Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 31 januari 2005

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:46:
[...]

Zie startpost, net toegevoegd onder het kopje software 8)

Even een oproep aan allen!

Ben dus druk bezig met de startpost te updaten. Maar hebben jullie nog ideeën, wijzigingen, suggesties etc. ?
Ze zijn in ieder geval van harte welkom. Dus als je er één hebt post het ff (het liefst nog vanavond). En dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen ;)
Graag ook hyperlinks naar Deel 1, Deel 2 en Deel 3,.......'

Thanks !

Asus P5B Deluxe, Conroe E6600, Zalman CNPS-9700LED, 2x Corsair CM2X1024-6400, XFX 8800 GTS 320MB, NEC Seasonic M12 500 Watt PSU, 1x Samsung Spinpoint T166 500 GB SATA2, 6x Maxtor DiamondMax 320 GB SATA2, Samsung 215TW, CoolerMaster Preatorian Case

Soon: HD4870X2 powering my rig

quote:
retali8 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:48:
[...]

Graag ook hyperlinks naar Deel 1, Deel 2 en Deel 3,.......'

Thanks !
Danku voor u feedback! :*)

Ik ga het meteen aanpassen!

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Vraagje wat betreft de fonts veranderen

Het is me gelukt om de fonts te veranderen door de fonts te kopiëren in E:\resource\fonts

Maar nu kan ik de modus Massaopslag niet meer gebruiken aangezien de fonts worden gelezen vanaf de memorycard

Het lukt me niet om via Y-browser de fonts te kopiëren naar Z:\resource\fonts (ik kan alleen kiezen voor 'paste to file' en niet gewoon 'paste')

Iemand die weet hoe ik de fonts kan kopiëren naar Z:\ ?? Is Y-browser de enige manier om deze drive te zien?? Of moet ik het op een andere manier doen met Y-browser?

Iemand die mij kan helpen? Ik zou graag nog wel van massaopslag gebruik willen maken (en dan niet door een omslachtige manier zoals de card eruit te halen, telefoon resetten, card er weer in ;))

Thnks

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:46:
[...]

Zie startpost, net toegevoegd onder het kopje software 8)

Even een oproep aan allen!

Ben dus druk bezig met de startpost te updaten. Maar hebben jullie nog ideeën, wijzigingen, suggesties etc. ?
Ze zijn in ieder geval van harte welkom. Dus als je er één hebt post het ff (het liefst nog vanavond). En dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen ;)
Misschien naast SUPER ook PS3 Video 9 vermelden om filmpjes om te zetten? Werkt bij mij beter dan SUPER
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html

quote:
Isotope schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:18:

Het is me gelukt om de fonts te veranderen door de fonts te kopiëren in E:\resource\fonts

Maar nu kan ik de modus Massaopslag niet meer gebruiken aangezien de fonts worden gelezen vanaf de memorycard

Het lukt me niet om via Y-browser de fonts te kopiëren naar Z:\resource\fonts (ik kan alleen kiezen voor 'paste to file' en niet gewoon 'paste')

Iemand die weet hoe ik de fonts kan kopiëren naar Z:\ ?? Is Y-browser de enige manier om deze drive te zien?? Of moet ik het op een andere manier doen met Y-browser?

Iemand die mij kan helpen? Ik zou graag nog wel van massaopslag gebruik willen maken (en dan niet door een omslachtige manier zoals de card eruit te halen, telefoon resetten, card er weer in ;))

Thnks
Misschien kun je het met FExplorer proberen. Deze ziet iig ook de Z-drive.
Je moet FExplorer wel ff signen, zie de startpost daarvoor.
Succes!

Gurneyhck wijzigde dit bericht 05-06-2007 22:24 (5%)

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

quote:
WoutF schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Misschien naast SUPER ook PS3 Video 9 vermelden om filmpjes om te zetten? Werkt bij mij beter dan SUPER
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html
Ging ik er net toevallig bijzetten :D
Werkt bij mij ook beter dan SUPER inderdaad! Toch bedank voor de tip ;)

Ik ben van plan mijn N95 te verzekeren, ik snap een ding niet, wat willen ze doen tegen valschade aangezien de enige manier is om een nieuw cover te kopen.
Die deukjes zitten diep.

quote:
Kasrawi schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:09:
Ik ben van plan mijn N95 te verzekeren, ik snap een ding niet, wat willen ze doen tegen valschade aangezien de enige manier is om een nieuw cover te kopen.
Die deukjes zitten diep.
Je kunt geen schade uit het verleden nu nog gaan verzekeren (zonder de boel te flessen).
Sowieso betalen die GSM verzekeraars slechts zelden uit.

quote:
Morris66 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:14:
[...]

Je kunt geen schade uit het verleden nu nog gaan verzekeren (zonder de boel te flessen).
Sowieso betalen die GSM verzekeraars slechts zelden uit.
Kijk sinds dag 1 dat ik de N95 heb word ik van de kast naar de muur gestuurd op mijn sliderprobleem op te lossen.
Vandaag is mijn telefoon gevallen terwijl ik nu 4 weken wacht om mijn N95 slider probleem op te lossen.
Allemaal krasjes en deukjes erop. Ik voel mij zwaar gefleshd ik had ze bijna zitten uit te schelden aan de telefoon.

Ik ben nu benieuw hoe ze dat valschade willen oplossen.

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:23:
[...]

Misschien kun je het met FExplorer proberen. Deze ziet iig ook de Z-drive.
Je moet FExplorer wel ff signen, zie de startpost daarvoor.
Succes!
Thanks voor je reply, maar met FExplorer werkt het helaas ook niet. Z:\ is blijkbaar ROM, en kan dus niet op geschreven worden.... jammer

Ik gebruik op dit moment de (gratis) maps van nokia via de maploader
Maar na een x aantal seconden gaat de verlichting uit en zie ik bijna niets meer, daarna gaat zelfs de actieve standby ook nog aan en dan zie ik helemaal niets meer.
Dit zou toch niet de bedoeling moeten zijn dat je in je auto telkens op een toets moet duwen om beeld te blijven houden. Ook met een autolader ingeprikt gaat hij in spaarstand tijdens navigeren.
De timeout verlichting gaat maar tot max. 60 seconden.
Iemand een workaround of fix?

Er komt rook uit mijn computer

quote:
bas_emmen schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:27:
Ik gebruik op dit moment de (gratis) maps van nokia via de maploader
Maar na een x aantal seconden gaat de verlichting uit en zie ik bijna niets meer, daarna gaat zelfs de actieve standby ook nog aan en dan zie ik helemaal niets meer.
Dit zou toch niet de bedoeling moeten zijn dat je in je auto telkens op een toets moet duwen om beeld te blijven houden. Ook met een autolader ingeprikt gaat hij in spaarstand tijdens navigeren.
De timeout verlichting gaat maar tot max. 60 seconden.
Iemand een workaround of fix?
Binnen kaarten naar Opties -> Instellingen -> algemeen
Daar kun je ergens de achtergrondverlichting van 'aan tijdens navigatie' omzetten naar 'altijd aan'

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
Kasrawi schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:09:
Die deukjes zitten diep.
kan je er geen foto van maken??

Modbreak:
Gaan we nog over de N95 praten? Het is hier de helpdesk van route66 niet! Als je route 66 gekocht hebt, en het werkt niet, moet je bij route66 wezen. Werkt het niet omdat je het illegaal gedownload hebt, dan moet je niet hier wezen!
Graag dan nu weer ontopic!

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Voorlopig even klaar met updaten van de startpost. Mocht je nog tips, trucs, op- en/of aanmerkingen hebben stuur me dan even een mailtje -> zie profiel.

ChangeLog

05-06-07
- Kleine Layout veranderingen
- Hoofdstuk GPS toegevoegd
- Foutjes eruit gehaald
- Minor upgrades
- Software hoofdstuk herschreven, plaatjes van programma's eruit gehaald om het overzichtelijk te houden

quote:
gi005 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:53:
[...]

kan je er geen foto van maken??
http://img505.imageshack.us/img505/9715/dsc00193ax2.jpg
http://img86.imageshack.us/img86/4754/dsc00194rg3.jpg
http://img299.imageshack.us/img299/1487/dsc00195ja6.jpg
Dit zijn de foto's

Nog even om terug te komen op die fout die er in de N95 zit m.b.t. de trilfunctie wanneer profiel 'stil' is geselecteerd: softwareupdate...maar heeft niemand hier last van dan?

Ik ben echt blij met het toestel, maar was vanmiddag bij Nokia SP op Schiphol. Die man zei dat het toestel nu niet meer gemaakt wordt. Over 2 maanden komt de N95 opnieuw uit zonder kinderziektes. Iedereen die hem nu heeft gehaald schijnt tegen meer aan te gaan lopen. Hij kon mij verzekeren dat het beeldscherm minimaal 1x gaat barsten. Maar goed, we hebben fabrieksgarantie en dat valt er dan onder volgens hem. Hoop dat het ons bespaart blijft!
Heeft iemand al een oplossing voor het niet kunnen fixen van GPS bij Route66? Software draait verder prima, maar na de software update kan ik geen fix meer krijgen bij zowel nokia maps als Route66. (heb die versie 7.3.486)

Reg. datum: 11 april 2007

ja die is recht op zijn neus gevallen jammer natuurlijk .nieuwe cover en is weer ok gelukkig.

goede dag mensen van het forum ik heb een paar vragen over de nokia n95

-als er Route66 op de telefoon staat, als hij een route uitrekent en de weg wijst kost dit dan geld.
-kan er ook tom tom op

-de ene keer zegen jullie dat de baterij 1 dag mee gaat andere dag zegen jullie 4 dagen mee. wat is het andwoordt

-is het geluid goed,vergelijkbaar als een sony errisson gsm.
-zijn de fotos bestanden net zo groot als de sony k800i. denk van niet zoniet als je een 1 gb heb hoeveel foto kan je dan nemen.

heel erg bedankt voor de reatie. gr webjo

ps een nokia n95 is een dure jongen dus en ik wil geen miskoop doet vandaar deze vragen

quote:
gi005 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:45:
ja die is recht op zijn neus gevallen jammer natuurlijk .nieuwe cover en is weer ok gelukkig.
Dat middenstuk kan ik die ook vervangen, ik wil graag een hele nieuwe behuizing halen, maar kan nergens vinden.

Ik zit nu al een tijdje dit forum te volgen en zelf ook een trotse eigenaar van de N95
Wat mij opvalt is de abo prijzen die mensen betalen!
1 tip voor de mensen die nog een n95 willen via T-mobile. bestel hem NIET via T-mobile website maar ga naar de winkel. Ik heb de mijne gehaald op de zaterdag dat hij net uit was (nu alweer een maand geleden geloof ik) ik betaalde voor 1 jarig relax 400 plus internet 160 euro bij terwijl hij op internet staat voor 260 euro. voor 2 jaar was hij in de winkel zelfs 60 euro

quote:
wesleybakker schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:46:
Ik probeer mijn route66 aan de gang te 'signen' maar bij dat laatste stap begrijp ik niet wat ik moet doen. weet iemand wat ze hier mee bedoelen ?:

Change the “xyz” character according to file extension in the folder.
Op de plek waar nu xyz staat vul je steeds de desbetreffende bestandsnaam in zonder de extentie.
quote:
webjo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:48:
-als er Route66 op de telefoon staat, als hij een route uitrekent en de weg wijst kost dit dan geld.
-de ene keer zegen jullie dat de baterij 1 dag mee gaat andere dag zegen jullie 4 dagen mee. wat is het andwoordt
-is het geluid goed,vergelijkbaar als een sony errisson gsm.
-zijn de fotos bestanden net zo groot als de sony k800i. denk van niet zoniet als je een 1 gb heb hoeveel foto kan je dan nemen.
- Nee als alles het gewoon doet dat is routeplanning verder gratis.
- Als je (bijvoorbeeld) continu films aan het kijken bent terwijl je al bellend met je GPS aan het navigeren bent, dan is je batterij sneller leeg dan wanneer deze alleen overdag standby staat en verder niks.
- Ik vind het geluid erg goed maar kan niks vergelijken met de SE k800i.
- Bestandsgrootte van foto's is bij 5 MP tussen de 600 kB en 1 MB (dit is vooral afhankelijk van de lichtsterkte).

Zelf heb ik ook nog ff een vraagje: Ik heb Route66 op het telefoongeheugen geïnstalleerd maar moet nu concluderen dat ik dat toch beter op het kaartje had kunnen doen. Betekent dit dat de hele handel gebackupped en opnieuw geïnstalleerd moet worden? En als ik straks van mijn 1GB kaart switch naar een 4GB kaartje nog een keer?

IMadeLove2MyN95 wijzigde dit bericht 06-06-2007 01:25 (14%)

Intentionally Left Blank

quote:
Isotope schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:18:

Thnks
Nokia Wiki zegt dat het niet gaat :) ....echter worden deze bestanden tijdens een flash van de firmware wel overschreven met een ander type ...... ROM = het niet ;)

wimmel_1 wijzigde dit bericht 06-06-2007 03:54 (23%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Ben ik de enige met het probleem dat N95 de foto's die ik neem niet wil opslaan.
Ik kan ze na het maken telkens nergens terugvinden.
In eerste instantie niet in de gallerij, zoals je zou verwachten, maar ook niet via de bestandsbrowser in zowel telefoongeheugen als op geheugenkaartje. (ook pc suite vindt geen nieuwe foto's)

Heb van alles al geprobeerd met de instellingen en aanmaken nieuwe mappen etc, maar niks werkt.

Vreemd genoeg wil ie videopnamen wel opslaan, maar foto's dus niet.

Zou er iets mis zijn met de camera? Heeft iemand anders deze problemen ook gehad?

Wat zijn de beste instellingen voor mappen om foto's normaal gesproken direct op je geheugenkaartje op te slaan?
Vrije ruimte op kaartje is er genoeg en ik heb ook al een nieuw kaartje gebruikt.

trillion wijzigde dit bericht 06-06-2007 04:30 (3%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws