Gathering of Tweakers

Quicksearch
mooi man, ik heb hier serieus gozers rijden die 8 keer gestopt zijn deze race :P een van hun heeft 10 ronden achterstand _/-\o_

CZGAALVD

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:
Weer mijn engine kapot, volgens mij zit er een patroon in :)
ongelooflijk, da's dan de 4e keer in 5 races al als ik me niet vergis. 8)7

Door al die uitvallers, zit er voor mij nu wel een kansje op promotie in. Helaas kan je het klassement niet checken tijdens de race.

Guess what, ik lig vijfde... :P

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:
Weer mijn engine kapot, volgens mij zit er een patroon in :)
al geprobeert je revs te verlagen naar 95-98 ?

http://clubs.hattrick.org/flower

Ben uiteindelijk 3e geworden deze race op 3 sec van de nr 1 (helaas teveel bandenslijtage de laatste 3 ronden), maar dit betekend wel PROMOTIE!!!!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

quote:
Loona35 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:25:
[...]

al geprobeert je revs te verlagen naar 95-98 ?
Ik reed op 98. Vorige keer op 95 de race wel uitgereden, maar toen reed ik achteraan in het veld. Nu reed ik 3e (de laatste keer dat ik keek voor ik uitviel) op 98.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

*O* Niet gepromoveerd *O*

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

wat zijn jullie ronde tijden?

mijn snelste so far voor deze race 1:36.535

of ik ga promoveren gaat er om spannen want de titelhouder is zojuist met no fuel uitgevallen :P
quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:29:
[...]

Ik reed op 98. Vorige keer op 95 de race wel uitgereden, maar toen reed ik achteraan in het veld. Nu reed ik 3e (de laatste keer dat ik keek voor ik uitviel) op 98.
ik heb er ook 2 op 98 uitgereden.. op 95 niet :S .. er poste in vorige topic ook al iemand dat 97-98 toch wel het beste is .. prestatie/uitval verhouding

Loona35 wijzigde dit bericht 15-05-2007 21:30 (55%)

quote:
Loona35 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:29:
wat zijn jullie ronde tijden?

mijn snelste so far voor deze race 1:36.535

of ik ga promoveren gaat er om spannen want de titelhouder is zojuist met no fuel uitgevallen :P
Niet iedereen rijdt dezelfde race, dus het heeft niet zo veel nut als iedereen nu gaat replyen met rondetijden ;)

My minicity

Mannen bedankt voor een heerlijk debuut seizoen in F1Time. Ik ben gepromoveerd! Tenzij de technische commissie van F1time mijn auto na de race op discutabele gronden onreglementair verklaard :D. Was eigenlijk best wel een slechte race van mijn kant. Ik had gekozen voor een 3 stop strategie in een warm China. Stints van 15-18 rondes bleken al te lang te zijn waardoor ik 3 klapbanden gehad heb. Desondanks had ik een nette racepace en kon ik de achterstand die ik opliep door m'n pitstops telkens weer inlopen (heerlijk gevoel). Uiteindelijk won mijn teammaat met overmacht deze race, waardoor ook hij gepromoveerd is. Met 4 stops 2e, zegt ook wel wat over 't niveau in onze groep :D. Er was iemand iemand die 9 x de pits bezocht heeft _/-\o_.

Ik had nooit gedacht dat dit spel zo verslavend zou zijn, ben er gewoon elke dag wel eventjes een tijdje mee zoet. Dit topic is ook erg handig om te lezen elke keer vanwege de vele (impliciete) tips die hier voorbij komen.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:30:
[...]

Niet iedereen rijdt dezelfde race, dus het heeft niet zo veel nut als iedereen nu gaat replyen met rondetijden ;)
ow ik dacht dat iedereen hetzelfde reed altijd

my fault 8)7

Wetenschap is dronkenschap

Neee :(

In de laatste ronde van de Belgische GP explodeert mijn motor :&#039;( In leidende posititie, met meer dan 2-en-een-halve minuut voorsprong!!! :(
Nu gaat TafkaT met de overwinning aan de haal...

Hoe kan je dit voorkomen, of is dit gewoon domme pech?

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:31:
Mannen bedankt voor een heerlijk debuut seizoen in F1Time. Ik ben gepromoveerd! Tenzij de technische commissie van F1time mijn auto na de race op discutabele gronden onreglementair verklaard :D. Was eigenlijk best wel een slechte race van mijn kant. Ik had gekozen voor een 3 stop strategie in een warm China. Stints van 15-18 rondes bleken al te lang te zijn waardoor ik 3 klapbanden gehad heb. Desondanks had ik een nette racepace en kon ik de achterstand die ik opliep door m'n pitstops telkens weer inlopen (heerlijk gevoel). Uiteindelijk won mijn teammaat met overmacht deze race, waardoor ook hij gepromoveerd is. Met 4 stops 2e, zegt ook wel wat over 't niveau in onze groep :D. Er was iemand iemand die 9 x de pits bezocht heeft _/-\o_.

Ik had nooit gedacht dat dit spel zo verslavend zou zijn, ben er gewoon elke dag wel eventjes een tijdje mee zoet. Dit topic is ook erg handig om te lezen elke keer vanwege de vele (impliciete) tips die hier voorbij komen.
haha het is inderdaad enorm verslavend.. vele malen leuker dan batracer dit :D .. vooral ook vanwege de leagues en stats enzo :D

ik heb me race gewonnen met een 2 stop strategie, pole gestart, snelste rondje gereden.. +1 lap op de volgende (teammaat) en +9 op de laatste die nog mee reed.

progressie is enorm :D nou maar hopen dat ik dit zo volhoud volgend seizoen.. geen idee of ik promoveer.

Reg. datum: 02 maart 2006

Wel mooi c4g28, 7 man binnen de minuut :)
Alleen jammer dat ik die 7de was :p kwam eigenlijk gezien het bandenprobleem in de vorige races, ik had gewoon 1 pitstop minder moeten maken :(
Maarja, was een mooie leer en nu op naar volgend seizoen :)

Ik vind het zelfs leuker dan Hattrick wat ik steeds minder ga spelen (had niet eens 9 man zondag, wat niet alle competitiegenoten me in dank afnamen).

My minicity

quote:
Same here, feestjeuh! :9
Nu hopen dat er veel Nederlanders naar C3G14 komen 8)

Trouwens, leuk om jullie success-stories te lezen en dat jullie het zo leuk vinden, doet mij goed :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joane schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:39:
Wel mooi c4g28, 7 man binnen de minuut :)
Alleen jammer dat ik die 7de was :p kwam eigenlijk gezien het bandenprobleem in de vorige races, ik had gewoon 1 pitstop minder moeten maken :(
Maarja, was een mooie leer en nu op naar volgend seizoen :)
Volgende keer wel Let Teammate Pass aanzetten he :+

Powered
by

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:43:
[...]

Volgende keer wel Let Teammate Pass aanzetten he :+
De reden van het niet doen was eigenlijk omdat ik er niet vanuit ging dat ik in je buurt zou komen :+
Nouja, het heeft je geen nadeel gebracht, zoveel sneller was je niet na die tijd :)
Achja, volgens jaar weer of heb je andere plannen?
Hoop eigenlijk wel dat ze iets doen met het aantal mensen die daadwerkelijk spelen. Een volle groep waar dan maar 10 man spelen is niet echt leuk, daarbij promoveren er 3 en moeten we maar afwachten of de nieuwe degradanten wel spelen, houden we er 7 over :p

Lol. :D

Race 1: 5e
Race 2: 5e
Race 3: 8e (uitvaller)
Race 4: 5e

Eindklassering: 5e 8)

Edit: DRP 87% en 15.8 liter over. :)

Exitium wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:10 (21%)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

:D

M'n nieuwe driver:

Anbuselvan Richards [15703], 28 years old
From Falkland Islands (Malvinas) flag: Falkland Islands (Malvinas)
Motivation 100, Form 100
DQP: 217
DRP: 263

De vorige:

DQP: 242
DRP: 289

Valt dus nog best mee :) Ook is m'n Designer nu zelfs beter :+ 59 t.o.v. 58. En deze is Chassis 8)

Report van de race boeit niet, die wou ik toch niet winnen. Iig 11,4L over, ongeveer de 9L waar ik op gokte, en een DRP% van 96% :D
quote:
Joane schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:
[...]

De reden van het niet doen was eigenlijk omdat ik er niet vanuit ging dat ik in je buurt zou komen :+
Nouja, het heeft je geen nadeel gebracht, zoveel sneller was je niet na die tijd :)
Achja, volgens jaar weer of heb je andere plannen?
Hoop eigenlijk wel dat ze iets doen met het aantal mensen die daadwerkelijk spelen. Een volle groep waar dan maar 10 man spelen is niet echt leuk, daarbij promoveren er 3 en moeten we maar afwachten of de nieuwe degradanten wel spelen, houden we er 7 over :p
Wat mij betreft wel :)

Angeloonie wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:12 (58%)

Powered
by

Mijn nieuwe rijder is een stuk slechter, vooral in qualificeren (scheelt de helft). Jammer dat ik geen contract rond heb gekregen, dat gaan we dus anders doen dit seizoen :)
Mijn designer is ook slechter, alleen de marketingman is wel ok, maar die heb ik dan wel zelf gecontracteerd.

Marzman wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:12 (24%)

My minicity

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:26:
Ben uiteindelijk 3e geworden deze race op 3 sec van de nr 1 (helaas teveel bandenslijtage de laatste 3 ronden), maar dit betekend wel PROMOTIE!!!!
Gelukkig had je inderdaad te veel banden slijtage, jammer dat ik net een paar tiende op de nummer 1 te kort kwam en iets te ruim in m'n bezine zat (30l) anders had ik die ook gepakt :)
DQP om DRP was deze keer wel in orde 86 om 83, ik begin het te leren, volgend seizoen word denk een leuke.

Joss is de driver die je nu hebt toegewezen gekregen degene die je volgend seizoen hebt?
Stats van m'n nieuwe driver zien er namelijk erg goed uit :)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Ik wil iedereen ff bedanken voor deze geweldige start in F1Time, ik ben met een 3e plaats net aan gepromoveerd, mn race resultaten waren overigens beter, 2 keer 2e en 1 keer 8e door te weinig brandstof. ik hoop natuurlijk deze lijn door te zetten volgend seizoen :D

CZGAALVD

Mijne is weer veel beter, hoop nit dat ze dat gaan veranderen :p

DQP: 239
DRP: 276

Maar eigenlijk best vreemd, vanuit de coureurs die ik kon krijgen (contract heb proberen te regelen) was er maar 1 beter dan de coureur die ik nu heb gekregen die ook nog eens een heel stuk goedkoper is :)

Gezocht: (Zie ondertitel)

Ben net pas begonnen (met nog 3 races gestart, en uiteindelijk 5 punten gehaald) zit het seizoen er nu op. Echter moet ik nu wachten op iets voordat het nieuwe seizoen begint?

Strips van Michel Vaillant (voor een leuk prijsje), mail me als je iets hebt!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws