Reg. datum: 24 januari 2004
Ook op de Nederlandse versie noemt dit OFFLINE ...gewoon kort op de POWER TOETS drukken om van profiel te wisselenquote:
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
[Nieuw Topic]Ook op de Nederlandse versie noemt dit OFFLINE ...gewoon kort op de POWER TOETS drukken om van profiel te wisselenquote:illuster schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:32:
[...]
ja, die heet op mijn telefoon offline (maar ik heb die van mij in het engels gezet)
bedankt......Dat het nu maar snel zondag is ..14 daagje spanje en gelukkig kan ik wat spelletjes spelen in de vlieger.......quote:thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:09:
[...]
Ook op de Nederlandse versie noemt dit OFFLINE ...gewoon kort op de POWER TOETS drukken om van profiel te wisselen
Ik heb ook de eerste versie van T-mobile en nergens problemen mee, heb inderdaad wel wat "vuil" boven de 3 toets maar whetever, tis maar een phone hoor.......quote:Rickp69 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:57:
Even een update van mijn N95.
Ik heb een N95 van de eerste lichting van de t-mobile shops.
Deze is dus niet t-mobile branded, heb een Sand.
Heb totaal geen problemen met de slider. Had wel 'krasjes' boven de drie, maar na de tip van Jordan heb ik deze er ook gemakkelijk af kunnen poetsen.
Heb na de firmware update 1 vastloper gehad, nadat ik een film van 986 MB erop had gezet.
Dit kon de telefoon even niet handelen, maar verder nergens last van gehad...
GPS fix heb ik gemiddeld binnen enkele seconden.
Al met al dus zeer tevreden met de telefoon!
Heb wel twee vragen;
1- Bestaat de mogelijkheid om tijdens het filmen de flitser aan te zetten, zodat je in het donker ook fatsoenlijk kan filmen? Lukt mij niet om dit ergens aan te zetten.
2- Wat is de beste manier om filmpjes over te zetten naar je PC. Met PC Suite converteren naar g3. levert bij mij hele slechte kwaliteit film op, terwijl deze op de hoogste kwaliteit is opgenomen op de telefoon.. Zie: [url="http://www.youtube.com/watch?v=YJTUcfsQRvE"]
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft...
Sliderprobleem is nu onderhand bij iedereen wel bekend denk je niet, kunnen het nu beter gaan hebben wat we wel met de nokia kunnen......quote:wd200 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:03:
is dit het slider probleem waar iedereen het over heeft
http://youtube.com/watch?v=rltZWvv_QEo
het valt mij wel mee..
Nou ik had verwacht dikke speling maar als ik op het filmpje ziet valt het reuze mee.quote:Marsanniesa schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:05:
[...]
Sliderprobleem is nu onderhand bij iedereen wel bekend denk je niet, kunnen het nu beter gaan hebben wat we wel met de nokia kunnen......
waat ik weet is dat tom tom 5 gemaakt is voor symbian V2..quote:sparks325 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:09:
ik probeer tomtom 5.2 te installeren op m'n n95 maar krijg het niet voor elkaar. Op m'n oude n70 draaide het prima.... kan er iemand helpen? Heb het program op het geheugen kaartje gezet, maar kom nergens een icoontje tegen.. en kan het dus niet openen...help!
oké thnx, daar was ik al een beetje bang voor... zal dus waarschijnlijk voor een nieuwe versie moeten gaan, wacht ik wel eerst op een fix voor de interne gps ontvanger..quote:wd200 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:15:
[...]
waat ik weet is dat tom tom 5 gemaakt is voor symbian V2..
in theorie moet je TT 6 gebruiken op de N95
Meteen getestquote:mobfreak schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:20:
Aan diegene met een synchroniserende (parrot) carkit, met volgend programma(dat in de achtergrond loopt) kan je de N95(en andere toestellen zoals de E65) automatisch laten synchroniseren: http://europe.nokia.com/A4143881 (de eerste)
ik heb het reeds getest en het werkt behoorlijk, enige waarop je moet letten is dat je eerst het paar verwijdert en dan pas de applicatie installeert en laat lopen.
enige wat me tot nu is opgevallen is dat je geen batterijindicatie op de parrot hebt totdat je de telefoon daadwerkelijk gebruikt, maar dat is maar een detail imho
(getest met een 3200LS, de E65 met dezelfde applicatie was op een CK3100)
Mr-Beamer wijzigde dit bericht 16-05-2007 22:48 (7%)
Killer WC setup for 24/7 fun and uu more fun. (Mozart TX, 8x12cm rad, full mobo koeling, 2x 295ml tank, 2x DDC-1T, 5m hose, 1 Loop!)
...je kan het GPS programma op de achtergrond laten draaien, wat het nut daarvan is weet ik niet...en je batterij gaat het ook maar 2 a 3uur volhouden vrees ik...quote:Libbz schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:18:
is er een manier om de GPS gewoon 24/7 aan te zetten, op de manier van bluetooth bijvoorbeeld?
(dus niet dmv het openen van een gps proggie)
kan iemand hier antwoord op geven?quote:kiki797 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:29:
Hallo allemaal
Is er al een carkit houder voor deze telefoon die op een vaste aansluiting met snoeren kan.
Dus niet een bluetooth carkit.
Vind het prettig als de telefoon meteen kan opladen tijdens het rijden.
Heb momenteel een universele nokia carkit.
Dus alleen het verwisselen van een houder moet genoeg zijn.
Maar kan deze op dit moment nog niet vinden.
Zijn houders van andere nokia toestellen die je kunt gebruiken voor de N95
TinuX wijzigde dit bericht 17-05-2007 00:47 (9%)
Helaas heb ik geen reactie gelezen. Betekent dit dat dit probleem allang is opgelost en heb ik het niet gezien of is er geen andere oplossing voor dan te wachten op de nieuwe release van de Maploader?quote:THoeve schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:16:
Probleem met Maploader en XS4all (of iets anders?)
Ik ben al 3 weken op zoek naar een oplossing voor het probleem dat de Maploader blijft aangeven 'de server is interrupted'. Ik heb al van alles geprobeerd zoals, firewalls uitzetten en poort geforward alles zonder resulaat. Het ligt niet aan de telefoon want op twee andere PC's van collega's doet hij het perfect. In dit topic heb ik meerdere berichten gelezen van XS4all gebruikers die hetzelfde probleem hebben of hadden. Ik heb echter nog steeds niet DE oplossing gelezen of gevonden. Wie weet raad?
4 uur heeft ie het bij mij toch minstens uitgehouden (tijdens een fietstocht) en daarna was de batterij nog niet helemaal leeg. Dit was met sportstracker progje, maar ook cool (=minder nuttig) is de optie van mgmaps om je eigen positie constant zichtbaar op het web te zetten. Of de batterij het dan ook 4 uur vol houdt weet ik niet omdat hij dan ook nog een data verbinding moet hebben. Ik zal het tijdens een volgende fietstocht eens testen.quote:thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:29:
[...]
...je kan het GPS programma op de achtergrond laten draaien, wat het nut daarvan is weet ik niet...en je batterij gaat het ook maar 2 a 3uur volhouden vrees ik...
zou er ook zoiets bestaan ???voor het toestel op een fiets te plaatsen.want dan kan je ook de snelheid en alles cotroleren.quote:illuster schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:55:
[...]
4 uur heeft ie het bij mij toch minstens uitgehouden (tijdens een fietstocht) en daarna was de batterij nog niet helemaal leeg. Dit was met sportstracker progje, maar ook cool (=minder nuttig) is de optie van mgmaps om je eigen positie constant zichtbaar op het web te zetten. Of de batterij het dan ook 4 uur vol houdt weet ik niet omdat hij dan ook nog een data verbinding moet hebben. Ik zal het tijdens een volgende fietstocht eens testen.
Daarvoor moet je even bellen met je providerquote:Dayuum schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:18:
Hoe kan je je voicemail veranderen?
misschien een iets specifiekere vraag stellen?quote:gi005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 09:36:
nog nieuws van tomtom.want die gaf toch netjes rotondes aan .
of we een fix mogen verwachten van tomtom.quote:Buffalo_NL schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:56:
[...]
misschien een iets specifiekere vraag stellen?
Hier kunnen we natuurlijk niks iut opmaken he.
Google is een goede zoekmachine maar zo al gebleken zijn er hier een paar lamzakken die te lam zijn om is goed zelf te zoeken naar proggiesquote:gi005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:02:
[...]
of we een fix mogen verwachten van tomtom.
en waar vinden we spelletjes.zoals bubbles.en kaartspellen gratis natuurlijk.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona