Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia 6300 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 februari 2005

Waar blijft de postbode nou? Vandaag moet ie binnen komen als het goed is :)
Ik ben benieuwd of ie m'n 6230 kan doen vergeten.

Pluk de dag....kaal
Reg. datum: 14 november 2001

Jaja, ik krijg hem vandaag ook binnen! Ben toch benieuwd naar de duur van de batterij als ik het zo lees.

Reg. datum: 22 februari 2004

Over de batterij: sinds vanmorgen heb ik hem inmiddels al 2x 24 uur aanstaan en dit is dus de derde dag. Ik heb alleen maar een beetje gesmst en gebeld, dus heb hem niet intensief gebruikt de laatste 2 dagen. Op dit momentis er 1 streepje af. Gaat dus wel de goede kant op zo lijkt het. Als ik zo door ga, dan kan ik de 5 of 6 dagen wel halen denk ik! :)

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Snoop schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:
Over de batterij: sinds vanmorgen heb ik hem inmiddels al 2x 24 uur aanstaan en dit is dus de derde dag. Ik heb alleen maar een beetje gesmst en gebeld, dus heb hem niet intensief gebruikt de laatste 2 dagen. Op dit momentis er 1 streepje af. Gaat dus wel de goede kant op zo lijkt het. Als ik zo door ga, dan kan ik de 5 of 6 dagen wel halen denk ik! :)
Eerste streepje duurt lang maar daarna gaat het vrij vlot! ;)
Maar ben benieuwd, mijne gaat zoiezo 3 dagen mee, maar gebruik elke dag wel bluetooth, en dat is een echte strommvreter

ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt

Pluk de dag....kaal
Reg. datum: 14 november 2001

quote:
Snoop schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:
Als ik dat zo lees dan gebruik ik hem ongeveer hetzelfde en hoef ik me dus geen zorgen te maken!

Reg. datum: 23 januari 2007

Ik krijg vrijdag eindelijk mijn nieuwe binnen nadat ik maandag mijn defecte heb teruggegeven.

Wel superservice bij Gsm-Shop moet ik zeggen, hoewel ik met dit soort zaken eigenlijk geen moment geduld heb ;)

@ Energizer23 reken er maar op dat hij hem kan doen vergeten..

Superuser

Ik zit ook alweer aan de 3de dag op 1 acculading met wat korte telefoontjes. Heb nu nog 2 streepjes over. Bij mij duurde het laatste streepje de vorige keer echt een dag ofzo, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Reg. datum: 04 januari 2004

Maakt het voor zo'n accu nog uit of ie altijd opgeladen wordt als ie in de autolader/carkit zit.

Ik bedoel dus, als ie een weekend niet in de lader zit gaat ie dan sneller leeg als dat je hem maar af en toe oplaad? bij mijn vorige toestel (6310i) maakte dat niet uit.

Superuser

Daarover is meer te vinden op http://www.batteryuniversity.com/parttwo.htm . Wel goed opletten over welk type accu behandeld wordt natuurlijk.

poeh, dat is lastig om te vinden. ik heb gekeken bij fleet-users maar daar kon ik niet echt iets vinden. Weet jij waar ik moet kjken, of beter nog weet je niet gewoon het antwoord :>

edit:
quote:
A lithium-ion battery provides 300-500 discharge/charge cycles. The battery prefers a partial rather than a full discharge. Frequent full discharges should be avoided when possible. Instead, charge the battery more often or use a larger battery. There is no concern of memory when applying unscheduled charges.
Kan ik hieruit concuderen dat het prima is om hem op de lader te "gooien" ook al is ie nauwelijks gebruikt (zeg 10min. bellen en een uurtje stand-by)

Pinin wijzigde dit bericht 16-05-2007 23:06 (57%)

Reg. datum: 01 april 2000

Aaarch ik twijfel tussen de 6300 en de SE M600.. Is er niet toevallig iemand die beide heeft en me van advies kan voorzien? :D

Boom baby!

Phone Addicted

quote:
rik schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 00:05:
Aaarch ik twijfel tussen de 6300 en de SE M600.. Is er niet toevallig iemand die beide heeft en me van advies kan voorzien? :D
Dat zijn echt 2 totaal verschillende telefoons! Als je voor functies wilt gaan dan neem je de M600 en als je dat allemaal niet nodig hebt dan ga je voor de 6300. Of je combineert het net als ik ;)
Reg. datum: 26 augustus 2004

Hoe kan ik voor mijn contacten zelf een spraaklabel inspreken?

Powered By Mozilla

Kan niet.
Gaat mbv de 'computer stem' met een vergelijking van jou uitspraak.

Kaspers wijzigde dit bericht 17-05-2007 12:49 (79%)

de leven is hard

monkey is gone to heaven

quote:
Booster schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:40:
Ik zit ook alweer aan de 3de dag op 1 acculading met wat korte telefoontjes. Heb nu nog 2 streepjes over. Bij mij duurde het laatste streepje de vorige keer echt een dag ofzo, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
Ik ben er na een tijdje ook wel tevreden over :)
Nou kan hij tenminste Pinkpop overleven :P
Superuser

Intussen zijn we weer bijna 2 dagen verder en zit ik nog altijd op 2 streepjes. Intussen is er weinig meer mee gedaan welliswaar, maar hij houd het toch goed uit. :)

Let trouwens heel goed op: De batterij-indicator heeft dacht ik 4 niveau's en het laatste streepje is echt heel dun. Denk dus niet dat je accu leeg is op het moment dat de indicator nog op 1/3de staat, er komt nog een niveau daarna.

Ik heb net mijn nieuwe binnengekregen!

Vorige had een probleem met het knopje, deze lijkt goed. Al moet ik zeggen dat het nu weer lijkt alsof het knopje naar boven heel anders ingedrukt moet worden dan de andere drie richtingen.

Gaan weer weer..zucht.

( Deze knop is wel veel beter, ben ik nu zo'n zeikert of ..? )

bear87 wijzigde dit bericht 18-05-2007 15:20 (11%)

Reg. datum: 22 februari 2004

Sinds vanmorgen staat hij 4x24 uur aan en het batterij streepje staat nog op een derde. Heb er verder niet echt veel mee gedaan moet ik zeggen. Ik heb een aantal foto's gemaakt en heel even bluetooth aan gehad. Hij haalt de 5 dagen dus wel zeker denk ik :)

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
bear87 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:14:
Ik heb net mijn nieuwe binnengekregen!

Vorige had een probleem met het knopje, deze lijkt goed. Al moet ik zeggen dat het nu weer lijkt alsof het knopje naar boven heel anders ingedrukt moet worden dan de andere drie richtingen.

Gaan weer weer..zucht.

( Deze knop is wel veel beter, ben ik nu zo'n zeikert of ..? )
bij mij voelen ze allemaal hetzelfde, het kraken van het knopje is vanzelf verdwenen!

nee hoor geen zeikert met gewoon goed zijn !

ik heb nog een paar keer gebeld met Orange... maar nog geen oplossing voor het WAP....

iamdn nog een ander idee om dat operator logo weg te krijgen (dus niet via WAP of world)

Blaasijzer wijzigde dit bericht 18-05-2007 16:00 (13%)

nieuwe pc samenstellen = leuk

Volgens mij is het toch wel goed.

Bij de vorige ging er eentje echt merkbaar stroever, deze doet het eigenlijk wel prima :) Vermoed dat hij naar boven iets anders aanvoelt omdat de knop naar boven overgaat in het scherm als het ware, en de knop naar beneden daar zit wat meer hoogte verschil :)

Vraag:

Mijn vorige had vanaf dat ik hem uit de doos haalde een grote analoge klok als achtergrond. Dit toestel heeft sinds hij uit de doos is geen analoge klok als achtergrond.

Komt hij standaard met of zonder uit de doos? Is die grote analoge klok achtergrond standaard of was mijn 1e toestel al gebruikt?

bear87 wijzigde dit bericht 18-05-2007 16:35 (34%)

Vraag #121
Ik heb een Parrot 3200 bluetooth carkit en dat gaat best hoor, maar wat ik wil is dat ie zodra hij aangemeld is, een bepaald profiel gebruikt. (daarstaan bepaalde opties ann en andere uit) waar selecteer je dat.
Dus niet defenitief, maar alleen indien aangemeld op de parrot

Superuser

quote:
Pinin schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:03:
Dus niet defenitief, maar alleen indien aangemeld op de parrot
Maak een nieuw profiel met settings, en ga dan naar menu, druk op 4 en dan op 10. Nu zit je in het enhancements menu en daar kun je per enhancements de instellingen doen.
de co-assistent
Reg. datum: 06 november 2001

Ik heb sinds gisteren ook een 6300 en ik heb volgende probleem:

Als het toestel een paar minuten aan heeft gestaan "verdwijnt" de geheugenkaart. Hij is niet meer aan te spreken vanuit het menu, gewoon niet meer zichtbaar. Na een reboot is de kaart weer te zien, maar alleen voor een paar minuten.

De instellingen voor slaapstand en energiebeheer hebben hier geen invloed op.

Een 2e 6300 uit dezelfde zending (werk bij een telco) heeft precies hetzelfde probleem. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb al een software update geprobeerd, maar die is nog niet beschikbaar voor dit toestel...

Airport security: "U mag geen thermosfles meenemen aan boord."
Ik: "Dat is een SAL70200G..."

Ik heb geen last van dat probleem tot nu toe, ik las wel op een ander forum iemand met hetzelfde verhaal. Dus tenzij jij ook op gsmhelpdesk.nl actief bent zijn er meerdere met dit probleem :)