Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Crazyadin

Mijn nieuwe toegewezen coureur:

Dharma Beauman [15859], 28 years old
From Portugal flag: Portugal
Motivation 100, Form 100
DQP: 243
DRP: 280

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Reg. datum: 26 september 2005

mijne is kut :&#039;(
DQP: 211
DRP: 247

CZGAALVD

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Hmm, jullie hebben echt een veel beter toegewezen gekregen.
Anushri Kuwashima [6189], 32 years old
From Japan flag: Japan
Motivation 20, Form 100
DQP: 115
DRP: 189

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Angelina Jolie Addict

quote:
Kut?

Dat is gewoon een best goede, beter dan 80% van wat er op de Market staat..

Of wat Marzman hierboven heeft _O-

Angeloonie wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:22 (7%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

anyway, hoe gaat het nu verder? krijg ik een nieuwe class en group toegewezen? En hoelang gaat dit duren? want ik zit de komende weken met examens, en heb dus niet echt veel tijd om mn auto te finetunen :P

CZGAALVD

Next

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Kut?

Dat is gewoon een best goede, beter dan 80% van wat er op de Market staat..

Of wat Marzman hierboven heeft _O-
Als hij nou nog gemotiveerd was, maar zelfs dat ontbreekt :)

Tweak-City

Tim M.

quote:
Exitium schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:20:
Mijn nieuwe toegewezen coureur:

Dharma Beauman [15859], 28 years old
From Portugal flag: Portugal
Motivation 100, Form 100
DQP: 243
DRP: 280
pfffttttttttttttt, dit is m.i. gewoon een bug. Ik betaal me het apelazerus voor een coureur met 209/270, en jij krijgt er eentje die je nauwelijks iets hoeft te betalen, terwijl die gewoon nog beter is. Wel mazzel hoor :).
Moge de kracht met je zijn...

Waar slaat dit op hé, ik doe moeite en spendeer een partij knaken voor een coureur van 233/159 en dan krijgt iedereen hier ff voor een prikkie een coureur die tig keer beter is. (gelukkig race ik niet meer in dezelfde klasse als het merendeel van jullie ;), maar vrees nu wel wat ik dan wel niet moet gaan tegenkomen in C3)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Jongens, nou niet zo zitten geilen op je aangewezen coureur. Dit gaat 100% zeker opgelost worden, in de zin dat je coureur zeker gehalveerd wordt.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Angelina Jolie Addict

quote:
Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:27:
Jongens, nou niet zo zitten geilen op je aangewezen coureur. Dit gaat 100% zeker opgelost worden, in de zin dat je coureur zeker gehalveerd wordt.
:&#039;(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Next

quote:
Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:27:
Gehalveerd? :X

DQP: 57
DRP: 94

Tweak-City

quote:
Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:24:
anyway, hoe gaat het nu verder? krijg ik een nieuwe class en group toegewezen? En hoelang gaat dit duren? want ik zit de komende weken met examens, en heb dus niet echt veel tijd om mn auto te finetunen :P
iemand? :P

CZGAALVD

Next

Je blijft gewoon in dezelfde groep volgens mij, tenzij je in de top3 geeindigd bent.

Tweak-City

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:30:
Je blijft gewoon in dezelfde groep volgens mij, tenzij je in de top3 geeindigd bent.
ik ben dus 3e geworden :P

CZGAALVD

Next

Dan ga je naar C3 :)

Tweak-City

en als ik 1e of 2e was geworden ook?

CZGAALVD

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:29:
[...]

Gehalveerd? :X

DQP: 57
DRP: 94
Nee, niet jouw coureur, jij hebt blijkbaar een coureur gecontracteerd. Iedereen die dat niet heeft gedaan krijgt een random driver en die valt momenteel wat hoog uit (oneerlijk hoog). Anderen hebben een miljoen of meer uitgegeven voor een mindere driver, da's niet eerlijk natuurlijk ;)

* Grrrrrene hoopt dat zijn eigen driverprobleem ook snel opgelost wordt...
quote:
Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
en als ik 1e of 2e was geworden ook?
Nee, alleen als je _exact_ 3e wordt in je groep, dan ga je naar C3. Anders blijf je achter 8)7

Grrrrrene wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:35 (18%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 09 december 2001

DQP: 238
DRP: 284

:D :D

maar ook deze nieuwe kan ik geen contract verlenging aanbieden is het niet?

Next

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
[...]

Nee, niet jouw coureur, jij hebt blijkbaar een coureur gecontracteerd. Iedereen die dat niet heeft gedaan krijgt een random driver en die valt momenteel wat hoog uit (oneerlijk hoog). Anderen hebben een miljoen of meer uitgegeven voor een mindere driver, da's niet eerlijk natuurlijk ;)

Ik heb die ook toegewezen gekregen, maar hij is al heel slecht. Ik zie het wel.

Wanneer beginnen de races eigenlijk weer? Meteen vrijdag of is er een stop tussen seizoenen?
quote:
Nee, alleen als je _exact_ 3e wordt in je groep, dan ga je naar C3. Anders blijf je achter 8)7
:D

Marzman wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:37 (8%)

Tweak-City

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
[...]

[...]

weet ik veel, miss ga je dan naar de C2 ofzo 8)7

CZGAALVD

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Net aan 4e geworden, dus nog een seizoen C4. Gelukkig wel dik eerste in het teamklassement, dus we kunnen lekker 5,4 miljoen verdelen. 8)

ik heb toegewezen gekregen:

coureur 208/248
Marketeer: 59
Designer: 52

Vooral die laatste had wat beter gekunt, maar op zich betere personen dan die nog beschikbaar waren aan het eind van de transfermarkt.

Reg. datum: 06 april 2007

quote:
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:36:
[...]

Ik heb die ook toegewezen gekregen, maar hij is al heel slecht. Ik zie het wel.

Wanneer beginnen de races eigenlijk weer? Meteen vrijdag of is er een stop tussen seizoenen?
Een stop helaas... 2 weken afkicken :(

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

mooi, dan kan ik men examens leren,
overigens hebben (vooral) ik en mn teammaat meer dan 10 miljoen prijzengeld binnengehaald in het teamklassement. dit puur omdat we maar een tegenteam hadden :P
edit: ik zie overigens net dat het hele spel ook in het nederlands is :D

Game Error wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:40 (16%)

CZGAALVD

Moge de kracht met je zijn...

Bij deze het raceverslag:

Het laatste raceweekend op Suzuka beloofde een spannende race met de ontknoping van het seizoen en de uitslag van wie er uiteindelijk zouden gaan promoveren. De nr een in de stand stond reeds op een veilig puntenaantal van 26, terwijl daarachter nog 5 teams kans maakten op de overige 2 plekken met een respectabel puntenaantal van 16, 15 , 14 en twee teams op 9 punten. Het team Luchtloper Racing had met een voorlopige derde seizoensplaats dus alles in eigen handen om te gaan promoveren.

De practise en warmup beloofden al veel goeds, met een 2e en 1e positie in de lijst. De Q leverde uiteindelijk de zoveelste 2e plaats van het seizoen op de grid op achter de nr 1 van de ranglijst.
Na een start zonder problemen heeft de coureur van Luchtloper Racing tot de 25e ronde op de 2e plaats gebivakeerd om af te wachten tot het goede moment daar zou zijn om de leidende positie te kunnen pakken. Bij de tussendoor geplande stop in de 17e ronde kwam deze plek ook niet in gevaar. In ronde 26 pakte mijn coureur de 1e plaats en buffelde volle snelheid door. Het zag er naar uit dat niets de promotie nog in gevaar kon brengen behalve mechanische problemen dan. De gehele staff bad dan ook tot de racegoden dat dit ons bespaard mocht blijven deze race.
Bij de volgende geplande stop in de 35e ronde bleef de 1e plaats in handen, al liep de concurrentie weer in.
Helaas sleten de bandjes net iets harder dan gepland, waardoor de 1e plaats in de laatste 3 ronden alsnog afgesnoept werd en het team van Luchtloper Racing uiteindelijk 3e werd.
Dit was genoeg om tot een totaal van 21 punten te komen in deze 5 races en daarmee een 2e plaats in te nemen in het kampioenschap. Hiermee was promotie veiliggesteld en kon het feest beginnen!

In het nieuwe seizoen zal het team versterkt worden met een nieuwe commercieel directeur, een nieuwe designer en een talentvolle nieuwe coureur die het team tot een hoger niveau moeten tillen in de 3e klasse. Via deze weg wil het team van Luchtloper Racing haar oude staff bedankten en natuurlijk ook haar concullega's van GoT Racing (in het bijzonder Nestor Joss ;)) en veel succes wensen in het volgende seizoen!

edit: iemand die ik vooral niet wil bedanken is mn lame teammaat die voor 0 punten heeft gezorgd als team, waardoor ik voor 2 punten binnen heb moeten racen (gelukkig was het nog wel winstgevend)

edit 2: DRP 86% en 14,1L brandstof over

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 15-05-2007 23:12 (4%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:48:

edit: iemand die ik vooral niet wil bedanken is mn lame teammaat die voor 0 punten heeft gezorgd als team, waardoor ik voor 2 punten binnen heb moeten racen (gelukkig was het nog wel winstgevend)
Ja, ik had voor de race mijn teammate nog de setup doorgegeven, daardoor was hij wat competatiever, maar zijn bijdrage was ook 0 punten...

Verslag van mijn race:

Ik begon op de 4e plaats, maar dankzij een rekenfout (?) van jwisgerhof werd ik al snel 3e omdat hij een ronde voor zijn pitstop stilviel. Daarna was het weer het bekende rijden in een gat tussen de top2 en het gepeupel daarachter. Het ging redelijk hetzelfde als de race hiervoor: de nummers 1, 2 en 3 eindigden in dezelfde ronde (met mij op bijna een minuut achterstand ofzo), nummer 1 en 2 binnen een seconde. De rest zal op 1 lap of meer achterstand. Het was heel spannend tussen GeePee en H van der Net dit keer, maar GeePee kon ondanks z'n boostlaps aan het eind niet genoeg dichterbij komen en eindigde binnen een seconde van de nummer 1: H vd Net.

Mijn coureur lijkt een probleem te hebben met het rijden van races, want de kwalificatie enzo gaan altijd goed, maar de race is altijd minstens een seconde langzamer. Erg jammer, want de auto is steeds goed qua setup. Ook de bandentactiek heb ik aardig door: ik wisselde beide keren toen de coureur net 1 of 2 laps "tyres are worn out" aangaf. Ook de brandstof was dit keer beter uitgerekend. Met een veiligheidsfactor van 3% hield ik 18.8 liter over aan het eind. Die veiligheidsfactor gaat volgende keer naar 1%, dan zal ik een paar liter overhouden, vermoed ik :)

Edit: Ik weet nu ook waarom ik die driver niet heb gekregen. Als je in de lijst met drivers op de naam van een driver klikt waar je op geboden hebt, krijg je de actuele minimumprijs. Die prijs is van van alles afhankelijk, onder andere van het aantal biedingen. Maar... Hier zit de fout dan: als je bij je biedingen (boven die lijst met rijders) klikt op dat edit knopje, zie je rechts ook een vraagprijs. Die prijs wordt _niet_ geupdate. Dat lijkt me een bug, aangezien het nogal verwarrend is wat een driver nu vraagt. Ik klikte nml op dat potloodje om te editen en eventueel meer te bieden, maar daar was de vraagprijs dus veel lager dan in werkelijkheid.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 15-05-2007 23:19 (22%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: