Nee, hij zit nog in Rome. Zou vanavond terug moeten zijnquote:Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:34:
[...]
Dat had ik al wel kunnen raden, maar ik heb een andere pitstopstrategie, dus ik zal wel zwaarder vertrekken. En ja, m'n coureur kan niet kwalificeren, lijkt het wel. Vorige race was ik in de qualy ook een stuk trager dan in de trainingQua brandstof was die tactiek wel een stuk beter
Ik heb de grens nu nog wat verder opgezocht, maar net als jij weet ik niet of ik wel wil promoveren, zeker niet als vanavond om 12 uur blijkt dat de coureur waar jouw teammaat en ik allebei op bieden naar je teammaat gaat. Daar is nu niks meer aan te doen, zei Joss, maar het zou voor ons allebei k*t zijn om een automatisch toegewezen coureur te krijgen voor komend seizoen
Dit is de stand in onze groep trouwens, errug spannend, er zijn een stuk of 4-5 coureurs die serieus aanspraak maken op promotie. GeePee heeft de beste kaarten in handen en ook voor jwisgerhof ziet het er goed uit (als hij deze race wat meer geluk heeft), wat Hans vd Net gaat doen weet ik niet, die zal wel laat kwalificeren... Misschien laat hij z'n kwalificatie afhangen van het eerder genoemde gedoe met coureur Hailwood
[...]
F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)