Reg. datum: 30 oktober 2006
Mijn se telefoon had dat er standaard inzitten en dat was best handig. Alleen voor nokia kan ik het nergends vinden.
Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
[Nieuw Topic]Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050
Dank! Ik heb eindelijk de telefoon even aan de praat gekregen. Meteen daarna nieuwe firmware update maar helaas, daarna meteen weer hetzelfde probleem. 1 op de 20 keer start hij goed (oid). Kortom niet acceptabel. Harde en zachte reset ook geprobeerd maar helaas geen oplossing.quote:Morris66 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:53:
[...]
Probeer eens een mooie volzin te maken. Wellicht schiet de pechvogel er dan iets meer mee op.
Je kunt de Nokia N95 een zachte reset of een harde reset geven. Een zachte reset is het herstarten van de telefoon. Hierbij behoudt de Nokia N95 de instellingen. De zachte reset voer je uit door middel van de volgende handelingen
* Druk *#7780# in
* Vervolgens voer je de security code in. Deze is standaard 12345
* Bevestig dit door op ja te drukken
Met een harde reset breng je het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Alle instellingen en gegevens zullen uit het toestel verwijderd worden.
* Druk op *#7370#
* Vervolgens voer je de security code in. Deze is standaard 12345
* Bevestig dit door op ja te drukken
reset bron: Pocket Info website
JG-Photography
Gear: Canon spul & Accesoires.
Toen mijn telefoon nog werkte heb ik fring getest. Dat werkte perfect met skype-out. 0,02ct naar het buitenlandquote:rvdodewaard schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:54:
Iemand de mogelijkheid van internettelefonie al geprobeerd met z'n N95? En zo ja, met welke provider?
JG-Photography
F%&ked-upquote:CRiSiS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:33:
[...]
Dank! Ik heb eindelijk de telefoon even aan de praat gekregen. Meteen daarna nieuwe firmware update maar helaas, daarna meteen weer hetzelfde probleem. 1 op de 20 keer start hij goed (oid). Kortom niet acceptabel. Harde en zachte reset ook geprobeerd maar helaas geen oplossing.
Geen freeware, maar op http://www.shapeservices.com/en/products/remote.php kan je oa RDM+ en VNC+ downenquote:Ruler-Nrg schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:37:
heeft iemand mischien ergends (freeware?) software gevonden, Waarmee ik mijn pc kan besturen?
Mijn se telefoon had dat er standaard inzitten en dat was best handig. Alleen voor nokia kan ik het nergends vinden.
1337
de link werkt toch weerquote:Isotope schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:07:
[...]
Geen freeware, maar op http://www.shapeservices.com/en/products/remote.php kan je oa RDM+ en VNC+ downen
Dat zou moeten kunnen, mijn N95 werkt als modem via een kabel en Nokia PC-suite op mijn laptop-van-het-werk, en voor mijn iBook zowel via de datakabel als Bluetooth.quote:koentjuh schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:18:
... als ik straks in het bezit ben van dit mooie telefoontje kan ik dan met mijn laptop via de N95 internetten? Het lijkt me namelijk verdomt handig als ik in de trein af en toe even het net op kan.
Dat werkt bij SE telefoons die ik heb gehad (4 stuks) evenmin zodra ze aan de lader lagen. Geen typische Nokia eigenschap dus.quote:M5-Power schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:15:
Waarom werkt de trilfunctie bij Nokia's eigenlijk nooit als ze in de lader hangen? Nu ik na een aantal Samsungs weer een Nokia heb mis ik deze eigenschap toch wel gezien het feit dat ik hem vrijwel altijd op het profiel 'stil' heb staan. Nja, eigenlijk moet ik ook niet zeuren, vond het alleen wel makkelijk..
Technisch gezien kan het alleen heb je nu een abonnement van Vodafone waarbij in kleine letters staat vermeldt dat je het ding niet als modem mag gebruiken. Het kan wel maar het mag dus niet.quote:koentjuh schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:18:
Heb vandaag ook een nieuw abonnement afgesloten, omdat mijn andere abo over een maand alweer afloopt en de N95 nu gratis was met een vodafone 27,50 en onbeperkt internet voor 9,95 de maand.
MAargoed mijn vraagje is eigenlijk, als ik straks in het bezit ben van dit mooie telefoontje kan ik dan met mijn laptop via de N95 internetten?
Wat voor nut heeft een trilfunctie als je telefoon aan de lader op een oppervlak zoals een bureau ligt? Totaal niet omdat de trilfunctie bedoeld is zodat je voelt dat je telefoon over gaat terwijl een ringtone bedoeld is om te horen dat het ding over gaat. Dat je het ding hoort trillen als het op een oppervlak ligt is dan een bijkomstige eigenschap die mogelijk handig zou kunnen zijn maar ook eentje die heel onhandig is omdat het apparaat dan van je bureau trilt en op de grond valt. Ik vind dus nogal logisch dat het zo is en snap niet dat het bij anderen juist wel werkt. Je profiel dus niet op stil zetten wanneer het ding laadt is dan denk ik de enige oplossing.quote:M5-Power schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:15:
Waarom werkt de trilfunctie bij Nokia's eigenlijk nooit als ze in de lader hangen? Nu ik na een aantal Samsungs weer een Nokia heb mis ik deze eigenschap toch wel gezien het feit dat ik hem vrijwel altijd op het profiel 'stil' heb staan. Nja, eigenlijk moet ik ook niet zeuren, vond het alleen wel makkelijk..
JG-Photography
je kan ook gewoon naar de winkel gaan en een los toestel kopen zonder die ellende. ben je nog goedkoper uit ook dan met abbo.quote:CRiSiS schreef op zondag 10 juni 2007 @ 01:40:
Heeft iemand de debranding truuk uitgevoerd, zoals hier http://clear-nokia.blogsp...n95-debranding-guide.html te lezen is?
Ben wel benieuwd of dat werkt om de vodafone ellende eraf te pleuren.
Abbo van EURO 35,- en ook zorgeloos mobiel internet.quote:wd200 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:53:
[...]
Mag ik vragen bij wat voor abbo en wat je er voor betaald heb
eventueel via PM ?
Franciscusm wijzigde dit bericht 11-06-2007 09:07 (0%)
Reden: typo
Ik heb al een toestel unbranded bij vodafone. Maar als je een paar posts erboven leest kun je zien dat die kapot is. De vraag is of de winkel nog unbranded / simlock vrij spul heeft. Vandaar dus mijn vraag.quote:markmg schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:52:
[...]
je kan ook gewoon naar de winkel gaan en een los toestel kopen zonder die ellende. ben je nog goedkoper uit ook dan met abbo.
Probeer het debranding, leuk voor als je telefoon misschien eens stuk gaat en terug moet voor garantie.
JG-Photography
bij belcompany hebben de stapels simlock vrije en unbranded toestellen op voorraadquote:CRiSiS schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:11:
[...]
Ik heb al een toestel unbranded bij vodafone. Maar als je een paar posts erboven leest kun je zien dat die kapot is. De vraag is of de winkel nog unbranded / simlock vrij spul heeft. Vandaar dus mijn vraag.
thanks, maar helaas kon ik daar niet verlengen....quote:john-hendriks schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:14:
[...]
bij belcompany hebben de stapels simlock vrije en unbranded toestellen op voorraad
JG-Photography
Trilfunctie werkt niet omdat het trillende gedeelte in de batterij zit verwerkt bij mijn weten.quote:ppl schreef op zondag 10 juni 2007 @ 01:06:
[...]
Technisch gezien kan het alleen heb je nu een abonnement van Vodafone waarbij in kleine letters staat vermeldt dat je het ding niet als modem mag gebruiken. Het kan wel maar het mag dus niet.
[...]
Wat voor nut heeft een trilfunctie als je telefoon aan de lader op een oppervlak zoals een bureau ligt? Totaal niet omdat de trilfunctie bedoeld is zodat je voelt dat je telefoon over gaat terwijl een ringtone bedoeld is om te horen dat het ding over gaat. Dat je het ding hoort trillen als het op een oppervlak ligt is dan een bijkomstige eigenschap die mogelijk handig zou kunnen zijn maar ook eentje die heel onhandig is omdat het apparaat dan van je bureau trilt en op de grond valt. Ik vind dus nogal logisch dat het zo is en snap niet dat het bij anderen juist wel werkt. Je profiel dus niet op stil zetten wanneer het ding laadt is dan denk ik de enige oplossing.
Is dat zo???quote:Flashfox schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:22:
[...]
Trilfunctie werkt niet omdat het trillende gedeelte in de batterij zit verwerkt bij mijn weten.
Dat klopt inderdaad! Tenminste, bij mijn vorige telefoon was dat zo.quote:
dat klopt HELEMAAL NIET! Het trilgedeelte is gewoon een klein motortje met een "half gewicht" op...en die zit zeker niet in je baterij verwerktquote:lauw8 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Dat klopt inderdaad! Tenminste, bij mijn vorige telefoon was dat zo.
thaboy wijzigde dit bericht 10-06-2007 15:56 (3%)
quote:thaboy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:56:
[...]
dat klopt HELEMAAL NIET! Het trilgedeelte is gewoon een klein motortje met een "half gewicht" op...en die zit zeker niet in je baterij verwerkt
er is maar 1 reden waarom de triller niet werkt tijdens het opladen en die is hierboven al genoemd, als hij aan de lader hangt dan gaat m'n ervan uit dat hij niet in je zat zit, en waarom zou een triller dan zin hebben? Op je bureau kan hij alleen maar wegtrillen...
quote:lauw8 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Dat klopt inderdaad! Tenminste, bij mijn vorige telefoon was dat zo.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus