Reg. datum: 30 april 2007
Dit had ik ook, telefoon uit en aanzetten zou wel eens kunnen werken. Volgens mij was dat voor mij ook de oplossing.quote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
[Nieuw Topic]Dit had ik ook, telefoon uit en aanzetten zou wel eens kunnen werken. Volgens mij was dat voor mij ook de oplossing.quote:Da_Vinci schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:49:
[...]
Ok, maar dan is het nog steeds vreemd dat hij dat op de ene N95 wel doet en op de andere niet (zelfde firmware: 11.0.0.26).
Verder blijf ik ook het weigeren van de trilfunctie vreemd vinden.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik dacht eerst gewoon dat hij het deed, maar de luidsprekers zetten de telefoon ook al flink in beweging. Toen ik gisteren bij het testen echt voelde aan de telefoon bleek dat bij beide exemplaren die ik in huis heb bij geen enkel profiel trillen.
Zijn er mensen die dit ook willen testen?
Er komt rook uit mijn computer
In principe hoort er geen speling in te zitten. Mocht je er problemen mee hebben dan kun je bij de plaats van aankoop een nieuw toestel krijgen. Je kunt hem ook gratis laten reparen bij een Nokia Care Center, maar ik weet niet of ze daar het materiaal al voor hebben (in Duitsland wel).quote:bas_emmen schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:01:
Ik ben niet zo bekend met de sliders van nokia telefoons, maar mijn N95 slider lijkt wel los te zitten.
Nu zie ik hier zoveel berichten over, maar ik heb geen idee wanneer het acceptabel of onacceptabel is qua afwijking.
De bovenzijde van mn N95 kun je dicht een klein beetje " vrij" op en neer bewegen en opengeschoven kan ik hem vooral een beetje naar links en rechts bewegen. Is dat het veelbesproken probleem?
zou het zo moeten (horen) zijn dat de slider alleen strak naar boven en beneden kan?
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Asje, al heb ik het van iemand uit deel 2quote:
JG-Photography
Gear: Canon spul & Accesoires.
quote:Da_Vinci schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:29:
[...]
Vreemde constatering:
- Op beide telefoons bij geen enkel profiel een werkende trilfunctie, terwijl die wel aan staat
- Trilfunctie-mechaniek werkt wel, want hij geeft een tril bij aan en uitzetten
Probleem ligt iets anders... De ene N95 doet het wel, alleen had ik die op de lader en dan blijkt hij de trilfunctie uit te schakelenquote:cool koen schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:43:
[...]
Dit had ik ook, telefoon uit en aanzetten zou wel eens kunnen werken. Volgens mij was dat voor mij ook de oplossing.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Heb ik helaas ook een keer gehad. Tijdje terug alweer, en sindsien niet meer (klop 'm wel ff af !). Ik heb toen batterij eruit gehaald en een paar minuten gewacht met opnnieuw erin stoppen en aanzetten. Pas na een aantal keer ging de telefoon weer helemaal aan. Ik heb 'm toen helemaal opgeladen en de nieuwste firmware er opnieuw opgezet. Dat heeft geholpen, sindsdien geen problemen meer ondervonden.quote:CRiSiS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:13:
ik heb sinds eergisteren mijn N95, maar sinds nu net wil hij helemaal niet meer opstarten. Hij trilt even bij het aangaan, en dan blijft het beeld zwart (met backlight). Ik kreeg net 1 keer wel het Nokia scherm maar daarna de melding dat de zelf test mislukt was.
Iemand suggesties?
Dat is je eerste fix, niet zo huilen! R66 werkt prima met interne GPS. Fix binnen 30 sec, maar dat had ik ook al met Maps programma van Nokia.quote:kmmartins schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:15:
[...]
Ik heb mijn N95 Maandag gekregen. Via T-Mobile, nadat ik 4 weken moest wachten.
Ik heb geen slider probleem en de laatste firmware.
edit: GPS Fix in 12min
Flashfox wijzigde dit bericht 09-06-2007 12:57 (4%)
quote:Flashfox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:56:
[...]-edit: wat een fantastisch Nederlands in de waarschuwing voor je een topic gaat posten overigens
Misschien aardig om te weten is dat de CK-7W inmiddels al opvolgers heeft? De CK-15W en de CK-20W. De nieuwe carkits hebben in ieder geval een betere geluidsweergave dankzij DSP.quote:Flashfox schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:56:
[...]
Verder heb ik sinds woensdag de Brodit active holder voor de N95 en die werkt prima! Ben nu alleen nog van plan om een CK-7w carkit aan te schaffen. Is het te doen om die voordelig op internet te bestellen en zelf in te bouwen, of kan ik dat beter door mijn garage laten doen? Heb al wel geinformeerd bij een "carkit-boer" maar die wilde voor CK-7w + inbouw in totaal ongeveer 300 euro hebben, de dwaas. Dat is meer dan ik betaald heb voor mijn N95, wat ik natuurlijk ook tegen hem verteld heb
![]()
Tot nu toe heb ik de CK-7w het goedkoopst gevonden op www.pdaplus.nl, waar ik ook mijn Brodit active holder heb besteld. 109 euro is daar de prijs. Iemand toevallig nog een goedkoper adresje?
robertwebbe wijzigde dit bericht 09-06-2007 13:37 (3%)
Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo
Asus had eens een laptop gebouwd: de M6N en de opvolger M6Ne. Deze waren zo populair dat ze nogal wat leverproblemen hadden waarbij Asus zelf zonder stock zat. Zo had je van die periodes waarin je ze kon kopen en zo had je periodes waarin ze totaal niet te verkrijgen waren en ze overal out of stock waren. Eenzelfde verhaal gebeurd regelmatig bij Canon qua camera's. Met name de d-slr lijn voor de profi consument (300d, 350d, 400d). Zeker in het begin komt het veelal voor dat men aardig wat leverproblemen heeft en dat het bedrijf zelf ook zonder voorraad zit.quote:K800i schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:47:
[...]
Want Nokia België zit zelf zonder stock zei hij, dus wachten op nieuwere toestellen dan maar...
quote:robertwebbe schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:36:
[...]
Misschien aardig om te weten is dat de CK-7W inmiddels al opvolgers heeft? De CK-15W en de CK-20W. De nieuwe carkits hebben in ieder geval een betere geluidsweergave dankzij DSP.
Of een ander aardig alternatief zijn de Parrot's. Ik heb zelf nu de MK-6000 in de auto zitten en daarmee kun je perfect ook de MP3'tjes afspelen via de autospeakers en je bedient de mediaplayer via het carkit bedienpaneeltje.
Thanks voor de tip! de CK-15w en CK-20w vielen voor mij af omdat ze weer wat duurder zijn en mij niet echt een meerwaarde leken te bieden. De Parrot MK-6000 kost daarentegen (nagenoeg) hetzelfde als de CK-7w en heeft een hoop extra functionaliteit.quote:robertwebbe schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:36:
[...]
Misschien aardig om te weten is dat de CK-7W inmiddels al opvolgers heeft? De CK-15W en de CK-20W. De nieuwe carkits hebben in ieder geval een betere geluidsweergave dankzij DSP.
Of een ander aardig alternatief zijn de Parrot's. Ik heb zelf nu de MK-6000 in de auto zitten en daarmee kun je perfect ook de MP3'tjes afspelen via de autospeakers en je bedient de mediaplayer via het carkit bedienpaneeltje.
Thanks, het wil helaas niet lukken. Ik ga maandag wel terug naar vodafone voor een nieuwe.quote:dafmay schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:24:
[...]
Heb ik helaas ook een keer gehad. Tijdje terug alweer, en sindsien niet meer (klop 'm wel ff af !). Ik heb toen batterij eruit gehaald en een paar minuten gewacht met opnnieuw erin stoppen en aanzetten. Pas na een aantal keer ging de telefoon weer helemaal aan. Ik heb 'm toen helemaal opgeladen en de nieuwste firmware er opnieuw opgezet. Dat heeft geholpen, sindsdien geen problemen meer ondervonden.
Succes !
JG-Photography
Wat gebeurd er als je 'm aan de lader hangt, laadt ie dan wel op ? Ps Ik meen mij te herinneren dat er een toets-combinatie is om het toestel in een "firmware-update"-modus te krijgen, mischien lukt het daar mee.quote:CRiSiS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:36:
[...]
Thanks, het wil helaas niet lukken. Ik ga maandag wel terug naar vodafone voor een nieuwe.
Flashfox wijzigde dit bericht 09-06-2007 15:59 (15%)
Als ik hem aan de lader hang dan is er hetzelfde probleem. Ofwel zwart scherm, ofwel "zelftest telefoon mislukt" meldingquote:dafmay schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:59:
[...]
Wat gebeurt er als je 'm aan de lader hangt, laadt ie dan wel op ? Ps Ik meen mij te herinneren dat er een toets-combinatie is om het toestel in een "firmware-update"-modus te krijgen, mischien lukt het daar mee.
JG-Photography
Nope helaas. Ik neem aan de je bedoelt de "bel" knop met groen?.quote:gi005 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:28:
groene knopje de 3 en de aan en uit knop drukken help dat niet.
JG-Photography
Probeer eens een mooie volzin te maken. Wellicht schiet de pechvogel er dan iets meer mee op.quote:gi005 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:28:
groene knopje de 3 en de aan en uit knop drukken help dat niet.
Systeemspecs
foreach($bar as $fles => $inhoud){ if (0<$inhoud) { drink($fles); } else { klaag('barkeeper', "De $fles is leeg, sukkel!"); }
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus