Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
gi005 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:50:
[...]

en in maastricht hadden ze deze niet zodoende dat ik de traveller heb gekocht.werkt wel prima en zit goed.zeker aan te raden voor in de auto.een verbaal kost meer als je belt.
de traveller...je kan mss iets meer info geven? :p dit zoekt namelijk nogal moeilijk :p

Ik heb de Logitech via iBood besteld, hoop hem snel binne te hebben maar op de iBood site staat hij bij mijn bestellingen nog altijd op "in behandeling" (???)

...ik heb wel al berichten gelezen over de nekband die snel stuk gaat...hopelijk valt dit nog mee

thaboy wijzigde dit bericht 16-05-2007 14:59 (7%)

quote:
landser schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:58:
Ik heb google maps geinstalleerd op mijn N95, weet iemand hoe je de ingegeven adressen kunt wissen en hoe je het programma het beste in zijn geheel kunt verwijderen.

alvast bedankt.
applicaties verwijderen: menu>tools>appmanager en dan de app en dan op "c" :)

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

Heb m vandaag binnen gekregen.

-Nieuwste Firmware zit erop.
-T-Mobile Logo zit 8erop.

Maar navigatie,krijg ik maar niet aan de praat,ik heb in deel 2 gekeken, niks gevonden.
Als ik op maps druk, dan klik op GPS Positie, maar er gebeurt niks.

En google maps, heb je daar telkens verbinding voor nodig?

quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:08:
Heb m vandaag binnen gekregen.

-Nieuwste Firmware zit erop.
-T-Mobile Logo zit 8erop.

Maar navigatie,krijg ik maar niet aan de praat,ik heb in deel 2 gekeken, niks gevonden.
Als ik op maps druk, dan klik op GPS Positie, maar er gebeurt niks.

En google maps, heb je daar telkens verbinding voor nodig?
Even geduld hebben met je GPS Positie. Voor de eerste keer kan dit nogal een tijdje duren ( 5 / 6 minuten ) voordat je contact hebt met satellieten.
En je telefoon moet opengeschoven zijn, je gps zit namelijk onder je 0 toets.

Google Maps is het beste met Wlan. GPRS gaat nogal wat kosten volgens mij.

Is heel erg blij met zijn Nokia N95!!!! :)

quote:
MichaelK1985 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:18:
[...]

Even geduld hebben met je GPS Positie. Voor de eerste keer kan dit nogal een tijdje duren ( 5 / 6 minuten ) voordat je contact hebt met satellieten.
En je telefoon moet opengeschoven zijn, je gps zit namelijk onder je 0 toets.

Google Maps is het beste met Wlan. GPRS gaat nogal wat kosten volgens mij.
Thnx, ik heb m op het balkon gezet en had binnen 1 minuut verbinding.

Jammer, dat je met google maps verbinding nodig hebt, ikkan geen Wifi verbinding krijgen, alleen als ik op mijn kamer zit krijg ik verbinding met ene ''Sitecom'' dit ook op mijn PDA.

Kan je met de N95 .TXT bestanden openen en lezen?

quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:03:
Ja dat kan

Leonardo da Vinci

quote:
Alsjeblieft zeg! Niks persoonlijks hoor, maar je hebt hem net... Misschien iets meer zelf testen en zoeken?!

En omdat er blijkbaar nog steeds geen Mod meeleest:
  • Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. Deze is ook te downloaden van de Nokia site!
  • Verder bestaat er Google, een zoekmachine op internet
  • GoT heeft ook een eigen search, zelfs per topic! Dat is handig! Gewoon bovenin een topic bij quicksearch de zoekterm invullen en op enter drukken. Dan komen alle posts tevoorschijn die de zoekterm bevatten!
Succes en veel plezier met je toestel!

Da_Vinci wijzigde dit bericht 16-05-2007 17:39 (4%)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

quote:
Heb je ook een gewone nokia productcode?
of zit er t-mobile firmware in?

quote:
Da_Vinci schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Alsjeblieft zeg! Niks persoonlijks hoor, maar je hebt hem net... Misschien iets meer zelf testen en zoeken?!

En omdat er blijkbaar nog steeds geen Mod meeleest:
  • Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. Deze is ook te downloaden van de Nokia site!
  • Verder bestaat er Google, een zoekmachine op internet
  • GoT heeft ook een eigen search, zelfs per topic! Dat is handig! Gewoon een bovenin een topic bij quicksearch de zoekterm invullen en op enter drukken. Dan komen alle posts tevoorschijn die die zoekterm bevatten!
Succes en veel plezier met je toestel!
Ik wou het wel zelf proberen, maar ik had de N95 aan de tv aangesloten om een feest videotje aan mijn ouders te laten zien, ik heb die .txt al geconverteerd naar PDF.

Jij voelt je zeker ''De Man''

quote:
jellehenkens schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Ik ben vandaag met mijn toestel terug gegaan naar mediamarkt. Daar hebben ze hem onmiddelijk laten onwisselen in een nieuw toestel.

In de winkel liet ik de doos dan eerst openenmaken zodat ik kon testen of die toestellen het zelfde probleem hadden.

Tot mijn spijt hadden alle toestellen in de winkel die zelfde typische problemen. Ik heb nu een cadeaubon gekregen ter waarde van die gsm. Ik ga nu gewoon de N95 halen als ie een tweede revisie is van nokia.
opvallend. Vandaag hebben we toch de stap genomen nieuwe N95 te kopen, de eerste waren niet echt goed. 6 toestellen gekocht en geen een met slider problemen. Allemaal lekker degelijk vastzittende en goed schuivende sliders. Zit dus denk ik toch in bepaalde produktie-series

quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:30:
[...]

Ik wou het wel zelf proberen, maar ik had de N95 aan de tv aangesloten om een feest videotje aan mijn ouders te laten zien, ik heb die .txt al geconverteerd naar PDF.

Jij voelt je zeker ''De Man''
ach , dat je zulke domme/simpele dingen niet eerst zelf uitvogelt, is wel een 'tik-op-je-vinger'-reactie waard

quote:
deTuinman schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:45:
[...]

ach , dat je zulke domme/simpele dingen niet eerst zelf uitvogelt, is wel een 'tik-op-je-vinger'-reactie waard
Pff.. Jij voelt je zeker "deTuinman" :D

Anders nog iets?

Dubbelpostedit.

domien-online wijzigde dit bericht 16-05-2007 17:04 (94%)

Anders nog iets?

Voor de mensen die een manual al vast willen doorlezen :)

Manual

Intentionally Left Blank

quote:
Ticker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:45:
Heb gister de telefoon gepaard met mijn Pioneer Bluetooth radio. Werkt perfect. Alleen het massaal verzenden van je contacten lijkt niet mogelijk, dat is dus wel jammer.

..............
Dit "issue" is sinds jaar en dag geloof ik al het geval met Nokia telefoons i.c.m. een Pioneer BT Unit. Ik heb zelf een DEH-P75BT en mij is het ook nog geen één keer gelukt om die functie aan te gang te hobbyën. (Heb momenteel een 6230i, N95 is 2 weken geleden bij me afgeleverd, alleen lopen er bij TPG/TNT schijnbaar mensen met losse handjes rond. Toestel is tijdens shipping uit de doos verdwenen zodat ik de hele mikmak heb BEHALVE het toestel.)
Laatste voegd niks nuttigs toe aan dit topic, dus bij dezen een "Workaround" om tóch je gehele adresboek in één keer over te pompen naar je Pioneer BT Unit:

• Aanname: Je hebt de beschikking over een PC waarop Nokia PC-Suite geïnstalleerd is. :+
• Aanname: Je weet hoe je daarmee kunt connecten met je Nokia GSM O-)
• Start Nokia PC-Suite op en connect met je Nokia GSM.
• Open in Nokia PC-Suite de "File Manager" en selecteer vervolgens in het linker deel "Contacts"
• Selecteer alle contacts en kopieer ze naar een map op je pc,(handigste is om even een nieuwe map aan te maken op C:\ en deze een naam te geven zónder spaties) door middel van één contact te selecteren, vervolgens: CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V in het nieuw mapje. In dat nieuwe mapje komen nu alle contacten als afzonderlijke .vcf file te staan.
• Start een commandline (CMD) op.
• Tik op de commandline in: " copy /b C:\-mapnaam-\*.vcf C:\-mapnaam-\contactlist.vcf ". (C:\-mapnaam-\ uiteraard vervangen door het pad naar het mapje waar je .vcf'jes in staan ;) ). Met dit commando voeg je alle losse .vcf files samen tot één file met de naam "contactlist.vcf"
• Kopieer dat bestand naar je Nokia GSM
• Verzend het bestand van je Nokia GSM via Bluetooth naar je Pioneer BT Unit.
• Klaar. :*)

Voordat je die zelfgemaakte .vcf naar je GSM upload kun je 'm overigens zelf naar believen editten met notepad of een andere text editor. Opbouw van die .vcf is niet ál te lastig te verklaren.

Suc-6 ermee.

Sorry voor de "Jip & Janneke" opbouw van de "workaround", maar ik hoop dat 'ie zo ook voor niet Tweakers die toevallig dit draadje volgen een beetje duidelijk is.

Had ik meteen een vraagje aan jou: Zou je mij én alle andere Pioneer BT Unit gebruikers willen laten weten of het probleem aangaande een echo aan de gesprekspartners kant wél opgelost is met Bluetooth 2.0. in combinatie met de huidige Nokia firmware ?
Ik heb hier in combinatie met m'n 6230i onzettend vaak last van (de gesprekspartners, iig).
Nokia forum linkje voor diegenen die niet weten waar dat laatste over gaat ;)
Tevens de vraag of je nú ook de accu-status en ontvangstsignaal sterkte zichtbaar krijgt op je Pioneer BT Unit. Met een GSM van SE / Samsung werkt dit namelijk wél.

wimmel_1 wijzigde dit bericht 16-05-2007 19:15 (3%)
Reden: Extra vraagje aan de persoon die ik quote.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

quote:
Ruler-Nrg schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:58:
[...]

applicaties verwijderen: menu>tools>appmanager en dan de app en dan op "c" :)
Je kan dit ook gewoon vanuit het menu doen. Het betreffende programma selecteren en dan op c drukken.

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Even een update van mijn N95.

Ik heb een N95 van de eerste lichting van de t-mobile shops.
Deze is dus niet t-mobile branded, heb een Sand.
Heb totaal geen problemen met de slider. Had wel 'krasjes' boven de drie, maar na de tip van Jordan heb ik deze er ook gemakkelijk af kunnen poetsen.
Heb na de firmware update 1 vastloper gehad, nadat ik een film van 986 MB erop had gezet.
Dit kon de telefoon even niet handelen, maar verder nergens last van gehad...
GPS fix heb ik gemiddeld binnen enkele seconden.
Al met al dus zeer tevreden met de telefoon!

Heb wel twee vragen;

1- Bestaat de mogelijkheid om tijdens het filmen de flitser aan te zetten, zodat je in het donker ook fatsoenlijk kan filmen? Lukt mij niet om dit ergens aan te zetten.

2- Wat is de beste manier om filmpjes over te zetten naar je PC. Met PC Suite converteren naar g3. levert bij mij hele slechte kwaliteit film op, terwijl deze op de hoogste kwaliteit is opgenomen op de telefoon.. Zie: [url="http://www.youtube.com/watch?v=YJTUcfsQRvE"]

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft...

quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Dit "issue" is sinds jaar en dag geloof ik al het geval met Nokia telefoons i.c.m. een Pioneer BT Unit. Ik heb zelf een DEH-P75BT en mij is het ook nog geen één keer gelukt om die functie aan te gang te hobbyën. (Heb momenteel een 6230i, N95 is 2 weken geleden bij me afgeleverd, alleen lopen er bij TPG/TNT schijnbaar mensen met losse handjes rond. Toestel is tijdens shipping uit de doos verdwenen zodat ik de hele mikmak heb BEHALVE het toestel.)
Laatste voegd niks nuttigs toe aan dit topic, dus bij dezen een "Workaround" om tóch je gehele adresboek in één keer over te pompen naar je Pioneer BT Unit:

• Aanname: Je hebt de beschikking over een PC waarop Nokia PC-Suite geïnstalleerd is. :+
• Aanname: Je weet hoe je daarmee kunt connecten met je Nokia GSM O-)
• Start Nokia PC-Suite op en connect met je Nokia GSM.
• Open in Nokia PC-Suite de "File Manager" en selecteer vervolgens in het linker deel "Contacts"
• Selecteer alle contacts en kopieer ze naar een map op je pc,(handigste is om even een nieuwe map aan te maken op C:\ en deze een naam te geven zónder spaties) door middel van één contact te selecteren, vervolgens: CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V in het nieuw mapje. In dat nieuwe mapje komen nu alle contacten als afzonderlijke .vcf file te staan.
• Start een commandline (CMD) op.
• Tik op de commandline in: " copy /b C:\-mapnaam-\*.vcf C:\-mapnaam-\contactlist.vcf ". (C:\-mapnaam-\ uiteraard vervangen door het pad naar het mapje waar je .vcf'jes in staan ;) ). Met dit commando voeg je alle losse .vcf files samen tot één file met de naam "contactlist.vcf"
• Kopieer dat bestand naar je Nokia GSM
• Verzend het bestand van je Nokia GSM via Bluetooth naar je Pioneer BT Unit.
• Klaar. :*)

Voordat je die zelfgemaakte .vcf naar je GSM upload kun je 'm overigens zelf naar believen editten met notepad of een andere text editor. Opbouw van die .vcf is niet ál te lastig te verklaren.

Suc-6 ermee.

Sorry voor de "Jip & Janneke" opbouw van de "workaround", maar ik hoop dat 'ie zo ook voor niet Tweakers die toevallig dit draadje volgen een beetje duidelijk is.

Had ik meteen een vraagje aan jou: Zou je mij én alle andere Pioneer BT Unit gebruikers willen laten weten of het probleem aangaande een echo aan de gesprekspartners kant wél opgelost is met Bluetooth 2.0. in combinatie met de huidige Nokia firmware ?
Ik heb hier in combinatie met m'n 6230i onzettend vaak last van (de gesprekspartners, iig).
Nokia forum linkje voor diegenen die niet weten waar dat laatste over gaat ;)
Tevens de vraag of je nú ook de accu-status en ontvangstsignaal sterkte zichtbaar krijgt op je Pioneer BT Unit. Met een GSM van SE / Samsung werkt dit namelijk wél.
Op dat laatste kan ik je een antwoord geven. Je krijgt ontvangst en accu status te zien op je pioneer. Heb zelf ook Pioneer deh-p75bt. Echo verhaal weet ik niet wel had ik dat heel erg met mijn vorige samsung. Met nokia heb ik nog niemand horen klagen dus zal het wel goed zitten.

Pascall_1 wijzigde dit bericht 16-05-2007 19:21 (8%)

Aan de ene kant toch grappig dat zonder moderatie een topic helemaal uit de hand loopt en ieder z'n positie wil laten tonen en macht uit wil oefenen.

Klopt, er worden hier te veel simpele vragen gesteld en ik begrijp best dat mensen dat meer dan zat zijn en het automatisch niet leuk meer gaan vinden hier. Maar, daar tegenin gaan werkt niet (dat is wel te zien aan het sfeertje hier) Wat dus vermeden moet worden is: simpele vragen en onnuttige flamerige reacties daarop. Wat dan overblijft is weinig maar, een beetje kwaliteit is wel fijn in een topic als dit.

Wat ik dus iedereen die hier een (technische) vraag wil posten aanraad is: Even zorgvuldig de handleiding lezen of startpost doornemen. Geen antwoord betekent: proberen! Nog geen antwoord: zoeken! (door dit topic | Google | whatever) Niets gevonden? Posten. Luie mensen die denken dat ze hier sneller antwoord hebben dan dat ze het zelf opzoeken zijn zwak. Van zoeken wordt je nooit dommer. (als ik iets wil weten ga ik ook zoeken. Als ik bij het antwoord ben weet ik niet alleen het antwoord maar ook alles wat ik tegen gekomen ben bij het zoeken, en dat is soms erg veel informatie.)

Wat ik wil zeggen over de hulpverlenende krachten: Als er een vraag komt die gemakkelijk zelf op te lossen is, laat die post dan gewoon ondersneeuwen. Want als ze geen antwoord krijgen gaan ze het of nog een keer vragen of zelf even proberen te beantwoorden. Bij het eerste geval begin je dus weer met de 'ondersneeuwtactiek' . Als het dan 'uit de hand loopt', plaats een TR! Maar, reageer er niet op. Ik snap dat soms behoefte is aan een afreageerpost maar dat werkt in bijna alle gevallen averechts.

Verder zijn er nog zaken die hier gewoon niet thuis horen: discusieren over abonementen (daar zijn sites als telecomvergelijker.nl voor) en slap lullen. (offtopic geblaat) Als je behoefte heb om je emoties te uiten over je nieuwe glibberige N95 dan doe je dat maar tegen iemand die dat aan wil horen (vriend familielid etc) Daar hebben we hier namelijk niets aan.

Samenvattend wat we wel graag zien: ervaringen, tips en trucs (dus: nuttige informatie waar iedereen wat aan heeft)
Iemand opweg helpen doen we dus goed en onderbouwend of helemaal niet. Aan halve (meestal: flamerige) reacties hebben we niets en is sfeerverpestend.
Waardering is dus ook iets wat we graag zien! :)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Reg. datum: 11 april 2007

bestaat er ook een vliegtuigmodus zodat ik ook spelletjes kan spelen op mijn n95????

Reg. datum: 14 september 2006

Ten eerste, Bedankt MOD :)
quote:
thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:58:
[...]

Ik heb de Logitech via iBood besteld, hoop hem snel binne te hebben maar op de iBood site staat hij bij mijn bestellingen nog altijd op "in behandeling" (???)
Ik had een mail gestuurd omdat ie nog steeds in behandeling stond en 5 min later ging de bel :) Dit status wil niets zeggen dus.

Ik ben inmiddels van gedachten veranderd over de barcode lezer. Ik had op internet een recept uitgezocht, wat ik dus in de browser van mijn telefoon wou openen om het in de keuken bij de hand te hebben. Even barcode maken, lezen met telefoon, op telefoon kiezen 'open link', en klaar:)
Scheelt een hoop typen, zet hem in mijn favorieten _/-\o_

Reg. datum: 31 januari 2005

Hoe zit het met de ondersteuning van 4 GB MicroSD kaartjes ? Er doen verschillende verhalen de ronde,.....

Asus P5B Deluxe, Conroe E6600, Zalman CNPS-9700LED, 2x Corsair CM2X1024-6400, XFX 8800 GTS 320MB, NEC Seasonic M12 500 Watt PSU, 1x Samsung Spinpoint T166 500 GB SATA2, 6x Maxtor DiamondMax 320 GB SATA2, Samsung 215TW, CoolerMaster Preatorian Case

quote:
gi005 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:20:
bestaat er ook een vliegtuigmodus zodat ik ook spelletjes kan spelen op mijn n95????
ja, die heet op mijn telefoon offline (maar ik heb die van mij in het engels gezet)

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
Elkoe schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:22:
Ten eerste, Bedankt MOD :)

[...]

Ik had een mail gestuurd omdat ie nog steeds in behandeling stond en 5 min later ging de bel :) Dit status wil niets zeggen dus.

Ik ben inmiddels van gedachten veranderd over de barcode lezer. Ik had op internet een recept uitgezocht, wat ik dus in de browser van mijn telefoon wou openen om het in de keuken bij de hand te hebben. Even barcode maken, lezen met telefoon, op telefoon kiezen 'open link', en klaar:)
Scheelt een hoop typen, zet hem in mijn favorieten _/-\o_
THanks!!!

EN zie je wel dat er wel toepassingen zijn om die barcode lezer te gebruiken...aan wat jij verteld had ik zelf nog niet gedacht trouwens...erg leuk :) hehe

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws