Gathering of Tweakers

Quicksearch
Oh Really?

Heb gister de telefoon gepaard met mijn Pioneer Bluetooth radio. Werkt perfect. Alleen het massaal verzenden van je contacten lijkt niet mogelijk, dat is dus wel jammer.

De batterij begin ik me sterk aan te irriteren. Ok ik heb hem pas sinds zondag, maar ik heb hem gister in de ochtend (7 uur) uit de lader gehaald en toen ik 7 uur in de avond nog er wat mee wou doen, stopte de batterij. Hij was gewoonweg op. Best bizar ik heb namelijk alleen een video er mee gemaakt en ge-internet.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

quote:
djrandyindo schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:38:
Er zit een barcode reader op de N95 (menu>kantoor>barcode lezer). Heeft iemand ooit een barcode met dit ding kunnen lezen? Ik probeer nu op verschillende barcodes, maar nog geen een keer kreeg ik een tekst te zien...
volgens mij kun je er alleen 'nokia' codes mee lezen.
Je kan ze zelf maken op deze site klick

http://83.145.232.112/dm?BARCODE=kijk%20maar%20eens%20dit%20is%20een%20test%20van%20mij%20voor%20jou.&X=0.18&name=&type=text&MODE=TEXT&a=create
lees deze maar eens ;)

quote:
Buffalo_NL schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:51:
[...]

volgens mij kun je er alleen 'nokia' codes mee lezen.
Je kan ze zelf maken op deze site klick

[afbeelding]
lees deze maar eens ;)
http://83.145.232.112/dm?BARCODE=Oke%20man%2C%20het%20werkt%20eindelijk!%20Thanx!&X=0.25&name=&type=text&MODE=TEXT&a=view

Reg. datum: 09 augustus 2000

Iemand een idee waar de convertors te koop zijn voor de oude adapter naar de nieuwe ?

Ook wel een grappige: bij het surfen naar www.detelefoongids.nl met de ingebakken browser van Nokia zelf klapt bij mij de verbinding er spontaan uit. Verbinding wordt verbroken en ik kom weer netjes op het 'bureaublad' uit. dit heb ik met nog geen enkele andere site gehad. Willen jullie eens testen of je naar deze site kunt browsen met je N95?

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

quote:
bounzer schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:35:
Ook wel een grappige: bij het surfen naar www.detelefoongids.nl met de ingebakken browser van Nokia zelf klapt bij mij de verbinding er spontaan uit. Verbinding wordt verbroken en ik kom weer netjes op het 'bureaublad' uit. dit heb ik met nog geen enkele andere site gehad. Willen jullie eens testen of je naar deze site kunt browsen met je N95?
Ik heb dit ook wel eens met emessenger als ik ingelogt ben. Klapt hij gewoon eruit, sluit hij de browser en ben je weer terug bij af.

ik zie bij de belcompany een bieding van:
2jarig Vodafone 70 euro, toestelprijs 129,99

wtf is trouwens zo'n nsp winkel ik zie iedereen erover roddelen, maar ik kan nergens een website of iets dergelijks vinden

het zal wel een supportcenter zijn, maar heeft deze ook een website? (ik wil namelijk ook zo'n graphite frontje plaatsen

deTuinman wijzigde dit bericht 16-05-2007 09:45 (8%)

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:45:
[...]

Al eens naar de openingspost gekeken?

[...]

YouTube is flash 9, geen quicktime. Telefoon heeft flash lite gebaseerd op flash 8 en werkt dus nog niet met YouTube. Nokia gaat wel een samenwerking aan met youtube, dus ik verwacht bij de volgende firmware update een youtube link in 'video centre'
Er is al een youtube link! Die moet je we even "aan zetten" door het kiezen van nieuwe video's vanuit het video-center. Zoeken in youtube is helaas nog niet mogelijk

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
RMX schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:25:
Iemand een idee waar de convertors te koop zijn voor de oude adapter naar de nieuwe ?
Bijna in ieder belwinkel hebben ze deze of kunnen ze deze bestellen. Let wel op dat de nieuwe adaptor een stuk krachtiger is 800mA. Ik weet dat de ander Nokia-adapters met de zelfde aansluiting de N95 niet kunnen opladen. Ik weet niet hoeveel mA de oude Nokia adaptors zijn, maar als dit minder is dan 800 gaat het niet werken.

Oh Really?

quote:
deTuinman schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:42:

wtf is trouwens zo'n nsp winkel ik zie iedereen erover roddelen, maar ik kan nergens een website of iets dergelijks vinden

het zal wel een supportcenter zijn, maar heeft deze ook een website? (ik wil namelijk ook zo'n graphite frontje plaatsen
NSP, Nokia Service Point

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

To Be Or Not To Be

Ik weet niet of ik dit mag vragen maar:

ik heb net mijn n95 binnen en er zit geen plastickje op het beeldscherm wat normaal altijd wel op nieuwe telefoons zit . heeft niemand dat?

t-mobile zei tegen mij dat ik de SAND kleur zou krijgen maar ik heb Deep Plum gekregen :o

That Is The Question

quote:
rataplan2 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:57:

ik heb net mijn n95 binnen en er zit geen plastickje op het beeldscherm wat normaal altijd wel op nieuwe telefoons zit . heeft niemand dat?

t-mobile zei tegen mij dat ik de SAND kleur zou krijgen maar ik heb Deep Plum gekregen :o
Klopt, dat zat er bij mij ook niet en toch zat de zegel erop. Je mag dus aannemen dat het er niet op zit...

quote:
rataplan2 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:57:

wanneer heb je deze besteld?

Tegen mij zeiden ze dat ze alleen maar Deep Plum hadden.

Heeft iemand ervaring met bellen via Truphone (VioP)?? Als je via Wlan bent verbonden, dan ga je neem ik aan om de voorwaarden van Hi heen, toch?!? Dus via Wlan mag het dan wel... of niet?!? Iemand tips voor mij?????

To Be Or Not To Be

quote:
Natas666 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:00:
[...]

wanneer heb je deze besteld?

Tegen mij zeiden ze dat ze alleen maar Deep Plum hadden.
27 april heb ik hem besteld. hij voelt niet echt goed aan :( ik kan het scherm gewoon van links en naar rechts bewegen als hij ingeklapt is of uitgeschoven :( is dat die speling waar iedereen het over heeft??
en is dat al te fixxen bij nsp's?

That Is The Question

quote:
deTuinman schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:42:

NSP's zijn winkels die ook een Nokia Service Point zijn, zie hier voor een in jou buurt, http://www.nokia.nl/A4394002

succes!

Reg. datum: 14 september 2006

Lieve, lieve moderator, lees je uberhaupt mee?
Ik was van plan flink wat tijd te steken in het maken van een startpost en verzamelen van de nuttige info die geplaatst wordt, maar nu hier al 3 pagina's alleen nog maar over problemen en abonnementen wordt gepost heb ik er al geen zin meer in. Mag er een onderscheid komen tussen:
-N95 abonnementen en problemen
-N95 tools,tips,tricks?

de topicnaam is ook algemeen, dus geen wonder

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
Elkoe schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:31:
Lieve, lieve moderator, lees je uberhaupt mee?
Ik was van plan flink wat tijd te steken in het maken van een startpost en verzamelen van de nuttige info die geplaatst wordt, maar nu hier al 3 pagina's alleen nog maar over problemen en abonnementen wordt gepost heb ik er al geen zin meer in. Mag er een onderscheid komen tussen:
-N95 abonnementen en problemen
-N95 tools,tips,tricks?
HAHA! dat is al 100 maal gevraagd en er is ook al meermaals initiantief genomen om een 2de topic (tips 'n tricks) te starten (onderandere door mij)...maar dit werd telkens gesloten.

Waarschijnlijk heeft geen enkele mod een N95 ;) ...dus 'who cares'?

Laat dus maar komen die offtopic berichten, bullsh*t, abbo's, beschibaarheid en VOORAL die slider problemen :) ;)

en JA ik weet dat ik nu ook offtopic ben...of eigelijk niet...want dit topic gaat precies over offtopic...dus is offtopic nogwel offtopic in dit topic? ;-)

Reg. datum: 14 september 2006

quote:
thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:05:
[...]

en JA ik weet dat ik nu ook offtopic ben...of eigelijk niet...want dit topic gaat precies over offtopic...dus is offtopic nogwel offtopic in dit topic? ;-)
Diep hoor ;)

Ik merk trouwens dat heel veel mensen een N95 hebben of gaan kopen of zijn van plan om te kopen. Je gaat bijna denken dat halve nederland strax met zon phone rond loopt terwijl het niet een van de goedkooopste telefoons is. Ik vraag mij of het nog waard is om de tel te halen als je alleen kijkt naar de "pats" factor ;)

Hallo allemaal
Is er al een carkit houder voor deze telefoon die op een vaste aansluiting met snoeren kan.
Dus niet een bluetooth carkit.
Vind het prettig als de telefoon meteen kan opladen tijdens het rijden.
Heb momenteel een universele nokia carkit.
Dus alleen het verwisselen van een houder moet genoeg zijn.
Maar kan deze op dit moment nog niet vinden.
Zijn houders van andere nokia toestellen die je kunt gebruiken voor de N95

quote:
kiki797 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:29:
Hallo allemaal
Is er al een carkit houder voor deze telefoon die op een vaste aansluiting met snoeren kan.
Dus niet een bluetooth carkit.
Vind het prettig als de telefoon meteen kan opladen tijdens het rijden.
Heb momenteel een universele nokia carkit.
Dus alleen het verwisselen van een houder moet genoeg zijn.
Maar kan deze op dit moment nog niet vinden.
Zijn houders van andere nokia toestellen die je kunt gebruiken voor de N95
Ja die is er Brodit
Staat overal beschreven in topic 2.

quote:
zenica schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Ja die is er Brodit
Staat overal beschreven in topic 2.
Ik geloof dat hij een originele Nokia kit bedoeld waar een 'vaste oplader' in zit.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws