Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia 6300 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 januari 2007

Getverdemme, dat zal toch niet?

Hoewel ik van alle kanten hoor dat dit echt een bestseller gaat worden, daarom kan ik het me van Nokia uit wel voorstellen, nu spreekt hij nog meer mensen aan..
Aan de andere kant snap ik zelf de lol niet van een strakke ietwat zakelijke design telefoon in het roze of lime-groen..

Superuser

Ik zou het vreemd vinden als Nokia zo'n keuze zou maken voor een product dat in de basis toch alleen op de zakelijke markt gericht is. Op de website staat bovenaan trouwens ook een zwart exemplaar :)
Reg. datum: 04 januari 2004

Weet bijna zeker dat dit op covers gaat, als nokia met een extra model komt zal ie wel zwart/antraciet zijn met donkere toetsen.

quote:
bear87 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:28:
Oke, ik hoop dat iemand dit snel leest, ik schrik ;)

Ik heb hem net binnengekregen, maar hoe zit dat met het navigatie toetsje? Zijn de zilveren ringen de knop, of is het zwarte vierkantje in het midden van die zilveren rand de knop?

Want ik kan die zilveren rand wel naar boven en links - rechts bewegen, maar niet naar onderen drukken. Het zwarte vierkantje wel alle kanten, maar dat is wat klein.

Hoort dit dus of beweegt jullie zilveren ding wel alle kanten op en kan de mijne terug?
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hem :)

Reg. datum: 05 april 2007

quote:
bear87 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:53:
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hem :)
Keurig, zo hoort het!

Reg. datum: 22 februari 2004

Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt :'(

quote:
Jesse schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:41:
[...]

Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.
Klopt, MediaMarkt hanteert plaatselijke prijzen.. Maar ik koop hem daar toch niet, want ik heb hele nare ervaringen met garanties bij MM... :(

De Nokia 6233 is trouwens verkocht, dus ik ga maar eens bestellen... >:)

avanlunssen wijzigde dit bericht 14-05-2007 20:01 (9%)

Perso Moderator @ Scooter-freaks.nl

quote:
Snoop schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:20:
Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt :'(
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...

quote:
Wel aardig om te vermelden misschien, dit was bij GSM-Shop ( Haarlem )

@ meneer lunssen, je zal er zeker geen spijt van krijgen >:)

Reg. datum: 08 november 2005

nou he he BC heeft gebeld morgen avond ophalen !

nieuwe pc samenstellen = leuk

Superuser

Inmiddels kent de startpost een eigen hoekje voor accessories en heb ik een vraag over het updaten van de firmware toegevoegd aan de FAQ :)

Yohan, er staat een bureaulader bij voor de 6300 :)
quote:
Het staat voor geen meter inderdaad :+ maarja, zelfs al komt Nokia hier mee aanzetten, dan zijn we gelukkig niet verplicht ze te kopen :P
quote:
siam4me schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:05:
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...
True, true ;)

Booster wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:50 (18%)

quote:
Booster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:08:
Yohan, er staat een bureaulader bij voor de 6300 :)
Let wel op allemaal, dit is niet echt een bureaulader.... Nou ja, eigenlijk wel, maar alleen voor een losse batterij, niet voor je toestel! Dus daar heb je mijn idee niks aan (of je moet met meerdere batterijen werken...). Slechts te uwer informatie!

Superuser

:o Oeps, verkeerd gekeken dan. Sorry ;)
quote:
Booster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:50:
:o Oeps, verkeerd gekeken dan. Sorry ;)
Wordt gewaardeerd dat je dat in de gaten houdt! Zou het echt een aanvulling vinden wanneer een bureaulader zou verschijnen :)

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

Reg. datum: 27 februari 2001

quote:
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.

Ik heb overigens wat vragen:
Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?

quote:
Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.
Is dat een origineel Nokia-foldertje?
quote:
1. Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
2. Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
3. Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
1. Voor zover ik weet kan dat niet.
2. Misschien cel-info (als je provider dat ondersteunt)?
3. Takenlijst kun je niet weergeven in actief standby, maar Agenda kun je voor dezelfde doeleinden gebruiken.

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

monkey is gone to heaven

quote:
Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
[...]

Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wilt :)
Reg. datum: 27 februari 2001

quote:
super-muffin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:53:
[...]

2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wilt :)
Ik kan daar maar een beperkt aantal dingen kiezen, en taken valt daar niet onder. Of mis ik ergens een optie?

@Yohan: Dat was een foldertje van Nokia zelf, maar in de afbeelding stond alleen het standaard front afgebeeld.

Reg. datum: 09 augustus 2005

Heb op Zedge.net wat thema's gedownload.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?

ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt

quote:
FidoDido schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:24:
Heb op Zedge.net wat thema's gedownload.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?
Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil. :X
Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Blacksnak schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:
[...]

Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil. :X
gevonden

FidoDido wijzigde dit bericht 15-05-2007 18:43 (14%)

ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt

zo eindelijk binnen wat een mooi toeste zeg!!!!

ik wil graag het volgende:

een plaatje van mijzelf en de grote analoge klok er overheen kan dat?

en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn.... ;)

Reg. datum: 04 januari 2004

quote:
Blaasijzer schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:
en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn.... ;)
Dit helpt ook

quote:
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt. :'(

quote:
Blaasijzer schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:21:
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt. :'(
Ik dus ook nog steeds niet. Wap & GPRS, het werkt allebei niet. Niet via Opera en ook niet via de ingebouwde browser :'(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: