Gathering of Tweakers

Quicksearch
rsvmark gaat naar verwachting binnenkort testen of de 5200 65Watt processor van AMD passief te koelen is met de Mini Ninja. Zo ja, dan zou ik die zonder meer nemen, tenzij je de zekerheid hebt dat je al het hd-materiaal dat je wil gaan kijken door een videokaart met hardwarematige videoacceleratie kan laten afhandelen. Het lijkt er in dat geval vooralsnog op dat ATi onvoldoende support voor HD playback heeft als we het hebben over van internet gedownload hd-materiaal (vaak MKV-bestanden). Een Nvidia kaart lijkt dan de beste oplossing.

@rsvmark
Kan jij als je die 5200 erin hebt zitten de 1080p versie van Planet Earth eens proberen? De kritieke scenes zitten allemaal in de eerste twee minuten heb ik gisteravond gecheckt. Is via de nieuwsgroepen te vinden.

-Moondust- wijzigde dit bericht 08-11-2007 16:49 (17%)

Ik zou iig die asus wifi kaart schrappen en een linksys oid nemen. Ik heb met die asus kaart niet zulke beste ervaringen, linksys daarin tegen wel.

Sommige mensen denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.

quote:
-Moondust- schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:43:
rsvmark gaat naar verwachting binnenkort testen of de 5200 65Watt processor van AMD passief te koelen is met de Mini Ninja. Zo ja, dan zou ik die zonder meer nemen, tenzij je de zekerheid hebt dat je al het hd-materiaal dat je wil gaan kijken door een videokaart met hardwarematige videoacceleratie kan laten afhandelen. Het lijkt er in dat geval vooralsnog op dat ATi onvoldoende support voor HD playback heeft als we het hebben over van internet gedownload hd-materiaal (vaak MKV-bestanden). Een Nvidia kaart lijkt dan de beste oplossing.

@rsvmark
Kan jij als je die 5200 erin hebt zitten de 1080p versie van Planet Earth eens proberen? De kritieke scenes zitten allemaal in de eerste twee minuten heb ik gisteravond gecheckt. Is via de nieuwsgroepen te vinden.
Shit heb gisteren gekeken naar die scene met die vogels! Liep vloeiend maar ben vervolgens vergeten te kijken wat voor beeldmateriaal het was (in ieder geval 1080P)!

@rsvmark: heb je wel es geprobeerd om je cpu ietsiepietsie over te clocken? Vraag me namelijk af of dan onzuiniger/warmer wordt dan de 5200+ op dezelfde snelheid.. en of ie dan nog steeds passief te koelen is.. schijnt dat de BE-2350 die snelheid van de 5200+ op zn sloffen kan halen.. is dat bij jou ook zo? wellicht trekt ie 1080p dan ook gewoon.. alleen weet ik dus niet hoe t zit met de warmte.. als ie op die snelheid nog steeds passief te koelen is, dan is dat natuurlijk helemaal mooi :-)

Reg. datum: 08 november 2007

Ik heb de volgende configuratie maar ben niet helemaal, ik bedoel helemaal niet tevreden over mijn beeld kwaliteit via analoge TV en niet helemaal over lichte strepen die bij video over mijn beeld lopen.

Antec Fusion Black
Asus PK5 VM
Intel E6750 Core Duo met standaard koeling
2 x Kingston DDR2 1 GB
Asus 8600 GT Silent 512
Samsung SpinPoint 500 Gb
Samsung DVD
Hauppage PVR 500 MCE
Logitech diNovo edge
Logitech Harmony 555
Logitech Z5500
2x Logitech Chillistream controllers
Vista 32b MCE

Ben tevreden over:
- Snelheid
- Vista MCE is super. Gids, opnemen, gebruikersgemak, etc.
- Fifa 2008 loopt prima. Heel af en toe een schok.
- Films draaien super

Ben niet of minder tevreden over:
- De analoge TV kijk en opname kwaliteit is echt slecht
- Desktop in Vista niet goed leesbaar via breedbeeld TV en S-Video
- Zwarte balken aan beide zijkanten
- Lichte strepen over mijn breedbeeld

Nu zie ik op dit forum dat de Saber kaart veel beter is maar volgens mij zit mijn videokaart al in dit slot? Ik zie dat FloppyDTV via digitale TV nog beter is maar is vrij duur voor 2 tuners. Is dit het verschil waard en volgens mij heb ik geen plek op mijn moederbord.

Ik wacht de test van rvsmark af.

Mijn S-Video loopt nu via mijn videokaart. Is het niet beter om dit via de TV kaart te doen?

Ook wil ik nog een 107 cm plasma kopen. Zal dit de beeldkwaliteit van analoge of digitale TV veel verbeteren?

En als laatste is het nog beter om er een analoge/digitale versterker tussen te zetten?

Reg. datum: 08 november 2007

Oh en wie wil mijn hauppage kaart kopen? ;-)

quote:
Bakove schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:14:
@rsvmark: heb je wel es geprobeerd om je cpu ietsiepietsie over te clocken? Vraag me namelijk af of dan onzuiniger/warmer wordt dan de 5200+ op dezelfde snelheid.. en of ie dan nog steeds passief te koelen is.. schijnt dat de BE-2350 die snelheid van de 5200+ op zn sloffen kan halen.. is dat bij jou ook zo? wellicht trekt ie 1080p dan ook gewoon.. alleen weet ik dus niet hoe t zit met de warmte.. als ie op die snelheid nog steeds passief te koelen is, dan is dat natuurlijk helemaal mooi :-)
Ik heb heel even wat gegoogled naar overclockresultaten met de BE-2350, maar die waren niet heel erg bemoedigend op het eerste gezicht. Ik heb begrepen dat een voerclock van 2,1 tot ongeveer 2,5 GHz mogelijk is maar niet meer. Ik meen dat de 5200 op 2,6 of 2,7 GHz werkt. Ik vraag me dus af of de BE-2350 de 5200 kan evenaren. Maar hoe dan ook, als overclocken werkt zou dat verreweg de goedkoopste manier zijn om zwaar 1080p materiaal vloeiend te kunnen draaien. Kortom, ik ga het dit weekend wel proberen. Ik wil wel per se de passieve koeling houden. Mijn vorderingen zal ik hier wel posten. Ik heb wel enige overclockervaring, maar dat is al weer van een paar jaar geleden. Voor goede guides of artikelen over het overclocken van de BE-cpu's of AMD-cpu's in het algemeen hou ik me aanbevolen.

It's a trick. Get an axe.

Gisteravond onze HTPC in elkaar gezet, met o.a.:

Fusion Black 430
AMD X2 BE-2400
2 GB ram
Gigabyte GA-MA69GM-S2H
Hauppauge WinTV MCE PVR 150 (tijdelijk tot Onsnet digitale tv aanbiedt)
Vista Home Premium 32bits
Dell 2407WFP A04

De combinatie van moederbord en kast was wel passen en meten. De SATA aansluitingen op het mb staan haaks op het bord en de stekkers van de meegeleverde SATA-kabels zijn net te groot om nog tussen mb en een tussenschot in de kast te passen. Gelukkig had ik nog andere kabels liggen met een korte stekker.

Van alle insteekkaarten moest ik een 3 mm van het lipje van het metalen bracket afknippen, anders konden ze niet diep genoeg zakken (ze stuitten tegen de bodemplaat van de kast).

De pc draait nu in de werkkamer waar ook een workstation, UPS en switch staan te koelen. Met dat omgevingsgeluid is de HTPC onhoorbaar, op de dvd drive na, maar daar is makkelijk wat aan te doen. Benieuwd hoe hij het straks doet in de woonkamer.

Even snel wat kleine testjes gedaan op de maagdelijke Vista installatie. 1080p afspelen vanaf een netwerkshare stottert in WMP. Dvd's waren totaal geen probleem, 720p alleen vloeiend in venster, niet full screen. Maar er is dan ook nog geen enkele extra codec of player geïnstalleerd. CoreAVC 1.6 is net uit, moet er bijvoorbeeld nog op.

Wat me tot nu toe echt tegenvalt is het tv beeld. Vista MCE vind ik leuk werken met de program guide en alles, maar de kwaliteit is niet geweldig. Het binnenkomende signaal is erg goed, aan de sterke kant zelfs. Toch redelijk onscherp (maar ja, PAL opblazen naar HD en er dan op 60 cm vanaf blijven zitten is ook niet slim natuurlijk). Breedbeelduitzendingen zijn in NL in letterbox formaat, dus met zwarte balken boven en onder in het PAL signaal. De meeste breedbeeld tv's herkennen dit en zoomen dan automatisch in. Maar MCE ziet het blijkbaar als vol 4:3 signaal en zet het beeld netjes in het midden van het scherm, met zwarte balken links en rechts, ook al is in MCE ingesteld dat er een breedbeeld HD monitor aan hangt. Uitendelijk kijk je dus tv met een dik, zwart kader om de uitzending heen. Maar dat terzijde, de oplossing staat vast ergens op GoT, vanavond zoek ik verder in de tv-kaartentopics.
Edit: gewoon één keer goed inzoomen in MCE dus, dan moet het goed zijn :+

quote:
HappyChainsaw schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:15:
Wat me tot nu toe echt tegenvalt is het tv beeld. Vista MCE vind ik leuk werken met de program guide en alles, maar de kwaliteit is niet geweldig.
Ik licht deze opmerking er even uit want de gekregen beeldkwaliteit heeft weinig met Vista MCE te maken en vrijwel alles met je gebruikte TV-kaart.

1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.

quote:
-Moondust- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:24:
[...]

Ik heb heel even wat gegoogled naar overclockresultaten met de BE-2350, maar die waren niet heel erg bemoedigend op het eerste gezicht. Ik heb begrepen dat een voerclock van 2,1 tot ongeveer 2,5 GHz mogelijk is maar niet meer. Ik meen dat de 5200 op 2,6 of 2,7 GHz werkt. Ik vraag me dus af of de BE-2350 de 5200 kan evenaren. Maar hoe dan ook, als overclocken werkt zou dat verreweg de goedkoopste manier zijn om zwaar 1080p materiaal vloeiend te kunnen draaien. Kortom, ik ga het dit weekend wel proberen. Ik wil wel per se de passieve koeling houden. Mijn vorderingen zal ik hier wel posten. Ik heb wel enige overclockervaring, maar dat is al weer van een paar jaar geleden. Voor goede guides of artikelen over het overclocken van de BE-cpu's of AMD-cpu's in het algemeen hou ik me aanbevolen.
Ben benieuwd hoe het uitpakt.. waar heb je dat trouwens gelezen van die 2,5 Ghz?

Op Techreport halen ze 3 Ghz met deze proc, maar ze hebben daarvoor dan wel de Vcore omhoog gegooid... misschien zit t verschil em daarin?
Door de hogere vcore zal de proc uiteraard wel meer verstoken dan normaal... ze zeggen alleen niet hoeveel meer... dus t is een kwestie van uitproberen hoe ver je kan gaan en toch passief blijven koelen.. ik ben benieuwd..

Maar goed... het was niet me bedoeling om hier een overclock topic van te maken.. O-)
k was gewoon benieuwd of dat misschien een oplossing was om 1080p wat beter af te kunnen spelen..

quote:
HappyChainsaw schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:15:
Breedbeelduitzendingen zijn in NL in letterbox formaat, dus met zwarte balken boven en onder in het PAL signaal. De meeste breedbeeld tv's herkennen dit en zoomen dan automatisch in. Maar MCE ziet het blijkbaar als vol 4:3 signaal en zet het beeld netjes in het midden van het scherm, met zwarte balken links en rechts, ook al is in MCE ingesteld dat er een breedbeeld HD monitor aan hangt. Uitendelijk kijk je dus tv met een dik, zwart kader om de uitzending heen. Maar dat terzijde, de oplossing staat vast ergens op GoT, vanavond zoek ik verder in de tv-kaartentopics.
Edit: gewoon één keer goed inzoomen in MCE dus, dan moet het goed zijn :+
Hoe heb je dat gedaan?? Ik heb het niet kunnen vinden namelijk! Stom inderdaad trouwens dat letterbox. Met inzoomen verlies je gewoon resolutie en de kwaliteit van PAL is al zo geweldig :(

Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 2GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit

quote:
hardware-lover schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:10:
[...]

Ik licht deze opmerking er even uit want de gekregen beeldkwaliteit heeft weinig met Vista MCE te maken en vrijwel alles met je gebruikte TV-kaart.
Het ging om mijn "out of the box experience" van het tv kijken en die was beroerd. Iedereen die hier mijn opmerking leest, snapt dat er meer componenten bij het spel betrokken zijn dan alleen Vista MCE. Voor die paar resterende maanden (hopelijk) dat we nog met analoge tv zitten, heb ik geen zin om dieper in de buidel te tasten voor, laten we zeggen, een Saber Vista View ;). Dat potje gaat tegen die tijd op aan een goede digitale tunerkaart. Met een beetje mazzel eentje die HD ondersteunt. Maar dat is een verhaal voor later. Er zijn inderdaad redelijk wat personen die een Hauppauge PVR 150 MCE nemen als volwaardige tunerkaart, die wil ik waarschuwen dat het wat tegen kan vallen.
quote:
Luuk1983 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:43:
Hoe heb je dat gedaan?? Ik heb het niet kunnen vinden namelijk! Stom inderdaad trouwens dat letterbox. Met inzoomen verlies je gewoon resolutie en de kwaliteit van PAL is al zo geweldig :(
Start MCE -> Live TV -> Rechts klikken op je tv beeld -> In- en uitzoomen -> probeer de opties.

De remote heb ik er nog niet aanhangen, maar daar zal het vast ook wel mee kunnen. MCE onthoudt dan de laatstgebruikte instelling, de volgende keer staat het dus meteen al goed.Op 2 meter afstand ziet het er nu acceptabel uit, het blijft natuurlijk interlaced PAL.

Update over het afspelen van 1080p x264
Zojuist alle Vista- en driverupdates afgerond. CoreAVC 1.6 Pro (met SMP support) erop gezet, kost je nog geen tientje in euro's. Verder geen enkele andere codec. Speelt nu met WMP 1080p x264 materiaal @ gem. 2,5Mbps vloeiend af op fullscreen. :*)
Later zal ik eens verder zoeken naar test samples met hogere bitrates.

HappyChainsaw wijzigde dit bericht 10-11-2007 10:34 (10%)
Reden: typo, CoreAVC update

quote:
Bakove schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:36:
[...]

Ben benieuwd hoe het uitpakt.. waar heb je dat trouwens gelezen van die 2,5 Ghz?

Op Techreport halen ze 3 Ghz met deze proc, maar ze hebben daarvoor dan wel de Vcore omhoog gegooid... misschien zit t verschil em daarin?
Door de hogere vcore zal de proc uiteraard wel meer verstoken dan normaal... ze zeggen alleen niet hoeveel meer... dus t is een kwestie van uitproberen hoe ver je kan gaan en toch passief blijven koelen.. ik ben benieuwd..

Maar goed... het was niet me bedoeling om hier een overclock topic van te maken.. O-)
k was gewoon benieuwd of dat misschien een oplossing was om 1080p wat beter af te kunnen spelen..
Ik heb vanavond een beetje geexperimenteerd met het overklokken van de BE-2350. En het valt me niet tegen. Ik kom vooralsnog tot iets over de 2,6 GHz, dat is een overklok van 25%.

CPU klokfrequentie: 2,1GHz -> 2,6GHz
Voltage: 1,25 Volt - 1,36 Volt
Bussnelheid: 200MHz -> 250 MHz
HT link: 1000MHz -> 1250MHz
Mem: 350MHz -> 436MHz

Verder ben ik niet gegaan, omdat ik er een beetje aan twijfel of die HT Link en het geheugen het wel aankunnen. Zou ik me in moeten verdiepen. De cpu temp liep trouwens aardig op tijdens het afspelen. Hij gaat zelfs iets boven de 50 graden uit bij 100% cpuload.

Maar goed, waar het allemaal om te doen was....de performance in de eerste 2 minuten van het 1080p 4,5GB MKV videobestand van Planet Earth. Helaas, het gaat wel een stuk beter, maar bij de duizenden vogels die in beeld komen schokt het beeld toch nog iets. Het geluid valt niet meer telkens een fractie van een seconde weg. Kortom, het is aanmerkelijk beter, maar zelfs op 2,6GHz kan mijn cpu dit videobestand nog niet vloeiend afspelen. Ik heb er dan ook een hard hoofd in dat een 5200 daar wel in slaagt.

Ik zie dat vaak de Logitech diNovo Edge wordt gebruikt. Nu heb ik met mijn Htpc een beetje het probleem dat de VFD van mijn Silverstone LC16M na opstarten soms bevriest (hardware disconnected volgens het Imon programma). Ook kan ik de slaapfunctie niet benutten omdat hij dan gewoon weer opnieuw opstart. Lukt de slaapfunctie wel met de diNovo Edge? (dan vervang ik mijn kast door een zonder VFD)

Distael wijzigde dit bericht 10-11-2007 10:45 (9%)

quote:
-Moondust- schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:34:
[...]

Ik heb vanavond een beetje geexperimenteerd met het overklokken van de BE-2350. En het valt me niet tegen. Ik kom vooralsnog tot iets over de 2,6 GHz, dat is een overklok van 25%.

CPU klokfrequentie: 2,1GHz -> 2,6GHz
Voltage: 1,25 Volt - 1,36 Volt
Bussnelheid: 200MHz -> 250 MHz
HT link: 1000MHz -> 1250MHz
Mem: 350MHz -> 436MHz

Verder ben ik niet gegaan, omdat ik er een beetje aan twijfel of die HT Link en het geheugen het wel aankunnen. Zou ik me in moeten verdiepen. De cpu temp liep trouwens aardig op tijdens het afspelen. Hij gaat zelfs iets boven de 50 graden uit bij 100% cpuload.

Maar goed, waar het allemaal om te doen was....de performance in de eerste 2 minuten van het 1080p 4,5GB MKV videobestand van Planet Earth. Helaas, het gaat wel een stuk beter, maar bij de duizenden vogels die in beeld komen schokt het beeld toch nog iets. Het geluid valt niet meer telkens een fractie van een seconde weg. Kortom, het is aanmerkelijk beter, maar zelfs op 2,6GHz kan mijn cpu dit videobestand nog niet vloeiend afspelen. Ik heb er dan ook een hard hoofd in dat een 5200 daar wel in slaagt.
Ik heb planet earth als 1080P wmv files (bitrate 14000 geloof ik) dus dat verklaard waarschijnlijk waarom het bij mij beter loopt.
Vooralsnog wacht ik nog op mijn spullen dus dat zal wel halverwege volgende week worden voordat ik wat kan testen....

Moondust welk mobo had jij ook alweer, volgens mij was mijn asus m2avm hdmi niet echt een overclock bord!
De x1250 schijn je trouwens ook aardig te kunnen overclocken!!
http://forums.legitreviews.com/viewtopic.php?t=8577

quote:
HappyChainsaw schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:39:
[...]
Er zijn inderdaad redelijk wat personen die een Hauppauge PVR 150 MCE nemen als volwaardige tunerkaart, die wil ik waarschuwen dat het wat tegen kan vallen.
Helemaal mee eens. Ik vind de beeldkwaliteit van de 150 behoorlijk slecht. Ik draai hier zelf MCE 2005. Ik weet niet of er betere kaarten zijn, maar de tuner van me TV zelf geeft toch echt extreem veel beter beeld.
quote:
HappyChainsaw schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:39:
Start MCE -> Live TV -> Rechts klikken op je tv beeld -> In- en uitzoomen -> probeer de opties.

De remote heb ik er nog niet aanhangen, maar daar zal het vast ook wel mee kunnen. MCE onthoudt dan de laatstgebruikte instelling, de volgende keer staat het dus meteen al goed.Op 2 meter afstand ziet het er nu acceptabel uit, het blijft natuurlijk interlaced PAL.
Damn, dat ik dat nog nooit gezien heb!! Dank je wel. Je kan het inderdaad ook met de remote instellen :) Dit is echt heel erg fijn!!

Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 2GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit

quote:
rsvmark schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:31:
[...]

Ik heb planet earth als 1080P wmv files (bitrate 14000 geloof ik) dus dat verklaard waarschijnlijk waarom het bij mij beter loopt.
Vooralsnog wacht ik nog op mijn spullen dus dat zal wel halverwege volgende week worden voordat ik wat kan testen....

Moondust welk mobo had jij ook alweer, volgens mij was mijn asus m2avm hdmi niet echt een overclock bord!
De x1250 schijn je trouwens ook aardig te kunnen overclocken!!
http://forums.legitreviews.com/viewtopic.php?t=8577
Abit AN-M2

Fijn bordje, maar volgens mij geen echt overklokbord, want ik heb bij andere borden meer overklokfuncties gezien. Maar goed, good enough for me. En vooralsnog lijkt het een heel stabiel bord. Met overklokken kan ik waarschijnlijk nog wel wat verder gaan.

http://www.sallandautomatisering.nl/files/35528.jpg

Zie overigens eerste post van dit topic voor een lijst van mijn hardware, alleen het geheugen en de wifi-kaart zijn gewijzigd.

-Moondust- wijzigde dit bericht 10-11-2007 21:35 (12%)

@ -Moondust-:

Voor je gemoedsrust, bij die groep vogels in de Planet Earth documentaire van 1080p MKV hapert het afspelen hier ook flink, helaas. Die hoge bitrates zijn niet weggelegd voor mijn setup.

Edit: ik kon het toch niet laten om te proberen of een overclock een beetje verschil maakte. Heb hem nu bijna vloeiend bij die vogels, nog net niet 100%, maar het is een enorme verbetering.

Multiplier: Auto -> 11,5
FSB: 200 -> 240
IGX: 400 -> 450

HappyChainsaw wijzigde dit bericht 11-11-2007 13:45 (39%)

quote:
HappyChainsaw schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:28:
@ -Moondust-:

Voor je gemoedsrust, bij die groep vogels in de Planet Earth documentaire van 1080p MKV hapert het afspelen hier ook flink, helaas. Die hoge bitrates zijn niet weggelegd voor mijn setup.

Edit: ik kon het toch niet laten om te proberen of een overclock een beetje verschil maakte. Heb hem nu bijna vloeiend bij die vogels, nog net niet 100%, maar het is een enorme verbetering.

Multiplier: Auto -> 11,5
FSB: 200 -> 240
IGX: 400 -> 450
En dan zit je aardig rond de 2700 zoals de 5200 waarop ik zit te wachten :P
Als ik die nou nog een beetje kietel moet het toch lukken lijkt me !!

k vind t nogal onduidelijk wat je nou precies wel en wat niet kan decoderen met UVD.. heb al meerdere malen gelezen dat je x264 mkv's bijv. niet hardwarematig kan decoderen ermee.. en hoe dat bij nvidia zit weet ik ook niet... de BE-2400 klonk zo aantrekkelijk... maar nu zit ik dan ook te twijfelen wat ik ga doen... ik wilde eigenlijk dus wachten op RS780 met UVD.. en dat met een BE-2400.. maar ja.. k vraag me af of het wel de moeite waard is om erop te wachten... want als ik mkv's wil afspelen dan heb ik op dat moment niets (?) aan dat hele UVD gebeuren... lijkt me dan toch wel beter om niet afhankelijk te zijn daarvan... en dan is de BE-2400 toch net een paar maatjes te licht...?

* Bakove is benieuwd naar de bevindingen van rsvmark met zn 5200+
quote:
Heeft dit ook invloed op het afspelen van HD content?

Heren ik voel nu toch enige druk op mijn schouders omtrent het testen van de 5200+ .... :P
Ik wil wel maar wacht nog steeds op azerty voor mijn spulletjes!!!
Mijn vingers kriebelen in ieder geval ....

Naast de Asus P5E-VM HDMI (Intel G35 chipset) komt er ook een Asus P5N-EM HDMI aan met de nF630i/GF7100 chipset. Die is wel de helft goedkoper!

E6600 @ 3333Mhz Specs || Seat Leon 20vt Sport [AUQ MY01] - SKN 225pk

It never hurts to help

Wellicht een beetje offtopic, maar toch de vraag.
Ik ben mezelf ook aan het orienteren op een HTPC. Deze moet natuurlijk ook aangesloten worden op (een nog te kopen) versterker. Nu zat ik zelf te twijfelen tussen de Panasonics SA-XR59 en de SA-XR700. De 700 heeft blue-ray ondersteuning, maar in combinatie met een HTPC geeft dat toch geen toegevoegde waarde? Kan iemand hier duidelijkheid in brengen?

Enzo

Fueled By ASUS
Reg. datum: 26 augustus 2004

:9 Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikt toetsenbord en er is weinig keus aangezien de dinovo edge van Logitech me te duur is. De Speedlink mediaboard is een optie maar nu zag ik zojuist de logitech mediaboard pro, wat een mooi toetsenbord!

http://www.laptoplogic.com/data/news/images/3189/mediaboard-pro-2.jpg

maaaaar... dit toetsenbord is voor de ps3 (wel usb/bluetooth). Zou dit toetsenbord ook op de pc werken? Ik kan het nergens vinden via google aangezien het een nieuw toetsenbord is en er nog geen gebruikerservaringen zijn!

Heb het al gevonden! dit toetsenbord werkt dus ook gewoon op windows en mac (volgens review cnet). De 'oude' non-pro (grijs) kost ¤50 en de nieuwere (zoals afgebeeld) ongeveer ¤70!

d0s wijzigde dit bericht 14-11-2007 22:17 (14%)

Asus P5K-EPU, Core2Duo E6550, Corsair CMX2-2048C4, ASUS 8600GT 512MB, Western Digital 2x250GB RAID0

quote:
Mystikal schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
Nu zat ik zelf te twijfelen tussen de Panasonics SA-XR59 en de SA-XR700. De 700 heeft blue-ray ondersteuning, maar in combinatie met een HTPC geeft dat toch geen toegevoegde waarde? Kan iemand hier duidelijkheid in brengen?
Zolang je HTPC een S/pdif uitgang heeft, heb je verder niets nodig, je sluit de htpc dan gewoon aan op de s/pdif ingang van je versterker, een eventuele BR speler hang je toch in de computer.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws