quote:
DeHeys schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:08:
[...]
Tja, ik merkte vandaag pas dat ik hetzelfde probleem heb (ook xs4all trouwens). Geen idee wat ik hieraan moet doen. Verder lijkt alles gewoon te werken. Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven? Ik herinner me dat daarin ook hetzelfde probleem werd beschreven, ik zou graag ook nog wat andere dingen zoeken in die topics. Voorlopig gebruik ik maploader dus maar niet. Stom hoor.
Ik heb Xs4All hier al voor gemailt en hun zeggen dat het bij hun wel werkt. Ook binnen het xs4all netwerk. Ze zeggen dat MapLoader een aantal ip adressen heeft geblokkeerd maar mij lijkt dat een heel sterk verhaal. Juist de ip adressen van alle xs4all leden.
Ik heb het ook geprobeerd met de proxyinstellingen. Dan krijg ik geen melding maar ook geen connectie. Er was al reeds iemand op dit forum die eerst probeerde via Xs4All maar dit lukt niet, daarna naar het netwerk van de buren. Toen deed Maploader het wel en daarna terug naar Xs4All en toen werkte het ook via xs4all.
Kortom waar het probleem moet zitten is mij een raadsel aan het worden.
Misschien kan iemand het hier proberen met de proxy instellingen en mij laten weten of dat wel werkt? wwwproxy.xs4all.nl poort 8080.
Ben benieuwd! Mocht dat niet werken kan je alles naar mij mailen michael[at]k-id.nl en dan zorg ik dat ik alles doorstuur naar Xs4All.