Heb je hem zelf vervangen, of bij een NSC?quote:
If the facts don't fit the theory, change the facts.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
[Nieuw Topic]Heb je hem zelf vervangen, of bij een NSC?quote:skulldigger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:59:
Oke, vreemde praktijken hier. Ik heb net mn Plum voor een prachtige Graphite cover vervangen. Ik doe mn N95 aan --> geen netwerk, alleen een paar streepjes bij de batterij-kant. De simkaart (nog van O2, nu Telfort) word wel herkent, want als ik hem er uithaal gaat ie alleen op "offline" (logisch).
Heb wel 5 keer geprobeerd opnieuw op te starten met de sim goed aangedrukt, maar helpt niet...
je kan gewoon op de nokia site een goed werkende msn binnenhalenquote:Albert020 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:15:
Bestaat er ook een goed werkende Windows Live Messenger voor de Nokia N95 ?
Ik heb er 1 geprobeerd, kreeg gelijk een ( INSTAL ERROR )
De naam is me onschoten, het was een BETA .......
Jij bent de niet enige, ik heb al een budget van 800 euro op de eerste dag toen de N95 aan kwam. Toch heb ik hem niet gekocht wachtend op verrasingen... tot nu toe nog niks speciaals gebeurd. De prijzen zijn (bijna) overal het zelfde gebleven en nog steeds geen bonus aanbiedingenquote:Trasos schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:58:
[...]
Ik kan iig niet langer meer wachten. Ik wil dat ding NU!![]()
Mjah, ik kan wel langer gaan wachten. Maar dan komt tegen die tijd onderhand (3e kwartaal) de N82 alweer uit. En die is ook niet misselijk. Tjah, het leven van een gadget-freak gaat niet over rozen...quote:OvrLord schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:26:
[...]
Jij bent de niet enige, ik heb al een budget van 800 euro op de eerste dag toen de N95 aan kwam. Toch heb ik hem niet gekocht wachtend op verrasingen... tot nu toe nog niks speciaals gebeurd. De prijzen zijn (bijna) overal het zelfde gebleven en nog steeds geen bonus aanbiedingen
Wedden dat wanneer ik hem koop, alle speciale aanbieding gelijk gaan beginnen!
Zelf, maar het is gewoon een stukje plasticquote:lbuysers schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:10:
[...]
Heb je hem zelf vervangen, of bij een NSC?
skulldigger wijzigde dit bericht 07-06-2007 22:37 (20%)
Ja jij bedoelt Gizmo Vo/Ip heb ik gedaan werkt voor geen meter !quote:deviousdennis schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:19:
[...]
je kan gewoon op de nokia site een goed werkende msn binnenhalen
ziet er indrukwekend uit , zal het morgen even gaan proberen , die msn werkt niet ( is alleen voor aziatische landen ) , kan je nou met Mig33 Beta voice over gprs doen !?quote:Albert020 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:51:
[...]
Ja jij bedoelt Gizmo Vo/Ip heb ik gedaan werkt voor geen meter !
Gebruik nu Mig33 Beta deze werkt echt als een trein :-)
Heb ik nog niet getest maar MSN werkt perfect met Mig33Betaquote:deviousdennis schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:01:
[...]
ziet er indrukwekend uit , zal het morgen even gaan proberen , die msn werkt niet ( is alleen voor aziatische landen ) , kan je nou met Mig33 Beta voice over gprs doen !?
Albert020 wijzigde dit bericht 07-06-2007 23:31 (13%)
In principe kunnen die krasjes geen kwaad. Zijn het diepe of oppervlakkige krasjes?quote:skulldigger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:34:
[...]
Zelf, maar het is gewoon een stukje plastic
Hebben jullie trouwens ook krasjes op je simkaartje zitten? Misschien wordt ie daardoor niet goed gelezen.
Dan heb je toch niet helemaal goed getest denk ik. Wat ik namelijk heb gemerkt uit eigen ervaring is dat als je nog op dezelfde plek zit als waar je de GPS uitschakelde, daar je GPS verbinding weer aandoet, hij veel sneller een fix vind.quote:Morris66 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:25:
Naar mijn mening maakt de N95 gebruik van een API die de GPS informatie doorgeeft aan een navigatieprogramma. Dat zou betekenen dat het niet uitmaakt welk programma je gebruikt voor wat betreft de zgn. fix-duur. In andere woorden: een programma krijgt gewoon de sateliet informatie maar heeft zelf geen invloed op de ontvangstsnelheid hiervan.
Ik heb alle programma's getest die op dit moment van de interne gps gebruik kunnen maken. De fixtijd is altijd rond de 1.5 min. Het lijkt me bovendien erg sterk dat een funcite die niet ondersteund wordt (posistie bepaling door netwerken) hier een positieve invloed op kan hebben.
Daarom vind ik het zeer vreemd dat er fixtiijden onder de 30 seconden worden geclaimd hier. Dat kan toch bijna niet ervan uitgaande dat we allemaal hetzelfde toestel hebben? Ergens las ik zelfs 15 seconden. Welke firmware zit daarop? Maak er eens een Youtube fimpje van... Ik ben wat dat betreft een tamelijke thomas.
Nogal logisch. De laatste fix die je hebt wordt opgeslagen in het geheugen. Als je weer opnieuw naar kaarten gaat leest hij het geheugen. Ook al zit je 300 meter diep in een mijn. Niks met fix of gps te makenquote:lauw8 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:41:
[...]
Dan heb je toch niet helemaal goed getest denk ik. Wat ik namelijk heb gemerkt uit eigen ervaring is dat als je nog op dezelfde plek zit als waar je de GPS uitschakelde, daar je GPS verbinding weer aandoet, hij veel sneller een fix vind.
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Dat is niet zo moeilijk.quote:Morris66 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:04:
O, ja...als je onder de 30 secs. gaat roepen dan graag een uncut Youtube er bij
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Je hebt idd gelijk. Mijn tweede test van zojuist kwam uit op circa 35 seconden. Voor de zekerheid ben ik nu een hardware reset aan het uitvoeren en gaat de accu er even af. Daarna wil ik met een ander programma nogmaals een tijdmeting doen. Mijn eerste test was overigens met Route 66. Dadelijk probeer ik het met Nav4all.quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:08:
[...]
Dat is niet zo moeilijk.
De tweede keer dat je een fix zoekt gaat namelijk heel erg snel.
Je kan dus niet met een uncut YouTube bewijzen dat het met 30 seconden kan.
Tja of je moet de phone uitzetten en weer aan op het filmpje, maar weet niet of dit helpt.
Geen idee of hij de boel cached of niet.
Leuk om eens uit te testen, bedenk ik mij zo net!
Het ligt heel erg aan de applicatie hoe lang het duurt heb dit even getest met R66:quote:Morris66 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:04:
GPS Fix duur met stopwatch erbij...
Vanaf het moment dat ik het navigatieprogramma opstart, start ik ook de stopwatch. Hij ziet geen enkele satelliet en bij 1 min. en 49 seconden springt hij naar mijn locatie. Vanaf dat moment worden er 5 satellieten gezien. Is er nog iemand die een exacte meting kan en wil doen?
O, ja...als je onder de 30 secs. gaat roepen dan graag een uncut Youtube er bij
Bruins3 wijzigde dit bericht 08-06-2007 09:28 (30%)
Morris66 wijzigde dit bericht 08-06-2007 09:36 (5%)
welke shop bedoel je?quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:05:
Zijn er al mensen die een 4 GB kaartje in hun Nokia N95 hebben zitten?
De prijs is drastisch gedaalt en is voor 55 euro te bestellen bij een webshop.
Dit is mij bijna gelukt, zij het niet dat ik via iDeal wilde betalen en de Postbank er weer eens uit lag.
De kaart blijkt zowiezo vele malen sneller te zijn dan de standaard 1 GB die Nokia erbij heeft gedaan.
Dus je Nokia N95 zal niet alleen meer ruimte hebben, maar zal ook nog eens sneller reageren.
Vooral betreft het openen van de Gallery (wat al fors verbeterd is sinds de laatste firmware upgrade).
Vandaag nog maar eens proberen!
Deze twee:quote:
Ik bestel hem bij Sallandautomatisering denk ik, bedankt voor de tip. Voor 55 euro wil ik de gok wel nemen en het eens proberen. 4GB er in is natuurlijk wel vet!quote:
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos