Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:45:
Yesssssssss, Ben 3e geworden in m'n eerste race in G3. Qua pace had ik echter op P8-10 moeten eindigen... Maar een hele hoop jongens voor me bliezen hun engine of gb op. Denk dat je in dit seizoen misschien beter niet kan testen voor een race ongeveer....

Ben zelf echt super blij met P3, vooral ook omdat ik de race heb uitgereden terwijl een groot aantal onderdelen al onder de 60 % voordat de race begon! Lucky me misschien?
Respect! Erg netjes als debutant.

Waarschijnlijk kan dit ook zo zeggen over Mr. Kladloper :D

Mhans als je dit leest: Je rijdt een mooie race man!

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

mijn race is nu begonnen, ben al afgezakt naar p3 :(

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
Bluepanther schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:01:
[...]

Thnx kerel, met die paar uitvallers loop je nu nog leuk naar voren, kijken wat het wordt.
Denk max 3e voor mij...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Hmmm, hier kan ik niet meer inloggen op de website :P

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:07:
[...]

Thnx kerel, met die paar uitvallers loop je nu nog leuk naar voren, kijken wat het wordt.
Denk max 3e voor mij...
Denk dat het voor jou 3e wordt als het zo doorgaat ja. Denk een plek die je verdient ook. Tenzij die griek nog pits in moet..

Ik hoop alleen nog maar. Zo door gaat dan in ieder geval in de punten :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Bluepanther schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:01:
[...]

Dankje :)

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

Reg. datum: 05 oktober 2005

P6 hierzo, hopen dat het zo blijft!

Edit: p6, ik ben tevreden. Was wel even spannend, de nr 7 kwam tot mijn staart (5 sec voorsprong in 4 rondjes weg) maar toen plofte z'n motor :+

mhans wijzigde dit bericht 12-06-2007 20:28 (68%)

quote:
Bluepanther schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:12:
[...]

Denk dat het voor jou 3e wordt als het zo doorgaat ja. Denk een plek die je verdient ook. Tenzij die griek nog pits in moet..

Ik hoop alleen nog maar. Zo door gaat dan in ieder geval in de punten :D
die Griek redt het wel, dus max 3e.... toch niet onaardig de 1e race

edit: en Panter weer naar 7

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 12-06-2007 20:24 (3%)

banden kapot :( misschien niet meer met soft gaan rijden :P en dan zijn we nog geen half uur onderwerg..... 8)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:20:
[...]

die Griek redt het wel, dus max 3e.... toch niet onaardig de 1e race

edit: en Panter weer naar 7
gratz Luuk!! Mooie 3e plek!!

Mhans feli met je punten. Erg strak gereden.

Ben zelf blij met me 7e plek.

Achteraf kan je wel stellen dat 3 pitstops te veel was. 2x was beter geweest.

Nou, een keurig 3e plaats voor Luchtloper, helemaal mooi icm de 7e plaats van Panther...
Lijkt me duidelijk dat team "Be on Edge" de eerste slag heeft gewonnen tussen de GoT-teams :p

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Ik heb zowel voor de eerste race als de tweede race een test gedaan en het blijkt dat dit echt een behoorlijk slijtage oplevert. Bij de engine en gearbox een probleem omdat je deze niet kan fixen of vervangen voor de race. (in race 1 dus zowel problemen met de gearbox als uiteindelijk een opgeblazen motor).

Ik hoop dat hiervoor nog wel een oplossing komt. Testen is een onderdeel dat je doet om beter aan de start te komen, niet om de eerste race een verhoogt risico op uitvallen te hebben.

Boehoe! Ik wil zien op welke belachelijke plek ik ben geëindigt en wat daartoe de oorzaak was! F1Time is zo sloom als een slak :/

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:04:
Boehoe! Ik wil zien op welke belachelijke plek ik ben geëindigt en wat daartoe de oorzaak was! F1Time is zo sloom als een slak :/
Ik kan niet meer inloggen :s
Raar, heel de race lang loopt het perfect en achter de race niet :s

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

hier doet het het gewoon, je bent 6e Joss. ;)

quote:
Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:07:
hier doet het het gewoon, je bent 6e Joss. ;)
Zowaar? Nou, dan is er veel gebeurd vooraan... En als ik nu eens niet 60 * 5 4 (ik ben mild) seconde verloren had? Wat dan? :O :(
Edit: Ben ingelogd na 10 minuten :9

Joss wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:09 (8%)

Verklaring gevonden!

15
front wing damaged

Fijn! Op 0/0, op Estoril waar geen barriere binnen 5 meter van het circuit staat, maargoed. Ik kan nu met een gerust hart gaan slapen vanavond, het lag niet aan mij :)

Did i do that ? eh eh eh eh eh

quote:
michaeltb schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:56:
Zal mn post hier nog even neerzetten voor mensen die houden van leedvermaak :P .

Aaaaaaaaaaah op een haar na de 1e plek gemist. Ik lag in ronde 70 22 seconden achter op de nummer 1 die gearbox problemen had. In ronde 71 nog maar 11 seconden achter, helaas kreeg ik in ronde 71 ook gearbox problemen en kon ik mijn zege goodbye kussen. Naja, 2e plek is ook niet gek voor de 1e keer in f1time :9 .

JA LACH MAAR ! :'(

Zet mij trouwens ook maar in de startpost: Mikkel Que Pasa in C4 group 22
LOL ik ben die nummer 1 :)

hmm vreemd ik kan niet meer inloggen. Alsof ik geen verbinding heb.Lijkt op een server crash ofzo.
1e race gelijk 1e geworden maar wel met vette mazzel idd. Vind wel raar dat er veel waren met gear box problemen overigens....Ohja trouwens ik reed bijna 1 ronde voor op nr 2 totdat ik idd die problemen kreeg dus geheel onverdiend is de overwinning niet.

Kzyto wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:22 (5%)

Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop

De hele site is nu dood. Pfff. Eerst wacht je drie weken, dan is de dag daar, en poef, weg site.
Noem mij een zwartkijker, maar kom op zeg.

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

quote:
Captain Pervert schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:27:
De hele site is nu dood. Pfff. Eerst wacht je drie weken, dan is de dag daar, en poef, weg site.
Noem mij een zwartkijker, maar kom op zeg.
Tsja, al die Nederlanders willen hun raceuitslag zien :P Tis maar één server, en die moet nu 150 personen tegelijk op de site handlen. Blijkbaar is dat al teveel. Alhoewel die af en toe heel snel is en af en toe te sloom nu...

ik ging redelijk goed was spannend vochten met zn 3en om de 2e plaats, nog 2 ronden te gaan...vering kapot :( :( |:(

m'n motor was kapot, dus juist getest op de motor en m'n mercedes motor reliability vn 82 naar 87% verbeterd :P
Ik ga wel nog wachten met hem up te graden, je hebt maar 2 revisions. Maar als je hem nu veel test, dit be je kwijt zeker volgend seizoen?

Wat ik wel spijtig vind, je rijd 50 ronden op een circuit maar de beoordeling van je coureur, z'n favoriete traks wordt niet upgedate.

maxi-pilot wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:38 (21%)

quote:
maxi-pilot schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:36:
m'n motor was kapot, dus juist getest op de motor en m'n mercedes motor reliability vn 82 naar 87% verbeterd :P
Ik ga wel nog wachten met hem up te graden, je hebt maar 2 revisions. Maar als je hem nu veel test, dit be je kwijt zeker volgend seizoen?
Ja, alleen je airodynamics neem je gedeeltelijk mee.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Race analyse - SCHOKKEND!
Eerste 15 ronden gingen redelijk. Bij de start 4 mensen ingehaald, 1e ronde nog 2 ingehaald. 2e ronde wel weer 4 plekken verloren. Daarna 'mijn rondjes' gereden, wachten op iedereen die zou gaan pitten terwijl ik voor een 1-stopper ging.
In de 15e ronde sloeg echter het noodlot toe blijkbaar, er gebeurde iets met mijn voorvleugel waardoor ik 4 tot 5 seconde per rondje langzamer reed. Tot mijn stop bleef ik schommelen tussen 8 en 12e plek, terwijl de mensen om me heen al met bosjes uitvielen. Toen ik 8e reed waren er vier mensen voor me met problemen, 2 heb ik nog in kunnen halen, voor de andere 2 was de race 2 rondjes te kort (2-2-2-2-2-2) :P

Wat er allemaal stuk is gegaan?
3* mechanical failure
3* out of fuel
2* lost control
5* engine breakdown
7* gearbox problems (excluding diegene met GB problem en vervolgens uitgevallen)
1* front wing damaged

Niet normaal....
quote:
maxi-pilot schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:36:
Wat ik wel spijtig vind, je rijd 50 ronden op een circuit maar de beoordeling van je coureur, z'n favoriete traks wordt niet upgedate.
Wel hoor, althans, zo hoort het. Tenzij je uitvalt ofzo trouwens, ja.

Joss wijzigde dit bericht 12-06-2007 21:39 (13%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws