Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 17 april 2004
al zo'n 4 jaar een bekend gegeven...., maar toch bedanktquote:Kolibrie18 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:20:
Mensen, ik ben er achter gekomen dat je beter je geheugenkaartje uit je telefoon kan halen,en dan in je pc doen, dan via de usb kabel je kaarten via maploader te downloaden! Dit gaat veel sneller, het duurt dan maar enkele minuten in plaats van uren! Zeker doen!
Reg. datum: 07 mei 2007
Reg. datum: 07 mei 2007
Veel games hebben alleen maar de optie geluid aan of geluid uit. Nu is geluid aan op de N95 in een keer heeel erg hard, en volgens mij werkt dan de volume knop aan de zijkant ook niet.
Heeft iemand manier gevonden om het master volume te reduceren?
Heeft iemand manier gevonden om het master volume te reduceren?
Reg. datum: 07 februari 2007
Heeft iemand enig idee hoe je het licht van de Nokia N95 aanzet??
Heb gezocht maar kan het nergens vinden, het zit er toch wel op?
Zie niets in het donker
Zie niets in het donker
A6Va, 1,73GHz Centrino, 1,5 GB ram, ATI x700, 80 GB 7200rpm
Wacht tot morgenvroeg, tot het licht is en zoek dan een verzameling papier die ze handleiding noemen. Helemaal achterin zie je 26 letters in een zekere volgorde (grote mensen noemen dit een alfabet) en zie: de l van licht(sensor). Verondersteld wordt dat de gebruiker kan lezen!quote:Snurk01 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:55:
Heeft iemand enig idee hoe je het licht van de Nokia N95 aanzet??
Zie niets in het donker
Reg. datum: 30 mei 2002
Reg. datum: 30 mei 2002
Denk dat hij bedoelde om het flitslampje aan te kunnen zetten op het moment dat hij zelf wilt. Volgens mij is hier nog geen oplossing voor.quote:john-hendriks schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Wacht tot morgenvroeg, tot het licht is en zoek dan een verzameling papier die ze handleiding noemen. Helemaal achterin zie je 26 letters in een zekere volgorde (grote mensen noemen dit een alfabet) en zie: de l van licht(sensor). Verondersteld wordt dat de gebruiker kan lezen!
L:quote:john-hendriks schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Wacht tot morgenvroeg, tot het licht is en zoek dan een verzameling papier die ze handleiding noemen. Helemaal achterin zie je 26 letters in een zekere volgorde (grote mensen noemen dit een alfabet) en zie: de l van licht(sensor). Verondersteld wordt dat de gebruiker kan lezen!
laders 10
leveringsrapporten 103
logboek
duur 117
filteren 117
inhoud wissen 117
luidspreker 16
zie geen licht(sensor)
Mocht iemand het wel weten, dan zou ik graag horen hoe je dat ding aan zet. hartelijk dank!
iemand die het begrijpt!quote:Roy1985 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:59:
[...]
Denk dat hij bedoelde om het flitslampje aan te kunnen zetten op het moment dat hij zelf wilt. Volgens mij is hier nog geen oplossing voor.
Reg. datum: 17 februari 2004
Reg. datum: 17 februari 2004
Eerst in het boekje kijken John voor je sarcastisch reageert...quote:john-hendriks schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:
[...]
eddyonline
Reg. datum: 30 maart 2007
Reg. datum: 30 maart 2007
Vreemd,Als ik s60spoton probeer te installeren gaat het venster op mijn mobiel van instalatie gelijk weg
Dayuum wijzigde dit bericht 18-05-2007 00:53 (75%)
Reg. datum: 15 november 2006
Reg. datum: 15 november 2006
Als ik OTStudio.NTorch.Lite.v1.00.S60v3 installeer en gebruik dan ziet
hij het rode film lampje als je flitsled. Ofwel deze gaat dus branden
-edit- Dayuum als je ook een certificaat error krijgt dan moet je even de
datum terug zetten naar 18-05-2006 dan werkt het wel. Maar dit progje
geef het zelfde resultaat als NTorch Lite. Het rode lampje gaat branden.
hij het rode film lampje als je flitsled. Ofwel deze gaat dus branden
-edit- Dayuum als je ook een certificaat error krijgt dan moet je even de
datum terug zetten naar 18-05-2006 dan werkt het wel. Maar dit progje
geef het zelfde resultaat als NTorch Lite. Het rode lampje gaat branden.
iRobjuh wijzigde dit bericht 18-05-2007 08:44 (43%)
MacBook 13" / 2.0ghz / 1024mb / 60gb
Zijn er nog meer mensen met de N95 die veelal :
- tijdens bellen met iemand ineens verbinding verbroken krijgen
- tijdens het bellen naar iemand 'netwerk bezet' e.d. krijgen
- als je gewoon bereikbaar bent, toch onbereikbaar bent voor vrienden?
(die zien dan iets van 'ongeldig nummer' oid in hun display als ze je proberen te bellen)
Ik heb T-mobile en mijn gsm staat ingesteld op dual mode.
Mochten meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag, ik zal vandaag iig T-mobile nog even gaan bellen.
- tijdens bellen met iemand ineens verbinding verbroken krijgen
- tijdens het bellen naar iemand 'netwerk bezet' e.d. krijgen
- als je gewoon bereikbaar bent, toch onbereikbaar bent voor vrienden?
(die zien dan iets van 'ongeldig nummer' oid in hun display als ze je proberen te bellen)
Ik heb T-mobile en mijn gsm staat ingesteld op dual mode.
Mochten meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag, ik zal vandaag iig T-mobile nog even gaan bellen.
heb alleen de engelse handleiding via internet, daar staat keurig light in. Ging er vanuit dat dat netjes was vertaald met licht. blijkbaar niet dus. Excusesquote:eddyonline schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:55:
[...]
Eerst in het boekje kijken John voor je sarcastisch reageert...
Reg. datum: 18 mei 2007
Mijn N95 wordt via Nokia carkit ck-20W, (met laadkabel en MP3 aansluiting) gekoppeld via mutebox aan de autoradio. Het geluid van de telefoon, alsook van de mp3 loopt dan via de de speakers van de radio.
Is er bekend of het signaal wat via de N95 via Bluetooth naar Carkit via Mutebox stereouitgang naar de radio gaat, ook in stereo wordt weergegeven, en hoe de kwaliteit hiervan is
Is er bekend of het signaal wat via de N95 via Bluetooth naar Carkit via Mutebox stereouitgang naar de radio gaat, ook in stereo wordt weergegeven, en hoe de kwaliteit hiervan is
Reg. datum: 18 februari 2006
Reg. datum: 18 februari 2006
Ik heb het al gehoord op een Parrot MK6000 en het is net alsof je naar de radio luistert --> heel goed dus.quote:Annedada schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:28:
Mijn N95 wordt via Nokia carkit ck-20W, (met laadkabel en MP3 aansluiting) gekoppeld via mutebox aan de autoradio. Het geluid van de telefoon, alsook van de mp3 loopt dan via de de speakers van de radio.
ps: het protocol dat jij bedoelt noemt A2DP (stereo over bluetooth)
Probleem met e-mail van t-mobile WebnWalk
Als ik via t-zones de instellingen van m'n POP3 mailserver instel kan ik prima m'n mail lezen.
Als ik echter dezelfde gegevens invoer bij N95 mail (onderdeel van berichten) dan kan ik WEL een mail versturen maar m'n inbox NIET inlezen??
Bij het verbinden met de mailbox krijg ik achtereenvolgend twee meldingen:
1. "Legt verbinding met..."
2. "Mailbox wordt bijgewerkt" maar dan gebeurd er niets
Iemand een idee wat er mis gaat?
Koos
Als ik via t-zones de instellingen van m'n POP3 mailserver instel kan ik prima m'n mail lezen.
Als ik echter dezelfde gegevens invoer bij N95 mail (onderdeel van berichten) dan kan ik WEL een mail versturen maar m'n inbox NIET inlezen??
Bij het verbinden met de mailbox krijg ik achtereenvolgend twee meldingen:
1. "Legt verbinding met..."
2. "Mailbox wordt bijgewerkt" maar dan gebeurd er niets
Iemand een idee wat er mis gaat?
Koos
Heb je dan een idee hoe je het licht aan kan zetten?quote:john-hendriks schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:23:
[...]
heb alleen de engelse handleiding via internet, daar staat keurig light in. Ging er vanuit dat dat netjes was vertaald met licht. blijkbaar niet dus. Excuses
Kan hierover nergens wat vinden.
Iemand nog een idee?
Thanks,quote:mobfreak schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:56:
[...]
Ik heb het al gehoord op een Parrot MK6000 en het is net alsof je naar de radio luistert --> heel goed dus.
ps: het protocol dat jij bedoelt noemt A2DP (stereo over bluetooth)
ik ben erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan, ondat het geluid via de mutebox loopt.
Ik kan dan zowel mijn N95 als een I-pod aanlsuiten.
Ik kreeg een tip van een Nokia medewerker over het gebruik van de camera.
Als je de camera activeert zie je op het rechterscherm pictogrammen, als je het pictogram "zwart wit vak met daarin de letter A" Witbalans. Hiermee verbeter je direct het reslutaat van je foto.
Als je de camera activeert zie je op het rechterscherm pictogrammen, als je het pictogram "zwart wit vak met daarin de letter A" Witbalans. Hiermee verbeter je direct het reslutaat van je foto.
Oeh, Samsung komt met 8gb micro-SD ( http://www.engadget.com/2...evelops-8gb-microsd-card/ ) . Waarschijnlijk te laat om nog bij deze phone te gebruiken, maar desalniettemin. Ik vraag me wel nog steeds af wanneer de 4gb kaartjes beschikbaar komen en gaan werken in de N95. Weet iemand hier meer van?
Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt
Reg. datum: 15 juni 2000
Reg. datum: 15 juni 2000
Als 4gb shdc kaartjes gaan werken, is er ook een grote kans dat 8 gb ook gaat werken... (fat 32 systeem i.p.v fat 16 met huidige sd kaartjes)quote:Gertje schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:47:
Oeh, Samsung komt met 8gb micro-SD ( http://www.engadget.com/2...evelops-8gb-microsd-card/ ) . Waarschijnlijk te laat om nog bij deze phone te gebruiken, maar desalniettemin. Ik vraag me wel nog steeds af wanneer de 4gb kaartjes beschikbaar komen en gaan werken in de N95. Weet iemand hier meer van?
Ik was net ff bij de MM en uiteraard ff bij de gsm's gekeken (sta op het punt een n95 aan te schaffen). Tot mijn verbazing stond er op het kaartje met de prijs ook "nieuwe release"! Helaas waren de medewerkers allemaal bezig anders had ik het wel gevraagd, maar misschien weet hier iemand of er een nieuwe batch is waarbij de probleempje verholpen zijn?
*#7370# is een soft reset van de telefoon. Je tellers bijvoorbeeld achter deze code *#92702689# blijven gewoon bestaan. Voor de rest wordt alles verwijderd en hersteld naar fabrieksinstelling. Echter een harde format is er maar 1tje:quote:Stielsky schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:37:
• *#7370# geeft een harde reset (zelf niet getest) ( ! ook eigen programmas verdwijnen (tnx bounzer))
• *#0000# geeft de software versie (zit ook in menu->instrumenten->app.beh.)
• *#06# imeinummer (getest)
• *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres (getest)
• *#62209526# geeft het WLAN MAC adres (getest)
• *#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken. (getest)
(^^ met dank aan DaannO van N73 topic)
-Tel uitzetten
-Aanzetten en groene knop + 3 + * ingedrukt houden.
Scherm zal een poosje leeg blijven, voorheen kreeg je hier nog formatting te zien (op 6680 o.a.) nu niet meer. Na een tijd start het toestel zoals je gewend was alleen nu helemaal leeg, echt leeg. Zorg overigens voor OF een volle batterij, OF een lader aangesloten.
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
dus het is wel aan te raden om toch voor de N95 te gaan ipv de N73?quote:iRobjuh schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:08:
TomTom werkt op de N95 net als op iedere andere Symbian v3 telefoon.
Nu nog met een externe BT gps muis maar in de toekomst waarschijnlijk
ook met de interne gps muis. Alhoewel ik denk dat dit nog wel even gaat duren...
want ik lees ook dat de slide functie soms niet te wensen over laat ? of zitten er nog meer addertjes onder het gras bij dat toestel ?
en wordt TT in landscape of normaal weergegeven???
Groeten
Roel
Gtsi-R wijzigde dit bericht 18-05-2007 14:10 (4%)
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Reg. datum: 16 januari 2004
Reg. datum: 16 januari 2004
Vraagje: als ik met N95 opgenomen videos, te zien als format .mp4, met Winamp of WMP probeer af te spelen dan krijg ik alleen geluid te horen. Hoe krijg ik videogedeelte te zien?
Dank
Dank
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.