Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Joss schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:02:
[...]

Ik heb het maar even in de OP gezet, want het is al zeker 3 keer voorbij gekomen in 't vorige topic. Kort maar krachtig: je kan hem geen nieuw contract aanbieden (zie OP voor meer uitleg).
Mijn excuus maar ik ben nog steeds door die al die pagina's aan het lezen dus kan zijn dat ik erover heb gelezen.

Klopt het trouwens dat als ik race weekend klik dat ik dan niet meer de knoppenbalk bovenaan heb? Ik gebruik firefox maar ik heb het probleem ook bij ie.

Intel E8400, Striker Extreme, 4096 DDR2, 150GB Samsung+ 250GB Samsung + 500GB Samsung, Nec 3540A Brander, Lite-On 16x DVD-rom, Club3D 8800GTS512, Samsung 226BW TFT

Reg. datum: 11 januari 2000

ik doe nu ook mee als Pieter van den Heuvel in C4G40.
Ben in mijn vorige race 2e geworden ondanks een geexplodeerde motor een paar rondes voor het einde. Dit zegt wel veel over mijn concurrenten ben ik bang :)

quote:
Yagermeister schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:57:
[...]

Mijn excuus maar ik ben nog steeds door die al die pagina's aan het lezen dus kan zijn dat ik erover heb gelezen.

Klopt het trouwens dat als ik race weekend klik dat ik dan niet meer de knoppenbalk bovenaan heb? Ik gebruik firefox maar ik heb het probleem ook bij ie.
Neenee, was geen verwijt aan jou. Meer een constatering voor mij om het in de OP te zetten ;)

Wat betreft de race weekend pagina, dat klopt. Dit is gedaan ter bevordering van de print(er)vriendelijkheid. Tip is wel om de pagina in een nieuw venster te openen, want als je op Terug/Back klikt wil dat nog wel eens inhouden dat je terug gaat naar een pagina waar data is verstuurd (bijvoorbeeld: Doe ene practicerun). Je wilt natuurlijk niet dat je daar geld aan verliest (ookal is die kans klein, omdat de forms gecheckt worden).

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Aangezien ik nu pas ben ingestapt bij de laatste race van het seizoen wat is nu een goed idee:

A. Het geld gedeeltelijk opmaken aan testen om zo het spel te ontdekken (ik mis een reset knop zoals bij sommige andere spellen)

B. Toch meer als helft overhouden zodat je bij nieuw seizoen vooruit kunt.

Wat gebeurt eigenlijk als al je geld pleitte is? En dan bedoel ik dus ook na de race of iets dergelijks.

[EDIT]
ik zit trouwens in groep Class 4 - Group 42 naam Sven.

ik lees nu trouwens net dat stukje dat je racer niet kunt verlengen bij eerste seizoen 8)7

Yagermeister wijzigde dit bericht 12-05-2007 21:17 (16%)

Intel E8400, Striker Extreme, 4096 DDR2, 150GB Samsung+ 250GB Samsung + 500GB Samsung, Nec 3540A Brander, Lite-On 16x DVD-rom, Club3D 8800GTS512, Samsung 226BW TFT

quote:
Yagermeister schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:16:
Aangezien ik nu pas ben ingestapt bij de laatste race van het seizoen wat is nu een goed idee:

A. Het geld gedeeltelijk opmaken aan testen om zo het spel te ontdekken (ik mis een reset knop zoals bij sommige andere spellen)

B. Toch meer als helft overhouden zodat je bij nieuw seizoen vooruit kunt.

Wat gebeurt eigenlijk als al je geld pleitte is? En dan bedoel ik dus ook na de race of iets dergelijks.
Als je de min in gaat moet je even doen met wat beperkingen. Welke precies weet ik niet, maar ze zorgen ervoor, dat je vrijwel meteen weer de plus in kan. Dat natuurlijk als je zelf ook een beetje deraan (mee)werkt ;)
Ik zou gewoon rustig aan het spelletje ontdekken. Je hele volgende seizoen is een leerseizoen. Geen reden om je te haasten wat mij betreft ;)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Toch even een vraag over het benzine gebruik.

Ik krijg het na 3 races nog steeds niet goed voor elkaar:
race 1 was tijdens warm-up 3 liter per lape en in de race 4l per lap
race 2 was tijdens warm-up 3 liter per lape en in de race 3l per lap, maar na de ervaring van de vorige keer 4l per ronde gerekend. resultaat 94l te veel in de tank, maar wel uit gereden.
Race 3 sequens tijdens warm-up was 3-3-4 dus gemiddeld 3.3 tijdens de race uitgegaan van dit gemiddelde +0.1, maar tijdens de race werd de sequens 4-4-3 (3.6l/lap).
Resultaat was dat ik 4 ronden voor mijn pitstop zonder sap stond op een onbedreigde 3e plek :(

Kan iemand tips gegeven om het verbruik tijdens de race beter uit te reken?
Heb nu al op de gok m'n huidege berekening aangepast. Zal nu wel weer te veel hebben :)

Vind trouwens de precisie van het bezine verbruik te beperkt, zouden ze eigenlijk moeten op hogen naar 1 decimaal achter de komma. Verder zou een bande slijtage ook in de warm-up of training weer moeten worden gegeven. Zorgt er voor dat je een beter beeld heb van de slijtage.

brid wijzigde dit bericht 12-05-2007 21:40 (17%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:36:
Toch even een vraag over het benzine gebruik.

Ik krijg het na 3 races nog steeds niet goed voor elkaar:
race 1 was tijdens warm-up 3 liter per lape en in de race 4l per lap
race 2 was tijdens warm-up 3 liter per lape en in de race 3l per lap, maar na de ervaring van de vorige keer 4l per ronde gerekend. resultaat 94l te veel in de tank, maar wel uit gereden.
Race 3 sequens tijdens warm-up was 3-3-4 dus gemiddeld 3.3 tijdens de race uitgegaan van dit gemiddelde +0.1, maar tijdens de race werd de sequens 4-4-3 (3.6l/lap).
Resultaat was dat ik 4 ronden voor mijn pitstop zonder sap stond op een onbedreigde 3e plek :(

Kan iemand tips gegeven om het verbruik tijdens de race beter uit te reken?
Heb nu al op de gok m'n huidege berekening aangepast. Zal nu wel weer te veel hebben :)

Vind trouwens de precisie van het bezine verbruik te beperkt, zouden ze eigenlijk moeten op hogen naar 1 decimaal achter de komma. Verder zou een bande slijtage ook in de warm-up of training weer moeten worden gegeven. Zorgt er voor dat je een beter beeld heb van de slijtage.
Wat het beste werkt, en ook al een aantal maal is uitgelegd is het volgende. Rijd je Warm-up met (bijv) 100 liter fuel, kies voor 12 rondjes, en gaan met de banaan. Wat je dan moet doen mag je zelf even uitvogelen :).

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
Ten eerste, 12 ronden rijden in de warmup (en natuurlijk genoeg fuel daarvoor meenemen). Vervolgens moet je er rekening mee houden dat je in je IN en OUT lap niet zo hard gaat als de andere ronden. Daarmee wat spelen en dan heb je een indicatie wat je in de race per ronde gaat gebruiken. Na wat oefenen en analyseren zul je dan steeds met kleinere veiligheidsmarges kunnen gaan rijden.

Gezien jouw info denk ik dat jij iets verandert tussen de warmup en de race. Gebruik je in de race soms meer revs? Dat verhoogt het vebruik aanzienlijk. Ook een nieuwe motor, een compleet andere setup, een veel lagere DRP dan DQP en natuurlijk het weer beinvloeden je verbruik.

Joss wijzigde dit bericht 12-05-2007 21:43 (9%)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Ik had niet veel veranderd alleen DRP is meestal lager dan DQP vorige keer was het 84 om 77
REV is altijd gelijk ;) behalve in race 2 toen was deze marginaal lager

brid wijzigde dit bericht 12-05-2007 21:56 (3%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
brid schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:56:
Ik had niet veel veranderd alleen DRP is meestal lager dan DQP vorige keer was het 84 om 77
REV is altijd gelijk ;) behalve in race 2 toen was deze marginaal lager
Toch doe je dan iets verkeerd, maar dan is het aan jou om dat uit te vogelen. Alle info die je nodig hebt is hier (cq. vorige topic) en op F1Time zelf te vinden.
Veel succes dermee iig ;)

Die vriend van me gaat waarschijnlijk promoveren :( En dat terwijl hij maar 2 races heeft gehad. Ik ga waarschijnlijk nèt niet promoveren, tenzij ik morgen 2 punten meer pak dan de #3 nu.. Maarja, dat lijkt er nu iig niet op..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 02:31:
Zo, voorlopig sta ik 2e op de grid, achter jwisgerhof :( Naja, in de practice en warmup was ik sneller, dus het zal weer spannend worden :) M'n DQP was dit keer iig een stuk beter :)
Klopt niet meer helemaal inmiddels ;) kwa posities
Maar ja moet wel nog eene Net rijden
Maar ja je ging wat anders proberen in de race zei je al. Ik ook weer, met pas 4 races achter de rug liggen daar nog kansen genoeg. Ik zie iig stijgende lijn in DQP. Eens kijken of gereviseerde tandwielen in gearbox (en rest van verre van 100% auto)het gaan houden in down under.

En promoveren is altijd leuk, achteraan in veld meekabbelen en daarna degraderen wellicht wat minder, maar geeft wel nog beter zicht/doel op wat zou moeten kunnen....

geepee wijzigde dit bericht 13-05-2007 09:27 (3%)

... and don't i know it ...

7 Poland 299
8 Netherlands 293
9 Italy 280

op naar Polen

... and don't i know it ...

quote:
geepee schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:26:
[...]
En promoveren is altijd leuk, achteraan in veld meekabbelen en daarna degraderen wellicht wat minder, maar geeft wel nog beter zicht/doel op wat zou moeten kunnen....
Zie jij jezelf in de C3 al buiten de top 18 eindigen van de 30? Ik denk dat bijna iedere actieve manager gewoon in de top18 mee gaat rijden in de C3 hoor, zeker gezien niet alle inactievelingen uit de C3 worden opgeruimd (door een tekort aan C4ers).

Zozozo, ben even een weekendje naar m'n vriendinnetje en kom terug en we zijn al een topic #2 begonnen (met een redelijk ziek gemiddelde aan posts in topic1) ;)
Na een superwinst in de afgelopen race is de stand in onze groep er spannende voor de komende race. Nr 2 heeft 16pnt, nr 3 (ik) heeft 15 pnt, nr 4 heeft 14 pnt en dan 5 en 6 met 9 pnt. Dat gaat dus een erg leuke laatste race worden op Suzuka...
Zal zo maar een wat practiseronden gaan doen.

edit: had trouwens een drp van 83% en 10,4L over.

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 13-05-2007 16:19 (5%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Ben bezig om een driver, designer en director te kopen, maar de status blijft steeds op initial staan. Wanneer veranderd deze status?

quote:
henknap schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:41:
Ben bezig om een driver, designer en director te kopen, maar de status blijft steeds op initial staan. Wanneer veranderd deze status?
Er worden altijd beslissingen genomen op Zondag avond voor elke market.

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

mijn status is negotiating, maar dat uitsluitsel komt dus vanavond?

Vorige week was het 07:00 op maandag onze tijd :)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

quote:
Requiem19 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Er worden altijd beslissingen genomen op Zondag avond voor elke market.
Zondagavond is normaal de planning ja, maar het lijkt dat dit tegenwoordig verschoven is naar maandagochtend. Wanneer de update heeft plaatsgevonden merk je dit in het Info Center :)

Edit: Euh, ja... Zoals jw zegt :P

@Luuk_L: welcome back ;) Je hebt iig niet verzaakt om te racen.

Zijn er trouwens veel echte F1 fans hier, die iedere race zien? Ik wel in ieder geval, hoewel ik deze race een beetje matig vond (zoals je op F1Time ook ziet; Barcelona is moeilijk inhalen :P )

Joss wijzigde dit bericht 13-05-2007 18:02 (24%)

quote:
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:01:
[...]

Zondagavond is normaal de planning ja, maar het lijkt dat dit tegenwoordig verschoven is naar maandagochtend. Wanneer de update heeft plaatsgevonden merk je dit in het Info Center :)

Edit: Euh, ja... Zoals jw zegt :P

@Luuk_L: welcome back ;) Je hebt iig niet verzaakt om te racen.

Zijn er trouwens veel echte F1 fans hier, die iedere race zien? Ik wel in ieder geval, hoewel ik deze race een beetje matig vond (zoals je op F1Time ook ziet; Barcelona is moeilijk inhalen :P )
Zou mezelf geen fan noemen, maar ik volg het wel :)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

zeker een fan. helaas nog maar bij 1 race live geweest omdat het gewoon hardstikke duur is. maar ben volgend seizoen van plan om er weer 1 bij te gaan wonen. waarschijnlijk dan weer duitsland.

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

quote:
odan schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:23:
zeker een fan. helaas nog maar bij 1 race live geweest omdat het gewoon hardstikke duur is. maar ben volgend seizoen van plan om er weer 1 bij te gaan wonen. waarschijnlijk dan weer duitsland.
Tis inderdaad heel erg duur. Ben zelf naar 3 stuks geweest (Hockenheim, Nurburgring & Spa). Als toeschouwer vond ik Hockenheim het gaafst, zat daar vlak voor de spitzkehre (en kon daar rondom helemaal zitten/staan/lopen). Was ook wel de mooiste race, met Jenson Button die toen de helft van de race met 1 hand reed (toen z'n helm los zat :) ).

Maargoed; terug naar F1Time. Niemand lijkt zijn krachten te willen tonen. Zo'n beetje iedereen is inmiddels al online geweest, maar slechts 5 (van de 15-18 die er normaal mee doen) hebben zich gekwalificeerd. Voorlopig sta ik dan ook nog op pole, maar daar zal 100% zeker verandering in komen. Ben vooral benieuwd wat m'n concurrent gaat doen... erg benieuwd :P

Heb me gekwalificeerd met een voorlopige 2e plaats op de grid. Belangrijk is natuurlijk wat de directe concurrenten voor promotie doen. In de practise heb ik op beiden een seconde te pakken, helaas heeft maar één van de twee zich gekwalificeerd en hij staat 2 plaatsen achter me op de grid met een tijd van een seconde langzamer.
Op deze manier is er dus goede hoop dat ik een promotie kan gaan afdwingen...

Doet weer iets met vezels...

quote:
Joss schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Kan... Maar het kan ook dat zijn coureur gewoon niet zo goed is in kwalificeren. We'll know more next tuesday :)

Grrrrene weet nu iig wel dat jij niet op hards staat :9
Dat had ik al wel kunnen raden, maar ik heb een andere pitstopstrategie, dus ik zal wel zwaarder vertrekken. En ja, m'n coureur kan niet kwalificeren, lijkt het wel. Vorige race was ik in de qualy ook een stuk trager dan in de training :/ Qua brandstof was die tactiek wel een stuk beter :) Ik heb de grens nu nog wat verder opgezocht, maar net als jij weet ik niet of ik wel wil promoveren, zeker niet als vanavond om 12 uur blijkt dat de coureur waar jouw teammaat en ik allebei op bieden naar je teammaat gaat. Daar is nu niks meer aan te doen, zei Joss, maar het zou voor ons allebei k*t zijn om een automatisch toegewezen coureur te krijgen voor komend seizoen :X

Dit is de stand in onze groep trouwens, errug spannend, er zijn een stuk of 4-5 coureurs die serieus aanspraak maken op promotie. GeePee heeft de beste kaarten in handen en ook voor jwisgerhof ziet het er goed uit (als hij deze race wat meer geluk heeft), wat Hans vd Net gaat doen weet ik niet, die zal wel laat kwalificeren... Misschien laat hij z'n kwalificatie afhangen van het eerder genoemde gedoe met coureur Hailwood :X
quote:
1 Peeters Ger 20
2 Gerritsen René 18
3 Scafes Alex 18
4 López Alberto 16
5 van der Net Hans15
6 de Bond Jens 13
7 Wisgerhof Jan-Willem 13

Grrrrrene wijzigde dit bericht 13-05-2007 21:40 (24%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws