Reg. datum: 12 mei 2007
Weet iemand hoe je die blauwe balk onderin en bovenin het scherm kunt aanpassen of weghalen? In de preview-plaatjes van de themes staan daar hele mooie balken, maar bij mij blijven ze gewoon standaardblauw.
Voorbeeld:

Voorbeeld:

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Reg. datum: 22 februari 2004
Altijd, wat heb je in de aanbieding?quote:aburn schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:57:
iemand nog opzoek naar een hele mooie flash thema?
Reg. datum: 10 juni 2004
Ik heb hier ff onderzoek naar gedaan! Het heeft te maken met de versie van de theme studio waarmee de theme gemaakt is! Kwam hier achter via een topic op mobile9.com! Veel gebruikt is versie 2.1 maar met 2.1 krijg je die balken! Als je hem hebt gemaakt met 2.2 is dat niet! Daarom is het verstandig bij het kiezen van een thema hem te selecteren op datum wanneer hij gemaakt is. De nieuwste zullen namelijk vaak wel werken!quote:Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:
Weet iemand hoe je die blauwe balk onderin en bovenin het scherm kunt aanpassen of weghalen? In de preview-plaatjes van de themes staan daar hele mooie balken, maar bij mij blijven ze gewoon standaardblauw.
Voorbeeld:
[afbeelding]
Als je een theme hebt met balkjes kun je de achtergrondplaatjes van die blauwe balkjes vervangen door 2 transparante .PNG bestanden in de Nokia Theme Studio 2.2. Dan ziet het er precies uit zoals op het plaatje. Die bestanden moet je wel even op maat maken in (bv) Photoshop. Als je die niet bij de hand hebt dan DM maar evenquote:Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:
Probeer discussies over theme's wel kort te houden
Linkjes naar themes van duidelijke hoge kwaliteit mag je gerust DM'en, misschien kan ik ze opnemen in de startpost.
Booster wijzigde dit bericht 12-05-2007 14:22 (19%)
Thanks. Ik heb Photoshop, dus moet lukken.quote:Booster schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:19:
[...]
Als je een theme hebt met balkjes kun je de achtergrondplaatjes van die blauwe balkjes vervangen door 2 transparante .PNG bestanden in de Nokia Theme Studio 2.2. Dan ziet het er precies uit zoals op het plaatje. Die bestanden moet je wel even op maat maken in (bv) Photoshop. Als je die niet bij de hand hebt dan DM maar even
Probeer discussies over theme's wel kort te houdenHet gaat immers om de 6300.
Linkjes naar themes van duidelijke hoge kwaliteit mag je gerust DM'en, misschien kan ik ze opnemen in de startpost.
Overigens, themes zijn een onderdeel van de 6300. Dus daar mag hier toch over gediscussiëerd worden?
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Reg. datum: 18 oktober 2006
Reg. datum: 18 oktober 2006
http://www.chrisxp.de.tt/ dan even aan de linkerkant op handy stuff klikken. ik heb zelf Nokia Black Walkman V1 van pagina 4, die is echt super mooi...
Heb ik soms ook last van..quote:Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:15:
Voorbeeld:
[afbeelding]
Niet bij alle themes..
de leven is hard
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste!
) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig. Ben bang dat er wat keyboard betreft nooit meer iets beters komt dan m'n Nokia 6170, die gelukkig nog niet kapot is
En door het lage gewicht voelt het geheel toch niet zo stevig aan, maar dat is vast een kwestie van wennen..heb altijd telefoons gehad van een gram of 140.
En door het lage gewicht voelt het geheel toch niet zo stevig aan, maar dat is vast een kwestie van wennen..heb altijd telefoons gehad van een gram of 140.
Dankje. Daar staan een paar mooie themes tussen.quote:aburn schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:51:
http://www.chrisxp.de.tt/ dan even aan de linkerkant op handy stuff klikken. ik heb zelf Nokia Black Walkman V1 van pagina 4, die is echt super mooi...
Deze vond ik ook wel mooi want zit een analoge klok in de wallpaper:
http://www.zedge.net/themes/107139/vista-by-jas4erica-theme/
Snoop wijzigde dit bericht 12-05-2007 17:14 (43%)
Probeer eens een echte, zit vaak nogal veel verschil tussen een dummy en een echte..quote:Genoil schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:16:
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste!) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig.
Dit toetsenbord is imo meesterlijk..
de leven is hard
Natuurlijk, maar probeer uitgebreide discussies die enkel over themes in het algemeen gaan te voorkomen. Vragen over 'hoe doe ik X in Photoshop' vindt ik hier bv niet thuis horen.quote:Yohan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:31:
Overigens, themes zijn een onderdeel van de 6300. Dus daar mag hier toch over gediscussiëerd worden?
Er zijn al mensen die een aangepaste BL-5C hebben geprobeerd. Men zegt dat de standby tijd er op vooruit gaat, maar hoeveel precies is me niet bekend. Let wel op dat je de batterij moet aanpassen (dwz, afvijlen aan 1 kant meen ik) voor het past.quote:Reenen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:06:
Iemand al een andere batt. in zijn 6300 geprobeerd?
BL-4C accu's met hogere capaciteit heeft hier volgensmij nog niemand geprobeerd.
Ik wacht persoonlijk met smart op een firmware-update die beter met energie om kan gaan.
Dat vindt ik wel enigsinds opmerkelijk commentaar, gezien het bijna het omgekeerde is van de indruk van veel mensen hier.quote:Genoil schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:16:
Hmm, heb net even een echte (geen dummy) in m'n handen gehad (Belcompany Muntplein A'dam, de laatste!) maar was toch niet helemaal overtuigd. Wel lekker plat en klein enzo, maar de toetsen vielen me tegen, zowel de navigatie als het numerieke deel. Navigatie-"ring" zit imo geen lekkere feedback op en het numerieke deel is me te klein en toch een tikkie wiebelig. Ben bang dat er wat keyboard betreft nooit meer iets beters komt dan m'n Nokia 6170, die gelukkig nog niet kapot is
![]()
Op mij maakt de 6300 een zeer solide indruk, zowel het toestel als het toetsenbordje. Voor het formaat vindt het toestel eigenlijk zelfs zwaarder uitvallen dan ik verwacht had.
Wat betreft het toetsenbord kan ik het opzich met je eens zijn dat -als je grote toetsen, of toetsen met veel tussenruimte gewend was- het even wennen kan zijn, maar ik moet er ook meteen bij zeggen dat je somehow toch niet snel een typo maakt.
Als de 6300 je niet kan overtuigen dan zou ik het gewoon nog even bij je 6170 houden
Nja tis ook meer dat ik sinds kort ontevreden ben met m'n provider (Telfort) dat ik in de shopping mood kwam voor een nieuwe telefoon voor bij een Vodafone abo. Zou me niks verbazen dat als puntje bij paaltje komt (6170 kapot of dat ik toch niet kan wennen aan de matige binnenshuisdekking van KPN op mijn toestel) ik toch voor de 6300 ga, want veel beter is er denk ik op dit moment niet.quote:Booster schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:36:
Ik wacht persoonlijk met smart op een firmware-update die beter met energie om kan gaan.
[...]
Dat vindt ik wel enigsinds opmerkelijk commentaar, gezien het bijna het omgekeerde is van de indruk van veel mensen hier.
Op mij maakt de 6300 een zeer solide indruk, zowel het toestel als het toetsenbordje. Voor het formaat vindt het toestel eigenlijk zelfs zwaarder uitvallen dan ik verwacht had.
Wat betreft het toetsenbord kan ik het opzich met je eens zijn dat -als je grote toetsen, of toetsen met veel tussenruimte gewend was- het even wennen kan zijn, maar ik moet er ook meteen bij zeggen dat je somehow toch niet snel een typo maakt.
Als de 6300 je niet kan overtuigen dan zou ik het gewoon nog even bij je 6170 houden
Het toetsenbord van m'n 6170 heeft weliswaar grotere toetsen (factor 2), maar ze zitten zo mogelijk nog dichter bij elkaar dan op de 6300. En de speling erop is na 2 jaar minder dan bij een nieuwe 6300.
En ik wacht ook nog even op de Nokia 8600, lijkt me op het eerste gezicht een 6300 in een hip jasje dat in de verte doet doet denken aan de 8850.
Reg. datum: 07 december 2004
Reg. datum: 07 december 2004
hmm, na mijn keuze vastgelegd te hebben op de K750i (niet al te duur) kom ik toch nog op deze thread uit
(heb nog geen tijd gehad om m'n telefoon op te halen, en dan blijf je nog wat rondkijken)
Misschien ga ik toch nog wat doorsparen en iets meer uitgeven voor deze.
Waar ik onder de indruk van ben is de metalen behuizing. Het geeft alvast de indruk solide te zijn. Hoe het in werkelijkheid is heb ik geen idee van (of na een aantal maanden). Metaal zal zeker en vast ook sneller krassen. Maar goed, metaal als cover lijkt alvast heel duurzaam te zijn.
Verder is het niet al te zwaar, niet te groot, maar heeft wel een scherm met grote resolutie (voor dat soort gsm dan toch).
En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig. Toch één bedrijf die gewoon de soort kabels gebruikt die al gewoon op de markt zijn (en niet duur zijn, en waar iedereen er wel al één van heeft liggen, ergens). Ipv de consument telkens opnieuw een poot uit te draaien met die proprietary connectors. (die helemaal niet duur hoeven te zijn, maar wel duur verkocht worden, enkel en alleen omdat je geen keuze hebt). 30 euro voor SE headphones bvb, enz... Dit zijn echte pluspunten.
Ik heb helaas geen ervaring met het nokia OS dat erop staat. (alleen dummy's in de winkel). Is er iemand die van beide merken een gsm heeft gehad (SE en Nokia) en een voorkeur voor één van beide kan geven? Welke het aangenaamst werkt (of sneller aanvoelt, of wat dan ook) Ik weet dat dit subjectief is, maar het geeft een idee.
Ik doe meestal vrij lang met een gsm, en ben vrij zorgzaam, dus misschien kan ik best iets meer uitgeven. De nokia wordt ook geleverd met headphones en ik wil het ding ook vooral gaan gebruiken als mp3 speler. Ik heb het gevoel dat als ik ooit nieuwe headphones wil, of extra geheugen (goedkoper sd geheugen voor de nokia) het prijsverschil op termijn kleiner zal worden.
De moeilijkheid is dat er nu toch een 90 tal euro tussen zit, voor een gsm die in principe dezelfde specs heeft (grotendeels) en betere foto's maakt. (k750i). Maar ik heb de indruk dat deze nokia echt een topper is, en dat iedereen een heel tevreden over is. Dus ik zal mijn keuze nog eens overwegen.
edit: de reden dat ik nokia nooit meer heb overwogen na die 3210 die ik ooit had is omdat ze toen begonnen zijn met die belachelijke 'arty' design, en een compleet wanordelijk aanbod hadden. Er was geen touw aan vast te knopen welke series waarvoor bedoeld waren, of in welke prijsklasse of wat dan ook.
Waar ik onder de indruk van ben is de metalen behuizing. Het geeft alvast de indruk solide te zijn. Hoe het in werkelijkheid is heb ik geen idee van (of na een aantal maanden). Metaal zal zeker en vast ook sneller krassen. Maar goed, metaal als cover lijkt alvast heel duurzaam te zijn.
Verder is het niet al te zwaar, niet te groot, maar heeft wel een scherm met grote resolutie (voor dat soort gsm dan toch).
En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig. Toch één bedrijf die gewoon de soort kabels gebruikt die al gewoon op de markt zijn (en niet duur zijn, en waar iedereen er wel al één van heeft liggen, ergens). Ipv de consument telkens opnieuw een poot uit te draaien met die proprietary connectors. (die helemaal niet duur hoeven te zijn, maar wel duur verkocht worden, enkel en alleen omdat je geen keuze hebt). 30 euro voor SE headphones bvb, enz... Dit zijn echte pluspunten.
Ik heb helaas geen ervaring met het nokia OS dat erop staat. (alleen dummy's in de winkel). Is er iemand die van beide merken een gsm heeft gehad (SE en Nokia) en een voorkeur voor één van beide kan geven? Welke het aangenaamst werkt (of sneller aanvoelt, of wat dan ook) Ik weet dat dit subjectief is, maar het geeft een idee.
Ik doe meestal vrij lang met een gsm, en ben vrij zorgzaam, dus misschien kan ik best iets meer uitgeven. De nokia wordt ook geleverd met headphones en ik wil het ding ook vooral gaan gebruiken als mp3 speler. Ik heb het gevoel dat als ik ooit nieuwe headphones wil, of extra geheugen (goedkoper sd geheugen voor de nokia) het prijsverschil op termijn kleiner zal worden.
De moeilijkheid is dat er nu toch een 90 tal euro tussen zit, voor een gsm die in principe dezelfde specs heeft (grotendeels) en betere foto's maakt. (k750i). Maar ik heb de indruk dat deze nokia echt een topper is, en dat iedereen een heel tevreden over is. Dus ik zal mijn keuze nog eens overwegen.
edit: de reden dat ik nokia nooit meer heb overwogen na die 3210 die ik ooit had is omdat ze toen begonnen zijn met die belachelijke 'arty' design, en een compleet wanordelijk aanbod hadden. Er was geen touw aan vast te knopen welke series waarvoor bedoeld waren, of in welke prijsklasse of wat dan ook.
alvi wijzigde dit bericht 12-05-2007 16:29 (6%)
Bij aankoop van een k750i, let op: dat navigatie knopje in het midden is binnen 1 jaar verpestquote:alvi schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:27:
hmm, na mijn keuze vastgelegd te hebben op de K750i (niet al te duur) kom ik toch nog op deze thread uit(heb nog geen tijd gehad om m'n telefoon op te halen, en dan blijf je nog wat rondkijken)
Ik ken 5 mensen met die telefoon (waaronder ik zelf), alle 5 hadden na een jaar een grote irritatie met deze telefoon doordat het navigatie knopje lam wordt. Ik ben blij dat ik er vanaf ben!
Mp3 speler op de nokia werkt beter, doordat hij stabiel is en er meer zoek en sorteer opties zijn in je playlist. Ook op de achtergrond afspelen is beter uitgewerkt.
De Camera van de k750i is bij daglicht vergelijkbaar met die van de 6300. Echter bij donkere/kunstlicht foto's kun je het wel schudden met je 6300 zonder flits! Al zijn die met het ledlampje van de k750i ook niet om blij van te worden.
De k750i heeft allemaal eigen contactpunten met usb/hoofdtelefoon, 6300 allemaal lekker standaard, minijack en miniusb. Het beeldscherm is verreweg beter van de 6300 dan die van de 750i.
Tenslotte is de k750i wel erg krasvrij nog na 2 jaar gebruik. De 6300, is kras en beschadiggevoeliger.
Echter voelt hij dan weer wel heel fijn en degelijk aan.
P!tR wijzigde dit bericht 12-05-2007 17:07 (11%)
Reg. datum: 18 januari 2006
Reg. datum: 18 januari 2006
Ik wil binnenkort aan abbo aanschaffen; hierzo: 

Maar ik vroeg me af welk toestel rielekster is, heb zelf al een beetje rondgeneusd op internet, maar ik werd niet veel wijzer. Waar het me vooral om gaat is een goed bruikbare mp3-speler. Hoe is dit bij de 6300?

Maar ik vroeg me af welk toestel rielekster is, heb zelf al een beetje rondgeneusd op internet, maar ik werd niet veel wijzer. Waar het me vooral om gaat is een goed bruikbare mp3-speler. Hoe is dit bij de 6300?
aburn, (of anderen) Nog even over die themes van http://www.chrisxp.de.tt/
Weet je misschien ook hoe ik ze kan installeren? Het zijn namelijk geen nth bestanden maar de themes bestaan allemaal nog uit losse plaatjes.
Ik heb geprobeerd die Theme Studio te installeren, maar op de een of andere manier wil hij niet opstarten bij mij. Zijn er nog andere manieren om van deze plaatjes één nth bestand te maken?
Weet je misschien ook hoe ik ze kan installeren? Het zijn namelijk geen nth bestanden maar de themes bestaan allemaal nog uit losse plaatjes.
Ik heb geprobeerd die Theme Studio te installeren, maar op de een of andere manier wil hij niet opstarten bij mij. Zijn er nog andere manieren om van deze plaatjes één nth bestand te maken?
Als je via de link HANDYSTUFF er naar toe gaat en ik klik bij de eerste op download dan is het toch een een nth file. Ook bij de 2e... dus weet niet, maar volgens mij doe je iets fout..quote:Snoop schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:16:
aburn, (of anderen) Nog even over die themes van http://www.chrisxp.de.tt/
Ik krijg bij alles een zip bestandquote:P!tR schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:36:
[...]
Als je via de link HANDYSTUFF er naar toe gaat en ik klik bij de eerste op download dan is het toch een een nth file. Ook bij de 2e... dus weet niet, maar volgens mij doe je iets fout..Zelfs die op pagina 3,4,5 en 6!
EDIT: dan werkt het wel! maar wel vreemd dat wanneer ik op download klik, de theme als een zip bestand wordt opgeslagen
Snoop wijzigde dit bericht 12-05-2007 17:56 (11%)
Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.quote:
Na mijn vakantie als ik terug ben uit Salou (a.s. maandag ernaar toe
), ga ik deze ook bestellen. M'n oude 6230 is zowat versleten, slechte batterij na 2 jaar. Krassen van hier tot... achjah mag ook wel zien dat ie gebruikt is vind ik
. Tevens reageren enkele toetsen niet goed meer, dus tijd voor 'n nieuwe. En had deze ook al in het visier... 
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti || Cafe Dadas
Mediamarkt r'dam is de prijs nog de standaard prijs. Die gaat zeker te weten naar beneden.quote:Jesse schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:41:
[...]
Dat is overigens niet universeel. Bij Mediamarkt R'dam zou die 310 euro gaan kosten, bij MM Zoetermeer 260 euro. Beide hadden em nog niet.
Ze zouden 09 mei de 6300 binnengehad moeten hebben, maar is niet binnengekomen. Op dit moment is de levertijd weer onbekend.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Niet helemaal, de earphones zijn mini-mini-jack zeg maarquote:alvi schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:27:
En wat dan nog eens het beste is: ze laten je gebruik maken van standaard earphones en een gewone usb-mini usb kabel. Dit vind ik echt lovenswaardig.
Zie ook dit FAQ-item
Het arty vond ik veel gevallen ook nog wat overdreven.quote:edit: de reden dat ik nokia nooit meer heb overwogen na die 3210 die ik ooit had is omdat ze toen begonnen zijn met die belachelijke 'arty' design, en een compleet wanordelijk aanbod hadden. Er was geen touw aan vast te knopen welke series waarvoor bedoeld waren, of in welke prijsklasse of wat dan ook.
Dit is het lijstje met nummers:
quote:1xxx basic
2xxx basic expression
3xxx Expression
4xxx not existing due to azian language
5xxx active
6xxx classic bussiness
7xxx fashion/experimental
8xxx design and premium
9xxx Business/communicator series
Reg. datum: 14 september 2006
Reg. datum: 14 september 2006
Er is een nieuwe update voor de 6300 namelijk V 04.71 van 28-02-2007 ik heb de update gedaan maar er lijkt wel niets veranderd. Weet iemand het had versie V 04.20
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.