Reg. datum: 08 mei 2007
Nee hoor.. hij 'ziet' gewoon dat het de headset is... buttons doen het gewoon.quote:
Nu snap ik ook waarom de spraakherkenning het niet deed...
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
[Nieuw Topic]Nee hoor.. hij 'ziet' gewoon dat het de headset is... buttons doen het gewoon.quote:Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:02:
[...]
Vraagt de telefoon niet wat je aansluit? Als je headphones kiest ipv headset, lijkt me dit probleem logisch namelijk.
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
En wat denk je met jouw bericht toe te voegen aan dit topic?quote:wd200 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
ik ben heel benieuwd naar een reactie van nokia en een datum als ze uitraard kostenloos het slider probleem oplossen. overweeg ik het toch maar om hem aan te schaffen
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | SLI 2x 8800GTX@621/1620/2052 | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Al eens naar de openingspost gekeken?quote:RealMadrid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:27:
Hallo Allemaal
Weet iemand een goede site om programma's te downloaden voor de N95?
Alvast bedankt
YouTube is flash 9, geen quicktime. Telefoon heeft flash lite gebaseerd op flash 8 en werkt dus nog niet met YouTube. Nokia gaat wel een samenwerking aan met youtube, dus ik verwacht bij de volgende firmware update een youtube link in 'video centre'quote:--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:40:
Erg fijne telefoon! Is het ook mogelijk quicktime te installeren zodat ik YouTube kan bekijken?
ja tip en trucks dat vond ik leuk zeg .quote:Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:40:
[...]
En wat denk je met jouw bericht toe te voegen aan dit topic?![]()
Precies blijf ontopic! En meld geen onnutige dingen
Ik bovenstaande gedaan en de file DisableWPD in register geplaatst, echter pc kan nu de kabel niet vinden na herstart. In apparaatbeheer staat portable device N95 gewoon ingeschakeld. Zijn er meer mensen met dit probleem?quote:djrandyindo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:
[...]
Domien-online schreef hier een link voor in dit topic...
[...]
Spreek uw bericht in na de piep. PIEP
Had hetzelfde probleem mbt de headset; alleen bij mij deden ook de toetsen het niet maar had ik alleen audio. Bij NSP wisten ze niet hoe dit op te lossen viel; is in het topic deel 2 al een aantal keren over gesproken; Ook nieuwe firmware 11.0.... heeft geen invloed; Je kan nog proberen om de switch aan de zijkant om te zetten van zwart naar grijs of andersom (key-lock?) en het dan nog eens proberen.quote:djrandyindo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:
Mijn microfoon van mijn headphones (standaard) werkt niet. Alles werkt (toetsen, functies) behalve de mic. Ik zat vandaag voor het eerst te bellen met de headset. Toen ik de voicemail kreeg zat ik 4 keer voor niks in te spreken. Elke keer kreeg ik te horen dat er niks ontvangen was............ ook lullig..
Wat nu? Ik heb het telefonisch bij Hi besteld. Kan ik daarvoor gewoon naar een NSP ??
GeneralLee wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:56 (4%)
Hi,quote:Kasrawi schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:38:
Mijn excuses hiervoor, maar ik had het vandaag heel druk, en ik lees net dat de bezorger morgen komt, ik moet pinpas betalen,maar is het ook mogelijk om contant te betalen?
Nogmaals mijn excuses hiervoor, ik weet dat het offtopic is.
let je wel een beetje op, die was daar 1 dag voor die prijs te koop. nu al lang niet meer...quote:gi005 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:37:
logitech mobile traveller is ook zeer goed werkend op de nokia.perfect.
en hier te koop voor maar 19,95.das pas een koopje.ergens ander boven de 40¤¤¤¤¤¤¤
http://www.ibood.com/site...mp;forum=1&topic=3216
hoe plaats ik een link in dit forum???
Heb net ff zitten zoeken naar de bestelvoorwaarden, ik moet gewoon contant betalen en gewoon pasje laten zien en geldig id!quote:Natas666 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:57:
[...]
Hi,
Je kan niet met pinpas betalen. Wanneer je het paketje niet kan ontvangen kan je hem de volgende dag ophalen bij het postkantoor waar je wel kan pinnen.
Zou je zodra je hem hebt kunnen laten weten hoe het toestel is?
heb je een logo?
wat is je product code?
Kan je de firmware updaten?
Had je de telefoon via contract verlening of had je een nieuw contract?
Kasrawi wijzigde dit bericht 16-05-2007 00:55 (58%)
Inderdaad, dit is incl de originele Nokia N95 "Warm Graphite" covers, het monteren ervan en de oude "sand" covers kreeg ik mee terug. Ik heb de telefoon ook cash bij deze NSP gekocht, mischien dat ik daarom maar ¤19,- euro hoefde te betalen. Al met al was het geld me meer dan waard, ik heb alle kleuren in mijn handen gehad maar de "warm graphite"is verreweg het mooist.quote:JelleZwollenaar schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:56:
[...]
Ik vraag me toch nog steeds af of dit inclusief de nieuwe covers was, of had je deze zelf al gekocht? En je mocht je oude covers ook meenemen? En is het een originele nokia cover? Als je de covers los koopt ben je namelijk meer dan het dubbele kwijt....
Ik heb deze combo, de bluetooth gps werkt perfect met tomtom op de n95. MAAR ik kan nog niet het telefoon boek synchroniseren. Je kan wel gewoon een gesprek aan nemen etz.quote:homeie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 07:37:
Aangezien deel 3 is opgestart zal ik mijn vraag hier ook nog eens neerzetten:
Zijn er hier ook bij die de N95 icm met een Parrot CK3400 Carkit gebruiken. Deze heeft ook een bleutooth gps ontvanger en zou dus mooi samen met tom tom kunnen werken. Ben benieuwd hoe deze combinatie werk want dan ga ik denk ik zo'n carkit kopen voor 189 euro.
Killer WC setup for 24/7 fun and uu more fun. (Mozart TX, 8x12cm rad, full mobo koeling, 2x 295ml tank, 2x DDC-1T, 5m hose, 1 Loop!)
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius