Reg. datum: 29 maart 2005
De optie Standaard GPS, staat in de N95 versie van Route66, niet bij instellingen.quote:PatrickS schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:58:
Ik heb dus de versie 7.3.468 van Route 66 en het programma start ook gewoon op, maar ik krijg nooit en te nimmer een gps-fix. Net de tel een uur buiten laten liggen, Nokia maps heeft binnen 30 sec. een fix, maar Route 66 geen.
Als ik kijk onder Instellingen, Navigatie staat er bij Standaard GPS : Geen standaard GPS dit kan ik ook niet aanpassen.
Please, weet iemand een oplossing?
[mbr]Communicatie kan via dit forum, een e-mail adres is dus overbodig.[/]
Staat deze optie er dus wel bij, dan heb je niet de geschikte versie van Route66.
Misschien kun je ff langs de winkel gaan waar je je N95 hebt gehaald, misschien dat zij je daar verder kunnen helpen.quote:trillion schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 04:29:
Ben ik de enige met het probleem dat N95 de foto's die ik neem niet wil opslaan.
Ik kan ze na het maken telkens nergens terugvinden.
In eerste instantie niet in de gallerij, zoals je zou verwachten, maar ook niet via de bestandsbrowser in zowel telefoongeheugen als op geheugenkaartje. (ook pc suite vindt geen nieuwe foto's)
Heb van alles al geprobeerd met de instellingen en aanmaken nieuwe mappen etc, maar niks werkt.
Vreemd genoeg wil ie videopnamen wel opslaan, maar foto's dus niet.
Zou er iets mis zijn met de camera? Heeft iemand anders deze problemen ook gehad?
Wat zijn de beste instellingen voor mappen om foto's normaal gesproken direct op je geheugenkaartje op te slaan?
Vrije ruimte op kaartje is er genoeg en ik heb ook al een nieuw kaartje gebruikt.
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Weet iemand hier meer over. Ik wil dit toestel aanschaffen maar als ik 2 maand moet wachten dan gaat de n95 h'm niet worden...quote:MelvinV schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:23:
Nog even om terug te komen op die fout die er in de N95 zit m.b.t. de trilfunctie wanneer profiel 'stil' is geselecteerd: softwareupdate...maar heeft niemand hier last van dan?
Ik ben echt blij met het toestel, maar was vanmiddag bij Nokia SP op Schiphol. Die man zei dat het toestel nu niet meer gemaakt wordt. Over 2 maanden komt de N95 opnieuw uit zonder kinderziektes. Iedereen die hem nu heeft gehaald schijnt tegen meer aan te gaan lopen. Hij kon mij verzekeren dat het beeldscherm minimaal 1x gaat barsten. Maar goed, we hebben fabrieksgarantie en dat valt er dan onder volgens hem. Hoop dat het ons bespaart blijft!
Heeft iemand al een oplossing voor het niet kunnen fixen van GPS bij Route66? Software draait verder prima, maar na de software update kan ik geen fix meer krijgen bij zowel nokia maps als Route66. (heb die versie 7.3.486)
Reg. datum: 26 april 2003
Wisten jullie ook dat als je bij het intoetsen van een nr, 3 x achterelkaar op # toetst, een 'P' krijgt? Die P staat voor 'pauze' dacht ik, vind het een erg handig optie. Bijvoorbeeld als je vaak de klantenservice belt en je weet vantevoren welke toetscombinaties je moet drukken nadat je alle opties heb geluisterd, kan je de P wel mooi gebruiken.
Zo heb ik bijvoorbeeld voor Orange rekening info het volgende nr opgeslagen in mijn tel. boek: 747p1p1p1234#
1234 is de pincode die ook ingetoetst moet worden tijdens het gesprek.(1234 is niet mijn pincode:))
Dus nu hoef ik maar 1x te bellen om direct mijn rek.infor te kunnen opvragen, en moet ik niet meer handmatig tijdens het gesprek toetsen indrukken.
Ik lees het forum van n95 elke dag,ik heb nog geen n95 maar dat is vooral omdat ik op de volgende leveringbatch wacht. Weet iemand meer over de volgende (versie) levering, waarbij de kinderziektes van n95 weg zijn?
huh? wie? ikke?
Reg. datum: 07 juni 2005
Ik heb zojuist voor je het een en ander nagekeken over de trilfunctie bij profiel "Stil".quote:MelvinV schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:23:
Nog even om terug te komen op die fout die er in de N95 zit m.b.t. de trilfunctie wanneer profiel 'stil' is geselecteerd: softwareupdate...maar heeft niemand hier last van dan?
Ik ben echt blij met het toestel, maar was vanmiddag bij Nokia SP op Schiphol. Die man zei dat het toestel nu niet meer gemaakt wordt. Over 2 maanden komt de N95 opnieuw uit zonder kinderziektes. Iedereen die hem nu heeft gehaald schijnt tegen meer aan te gaan lopen. Hij kon mij verzekeren dat het beeldscherm minimaal 1x gaat barsten. Maar goed, we hebben fabrieksgarantie en dat valt er dan onder volgens hem. Hoop dat het ons bespaart blijft!
Heeft iemand al een oplossing voor het niet kunnen fixen van GPS bij Route66? Software draait verder prima, maar na de software update kan ik geen fix meer krijgen bij zowel nokia maps als Route66. (heb die versie 7.3.486)
Het is namelijk zo dat standaard geen tril aan staat als je het profiel Stil kiest. DIt kun je echter aanpassen door naar het volgende menu te gaan: menu>instrumenen>profielen>stil.
Kies hier NIET voor activeren, maar voor Aanpassen. Scroll vervolgens naar beneden totdat je de optie Trilsignaal ziet. Deze staat dus standaard op uit, maar je kunt die op Aan zetten.
Als dat niet werkt, is er iets mis met je toestel denk ik, want ik heb net mezelf gebeld op mijn N95 en die ging netjes alleen trillen zonder beltoon
sl1200 wijzigde dit bericht 06-06-2007 10:01 (3%)
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
En anders kun je nog altijd een ander profiel dan "stil" aanpassen. Ik gebruik bijvoorbeeld het volgende:quote:sl1200 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:01:
[...]
Ik heb zojuist voor je het een en ander nagekeken over de trilfunctie bij profiel "Stil".
Het is namelijk zo dat standaard geen tril aan staat als je het profiel Stil kiest. DIt kun je echter aanpassen door naar het volgende menu te gaan: menu>instrumenen>profielen>stil.
Kies hier NIET voor activeren, maar voor Aanpassen. Scroll vervolgens naar beneden totdat je de optie Trilsignaal ziet. Deze staat dus standaard op uit, maar je kunt die op Aan zetten.
Als dat niet werkt, is er iets mis met je toestel denk ik, want ik heb net mezelf gebeld op mijn N95 en die ging netjes alleen trillen zonder beltoon
Algemeen => beltoon + trillen
Vergadering => alleen trillen
Stil => stil
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Reg. datum: 05 juni 2007
Dit had ik ook gedaan...heb wel verstand ervan. Was dus bij Nokia Service punt Schiphol en die erkende het probleem. Trilfunctie werkt niet als het profiel stil is geselecteerd EN TRILFUNCTIE WEL AAN STAAT. Maar goed...dit is bij de vorige softwareversie van nu. Softwareupdate verhelpt dit probleem, alleen bij die nieuwe SU (v11.0.026) werkt de GPS niet meer. Iemand hier een oplossing voor?quote:sl1200 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:01:
[...]
Ik heb zojuist voor je het een en ander nagekeken over de trilfunctie bij profiel "Stil".
Reg. datum: 29 maart 2005
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
edit:
Ik zie op de Sandisk website wel dat de N95 compatible is met de 4GB microSD kaart.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
lauw8 wijzigde dit bericht 06-06-2007 11:06 (33%)
Reg. datum: 30 maart 2007
Reg. datum: 22 oktober 2004
Kijk mensen, hier hebben we tenminste wat aan i.p.v. dat gejammer over Route66, abo's e.d. Thnx warezboy, ik wist het dus nog niet!quote:warezboy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:53:
een TIP voor de genen die het nog niet weten.
...
Profielen kun je zelf aanpassen in Instrumenten -> profielen. Op het profiel klik je op opties (in jou geval dus het profiel stil) en dan klik je op aanpassenquote:MelvinV schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:23:
Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/gelezen? Een enkele bron vind ik iets te weinig om me er druk om te maken.quote:Ik ben echt blij met het toestel, maar was vanmiddag bij Nokia SP op Schiphol. Die man zei dat het toestel nu niet meer gemaakt wordt. Over 2 maanden komt de N95 opnieuw uit zonder kinderziektes. Iedereen die hem nu heeft gehaald schijnt tegen meer aan te gaan lopen. Hij kon mij verzekeren dat het beeldscherm minimaal 1x gaat barsten. Maar goed, we hebben fabrieksgarantie en dat valt er dan onder volgens hem. Hoop dat het ons bespaart blijft!
Reg. datum: 06 juni 2007
Reg. datum: 09 augustus 2006
Ik denk niet dat Nokia mee doet aan het illegaal debranden van hun eigen producten. Dit kan je ook zelf doen, maar dan ben je wel je garantie kwijt.quote:Indotastic schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:01:
Ik weet niet of ik hierover mag praten, maar heeft iemand een N95 met Vodafone software bij een Nokia service point de software van Vodafone eraf laten halen en de schone en orginele software van Nokia erop laten zetten?
Ja, ik heb dat al begin mei gehoord. Eind juni zal de eerste lading met nieuwe verbeterde N95's uitgeleverd worden. Het is niet iets bijzonders dat Nokia dat doet, alle toestellen worden regelmatig van een upgrade voorzien zonder dat je het weet.quote:[b]Ytsejammer schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:12
[...]
Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/gelezen? Een enkele bron vind ik iets te weinig om me er druk om te maken.
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Ik heb van mensen gehoord dat bepaalde Nokia Service Points het wel doen. Ik heb er ook een paar gebeld en zeiden dat ze het wilden proberen alleen weet ik niet of er meerdere mensen dit hebben gedaan en of het succes vol is. Dan zou je ook de garantie houden.quote:Bruins3 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:16:
[...]
Ik denk niet dat Nokia mee doet aan het illegaal debranden van hun eigen producten. Dit kan je ook zelf doen, maar dan ben je wel je garantie kwijt.
Dus mijn vraag is heeft iemand dit gedaan bij een Nokia Service Point?
Indotastic wijzigde dit bericht 06-06-2007 11:35 (5%)
Reg. datum: 14 juli 2004
Pff...als je een NSP zover krijgt om dit voor je te doen dan zou ik meteen toehappen. Uiteraard alleen in het geval dat je garantie blijft behouden! Ik kan mij niet voorstellen dat er heel veel mis kan gaan, maar je weet het uiteindelijk maar nooit.quote:Indotastic schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:34:
[...]
Ik heb van mensen gehoord dat bepaalde Nokia Service Points het wel doen. Ik heb er ook een paar gebeld en zeiden dat ze het wilden proberen alleen weet ik niet of er meerdere mensen dit hebben gedaan en of het succes vol is. Dan zou je ook de garantie houden.
Dus mijn vraag is heeft iemand dit gedaan bij een Nokia Service Point?
Nou ik ken al een NSP die dat wilt gaan doen en zeiden dat het wel mogelijk was en mijn garatie zou behouden, maar ik vroeg me echt af of meerdere mensen dit hadden gedaan en hoe hun ervaringen zijn. Echt niemand?quote:dafmay schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:40:
[...]
Pff...als je een NSP zover krijgt om dit voor je te doen dan zou ik meteen toehappen. Uiteraard alleen in het geval dat je garantie blijft behouden! Ik kan mij niet voorstellen dat er heel veel mis kan gaan, maar je weet het uiteindelijk maar nooit.
Op mijn SE is het ipv 3x # even * ingedrukt houden.quote:warezboy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:53:
hier stond de tip van de eeuw
Meteen getest met de Rabobank saldoinformatie.
Werkt perfect! Je ziet dat ie de nummertjes intoetst, geweldig.
Als het goed is behoor ik vanaf zaterdag ook tot de N95-bezitters.
Edit:
hmm, misschien toch verstandig om nog een weekje of 2 extra te wachten?
Wie weet dat dan sliderproblemen zijn opgelost, misschien wel een betere accu
Trasos wijzigde dit bericht 06-06-2007 11:57 (17%)
Je houdt per definitie je garantie niet. De enige manier om te reflashen met unbranded firmware is door de productcode aan te passen. Hierbij verlies je altijd de garantie. Het enige wat je kunt doen is de NSP verantwoordelijk houden als zij dat toch doen.quote:Indotastic schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:50:
[...]
Nou ik ken al een NSP die dat wilt gaan doen en zeiden dat het wel mogelijk was en mijn garatie zou behouden, maar ik vroeg me echt af of meerdere mensen dit hadden gedaan en hoe hun ervaringen zijn. Echt niemand?
Nou ik heb net een NSP in Rotterdam gebeld en ze zeiden dat ze dat konden doen. Garantie zou dan niet vervallen. Als die dood zou gaan zouden ze hem opsturen. Allemaal kostenloos. Dusja ik weet ook niet wat precies de regels zijn.....quote:Mfpower schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:58:
[...]
Je houdt per definitie je garantie niet. De enige manier om te reflashen met unbranded firmware is door de productcode aan te passen. Hierbij verlies je altijd de garantie. Het enige wat je kunt doen is de NSP verantwoordelijk houden als zij dat toch doen.
Als je bij een NSP je firmware laat upgraden krijg je altijd een bewijs mee dat dat daar gebeurd is en dat je nog recht hebt op garantie. Tenminste zo was dat altijd (voordat je het zelf ook kon doen).quote:Indotastic schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:09:
[...]
Nou ik heb net een NSP in Rotterdam gebeld en ze zeiden dat ze dat konden doen. Garantie zou dan niet vervallen. Als die dood zou gaan zouden ze hem opsturen. Allemaal kostenloos. Dusja ik weet ook niet wat precies de regels zijn.....
Ik heb mijn twee T-mobile 6230i's ook bij het NSP laten flashen met de normale firmware, maar wel pas nadat ik van T-mobile (na 1 jaar) de unlock-code voor de simlock had gekregen. Dit heb ik als argument gebruikt bij het NSP op schiphol: "Het is nu mijn toestel". De medewerker daar vond dat dat niet zo was (moeilijke gozer is dat trouwens). Nokia was het echter wel met mij eens. Die zeiden dat je allereerst een Nokia klant bent.
Makkelijk zijn ze niet om dit tijdens je contractperiode te doen, maar er zijn wel NSP's die dit doen. Ik neem aan dat als je bovengenoemd bewijs krijgt van ze dat je garantie gewoon behouden blijft. Misschien niet via Vodafone of T-mobile, maar je hebt ook gewoon recht op je Nokia garantie.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Kijk dat heb je heel goed uitgelegd. Dank je wel!quote:Da_Vinci schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:17:
[...]
Als je bij een NSP je firmware laat upgraden krijg je altijd een bewijs mee dat dat daar gebeurd is en dat je nog recht hebt op garantie. Tenminste zo was dat altijd (voordat je het zelf ook kon doen).
Ik heb mijn twee T-mobile 6230i's ook bij het NSP laten flashen met de normale firmware, maar wel pas nadat ik van T-mobile (na 1 jaar) de unlock-code voor de simlock had gekregen. Dit heb ik als argument gebruikt bij het NSP op schiphol: "Het is nu mijn toestel". De medewerker daar vond dat dat niet zo was (moeilijke gozer is dat trouwens). Nokia was het echter wel met mij eens. Die zeiden dat je allereerst een Nokia klant bent.
Makkelijk zijn ze niet om dit tijdens je contractperiode te doen, maar er zijn wel NSP's die dit doen. Ik neem aan dat als je bovengenoemd bewijs krijgt van ze dat je garantie gewoon behouden blijft. Misschien niet via Vodafone of T-mobile, maar je hebt ook gewoon recht op je Nokia garantie.
Reg. datum: 14 juli 2004
Overzicht : http://www.nokia.nl/A4394002quote:
Men spreekt over "winkels", ik weet niet of hier ook de NSP's tussen zitten...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
Dit topic is gesloten.