Reg. datum: 31 maart 2007
Reg. datum: 31 maart 2007
klinkt goed alleen is de pv700 geen full hd dat is de py700quote:Philip schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:31:
Mensen, ik weet dat eigenlijk het enige wat je echt moet doen is beslissen hoeveel je geld je wilt uitgeven en dan gewoon kijken naar verschillende modellen op de markt.
Daarop ben ik tot de volgende conclusie gekomen, en hoor graag jullie feedback hierop:
- Full HD of HD Ready. Als je toch een smak geld uitgeeft voor een TV dan kan je beter maar een Full HD kopen, dan ga je de komende x aantal jaren niet twijfelen dat je toch maar voor de Full HD had moeten gaan.
- Spellen spelen op PS3 komen het beste tot zijn recht op een Full HD. In de toekomst komen er steeds meer Full HD games.
- Spellen spelen op een Plasma is beter dan op een LCD omdat LCD altijd, hoe minimaal dan ook, last zullen hebben van ghosting.
- Inbranden is al lang geen issue meer bij Plasma.
- Ik zit ongeveer 4 meter van mijn muur af en dan kan een 42 inch/107cm prima.
- De prijzen van Plasma/LCD zullen nu gelijk blijven als je kijkt hoeveel inch/cm je krijgt voor je geld. Het zal natuurlijk nog wel dalen, maar de echte dalingen hebben we nu wel gehad.
- 42PV700 is een van de beste schermen voor relatief weinig geld.
- Het stroom verbruik van een Plasma en LCD verschillen niet veel meer.
- De levensduur van Plasma en LCD zijn ook niet verschillend.
- De komende tijd komen er geen 'grote' nieuwe features bij of wordt het beeld echter beter van kwaliteit voor Plasma zowel voor LCD.
Ik wil dus, eigenlijk heel simpel, een groot scherm met supireur beeld, maar wel betaalbaar. Met de 42PV700 heb ik dus een Full HD plasma voor een goed bedrag.