Hoofdcategorieën
Topicacties

WhatPulse - deel 23

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Certified nutcase

quote:
TheDevilsCry schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:14:
ik vraag me af of ik met keys op 7-7-7 in de top 3 zal komen van megapulsers :D
Ik vermoed dat ik op die dag nog niet eens in de top 10 terecht zal komen. Niet dat me dat ook maar iets uitmaakt hoor. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Team ColdFusion
Reg. datum: 17 mei 2002

Zorg dan wel dat je een profiel hebt aangemaakt voor die pc thuis... Ik weet niet of het gaat conflicteren, maar als ik jou was zou ik bij een MF dan eerst de 1.5 versie flushen, en vervolgens de 1.4 v ersie...

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

Reg. datum: 24 mei 2007

quote:
dragonspirit schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:39:
[...]

Ik vermoed dat ik op die dag nog niet eens in de top 10 terecht zal komen. Niet dat me dat ook maar iets uitmaakt hoor. ;)
ach.. zolang we het team maar helpen :P

hmm ik zie dat ik hier ook 1.4.7 heb.. met 6.6mil keys en 2.8 clicks.. zou ik ermee moeten wachten tot 7-7 en dan upgraden naar 1.5? :|
*.*.*.*
Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
Pskutte schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:43:
Zorg dan wel dat je een profiel hebt aangemaakt voor die pc thuis... Ik weet niet of het gaat conflicteren, maar als ik jou was zou ik bij een MF dan eerst de 1.5 versie flushen, en vervolgens de 1.4 v ersie...
hoebedoel je?
moet ik 2 logins maken voor elke pc?
wat ik van de startpost begreep mag je onder 1 profiel het gewoon op meerdere pc's gebruiken
als je er maar voor zorgt dat jij de enige bent die er gebruik van maakt

nvm volgens mij heb ik het al gevonden

simplemouse wijzigde dit bericht 11-06-2007 12:04 (4%)

Zo. Nu eerst een Bavaria!
Reg. datum: 30 januari 2004

ik heb dus ook 2 pc's op 1 account. Laptop werk en thuis pc. Nu kwam ik erachter dat als ik vanaf mijn laptop thuis via remote desktop op mijn thuis pc werk dat alles dubbel word gelogd :p Hoe gaat dat straks bij het pulse? mag het überhaupt wel?

[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team

*.*.*.*

ok weer iets...

waar kan ik instellen met welk profiel ik ga pulsen?

ik zag in 1.5 dat je wel een profiel kan instellen maar in 1.4 kan ik dit niet vinden?¿

account -> view account info...

niet zo moeilijk toch?

[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team

Reg. datum: 15 januari 2006

In versie 1.4 kan dit niet.Kan pas vanaf versie 1.5

Team ColdFusion

quote:
DaTiezl schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:05:
ik heb dus ook 2 pc's op 1 account. Laptop werk en thuis pc. Nu kwam ik erachter dat als ik vanaf mijn laptop thuis via remote desktop op mijn thuis pc werk dat alles dubbel word gelogd :p Hoe gaat dat straks bij het pulse? mag het überhaupt wel?
Is enige tijd geleden (lees ong. een half jaar geleden) al eens gemeld op de website van Whatpulse dat dit een mogelijkheid is tot cheaten. Of men er veel aan kan doen weet ik niet, maar ik zou het persoonlijk niet uit willen vinden dat ze het kunnen zien... In een dergelijk geval kun je weer bij 0 beginnen, aangezien cheaters (en daar val je onder in dat geval) gekicked worden uit het program.

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

*.*.*.*

quote:
Sven_Vdb schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:20:
In versie 1.4 kan dit niet.Kan pas vanaf versie 1.5
duidelijk

gelukkig z'n computer n00b ben ik ook weer niet
a goed gebruik gewoon het thuis profiel voor thuis en thats itt dan tot dat ik 1.5 @ work aan de praat krijg

quote:
Pskutte schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:21:
[...]

Is enige tijd geleden (lees ong. een half jaar geleden) al eens gemeld op de website van Whatpulse dat dit een mogelijkheid is tot cheaten. Of men er veel aan kan doen weet ik niet, maar ik zou het persoonlijk niet uit willen vinden dat ze het kunnen zien... In een dergelijk geval kun je weer bij 0 beginnen, aangezien cheaters (en daar val je onder in dat geval) gekicked worden uit het program.
dus dan zou ik iedere keer mijn whatpulse uit moeten zetten als ik remote inlog? :s

DaTiezl wijzigde dit bericht 11-06-2007 13:03 (23%)

*.*.*.*

yup en wat is daar het probleem van?

lijkt me beter dan cheaten niet?

ik neem aan dat het dubbel registreed 1 op je pc en 1 op de remote pc
right?

zet dan gewoon ff je remote uit

Team ColdFusion

Of houd het zo dat je de remote pc niet uitrust met Whatpulse. Ik heb zelf een Server thuis staan waar ik altijd via VNC connectie mee heb. Op die server staat expres geen Whatpulse, aangezien dat cheaten is.

Certified nutcase

Vreemd zeg...als ik via remote desktop naar de server op het werk connect (staat geen whatpulse op, dus cheaten is er niet bij) dan worden wel de clicks die ik maak nog gelogd op mijn lokale pc, maar de keys niet. Die worden blijkbaar echt gemaakt op de remote pc. Wat mij weer laat denken dat het best knap is om dubbel te tellen. De mouseclicks ok, dat kan ik me voorstellen, maar de keys die je maakt via remote desktop...dat zijn toch keys die je maakt op DIE pc, niet je lokale? Ik zie ze in ieder geval er niet bijkomen. Hij ziet deze keys echt als keys die ik niet lokaal heb gemaakt.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
dragonspirit schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:28:
Vreemd zeg...als ik via remote desktop naar de server op het werk connect (staat geen whatpulse op, dus cheaten is er niet bij) dan worden wel de clicks die ik maak nog gelogd op mijn lokale pc, maar de keys niet. Die worden blijkbaar echt gemaakt op de remote pc. Wat mij weer laat denken dat het best knap is om dubbel te tellen. De mouseclicks ok, dat kan ik me voorstellen, maar de keys die je maakt via remote desktop...dat zijn toch keys die je maakt op DIE pc, niet je lokale? Ik zie ze in ieder geval er niet bijkomen. Hij ziet deze keys echt als keys die ik niet lokaal heb gemaakt.
je hebt gelijk, ik heb het zojuist getest en het is inderdaad alleen bij clicks..

Team ColdFusion

Het zou kunnen dat dat zo werkt. Ik weet zeker dat het eerder ook de keys aansloeg... Maar daarvoor mocht je niet Full Screen werken. Wanneer je full screen werkte, dan hield ie de keys alleen op 1 pc bij. Wanneer je dus met een klein venster werkte, logde de client dubbele keys.

quote:
TheDevilsCry schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:03:
ahh jammer dat je niet meedoe met de megapulse
*schakelt autopulsen van laptop uit*

*maakt zich gereed voor de megapulse*

I'm in!

<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/

Elisha Cuthbert!!!!

Vraagje. Of eigenlijk een probleempje. Ik heb op werk een apart profiel voor mijn whatpulse. Nu ga ik daar binnenkort weg, en er komt geen pc beschikbaar waar ik dat profiel op kan blijven gebruiken.
Is het mogelijk om een profiel te mergen met een ander profiel? of ben ik na verloop van tijd gewoon de keys van dat profiel kwijt.

_=Team-NGS=_ Working @ TSC__________________=Elisha Cuthbert Nr. 1 Fan!!!=_____

Reg. datum: 24 mei 2007

quote:
Jeroen87 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:45:
Vraagje. Of eigenlijk een probleempje. Ik heb op werk een apart profiel voor mijn whatpulse. Nu ga ik daar binnenkort weg, en er komt geen pc beschikbaar waar ik dat profiel op kan blijven gebruiken.
Is het mogelijk om een profiel te mergen met een ander profiel? of ben ik na verloop van tijd gewoon de keys van dat profiel kwijt.
Zover ik kan begrijpen uit jouw post.. op whatpulse heb je dus een profiel voor je werk maar je kan niet meer pulsen van het werk? Zolang jij het profiel op de whatpulse site niet verwijder, dan blijven die keys die je gepulsed heb zover onder dat profiel.
Ik lees net dat er geflusht gaat worden over een tijdje
* zal nog even wachten met flushen tot 7-7-7
Een miljoen moet wel lukken.

Pavla wijzigde dit bericht 11-06-2007 16:00 (12%)

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Join de Bearhunters

Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
Je kan je keys alleen sparen door te pulsen.. Je raakt dan alleen dat profiel kwijt maar je keys niet.. (Moet je voor de zekerheid even aan wasted vragen op IRC of via email).

Robin.. Jij leest ook nooit een topic door? :+
Team ColdFusion

quote:
Als jij werkt met profielen (dus meerder profielen binnen 1 account) en het gebruik van een dezer profielen komt te vervallen, dan vormt dit geen probleem. Het wordt pas een probleem op het moment dat je een volledig account niet meer gaat gebruiken. Dan wordt namelijk na 1,5 jaar van niet gebruiken je account volledig gewist, met alle gevolgen van dien (GoT keldert... :()

Blaatvlaa

Zow, ook maar weer eens hoi zeggen hier.

megapulse ? alweer ? Najah, toch al een weekje niet gepulsed, dan die 200k keys nog maar ff laten staan :P

Oeh, vergeet ik helemaal hoi te zeggen... nou jah, bij dezen dan:

Hoi :P

lameeuw wijzigde dit bericht 11-06-2007 17:33 (21%)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Heeft een lolcat

Gaat iets fout.

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 12-06-2007 12:26 (99%)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

Heeft een lolcat

O RLY?
YA RLY.

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 12-06-2007 12:26 (99%)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: