Voor die-hard tweakers lijkt de Asus-plank voorlopig het interessantst te zijn, ...quote:
Reg. datum: 25 december 2004
Alt-tag van de foto is "Amirals in-play foto". Ze spelen dan of en toe wel op z'n amiraals, maar zo heten ze natuurlijk niet
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Reg. datum: 19 oktober 2004
Benieuwd wat ze hierna in elkaar slaanquote:Apple TV en YouTube slaan handen in elkaar
Moet dus zijn: Apple TV en YouTube slaan handen ineen
Het belangrijkste verschil met de P35-DQ6 is de ondersteuning voor een fsb-snelheid van 1333MHz en ddr3-geheugen.
De P35-DQ6 ondersteund toch ook 1333MHz FSB?
Bron gigabyte website
Hahn wijzigde dit bericht 31-05-2007 16:34 (12%)
- gezichtsherkenningquote:Verder is gezichtherkenning en 1080i-output toegevoegd, evenals een geheel nieuwe grafische interface.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Reg. datum: 08 juli 2003
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
De kaartjes zullen sneller zijn dan concurrerende formaten door het gebruik van een 16-bits brede bus. Ter vergelijking: sd-kaartjes beschikken over een 4-bits bus en mcc-kaartjes maken gebruik van een 8-bits bus.
Zijn dat geen mmc-kaartjes? (MultiMediaCard) (dubbelop dus ook nog, maar da's standaard)
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Fout, een (bedrijfs)naam of product dient altijd geschreven te worden op de manier zoals het bedrijf het bedoeld heeft. Zo heb ik het iig bij Nederlands geleerd.quote:Rataplan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:10:
Als de naam iTunes aan het begin van een zin komt, krijgt 'ie een hoofdletter I - en dan zetten we de t in onderkast, want ITunes ziet er ook weer zo bizar uit
Dream, as if you'll live forever. Live, as if you'll die today...
Yupquote:FreezeXJ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:20:
Zijn dat geen mmc-kaartjes? (MultiMediaCard) (dubbelop dus ook nog, maar da's standaard)
Beleid.quote:
We beginnen zinnen gewoon met een hoofdletter, ongeacht welke meer of minder creatieve benamingen en schrijfwijzen leveranciers voor hun producten hebben bedacht.quote:Peeetr schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:22:
[...]
Fout, een (bedrijfs)naam of product dient altijd geschreven te worden op de manier zoals het bedrijf het bedoeld heeft. Zo heb ik het iig bij Nederlands geleerd.
Dit is rechtstreeks vanaf Wikipedia gequotequote:Om technische redenen begint de titel van dit artikel met een hoofdletter. De correcte schrijfwijze is iTunes.
iTunes is gericht op het eenvoudig beheren van een bibliotheek met audio- en videobestanden en biedt diverse mogelijkheden om te zoeken in de verzameling. Zo kan er gezocht worden op titel, componist en album. Verder is het mogelijk om de hoezen van CD's te importeren waarna er door de CD's gebladerd kan worden alsof er een rij met fysieke CD's aanwezig is.
Waarbij de technische redenen zijn:
quote:Technische beperkingen
Maak je een link met alleen maar kleine letters (inclusief de eerste letter), zoals dit, zal het toch verbinden met de pagina met de titel Zoals_dit. Dat doet het systeem automatisch. Voor sommige artikelen is de eerste kleine letter belangrijk voor de naam (voorbeelden zijn mIRC, iTunes, dEUS en éS) dan kan het sjabloon kleine letter worden gebruikt.
Peeetr wijzigde dit bericht 01-06-2007 10:36 (31%)
Net na de reactie van Rataplan, maar ok. Maar je hoeft niet meteen zo onverschillig te doen. "Dat is dan fijn voor Wikipedia" Hmpf.., ik wil geen pain in the ass zijn, maar wou gewoon mijn ei kwijt
Peeetr wijzigde dit bericht 01-06-2007 10:40 (65%)
meuktracker: µTorrent 1.7 beta build 2248
EOS 5D | 17-40L | 24-70 2.8L | 70-200 2.8L IS + 1.4x + 2.0x TCII | 50mm 1.4 | 85mm 1.8 | 580EX + 430EX II
Blue-eyess isse mijn !
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
-> evenalsquote:evenaals het feit
>> 21-22 juni 2008 : Cycle Vision <<
From a logical point of view, better marry a woman uglier than you.
Dit topic is gesloten. ![]()