Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2004

Shit per ongeluk de Nokia Experience video verwijderd van mijn N95. Dat was mijn "kijk eens wat mijn telefoon kan"-show off video ;) Wie kan mij er aan helpen ? Thanks !

Reg. datum: 07 mei 2007

Ik vroeg me af of hier iemand is die zijn n95 bij de orange shop heeft gehaald enzo ja wat voor branded software erop zit en of er ergens op de buitenkant een orange logo zit.

Scheelt me namelijk wel wat euro's als ik hem via hun haal.

alvast bedankt

Save the cheerleader, save the world!

Reg. datum: 30 mei 2007

quote:
dafmay schreef op zondag 10 juni 2007 @ 19:09:
Shit per ongeluk de Nokia Experience video verwijderd van mijn N95. Dat was mijn "kijk eens wat mijn telefoon kan"-show off video ;) Wie kan mij er aan helpen ? Thanks !
Ik kan je er nu niet aan helpen, maar je kan wel je telefoon een hard reset geven. Dan heb je hem ook weer

quote:
knap schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:15:
[...]

Ik kan je er nu niet aan helpen, maar je kan wel je telefoon een hard reset geven. Dan heb je hem ook weer
Ja dat weet ik, maar dan ben ik al mijn specifieke settings / menu's e.d kwijt. Mischien dat iemand hier 'm zou kunnen/willen uploaden naar een tijdelijke web-based opslag oid ?

quote:
dafmay schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:22:
[...]

Ja dat weet ik, maar dan ben ik al mijn specifieke settings / menu's e.d kwijt. Mischien dat iemand hier 'm zou kunnen/willen uploaden naar een tijdelijke web-based opslag oid ?
Dat kan ook, ik alleen niet aangezien ik op mijn n95 zit te internetten. Maar Je kan ook met nokia pc suite een back up maken incl settings. En kan je die gewoon terug zetten.

nu heb ik zelf een probleem, namelijk het volgende. Als ik een programma gebruik met internet op mijn n95 dan is er niks aan de hand, maar gebruik ik nu 2 programma,s die internet gebruiken (ik had het met fring en de webbrowser) sluit hij 1 van de 2 ongevraagd af, terwijl ik gewoon schakel via het menu knop ingedrukt houden. Heeft een van jullie een id waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?

Reg. datum: 15 september 2004

@knap:
Heb net eea eens uitgeprobeerd op het wlan, het dat probleem niet.

Reg. datum: 15 september 2004

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om nog een rij shortcuts op het today screen te krijgen?

René

Reg. datum: 30 maart 2007

quote:
markmg schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:52:
[...]

je kan ook gewoon naar de winkel gaan en een los toestel kopen zonder die ellende. ben je nog goedkoper uit ook dan met abbo.
Probeer het debranding, leuk voor als je telefoon misschien eens stuk gaat en terug moet voor garantie.
Je kan wel degelijk de branded versie eraf halen. Dit hoeft je niet perse zelf te doen. Er zijn ook Nokia Care Centers die voor je wilt doen, met behoud van je garantie. Dusja, het kan met behoud van je garantie!

Reg. datum: 23 augustus 2002

Als ik nou een software update uitvoer op mijn N95, blijft alles dan gewoon goed werken ?

quote:
Albert020 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:34:
Als ik nou een software update uitvoer op mijn N95, blijft alles dan gewoon goed werken ?
Ik neem even aan dat je geinstalleerde software e.d. bedoeld ? Het antwoord is in principe...ja.

EDIT : heb nog geen koffie gehad, dan kraam ik vaak onzin uit ;) Eerlijk gezegd weet ik niet of geinstalleerde software er nog steeds op staat na installatie nieuwe firmware. Ik vermoed zelfs van niet. Mischien heeft iemand anders een zinnig antwoord voor je...

dafmay wijzigde dit bericht 11-06-2007 09:54 (31%)

Reg. datum: 14 mei 2007

en maar wachten tot KNP HI weer een N95 heeft. "Ja we weten het niet, nokia kan ze niet leveren :S ''
maar goed, Zijn ze bij KPN Hi logo/operator vrij ?

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Albert020 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:34:
Als je een firmware update bedoeld die je met de Nokia Software Updater tool uitvoerd.... dan ben je alle instellingen, adresboeken en zelf geïnstalleerde progsels kwijt (toestel komt dan weer terug in fabrieks status). Eerst even een back-up van je toestel maken dus, tenzij je zeker weet dat je alles zó terug kunt zetten.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
kem schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:58:
en maar wachten tot KNP HI weer een N95 heeft. "Ja we weten het niet, nokia kan ze niet leveren :S ''
maar goed, Zijn ze bij KPN Hi logo/operator vrij ?
Yups.... KPN levert toestellen uit de duurdere series altijd unlocked / unbranded. (Staat ook gewoon op de site, onder "mijn KPN") Alleen de toestellen die bij een Prepaid kaart worden geleverd zijn nog gelocked/gebrand.

Linkje waart je het kunt checken ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
wimmel_1 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:00:
[...]

Als je een firmware update bedoeld die je met de Nokia Software Updater tool uitvoerd.... dan ben je alle instellingen, adresboeken en zelf geïnstalleerde progsels kwijt (toestel komt dan weer terug in fabrieks status). Eerst even een back-up van je toestel maken dus, tenzij je zeker weet dat je alles zó terug kunt zetten.
Dit is echter niet het geval als je data op je SD card staat.
Alles wat daar staat wordt behouden dus copy je hele telefoonboek naar SD en na reset weer terug, soft blijft ook gewoon werken tenzij deze settings op je phone plaatst dan ff op nieuwinstellen.

schumi2004 wijzigde dit bericht 11-06-2007 10:14 (16%)

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
schumi2004 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:12:
[...]
Dit is echter niet het geval als je data op je SD card staat.
Alles wat daar staat wordt behouden dus copy je hele telefoonboek naar SD en na reset weer terug, soft blijft ook gewoon werken tenzij deze settings op je phone plaatst dan ff op nieuwinstellen.
Ahh ok dankje, Maar als alles goed werkt is het dan toch noodzakelijk om een zo'n firmware update uit te voeren ?

En moet je dat dan met een date kabel doen of kan het ook gewoon via bluetooth ?

Albert020 wijzigde dit bericht 11-06-2007 10:29 (7%)

Reg. datum: 03 juni 2002

Uit pure nieuwsgierigheid: wie weet waarom de telefoon een dataverbinding opent als je via 'kaarten' de positiebepaling z'n gang laat gaan? Eerst was ik in de veronderstelling dat -ie op basis van netwerkinformatie je positie deed bepalen, maar dat is niet zo. Default laat -ie namelijk de laatst bepaalde positie (via sat.) zien...

quote:
BSniekers schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:08:
Uit pure nieuwsgierigheid: wie weet waarom de telefoon een dataverbinding opent als je via 'kaarten' de positiebepaling z'n gang laat gaan? Eerst was ik in de veronderstelling dat -ie op basis van netwerkinformatie je positie deed bepalen, maar dat is niet zo. Default laat -ie namelijk de laatst bepaalde positie (via sat.) zien...
Dat wil ik ook wel eens weten ! (lekker zinnige toevoeging, maar goed)

quote:
voor zover ik weet, correct me if i'm wrong, maakt hij data connectie om eventueele updates op kaarten binnen te halen. Heb zelf geen N95, nog niet, maar stond in topic deel 1/2 dat hij dan updates binnen haalt waar nodig.
Je kan in opties wel uitzetten dat hij dataconnectie maakt geloof ik.

Reg. datum: 29 mei 2007

Ik heb nu deel 1 t/m 4 van het N95 topic doorgenomen, maar zit nog steeds met het volgende;
- ik start "GPS data" op
- ik ga direct naar m'n SATELLITE STATUS , en zie binnen 15 sec. 5 satellites
... WOW, da's snel denk je ....
- maar , vervolgens geeft dat K%$ ding !! 35 MINUTEN !! aan dat'ie " WAITING GPS " is, met andere woorden hij kan geen positie bepalen , kortom , navigeren ho maar

Ik kon gisteren gaan navigeren toen ik net thuis was gekomen....

VRAAG
* Moet ik iets in de instellingen veranderen ?
* Jullie hebben het over de "gps fix" . Is dat "de fix" waar ik het over heb ?
* Als ik R66 ga gebruiken, dan zal dit toch niet beter worden ? Het bepalen van je positie staat toch los van welke navigatie software je gebruikt ?

Grusi van een "NONO"

Reg. datum: 29 mei 2007

Bij een TomTom of Route 66 zet je de "landen" software "ergens " op je device..... Bij de MAPS van Nokia werkt dat anders ( ook nav4all ..) . Je haalt alleen dat "stukje" van de kaart binnen wat je daadwerkelijk nodig hebt, of dat nu is om grafisch op een kaartje te kunnen zien waar je staat of om een route te kunnen bepalen.
Deze verbinding gaat (onderweg) altijd via je GPRS abbo. PAS DUS OP , kan in de papieren gaan lopen !
quote:

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
AFCAMOKUM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:35:
Bij een TomTom of Route 66 zet je de "landen" software "ergens " op je device..... Bij de MAPS van Nokia werkt dat anders ( ook nav4all ..) . Je haalt alleen dat "stukje" van de kaart binnen wat je daadwerkelijk nodig hebt, of dat nu is om grafisch op een kaartje te kunnen zien waar je staat of om een route te kunnen bepalen.
Deze verbinding gaat (onderweg) altijd via je GPRS abbo. PAS DUS OP , kan in de papieren gaan lopen !

[...]
dat klopt niet helemaal volgens mij...bij Nav4all haalt hij voor het navigeren idd de nodige maps af...maar bij Nokia kan je op voorhand, met je PC, de nodige maps en bestanden afhalen (benelux in 1 keer helemaal bvb)

quote:
AFCAMOKUM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:35:
Deze verbinding gaat (onderweg) altijd via je GPRS abbo. PAS DUS OP , kan in de papieren gaan lopen ![...]
Ik geloof niet dat dat juist is. Nokia Maps werkt juist met kaarten die vantevoren op de telefoon zijn gezet, zodat er juist niet via gprs oid verbinding hoeft te worden gemaakt. In ieder geval heb ik met Nokia Maps nog nooit verbinding met gprs hoeven maken om een route te kunnen plannen. Nav4All doet dat iig wel.

EDIT : Thaboy je was me net voor :)

dafmay wijzigde dit bericht 11-06-2007 11:42 (4%)

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
AFCAMOKUM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:21:
Ik heb nu deel 1 t/m 4 van het N95 topic doorgenomen, maar zit nog steeds met het volgende;
- ik start "GPS data" op
- ik ga direct naar m'n SATELLITE STATUS , en zie binnen 15 sec. 5 satellites
... WOW, da's snel denk je ....
- maar , vervolgens geeft dat K%$ ding !! 35 MINUTEN !! aan dat'ie " WAITING GPS " is, met andere woorden hij kan geen positie bepalen , kortom , navigeren ho maar

Ik kon gisteren gaan navigeren toen ik net thuis was gekomen....

VRAAG
* Moet ik iets in de instellingen veranderen ?
* Jullie hebben het over de "gps fix" . Is dat "de fix" waar ik het over heb ?
* Als ik R66 ga gebruiken, dan zal dit toch niet beter worden ? Het bepalen van je positie staat toch los van welke navigatie software je gebruikt ?

Grusi van een "NONO"
Naar mijn ervaring heeft dit niet met je GPS te maken maar met de software (Nokia Maps in dit geval)...ook bij mij deed hij er erg lang over, maar nu ik Route66 gebruik (dit is GEEN vraag en GEEN discuttie over Route66, Mods ;) ) merk ik dat hij veel sneller een fix heeft en super werkt. Wachten op een update van Nokia zal mss wel wat fixes geven...

Reg. datum: 11 juni 2007

Beste heren en eventueel dames,

Ik heb al een lange tijd aandachtig hier de delen gelezen en ben uiteindelijk maar overstag gegaan om een N95 te gaan aanschaffen. Nu merk ik vooral op dat "branded" varianten over het algemeen gunstiger qua prijs liggen dan de unbranded versies.

Nu gaat mijn voorkeur uit naar een Vodafone abbo met de N95 en de unbranded kost me 250,- euro extra bij het geselecteerde abbonement. En met een branded versie kost hij me niets.

Nu vraag ik me af wat dan eigenlijk de verschillen zijn tussen een branded variant en een unbranded variant. En dan in dit geval bij Vodafone.

Het enige wat ik weet dat hij gelocked is, en dat er op de covers van de telefoon het Vodafone logo staat. Maar zijn er nog andere verschillen met de unbranded variant?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: