quote:
Demoniac schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:38:
[...]
Ik weet niet wat jij met dat toestel doet, maar die van mij ziet er na een half jaar nog bijna als nieuw uit.. En ik loop er gewoon de hele dag mee in m'n broekzak, ga er niet uitzonderlijk voorzichtig mee om.
En goedkoper segment? Voor een normale gsm vind ik het nou niet bepaald een goedkoop toestel...
nou toen de 6000 series van nokia nog een zakelijke serie was heb ik altijd alleen maar positieve berichten gehoord van vrienden en kennissen en ook zelf alleen maar positieve ervaringen.
maar sinds nokia de N-series heeft en de 6000 series meer een serie voor de gewone consument is geworden(een abbo van 15-20 euro voor 1-2 jaar vind ik nou niet echt getuigen van een dure telefoon namelijk) is het gewoon niet meer wat ik ervan verwacht had. ook mis ik een fm-radio. tuurlijk als ik goed research had gedaan van te voren had ik dit kunnen weten maar vroeger zat in iedere nokia uit de 6000 serie gewoon een fm-radio
anyways mijn 6500 classic vertoond in mijn ogen bovenmatige slijtage. en ook die van mij zit 95% van de dag in me broekzak omdat hij zo klein is dat je nieteens merkt dat je hem bij je hebt.
ook laad hij de accu niet op als deze volledig leeg is(en dus uitvalt) ik moet de telefoon 2 uurtjes laten liggen zodat er net genoeg stroom in de accu zit om de mobiel in te schakelen zodat hij kan gaan opladen.
de camera die er in zit produceert foto's en video opnames die slechter zijn dan mijn 3 jaar oude nokia 6230i
ik heb zeer veel spijt van de aanschaf van deze telefoon
Mili wijzigde dit bericht 05-08-2008 16:08 (7%)