Als je TT opent in landscape modus wordt ie ook zo weergegeven, erg fraai!quote:
Reg. datum: 17 februari 2004
Geef niks John, ik kan begrijpen dat sommige vragen die al wel 100 keer gevraagd zijn je een keer de keel uit gaan hangen..., dan zie je door de bomen het bos niet meer...quote:john-hendriks schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:23:
[...]
heb alleen de engelse handleiding via internet, daar staat keurig light in. Ging er vanuit dat dat netjes was vertaald met licht. blijkbaar niet dus. Excuses
eddyonline wijzigde dit bericht 18-05-2007 14:31 (6%)
eddyonline
Ik gebruik ik hier VLC mediaplayer voor, die speelt gewoon MP4. Als alternatief speelt Nero Showtime het ook, Quicktime kan ermee overweg, Realplayer en de Mediaplayer in de Nokia PC Suitequote:businka19 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:23:
Vraagje: als ik met N95 opgenomen videos, te zien als format .mp4, met Winamp of WMP probeer af te spelen dan krijg ik alleen geluid te horen. Hoe krijg ik videogedeelte te zien?
Dank
Overigens voor de gegadigden, 4GB Sandisk MicroSD-HC gaat om en nabij 90euro kosten, althans in de pre-order bij 4launch
martincm wijzigde dit bericht 18-05-2007 14:44 (11%)
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Als je een vet toestel wil, koop de n95. Als je zeker wil zijn dat je geen gezeik krijgt, koop fijn de n73quote:Gtsi-R schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:41:
dus het is wel aan te raden om toch voor de N95 te gaan ipv de N73?
want ik lees ook dat de slide functie soms niet te wensen over laat ? of zitten er nog meer addertjes onder het gras bij dat toestel ?
AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF
als ik dus kijk.. wat wil ik ermee...
TT6 erop en draaien... heb al een GPS muis..
Muziek afspelen
Fotos
zijn hiermee dan problemen te verwachten met de N95?
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
voldoet ie met vlag en wimpel aan..... op deze vlakken geen vuiltje aan de lucht qua problemen. Ik zou t doen !quote:Gtsi-R schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:26:
owkee..
als ik dus kijk.. wat wil ik ermee...
TT6 erop en draaien... heb al een GPS muis..
Muziek afspelen
Fotos
zijn hiermee dan problemen te verwachten met de N95?
martincm wijzigde dit bericht 18-05-2007 15:33 (7%)
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Je bent niet de enige: kijk hier maar eens.quote:Nasty Nate schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:18:
Zijn er nog meer mensen met de N95 die veelal :
- tijdens bellen met iemand ineens verbinding verbroken krijgen
- tijdens het bellen naar iemand 'netwerk bezet' e.d. krijgen
- als je gewoon bereikbaar bent, toch onbereikbaar bent voor vrienden?
(die zien dan iets van 'ongeldig nummer' oid in hun display als ze je proberen te bellen)
Ik heb T-mobile en mijn gsm staat ingesteld op dual mode.
Mochten meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag, ik zal vandaag iig T-mobile nog even gaan bellen.
Anders nog iets?
Reg. datum: 18 februari 2006
dat is de lichtsensorquote:domien-online schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:05:
Wat is eigenlijk de functie van dat lampje naast de frontcamera? Kan het knipperen als ik een nieuw bericht heb, is het enkel voor bluetoothnotificatie, of..?
Reg. datum: 18 mei 2007
Meerdere keren proberen op te starten (eerst batterij eruit, ook langere tijd) helpt niet. Reset procedure van martincm (groene knop, '3' en '*') helpt ook niet. Wit scherm met "NOKIA" komt op en verandert later in iets lichter blauwe letters en loopt vervolgens vast. Firmware update (dit is volgens mij versie .18) kan niet zonder op te starten...dus als niemand een truc heeft om hem te resetten dan gaat ie maandag weer terug naar de BelCompany....
Het is trouwens wel waardeloos dat Nokia veel kinderziektes heeft zitten in deze telefoon, en hoe nerderig je ook bent, dat moet nooit getolereerd worden voor een gsm van 700+ euro. Op dit forum zie ik dat mensen daar erg makkelijk over doen...afgezien van die slider natuurlijk
Reg. datum: 09 februari 2007
Nogmaals... Er zijn ook genoeg mensen die geen problemen hebben. Ik denk dat Nokia echt wel probeert om zijn producten zo goed mogelijk te maken. Je gaat me niet vertellen dat ze het leuk vinden dat ze 100en misschien wel 1000en toestellen teruggestuurd krijgen van de winkels omdat er zoveel speling inzit.quote:Avifauna schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:13:
Is er al iemand die zn N95 onherstelbaar heeft laten vastlopen? Na instellen van SIP-settings en succesvol VOIP over WLAN gesprek, WLAN uitgeschakeld. Ineens "SYSTEM ERROR !", geen reaktie meer op toetsen.
Meerdere keren proberen op te starten (eerst batterij eruit, ook langere tijd) helpt niet. Reset procedure van martincm (groene knop, '3' en '*') helpt ook niet. Wit scherm met "NOKIA" komt op en verandert later in iets lichter blauwe letters en loopt vervolgens vast. Firmware update (dit is volgens mij versie .18) kan niet zonder op te starten...dus als niemand een truc heeft om hem te resetten dan gaat ie maandag weer terug naar de BelCompany....
Het is trouwens wel waardeloos dat Nokia veel kinderziektes heeft zitten in deze telefoon, en hoe nerderig je ook bent, dat moet nooit getolereerd worden voor een gsm van 700+ euro. Op dit forum zie ik dat mensen daar erg makkelijk over doen...afgezien van die slider natuurlijkBij Nokia liggen ze in een deuk, en je betaalt de pioniersprijs en je loopt te klooien om hem werkend te krijgen, omgekeerde wereld...
Aangezien het toch wel een massaproductie is, en steeksproefsgewijs een toestel van de band nemen en testen, zullen ze misschien bij maar enkele een beetje speling gevonden hebben.
Nu toch wel blijkt dat meer toestellen dit hebben zal er in de nieuwe pruductielijn wel beter daarop gelet worden.
Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn toestel. geen speling, "slijtage" boven de 3 kan dus weggeveegd worden.
Hopen op een tomtom update, want persoonlijk vind ik de navigatiesoftware van nokia toch maar een beetje min. Voorlopig doe ik het dan ook maar met Tomtom en mijn parrot 3300 (met gps).
Wel ben ik heel benieuwd naar de sportstracker. Ik heb hem al een tijdje geinstalleerd, maar nog geen tijd gehad om em uit te proberen. dit weekend misschien maar eens doen.
Nog even over de carkit. Het duurt bij mij meestal zo'n minuut ofzo voordat mijn carkit eindelijk mijn telefoon gevonden heeft. Met mijn N80 was dat al binnen 10 seconden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 23 maart 2007
Eerst alles naar m`n geheugenkaart gefietst en toen begonnen met het daadwerkelijke updaten.
Ging allemaal goed, totdat ik opeens geen usb-verbinding meer had.
Telefoon ging vanzelf uit en krijg hem ook niet meer opgestart.
Geen van de harde resets werken.
Iemand dit al eens gehad?
Morgen maar eens naar een nsp.
Reg. datum: 17 april 2004
dat gaat ook knipperen als je de n95 op spaarstand zet. Dan weet je dat je nog ontvangst hebtquote:domien-online schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:05:
Wat is eigenlijk de functie van dat lampje naast de frontcamera? Kan het knipperen als ik een nieuw bericht heb, is het enkel voor bluetoothnotificatie, of..?
Reg. datum: 03 februari 2005
Bullshit... Een telefoon die sneller wordt na het aanmaken van 2 'to do' berichten?quote:Kolibrie18 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:10:
Ik kwam dit verschijnsel tegen: http://www.3g.co.uk/3GForum/showthread.php?t=58559 , Men is er van overtuigd dat dit je n95 sneller maakt. Ik heb het ook gedaan, en de n95 lijkt sneller te reageren....
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Ik heb begrepen dat wanneer een update halverwege (of op welk moment dan ook) vastloopt, het behoorlijk foute boel is. Idd maar ff naar een NSP morgen!quote:Petergti schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:10:
Vandaag m`n N95 geprobeerd te updaten.
Eerst alles naar m`n geheugenkaart gefietst en toen begonnen met het daadwerkelijke updaten.
Reg. datum: 11 april 2007
Bij mij knippert hij niet in de spaarstand? Bij mij gaat het scherm ook niet 'op zwart' net als bij mijn N73 die ik hiervoor had.quote:john-hendriks schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 21:36:
[...]
dat gaat ook knipperen als je de n95 op spaarstand zet. Dan weet je dat je nog ontvangst hebt
Reg. datum: 27 maart 2004
Ik heb vandaag de N95 besteld bij T-Mobile zelf (met PIT erbij kan je een leuke korting krijgen op de foon!) en heb lopen zoeken maar weinig erover gevonden: wat voor ervaringen zijn er met beeldbellen? Het concept zelf lijkt me (in tegenstelling tot jaren terug) nu wel te moeten merken met de webcammetjes, goede kwali, etc. Een paar vrienden van mij hebben ook een telefoontjes met aan de voorkant een camera (o.a. N73) en het lijkt me erg grappig om met hen beeld te bellen.
Aangezien de levertijd 3 tot 6 weken is hoop ik dat hier iemand ervaring ermee heeft. Dank.
Reg. datum: 15 september 2004
Heb dat inderdaad ook gehad, heb er verslag van gedaan in deel 2.quote:Petergti schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:10:
Vandaag m`n N95 geprobeerd te updaten.
Lang verhaal kort:
accu er een paar minuten uit, opnieuw connecten, is mij na een paar keer gelukt
Er is een algemeen data-abbonementen topic:quote:XBL schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:47:
Wellicht niet helemaal van toepassing op dit topic (maar zou eerder in een algemeen topic moeten -die volgens mij niet bestaat-), mar desalniettemin stel ik de vraag toch maar.
Ik heb vandaag de N95 besteld bij T-Mobile zelf (met PIT erbij kan je een leuke korting krijgen op de foon!) en heb lopen zoeken maar weinig erover gevonden: wat voor ervaringen zijn er met beeldbellen? Het concept zelf lijkt me (in tegenstelling tot jaren terug) nu wel te moeten merken met de webcammetjes, goede kwali, etc. Een paar vrienden van mij hebben ook een telefoontjes met aan de voorkant een camera (o.a. N73) en het lijkt me erg grappig om met hen beeld te bellen.
Aangezien de levertijd 3 tot 6 weken is hoop ik dat hier iemand ervaring ermee heeft. Dank.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1212785
Reg. datum: 09 februari 2007
gewonecolalight schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:05:
[...]
Als ik een pagina wil openen gebeurt dit heel vaak gewoon niet. dan blijft ie hangen op 0kb en het voortgangsbalkje loopt dan heel langzaam vooruit, maar openen doet ie dus niet. Ik dacht eerst dat het aan mijn wireless lan lag, maar ook als ik internet van t-mobile gebruik heeft ie daar last van. Ik had gehoopt dat na de software update het probleem verholpen zou zijn, maar helaas.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.
Ik ben eens in dit probleem gedoken. In eerste instantie dacht ik ook dat het opgelost was met de softwareupdate maar vandaag had ik er ineens weer last van, hij bleef inderdaad in een wit scherm hangen met 0 kB.
De quick and dirty oplossing hiervoor is Opties > Privacyggvns wissen > Alles.
Ik ben er nog niet precies achter welke van de privacygegevens hier het probleem is, dat kan ik pas weer verder uitzoeken als het probleem zich de volgende keer weer voordoet. Cache is het in ieder geval niet, die had ik als eerste gewist (daarna ook nog even toestel uit- en aangezet) en het was nog niet opgelost. Misschien toch iets met een cookie? Gezien die wel via een wifi netwerk verbind zou dat haast wel het geval moeten zijn. Dit zijn van die typische problemen die in een toekomstige update wel worden opgelost.
Ik vermoed dat de TunIn.FM player hier ook 'last' van heeft en dat je daarom de player af en toe opnieuw moet installeren.
Ik begin langzamerhand toch te denken dat het aan mijn wifi ligt.
Als ik google open heb ik helemaal geen probleem.
Wil ik vanuit google naar bijvoorbeeld youtube gaan, of ik ga direct naar www.youtube.com, dan gebeurt er gewoon helemaal niks. Doe ik dit via t-mobile internet, dan doet ie het wel!
Bepaalde pagina's opent ie dus gewoon niet via wlan. Heel irritant, want als ik thuis zit, dan wil ik dat nogal eens gebruiken.
Het wissen van de cache helpt iig niet
Heeft iemand anders dit probleem ook ondervonden? Zou mijn wifi misschien dood zijn? en vooral... heeft iemand een oplossing hiervoor?
Lijk mij ook BS.... Nu geen zin om het te proberen, zal het morgen eens doen... Proberen kan geen kwaad hequote:bounzer schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:24:
[...]
Bullshit... Een telefoon die sneller wordt na het aanmaken van 2 'to do' berichten?
Dit topic is gesloten. ![]()