Reg. datum: 14 mei 2007
Reg. datum: 14 mei 2007
Reg. datum: 05 juni 2007
Ik snap niet waarom ik alleen maar dit soort reacties krijg. Iedereen zegt steeds dat ik naar profielen moet gaan om het daar aan te passen. Ik werk zelf bij Vodafone City Point dus mag aannemen dat ik dit soort 'basic' stuff wel ken. Ik had al gezegd dat Nokia heeft erkend dat het een softwarefout is, lees: TRILFUNCTIE WERKT NIET als het profiel stil is geselecteerd ondanks dat het wel aan is gezet! Maar goed...softwareupdate naar de laatste versie verhelpt dit probleem. Maar nu werkt de GPS ontvanger niet meer. Ook DAT is bevestigt door NSP. Wie heeft die laatste softwareversie waarbij de GPS niet werkt?quote:Ytsejammer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:12:
[...]
Profielen kun je zelf aanpassen in Instrumenten -> profielen. Op het profiel klik je op opties (in jou geval dus het profiel stil) en dan klik je op aanpassen
[...]
Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/gelezen? Een enkele bron vind ik iets te weinig om me er druk om te maken.
Reg. datum: 30 mei 2007
Tevens zou ik graag willen weten of het navigatie programma dat standaard op de N95 staat goede navigatie is. Is dit vergelijkbare kwaliteit vergeleken met TomTom?
De 2 belangrijkste redenen dat ik deze telefoon wil aanschaffen zijn namelijk dat er navigatie op zit en dat er een goede camera lens in is ingebouwd.
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Ik heb de laatste versie en bij mij werkt GPS prima hoor. Misschien moet je je toestel gewoon eens omruilen...quote:MelvinV schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:17:
[...]
Ik snap niet waarom ik alleen maar dit soort reacties krijg. Iedereen zegt steeds dat ik naar profielen moet gaan om het daar aan te passen. Ik werk zelf bij Vodafone City Point dus mag aannemen dat ik dit soort 'basic' stuff wel ken. Ik had al gezegd dat Nokia heeft erkend dat het een softwarefout is, lees: TRILFUNCTIE WERKT NIET als het profiel stil is geselecteerd ondanks dat het wel aan is gezet! Maar goed...softwareupdate naar de laatste versie verhelpt dit probleem. Maar nu werkt de GPS ontvanger niet meer. Ook DAT is bevestigt door NSP. Wie heeft die laatste softwareversie waarbij de GPS niet werkt?
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Reg. datum: 30 mei 2007
TomTom kan op dit moment alleen gebruikt worden met een externe GPS ontvanger. Het is voorlopig niet mogelijk om de interne gps voor de huidige tomtom navigatie software te gebruiken. Je kunt TomTom dus wel gebruiken maar alleen als je een aparte GPS ontvanger hebt.quote:Spurlie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:41:
In een eerder deel van dit topic lees ik dat TomTom niet gebruikt kan worden op de N95, ergens anders heb ik weer gelezen dat dit wel mogelijk is. Kan iemand mij vertellen of het nu mogelijk is om TomTom mobile op deze telefoon te gebruiken? En als dit niet kan, kan iemand mij dan uitleggen waarom/waardoor dit dan niet kan?
Tevens zou ik graag willen weten of het navigatie programma dat standaard op de N95 staat goede navigatie is. Is dit vergelijkbare kwaliteit vergeleken met TomTom?
De 2 belangrijkste redenen dat ik deze telefoon wil aanschaffen zijn namelijk dat er navigatie op zit en dat er een goede camera lens in is ingebouwd.
De navigatie die al op de N95 staat is leuk maar heeft niet het niveau van TomTom.
Lees de topics eerst over de goede camera lens. De meningen verschillen nogal. Tot 3 megapixel is de kwaliteit prima. Met de volle 5 Megapixel valt het resultaat wat tegen.
Morris66 wijzigde dit bericht 06-06-2007 23:50 (3%)
En dan doel ik met name op pure geluidskwaliteit. Dus SNR, Soundstage, diepgang e.d.
Als iemand hem met een MP3 speler zou kunnen vergelijken zou ik dat heel fijn vinden.
En bijvoorbeeld met degelijke oordoppen (hij heeft toch een 3.5mm jack?)
thx!!
greetz
| MacBook 2.0Ghz Core 2 Duo | V-moda Vibes | FuturSonics FS1 | Sennheiser CX300 | Nokia 6300 | iPod Touch
Ok. Maar zal het in de toekomst dan wel mogelijk zijn om tomtom te gebruiken op de n95?quote:Morris66 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:48:
[...]
TomTom kan op dit moment alleen gebruikt worden met een externe GPS ontvanger. Het is voorlopig niet mogelijk om de interne gps voor de huidige tomtom navigatie software te gebruiken. Je kunt TomTom dus wel gebruiken maar alleen als je een aparte GPS ontvanger hebt.
De navigatie die al op de N95 staat is leuk maar heeft niet het niveau van TomTom.
Lees de topics eerst over de goede camera lens. De meningen verschillen nogal. Tot 3 megapixel is de kwaliteit prima. Met de volle 5 Megapixel valt het resultaat wat tegen.
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Waarschijnlijk wel. Blijkbaar is Route 66 er nu mee bezig en dan zal TomTom vast snel volgen.quote:Spurlie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:01:
[...]
Ok. Maar zal het in de toekomst dan wel mogelijk zijn om tomtom te gebruiken op de n95?
Route66 werkt net zo goed als Tomtom maar dan met ingebouwde gps antennequote:Spurlie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:41:
In een eerder deel van dit topic lees ik dat TomTom niet gebruikt kan worden op de N95, ergens anders heb ik weer gelezen dat dit wel mogelijk is. Kan iemand mij vertellen of het nu mogelijk is om TomTom mobile op deze telefoon te gebruiken? En als dit niet kan, kan iemand mij dan uitleggen waarom/waardoor dit dan niet kan?
niet vergeten om klepje omhoog teschuiven tijdens navigeren
I M NOKIA KILLER
Posts met vragen over de installatie van Route66 worden vanaf nu zonder pardon verwijderd!quote:
Programma? Bedoel je niet gewoon cellbroadcast? Dat zijn kleine info berichten. Vodafone is de enige die dat constant gebruikt met inderdaad alleen regiocode. En ja zit ergens op de n95. Vast wel via boekje te vinden. Ik dacht dat de code voor regionummers 030 was. Vast ook ergens te vinden op google.quote:Morris66 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:37:
Er is een programma dat de locatie van de gsm gebruikt: Smart Profile. Hiervoor maakt het gebruik van CELL ID. Is bekend of deze optie nog steeds ondersteund wordt? In oude gsm's kon je die optie aan/uit zetten en zag je je regio code op het scherm. In de N95 kan ik zoiets niet vinden en daardoor zijn helaas bepaalde functies van Smart Profile niet te gebruiken. Wie weet raad?
Sinds ik bij KPN zit, en da's al van voor de de tijd dat Libertel Vodafone werd, doet die functie het niet meer, dus ik kan me best voorstellen dat het een dienst is die de netwerk operator moet ondersteunen.
Standaard staat deze functie overigens al aan op je N95. (Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Algemeen -> Positiebepaling -> Methoden pos. bepaling -> Op basis van netwrk.)
Why do subtitles never really tell you what's going on?
Reg. datum: 21 maart 2006
Ja, op My-Symbian.com kwam ik het programma SmartMovie dat volgens de makers XVID, DIVX, DX50, 3IVX en 3IV2.quote:nielske19 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:16:
Ik heb al diverse movieplayers gedownload, maar deze zijn meestal steeds maar voor een bestandstype, weet er iemand een alleskunnen? Dus divx, avi, xvid etc
Zelf heb ik het programma nog niet geprobeerd.
Reg. datum: 10 mei 2007
quote:nielske19 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:11:
Zijn er mensen met T-Mobile die al een keer een update hebben gedraaid? Ik heb gehoord dat bij de branded t-mobile toestellen de update wel eens later kan komen...is dit het geval en zoja hoeveel later?
Mijn toestel van T-mobile heeft de nieuwste versie er op zitten, dus veel later zijn ze niet want ik heb het toestel al 3 weken!quote:
Reg. datum: 28 december 2002
Dan ben jij de eerste bij vodafone, nergens last van met GPS werkt met de juiste sw goed, trill functie ookquote:MelvinV schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:17:
[...]
Ik werk zelf bij Vodafone City Point dus mag aannemen dat ik dit soort 'basic' stuff wel ken.
markmg wijzigde dit bericht 07-06-2007 07:43 (9%)
Heb jij de simlockvrije versie? (welke software versie?) Of gelockte versie? En doet bij jou de trilfunctie het als je het profiel stil heb geselecteerd? Anders ga ik hem vanmiddag inderdaad ff ruilen,want heb nog 4 dagen omruilgarantiequote:Gurneyhck schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:41:
[...]
Ik heb de laatste versie en bij mij werkt GPS prima hoor. Misschien moet je je toestel gewoon eens omruilen...
Heb jij ook de Vodafoneversie dan? Ik ga hem evengoed even ruilen tegen een simlockvrije...quote:markmg schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 07:38:
[...]
Dan ben jij de eerste bij vodafone, nergens last van
Maar als ik de eerste ben, vind ik het vreemd dat Nokia deze problemen erkende toen ik bij NSP was.
Ik heb de vodafone versie, heb de laatste softwareversie en zowel gps als trilfunctie in stille modus werken.quote:MelvinV schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 07:40:
[...]
Heb jij de simlockvrije versie? (welke software versie?) Of gelockte versie? En doet bij jou de trilfunctie het als je het profiel stil heb geselecteerd? Anders ga ik hem vanmiddag inderdaad ff ruilen,want heb nog 4 dagen omruilgarantie
Dus ik zeg omruilen die hap!
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Dus check de post op de site van n95 blog: http://n95blog.com/youtube-mobile-coming-soon/
En deze van you tube zelf laat je nummer achter en w8 dan op die sms: http://m.youtube.com/
Save the cheerleader, save the world!
Reg. datum: 09 augustus 2006
Er is software om te streamen ook de youtube mogelijkheid in het "videocenter" van de N95 is een stream. Voor uitzending gemist is software nodig die de windows media player formaten ondersteund. Dit is nog niet beschikbaar voor Symbian. Er worden wel pogingen ondernomen, maar het is niet duidelijk wanneer dit ook daadwerkelijk resultaten gaat geven:quote:Morris66 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:51:
Is het al eens iemand gelukt om live streaming video op zijn N95 te krijgen?
Bijv. het laatste journaal vanaf uitzendinggemist?!
http://coreplayer.com/ind...4&id=15&Itemid=29
Vier dingetjes, weet iemand het antwoord?
1) Bij WLAN settings (via settings menu) kan ik instellen dat ie nooit, of elke zoveel minuten naar wlans moet scannen. Als ik dat op nooit zet scant ie nog steeds. Alleen op het standby screen kan ik de scan uitzetten. Mis ik iets of zijn het twee verschillende dingen?
2) En, misschien een klein beetje offtopic (meer voor symbian topic) - wie heeft de n95 aan de praat met een school WLAN? En dan heb ik het over een surfnet lan via radius (dus windesheim, UvA, etc).
3) Is het mogelijk om via de USB aansluiting te internetten? Dus via de pc waar ie dan aanhangt. Zo kan ik snel veel dingen proberen/downloaden zonder gehinderd te zijn door dataverbruik (ik heb thuis geen wlan) of restricties van de ISP.
4) BIj google mobile maps, en bij het toevoegen van Youtube aan videocenter krijg ik een melding 'niet acceptabel' - weet iemand wat dat is en hoe je dat wegkrijgt?
vierde puntje toegevoegd
Mfpower wijzigde dit bericht 07-06-2007 12:02 (11%)
Dit topic is gesloten. ![]()