Reg. datum: 23 januari 2007
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hemquote:bear87 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:28:
Oke, ik hoop dat iemand dit snel leest, ik schrik
Ik heb hem net binnengekregen, maar hoe zit dat met het navigatie toetsje? Zijn de zilveren ringen de knop, of is het zwarte vierkantje in het midden van die zilveren rand de knop?
Want ik kan die zilveren rand wel naar boven en links - rechts bewegen, maar niet naar onderen drukken. Het zwarte vierkantje wel alle kanten, maar dat is wat klein.
Hoort dit dus of beweegt jullie zilveren ding wel alle kanten op en kan de mijne terug?
Reg. datum: 05 april 2007
Keurig, zo hoort het!quote:bear87 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:53:
Ben terug gegaan naar de winkel, volgens hem hoorde het zeker niet en ik krijg morgen of overmorgen een nieuwe van hem
Reg. datum: 22 februari 2004
Klopt, MediaMarkt hanteert plaatselijke prijzen.. Maar ik koop hem daar toch niet, want ik heb hele nare ervaringen met garanties bij MM...quote:Jesse schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:41:
[...]
Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.
De Nokia 6233 is trouwens verkocht, dus ik ga maar eens bestellen...
avanlunssen wijzigde dit bericht 14-05-2007 20:01 (9%)
Perso Moderator @ Scooter-freaks.nl
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...quote:Snoop schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:20:
Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt
Wel aardig om te vermelden misschien, dit was bij GSM-Shop ( Haarlem )quote:
@ meneer lunssen, je zal er zeker geen spijt van krijgen
Reg. datum: 08 november 2005
nieuwe pc samenstellen = leuk
Yohan, er staat een bureaulader bij voor de 6300
Het staat voor geen meter inderdaadquote:Snoop schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:20:
Ligt het aan mij of zijn die gekleurde covers echt zo foeilelijk. Zelfs die zwarte vind ik niet mooi zo met dat grijze toetsenbord. Het staat gewoon voor geen meter. Ik mag toch hopen dat Nokia hier niet mee op de proppen komt
True, truequote:siam4me schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:05:
Tuurlijk komt Nokia hier niet mee op de proppen. En zeg nou eens eerlijk, heeft iemand wel eens een niet-orginele cover gezien die mooier was dan een originele? Ik in ieder geval niet...
Booster wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:50 (18%)
Let wel op allemaal, dit is niet echt een bureaulader.... Nou ja, eigenlijk wel, maar alleen voor een losse batterij, niet voor je toestel! Dus daar heb je mijn idee niks aan (of je moet met meerdere batterijen werken...). Slechts te uwer informatie!quote:
Wordt gewaardeerd dat je dat in de gaten houdt! Zou het echt een aanvulling vinden wanneer een bureaulader zou verschijnenquote:
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.quote:Snoop schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:20:
Ik heb overigens wat vragen:
Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
Is dat een origineel Nokia-foldertje?quote:Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.
1. Voor zover ik weet kan dat niet.quote:Ik heb overigens wat vragen:
1. Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
2. Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
3. Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
2. Misschien cel-info (als je provider dat ondersteunt)?
3. Takenlijst kun je niet weergeven in actief standby, maar Agenda kun je voor dezelfde doeleinden gebruiken.
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wiltquote:Jesse schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:06:
[...]
Ik zag in het accesoirefoldertje bij mijn gisteravond aangeschafte 6300 wel staan dat er vervangbare stainless steel covers zijn/komen.
Ik heb overigens wat vragen:
Hoe stel ik de helderheid van het scherm in?
Hoe laat ik de takenlijst zien in actief standby?
Waarvoor dient 'algemene aanduidingen' in actief standby?
Ik kan daar maar een beperkt aantal dingen kiezen, en taken valt daar niet onder. Of mis ik ergens een optie?quote:super-muffin schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:53:
[...]
2. Bij Instellingen -> Weergave -> Actief Standby -> Actief standby -> Aan en dan bij weergave aanpassen kun je neer zetten wat je wilt
@Yohan: Dat was een foldertje van Nokia zelf, maar in de afbeelding stond alleen het standaard front afgebeeld.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?
ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt
Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil.quote:FidoDido schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:24:
Heb op Zedge.net wat thema's gedownload.
Alleen sommige thema laat die de achtergrond compleet zien en bij de sommige laat die een blauw boven en onderrand zien.
Heeft iemand dit ook?
Bijv het Smiley Thema laat die niet compleet zien, iemand oplossing?
gevondenquote:Blacksnak schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:28:
[...]
Doe is een beetje teruglezen in deze topic als je wil.
FidoDido wijzigde dit bericht 15-05-2007 18:43 (14%)
ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt
ik wil graag het volgende:
een plaatje van mijzelf en de grote analoge klok er overheen kan dat?
en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn....
Dit helpt ookquote:Blaasijzer schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:
en mijn cursor toets naar beneden piept een beetje zal wel nieuwigheid zijn....
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt.quote:
Ik dus ook nog steeds niet. Wap & GPRS, het werkt allebei niet. Niet via Opera en ook niet via de ingebouwde browserquote:Blaasijzer schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:21:
LoL hahahahha iemand WAP al werkend gekregen via Orange ??? ik heb allerlei instellingen geprobeerd maar niets werkt.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.