Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia 6300 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 januari 2007

Heb je toevallig ook de prijs gezien die de Mediamarkt ervoor vraagt?

Overigens net 2call de vraag voorgelegd of het een import toestel is of een toestel met Nl boekjes:

"We hebben verschillende leveringen, maar allen voldoen aan Nederlandse garantie en taal in het toestel"

Oke, leuk :O . Maar geef me nou gewoon een ja of nee op de vraag ;)
Ik wil eigenlijk gewoon wel de Nederlandse boekjes erbij namelijk, en als ik 240 euro betaal wil ik wel van te voren weten ja/nee, lijkt me redelijk.

bear87 wijzigde dit bericht 10-05-2007 21:45 (4%)

Reg. datum: 05 april 2007

quote:
bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:
Ik wil eigenlijk gewoon wel de Nederlandse boekjes erbij namelijk, en als ik 240 euro betaal wil ik wel van te voren weten ja/nee, lijkt me redelijk.
Ik heb 'm bij 2call vandaan, met een duits boekje. Boekje meteen weggegooid, en even de Nederlandse handleiding gedowned, no problemo. Ik snap je probleem niet helemaal...

Powered By Mozilla

Ga dan maar uit van een duits boekje, want die kreeg ik daar ook.
Maar wat moet je met een boekje, dit apparaat is vrij easy te bedienen hoor, en als je gedetailleerde specs nodig hebt, download je de NL versie ff..

Ik snap je probleem ook niet helemaal :p.

de leven is hard

Het is inderdaad ook geen groot probleem, ik had alleen graag gewoon een ja of nee antwoord gekregen

Tuurlijk is het verder geen enkel probleem, grote kans dat ik het op dezelfde manier doe als jij hoor als ik hem nergens met boekje vind ;) Zo sterk is mijn geduld niet :+

Anyway, dit weekend heb ik de 6300 en daar gaat het om :*)

bear87 wijzigde dit bericht 10-05-2007 22:15 (41%)

Reg. datum: 10 juni 2004

quote:
bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:12:
Het is inderdaad ook geen groot probleem, ik had alleen graag gewoon een ja of nee antwoord gekregen

Tuurlijk is het verder geen enkel probleem, grote kans dat ik het op dezelfde manier doe als jij hoor als ik hem nergens met boekje vind ;) Zo sterk is mijn geduld niet :+

Anyway, dit weekend heb ik de 6300 en daar gaat het om :*)
Veel plezier ermee, de mijne bevalt prima! Het menu is zo heerlijk snel! Veel beter dan die symbian software!

Reg. datum: 22 februari 2004

quote:
Symsonic schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:13:
[...]

Klopt, ik heb het ook nog niet werkend gekregen via mijn bluetooth stick, hij kan de compoort niet goed benaderen oid. Is er iemand die dit al werkend gekregen heeft?
De com poort werkt bij mij wel. Ik krijg die error niet meer gelukkig. Je moet gewoon op het bluetooth icoontje in de taakbalk klikken en dan naar de eigenschappen gaan. Dan kun je als het goed is bij het tabblad van de COM poorten een nieuwe poort toevoegen. Daarna moet je die poort gewoon in de Nokia Wireless Presenter aangeven.
Maar op dit punt raak ik eventjes de draad kwijt. Ik probeer via het Presenter programma op de telefoon verbinding te maken, maar dan vindt hij niks.

Weet iemand trouwens waar je World Clock II kunt downloaden? Ik heb gelezen dat sommige mensen het erbij kregen, maar ik heb hem helaas niet.

Edit: ik heb hem werkend gekregen! _/-\o_ Je moet zorgen dat je bluetooth adapter te vinden is door andere bluetooth apparaten. (bij het tabblad opties, onder discovery)

Snoop wijzigde dit bericht 11-05-2007 00:04 (16%)

quote:
bear87 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:44:
Heb je toevallig ook de prijs gezien die de Mediamarkt ervoor vraagt?
¤ 243,-

Perso Moderator @ Scooter-freaks.nl

Superuser

After some playing around: _/-\o_ geweldige telefoon :)
"Best phone I ever had" is misschien wat makkelijk na mijn 3210 :P maar goeie looks, fijne toetsen, mooi scherp schermpje moet ik zeggen, geluid was prima ook via speaker, het hele S40 gebeuren werkt snel en goed, etc.

Meteen ff Google Maps Mobile gedownload en getest. Nou hopen dat mijn telfort abo stamt uit de tijd dat het nog 1,50 per 1 MB GPRS was :)

And now the hard part: het vinden van een theme waar ik langer dan een dag naar kan kijken, en een geschikte ringtone :P
quote:
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:44:
Meteen ff Google Maps Mobile gedownload en getest. Nou hopen dat mijn telfort abo stamt uit de tijd dat het nog 1,50 per 1 MB GPRS was :)
Dat is al heel niet meer zo, zelfs niet voor de abo's die in die tijd afgesloten zijn.
Tenzij je op magisch wijze een contract voor langer dan 2 jaar had, maar dat kan niet. ;)

Superuser

Ik heb ooit in 2004 of 2005 een contract afgesloten via gsmplaza, sindsdien ben ik niet meer in gegaan op nieuwe 'aanbiedingen'/verlengingen, dus daarom wordt het huidige contract aangehouden :)

Daarom bel ik ook nogsteeds tegen lagere tarieven dan mensen die nu hetzelfde telfort-abo afsluiten.

Heb mijn 6300 nu 2 weken! Toen had ik hem besteld bij belcompany, maar via internet was voor mij goedkoper dus had hem geannuleerd! Bellen ze vandaag dat ie binnen is! Ze willen hem wel heel graag kwijt :D! Dus hij komt nu vast op meer plekken in t land. Ik had hem in eindhoven gereserveerd!

quote:
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:44:
And now the hard part: het vinden van een theme waar ik langer dan een dag naar kan kijken, en een geschikte ringtone :P
Laat je het even weten wanneer je dat ene top-theme gevonden hebt? :P

Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.

quote:
P!tR schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:
Heb mijn 6300 nu 2 weken! Toen had ik hem besteld bij belcompany, maar via internet was voor mij goedkoper dus had hem geannuleerd! Bellen ze vandaag dat ie binnen is! Ze willen hem wel heel graag kwijt :D! Dus hij komt nu vast op meer plekken in t land. Ik had hem in eindhoven gereserveerd!
Ah kijk aan, eindelijk!

Ik ben al de hele middag hard aan het zoeken naar waar de mijne vandaan komt. Moet op voorraad zijn, regio haarlem ( en 60km daar buiten, prima ) en betrouwbaar.
2call is een goede kandidaat, alleen zijn die soms dicht op zaterdag? Zag dat ze bereikbaar zijn ma-vr namelijk. Als 2call morgen dicht is, moet ik toch wat anders..

monkey is gone to heaven

quote:
Yohan schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:43:
[...]

Die stond er bij mij gewoon op. :P
Die noir is erg mooi. Heb nog een aantal anderen gehad (OS X en iPhone) maar deze blijft het mooist :)
Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
super-muffin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:47:
[...]

Die stond er bij mij gewoon op. :P
Die noir is erg mooi. Heb nog een aantal anderen gehad (OS X en iPhone) maar deze blijft het mooist :)
offtopic:
Eigenlijk wil ik daar gewoon op wachten, de iPhone.

Superuser

quote:
Yohan schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:43:
Het zal er wel op neer komen dat ik zelf ga sleutelen :P

Ik vindt dit best een mooie wallpaper om een theme rond te centreren (rest van het theme is matig uitgewerkt), maar als ik die uit het theme haal heeft ie nogal last van JPG-artifacts. Er is ook een bruin/rode versie van die wallpaper die er goed uit ziet.

Noir vindt ik opzich een aardig theme, maar niet om echt lang tegenaan te kijken.
quote:
Snoop schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:54:
Weet iemand trouwens waar je World Clock II kunt downloaden? Ik heb gelezen dat sommige mensen het erbij kregen, maar ik heb hem helaas niet.
Die heb ik er niet bij gekregen, maar van anderen wel gehoord dat World Clock 1.18 erbij zat, dat is geen World Clock II denk ik.

Ik zit met een dilemma hier, er is morgen geen webshop met afhaalmogelijkheid open.

Dan moet ik of wachten tot volgende week, ofwel ipv 245 euro bij 2call 279 euro betalen bij T for telecom oid..

quote:
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Het zal er wel op neer komen dat ik zelf ga sleutelen :P

Ik vindt dit best een mooie wallpaper om een theme rond te centreren (rest van het theme is matig uitgewerkt), maar als ik die uit het theme haal heeft ie nogal last van JPG-artifacts. Er is ook een bruin/rode versie van die wallpaper die er goed uit ziet.

Noir vindt ik opzich een aardig theme, maar niet om echt lang tegenaan te kijken.
Als thema vind ik Diaz wel gaaf, niet de wallpaper maar het menu. Net paarse neon met zwarte achtergrond... :9~ Staat ook op Zedge.

Perso Moderator @ Scooter-freaks.nl

Ik heb ook een theme enigzins aangepast dan wel deze:
http://gallery.mobile9.com/f/128646/

Ik heb hem alleen iets aangepast, want smsjes typen was beetje onleesbaar! En het zetten van je wekker was letters wit en selectie blokje wit! Mocht iemand interesse hebben in de verbeterde versie, hoor ik het wel!
quote:
Als thema vind ik Diaz wel gaaf, niet de wallpaper maar het menu. Net paarse neon met zwarte achtergrond... :9~ Staat ook op Zedge.
Idd een mooi menutje, ik ga eens opzoek naar een mooie achtergrond!

Reg. datum: 22 februari 2004

quote:
Booster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Die heb ik er niet bij gekregen, maar van anderen wel gehoord dat World Clock 1.18 erbij zat, dat is geen World Clock II denk ik.
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de versie, want ik heb hem inmiddels al ergens vandaan weten te halen. Voor de mensen die hem willen hebben:
http://snurl.com/1k5zn

Reg. datum: 18 september 2006

quote:
bear87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:56:
Ik zit met een dilemma hier, er is morgen geen webshop met afhaalmogelijkheid open.

Dan moet ik of wachten tot volgende week, ofwel ipv 245 euro bij 2call 279 euro betalen bij T for telecom oid..
heb er nog 1 liggen nieuw in doos voor ¤250.-

Reg. datum: 17 januari 2005

als ik mijn ringtone op bellen heb staan (dus niet oplopend) gaat hij toch als oplopend af wanneer ik wordt gebeld of zelfs als ik een berichtje krijg.. hij begint zacht en gaat na een aantal seconden opeens hard..

weet iemand of dit een standaardfunctie van het toestel dat niet te wijzigen is?
of een fout in mijn toestel?

Reg. datum: 18 april 2003

Vandaag staat hij bij expansys 229 euro (icl verzending)

http://www.expansys.be/p.aspx?i=TODAYONLY

quote:
noelkartal schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:21:
als ik mijn ringtone op bellen heb staan (dus niet oplopend) gaat hij toch als oplopend af wanneer ik wordt gebeld of zelfs als ik een berichtje krijg.. hij begint zacht en gaat na een aantal seconden opeens hard..

weet iemand of dit een standaardfunctie van het toestel dat niet te wijzigen is?
of een fout in mijn toestel?
Dit heb ik dus ook! Beetje vreemd! Iemand hier iets voor??
quote:
Snoop schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 02:10:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de versie, want ik heb hem inmiddels al ergens vandaan weten te halen. Voor de mensen die hem willen hebben:
http://snurl.com/1k5zn
Bedankt

P!tR wijzigde dit bericht 12-05-2007 12:30 (23%)

-= Nigga on tha Trigga =-
Reg. datum: 14 oktober 2002

noelkartal:

Heb dit ookl.
Belt stil en na 1 sec op maximum volume.
Staat ook niet op oplopend van me.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: