Wow, 300 dollar. Als ze daar 300 euro van kunnen maken in Europa ben ik verkocht.
Een mooi volledig apparaatje voor een leuke 'gadget'prijs. Zo hoort het met die netbooks. En dan heb ik iets meer vertrouwen in dell dan in acer (aspire one). Ook de touchpadbuttons zijn hier conventioneel geplaatst. Hoe hard je ook wil beweren dat het op de aspire slechts wennen is, touchbuttons links en rechts lijkt me sowieso minder handig werken.
Dell maakt op zich ook altijd wel werk van een beetje zakelijk design. (borderline saai

) maar liever zo, dan eee-achtig, in mijn geval. Ik haat ronde hoekjes en afgeronde vlakjes (rand rond scherm en toetsenbord van bvb een msi wind, medion akoya). Verder een goede garantie en de hardware is wel van redelijke kwaliteit.
Maar ik wacht ook nog even af wat ze zullen zeggen over hun 12 inch lijn. Zoals ik al zei, schermgrootte maakt me weinig uit (wel liefst 10 inch), zolang ze maar licht zijn. Als ze een goedkope lichte 12" kunnen maken...

Het zal dan wel geen macbook air kwaliteit zijn (alu/verlicht toetsenbord, core2duo) maar zal qua prijs aardig competitief zijn, en dan kies ik toch voor harde euros ipv de (fantastische) macbook air. Zoiets klein en ultraportable (wordt veel meegesleurd) is wat mij betreft liefst zo goedkoop mogelijk!