Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 april 2007

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:34:
[...]

Dat had ik al wel kunnen raden, maar ik heb een andere pitstopstrategie, dus ik zal wel zwaarder vertrekken. En ja, m'n coureur kan niet kwalificeren, lijkt het wel. Vorige race was ik in de qualy ook een stuk trager dan in de training :/ Qua brandstof was die tactiek wel een stuk beter :) Ik heb de grens nu nog wat verder opgezocht, maar net als jij weet ik niet of ik wel wil promoveren, zeker niet als vanavond om 12 uur blijkt dat de coureur waar jouw teammaat en ik allebei op bieden naar je teammaat gaat. Daar is nu niks meer aan te doen, zei Joss, maar het zou voor ons allebei k*t zijn om een automatisch toegewezen coureur te krijgen voor komend seizoen :X

Dit is de stand in onze groep trouwens, errug spannend, er zijn een stuk of 4-5 coureurs die serieus aanspraak maken op promotie. GeePee heeft de beste kaarten in handen en ook voor jwisgerhof ziet het er goed uit (als hij deze race wat meer geluk heeft), wat Hans vd Net gaat doen weet ik niet, die zal wel laat kwalificeren... Misschien laat hij z'n kwalificatie afhangen van het eerder genoemde gedoe met coureur Hailwood :X

[...]
Nee, hij zit nog in Rome. Zou vanavond terug moeten zijn ;). Zal morgen wel weer onder werktijd kwalificeren die slacker O-)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Eigenlijk had ik dat ook moeten doen ;) Zonder goede coureur ga ik al helemaal geen C3 rijden. Maar goed, 'k kan altijd nog de race strategie zo aanpassen dat ik niet win of uberhaupt 3e word ;)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:25:
Eigenlijk had ik dat ook moeten doen ;) Zonder goede coureur ga ik al helemaal geen C3 rijden. Maar goed, 'k kan altijd nog de race strategie zo aanpassen dat ik niet win of uberhaupt 3e word ;)
Mwah ook met een kutdriver kan je nog wel top18 rijden in C3 hoor als je active bent, makkelijk zelfs. Ik vind het alleen niet echt leuk als ik standaard rond de 15 rijd :). Daarom eerst maar eens mn auto verbeteren, en betere sponsors vergaren in C4 voordat ik promoveer ^^

quote:
Driver En-guo Hailwood [1733] rejected offer from manager René Gerritsen, initial offer was lower than what driver has asked for .
Wat een gelul! Ik heb hem meer geboden dan hij vroeg en hij was aan het renegotiaten. Potverdorie, gelukkig lijkt er nog een ronde te zijn, want de rest is nog aan het negotiaten. Andere rijders hebben ook m'n bod afgewezen, terwijl ik zeker weet dat ik ze genoeg had geboden :( Potverdorie, baal hier goed van :( Nu is het maar te hopen dat 21 mei weer een ronde is om de contracten te tekenen, anders ben ik gewoon fucked.

Gelukkig heb ik wel de C.director en de Designer die ik wilde hebben :)

Designer: M.Wietzes / age: 55 / skill: 77
C.Director: H.Wendlinger / age: 32 / skill: 77

Hoe zit dat trouwens met suppliers voor volgend seizoen? Ik wil een ander bandenmerk, kan daar volgens dat blauwe vierkantje bij "suppliers" ook meteen een keuze maken voor volgend seizoen, maar als ik op "OK" klik bij een merk krijg ik de foutmelding dat ik al een versnellingsbakfabrikant voor volgend seizoen heb (wat niet zo is).

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 00:28 (18%)

Angelina Jolie Addict

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:40:
[...]

Wat een gelul! Ik heb hem meer geboden dan hij vroeg en hij was aan het renegotiaten. Potverdorie, gelukkig lijkt er nog een ronde te zijn, want de rest is nog aan het negotiaten. Andere rijders hebben ook m'n bod afgewezen, terwijl ik zeker weet dat ik ze genoeg had geboden :( Potverdorie, baal hier goed van :( Nu is het maar te hopen dat 21 mei weer een ronde is om de contracten te tekenen, anders ben ik gewoon fucked.

Gelukkig heb ik wel de C.director en de Designer die ik wilde hebben :)

Designer: M.Wietzes / age: 55 / skill: 77
C.Director: H.Wendlinger / age: 32 / skill: 77
:(

Was helaas vorige weeg vergeten op een Designer te bieden :( Dus nu had ik dat afgelopen week pas gedaan, want nu niet meer uitmaakt helaas.

Driver ook niet omdat het bod niet goed genoeg was :( Nu zit ik dus zonder driver.

Gelukkig wel de C.Director die ik wou gehaald:

E.Seidel age 34 Skill 80

Maarja, waarschijnlijk dus volgend seizoen een kutcoureur.

Kan je aan het begin van het seizoen al op een nieuwe driver gaan "bieden"? Dus 2 races met je prutdriver waarna jouw beoogde driver het over neemt?
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:40:

Hoe zit dat trouwens met suppliers voor volgend seizoen? Ik wil een ander bandenmerk, kan daar volgens dat blauwe vierkantje bij "suppliers" ook meteen een keuze maken voor volgend seizoen, maar als ik op "OK" klik bij een merk krijg ik de foutmelding dat ik al een versnellingsbakfabrikant voor volgend seizoen heb (wat niet zo is).
Dat hele scherm is bugged. Staat ook nog dat ik 2 revisions voor alles heb, terwijl ik er 0 heb. Die klopt dus gewoon niet.

Angeloonie wijzigde dit bericht 14-05-2007 00:30 (19%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:29:
[...]

:(

Was helaas vorige weeg vergeten op een Designer te bieden :( Dus nu had ik dat afgelopen week pas gedaan, want nu niet meer uitmaakt helaas.

Driver ook niet omdat het bod niet goed genoeg was :( Nu zit ik dus zonder driver.

Gelukkig wel de C.Director die ik wou gehaald:

E.Seidel age 34 Skill 80

Maarja, waarschijnlijk dus volgend seizoen een kutcoureur.

Kan je aan het begin van het seizoen al op een nieuwe driver gaan "bieden"? Dus 2 races met je prutdriver waarna jouw beoogde driver het over neemt?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat pas na 7 races kan ofzo, of 7 races voor het einde? In ieder geval, als ik het me goed herinner, niet direct. Ik weet ook niet of je dat moet willen, want de drivers kunnen dan nog alle kanten op en kunnen dus prima een hoge prijs vragen. Anyway: ik wil een jonge driver voor langere tijd vastleggen of een oudere driver voor 1 seizoen :)

Maar had jij onder het minimum bedrag geboden dan? Want ik weet zeker dat ik daar _fors_ overheen geboden had en in de re-negotiating fase heb ik nog 's gekeken wat hij nu precies wilde en mijn initiele bod zat daar ruim boven. Als ik nu een klote driver krijg, heb ik een probleem en ga ik mijn pitstop strategie zo aanpassen dat ik in C4 blijf. Ik weet trouwens niet wat je in C3 gaat verdienen per race, kan Joss daar wat over zeggen? Als ik naar C3 ga en ik kom niet meer bijna iedere race op het podium, heb ik een probleem als de inkomsten per race niet sowieso al hoger zijn.
quote:
[...]

Dat hele scherm is bugged. Staat ook nog dat ik 2 revisions voor alles heb, terwijl ik er 0 heb. Die klopt dus gewoon niet.
Maar dan kun je dus pas een nieuwe supplier contracteren _na_ komende race, dus aan het begin van het volgende seizoen?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 01:13 (78%)

Reg. datum: 11 juli 2004

waarom maandag :(, gisteravond nog geen offres voor zover ik zag. En ik kan hiero niet bekijken of er nog iemand op mijn aanbiedingen gehapt heeft.

Blijft dit hele maandag openstaan? Of ben ik als ik thuis kom tonight bij deze definiteif de klos wb personeel komend seizoen?

... and don't i know it ...

Lekker, heb mn driver gesigned :). Takahashi ofzo :P. Wat wel een beetje jammer is, is dat ie mara 20 motivation heeft....

Heb je ook je designer en c.director al? Man, wat baal ik ervan dat ik geen driver heb zeg :(

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:28:
Heb je ook je designer en c.director al? Man, wat baal ik ervan dat ik geen driver heb zeg :(
Jah natuurlijk! :P Een echte manager die regelt dat soort dingen gewoon O-)

:+

kna 300 woodren pre mniut tpyn
Reg. datum: 05 februari 2001

Misschien ben ik echt super scheel maar ik zie nergens waar je je eigen driver een nieuw contract kan aanbieden??

33yzZ li3FjuH All3s Gucci? l3Uk3 cU2 h00r k h00p dAt j3 vAnAAf n0g ff 0p MsN k0mt is g3Z3lliG!!! spr33k j3 Sn3L kuZZZ

Misschien komt dat omdat het hier ook al een tiental keren besproken is 8)7

Je eigen driver is veel beter dan wat er aangeboden wordt op de markt. Dat is gedaan om nieuwelingen een boost te geven zodat ze de ervarener spelers kunnen bijhouden. Sowieso ben je nu te laat om nog een goede driver aan de haak te slaan, maar je moet dus echt een nieuwe driver huren.
quote:
jwisgerhof schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:45:
[...]

Jah natuurlijk! :P Een echte manager die regelt dat soort dingen gewoon O-)

:+
Grapjas :P Nee, maar serieus: ik snap hier helemaal niks van. Heb er maar een bugreport van gemaakt op het forum daar. Als twee mensen bieden op één driver en één van hun tweeën heeft sowieso al meer geboden dan de driver vraagt, hoe kan hij dan beide biedingen afwijzen?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 11:05 (39%)

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:02:
Grapjas :P Nee, maar serieus: ik snap hier helemaal niks van. Heb er maar een bugreport van gemaakt op het forum daar. Als twee mensen bieden op één driver en één van hun tweeën heeft sowieso al meer geboden dan de driver vraagt, hoe kan hij dan beide biedingen afwijzen?
Misschien vond ie jouw team gewoon niet zo aantrekkelijk, ik heb de drivers met bosjes voor mn deur staan :+

Moge de kracht met je zijn...

Damn nice, heb de designer van mn 1e keus (75) tegen een schappelijke prijs voor één seizoen, helaas wel de C.director van m'n 3e keuze (60) voor 1 seizoen en heb de 1 na beste driver weten te strikken (233/159 en 26jr) voor 2 seizoenen, waar ik ook wel wat voor heb neergelgd.
Het onderhandelen is dus wel gelukt, nu nog kijken of het gaat werken.

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Tim M.

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:52:
Damn nice, heb de designer van mn 1e keus (75) tegen een schappelijke prijs voor één seizoen, helaas wel de C.director van m'n 3e keuze (60) voor 1 seizoen en heb de 1 na beste driver weten te strikken (233/159 en 26jr) voor 2 seizoenen, waar ik ook wel wat voor heb neergelgd.
Het onderhandelen is dus wel gelukt, nu nog kijken of het gaat werken.
Da's wel een vrij lage DQP...Ik heb flink in de buidel moeten tasten, maar heb nu wel een prima designer en coureur :). M'n driver is 204/267 en m'n designer heeft als inovation skill 82. Enige zorg is dat ik, als ik promoveer, niet genoeg ga verdienen in C3 om ze te betalen.

klopt idd, en dat was dan de één na beste coureur...

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:01:
[...]
Zijn er trouwens veel echte F1 fans hier, die iedere race zien? Ik wel in ieder geval, hoewel ik deze race een beetje matig vond (zoals je op F1Time ook ziet; Barcelona is moeilijk inhalen :P )
Ik vind de sport F1 eigenlijk maar saai. 10 jaar geleden volgde ik het vrij intensief, in het begin om met klasgenoten te kunnen meepraten, later uit oprechte waardering. Maar onderhand vind ik het niet interessant meer. Mafketel Olav Mol illustreert het, met zijn overdreven enthousiasme bij iedere stomme inhaalmanoeuvre. Niet verwonderlijk, want verder valt er niets te beleven. Het is veel te hi-tech geworden, Jos Verstappen is een arrogante zak (gelukkig uit beeld), het hele concept van pitspoezen vind ik belachelijk, kaartjes zijn stompzinnig duur en er gaat te veel geld om in de sport.

Waarom ik dan toch F1time leuk vind? Omdat ik het relateer aan jeugdsentiment, maar ook aan games zoals F1GP van Microprose. Those were the days.

Fiat Iustitia Et Pereat Mundus

Requiem19: Dan moet je gewoon niet promoveren :+ Sowieso is het wel aardig om komend seizoen veel geld te verdienen zodat je veel kunt testen en verbeteren aan je auto :)

Angelina Jolie Addict

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 01:09:
[...]

:)

Maar had jij onder het minimum bedrag geboden dan? Want ik weet zeker dat ik daar _fors_ overheen geboden had en in de re-negotiating fase heb ik nog 's gekeken wat hij nu precies wilde en mijn initiele bod zat daar ruim boven. Als ik nu een klote driver krijg, heb ik een probleem en ga ik mijn pitstop strategie zo aanpassen dat ik in C4 blijf.
Ik had meer geboden, maar hij heeft van niemand een bod geaccepteerd. Een andere driver waar ik op had geboden is naar iemand anders gegaan.

Ach, ik denk dat ik ook maar lekker in C4 blijf. (werdt toch wel lastig te promveren, 2 punten meer halen dan de huidige #2 in de aankomende race, terwijl hij mijn pole afpakt :+)

Lekker C4 nogmaals doen en alles winnen (yeah right _O-)

Ik denk trouwens dat van alle groepen in C4, G28 de meest gelijkwaardige is. De #1 tot #9 zitten maar 1.045 van elkaar af. De #10 1.383. In andere groepen is dat verschil van 1 seconde er bijna al met de #4 oid.

Angeloonie wijzigde dit bericht 14-05-2007 12:30 (11%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:22:
Requiem19: Dan moet je gewoon niet promoveren :+ Sowieso is het wel aardig om komend seizoen veel geld te verdienen zodat je veel kunt testen en verbeteren aan je auto :)
Ja, tenzij we dat met z'n allen doen en je dan bij nog een paar van dat soort figuren in een groep komt. Krijg ja dan opeens een onverwacht lastige stijd ;)
Ik ga het gewoon proberen en zie wel wat er gebeurt als ik promoveer...
(krijg je ook nog iets van een bonus als je promoveert?)

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Best irritant ja dat contract aanbieden. Ik ben nog een weekje later begonnen dan de meesten. Ik zit nog midden in de onderhandelingen en moet maar hopen dat de mensen willen komen.
Ik promoveer na 2 races al bijna zeker, of ik er blij mee ben weet ik nog zo niet. Denk dat het wel leuker is in een league met veel active managers. Elke race 20+ mensen trekt wel ja. Strijden om de puntjes :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:26:
[...]

Ik had meer geboden, maar hij heeft van niemand een bod geaccepteerd. Een andere driver waar ik op had geboden is naar iemand anders gegaan.

Ach, ik denk dat ik ook maar lekker in C4 blijf. (werdt toch wel lastig te promveren, 2 punten meer halen dan de huidige #2 in de aankomende race, terwijl hij mijn pole afpakt :+)
Dat zegt niks. jwisgerhof neemt steeds het voortouw in de kwalificatie en het begin van de race, maar dan komt z'n betrouwbaarheid weer om de hoek kijken en valt hij stil door benzinetekort of een haperende versnellingsbak. En toch zijn coureurs in zijn team geïnteresseerd 8)7
quote:
Lekker C4 nogmaals doen en alles winnen (yeah right _O-)

Ik denk trouwens dat van alle groepen in C4, G28 de meest gelijkwaardige is. De #1 tot #9 zitten maar 1.045 van elkaar af. De #10 1.383. In andere groepen is dat verschil van 1 seconde er bijna al met de #4 oid.
Ja, bij ons in C4G33 doen er 5-6 coureurs echt competatief mee. GeePee, jwisgerhof en ik zijn dan de GoT'ers, de rest zit op een seconde of 5-6 afstand en wordt in de race op een 7-tal rondjes achterstand gezet :o
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:27:
[...]

Ja, tenzij we dat met z'n allen doen en je dan bij nog een paar van dat soort figuren in een groep komt. Krijg ja dan opeens een onverwacht lastige stijd ;)
Ik ga het gewoon proberen en zie wel wat er gebeurt als ik promoveer...
(krijg je ook nog iets van een bonus als je promoveert?)
Als iedereen dat doet promoveer ik alsnog, want ik sta nu 2e. Ik moet gewoon snel uitvallen, dan haalt jwisgerhof mij nog in qua punten :P Zelfde geldt voor z'n teammaat, die vertrekt ook op een positie voor me. Dan promoveren GeePee, jwisgerhof-en-teammaat en blijf ik als beste van de rest achter :D Dat zou een mooie stunt zijn :+

Maar morgen steekt bij mij het competitiegevoel wel weer op hoor, dan wil ik gewoon weer winnen of iig het podium halen en promoveer ik misschien wel :)
quote:
Bluepanther schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:33:
Best irritant ja dat contract aanbieden. Ik ben nog een weekje later begonnen dan de meesten. Ik zit nog midden in de onderhandelingen en moet maar hopen dat de mensen willen komen.
Ik promoveer na 2 races al bijna zeker, of ik er blij mee ben weet ik nog zo niet. Denk dat het wel leuker is in een league met veel active managers. Elke race 20+ mensen trekt wel ja. Strijden om de puntjes :D
Als ik het goed heb begrepen moet je nu je personeel gecontracteerd hebben, anders krijg je een random (slechte) coureur/designer/c.director toegewezen.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 12:40 (39%)

Reg. datum: 11 juli 2004

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:36:
[...]

Als ik het goed heb begrepen moet je nu je personeel gecontracteerd hebben, anders krijg je een random (slechte) coureur/designer/c.director toegewezen.
Ik wil wel maar kan hier/nu ff niks :(, hoe lang staan die offers vanuit drivers/designer etc open?

... and don't i know it ...

Underestimate me !!!

Hoe zit dat eigenlijk met 2 mensen op 1 IP nummer.... word dat in de gate gehouden ofzo?
Zoals ik in C4G38, en m'n broertje in C4G29.

Hoe zit dat precies?

http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078

quote:
geepee schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Ik wil wel maar kan hier/nu ff niks :(, hoe lang staan die offers vanuit drivers/designer etc open?
Het gaat als volgt:

1. Je doet een aanbod. Op de eerstvolgende zondag wordt daarop gereageerd door het af te wijzen als het aanbod lager is als zijn minimumeis of verder te onderhandelen (negotiating status) als het bod gelijk of hoger was dan het minimum.
2. Verdere onderhandelingen duren een week, op de volgende zondag (2e zondag sinds eerste aanbod) reageert de contractant op je nieuwe aanbod. Je kunt je aanbod nog updaten als je bang bent dat een ander je overbiedt. De contractant kan je aanbod accepteren (je ziet in de marketlogs dat het contract getekend is voor een X-aantal seizoenen) of afwijzen als een ander een beter aanbod had.
quote:
3xNix schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
Hoe zit dat eigenlijk met 2 mensen op 1 IP nummer.... word dat in de gate gehouden ofzo?
Zoals ik in C4G38, en m'n broertje in C4G29.

Hoe zit dat precies?
Zeker als je niet in dezelfde groep zit heb je amper wat aan elkaar, behalve elkaar een beetje wegwijs maken. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar een probleem van maken. Maar je kunt het natuurlijk voor de zekerheid melden.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 14-05-2007 12:56 (22%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: