setups kunnen dus ook ongeveer dezelfde rondetijden opleveren.
Maar ik laat het er nu dus bij.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Ik zag dat er nog iemand anders uit C4G14 zich in dit topic had gemeld. Kan ik ook misschien toegevoegd worden in de OP?
Nu op naar de volgende race, ben benieuwd hoe ik met het dubbele aantal practice rondjes mijn kwalificatie voor elkaar ga krijgen.
Luuk toch! OP?!quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:03:
Reg. datum: 02 november 2006
Ik heb namelijk geen nieuwe sponsoren om te onderhandelen op het moment, terwijl ik wel een plek vrij heb voor een sponsor.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.