Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
-Moondust- schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:45:
[...]

Als je een losse videokaart gebruikt ben je aangewezen op de uitgangen die de videokaart heeft. Echter, als dit alleen een DVI-uitgang is kan je met een simpel verloopstukje (DVI --> HDMI) er een HDMI-uitgang van maken. Er zijn echter ook kabels die je aan de kant van de videokaart via DVI kan aansluiten en aan de andere kant gewoon een HDMI-aansluiting hebben. Indien de HDMI-uitgang op het moederbord zelf zit (dus geen insteekkaart) heb je in feite 2 videokaarten tot je beschikking. Het blijft echter wel zo dat de HDMI-aansluiting op het moederbord alleen kan communiceren met de onboard videochip en de aansluiting(en) van de losse videokaart alleen met de videokaart zelf. De HDMI-aansluiting op het moederbord gebruiken in combinatie met de videochip van de losse videokaart is onmogelijk.
ATI heeft ook een X1600Pro met een HDMI uitgang. Je kan zelfs je S/PDIF doorlussen (buitenlangs) naar de videokaart, zodat zowel beeld als geluid via de HDMI kabel lopen.

Deze: http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=29864&ref=2

Het is niet echt een krachtpatser, maar voor veel dingen issie meer dan snel genoeg. En de meeste nieuwe ATI kaarten (met name de X2600 serie) hebben inderdaad gewoon een verloopstukje naar HDMI erbij geleverd. Of je dan ook geluid kan versturen weet ik niet, maar dat lijkt me niet namelijk.

Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 2GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit

Bij meerdere merken 2600 kaarten zie je al de mogelijkheid om of je onboard sound door te lussen naar je videokaart om zodoende sound via hdmi te sturen of de kaart heeft sound onboard zodat hetzelfde bereikt wordt!

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

jammer dat de topic een beetje is verschoven is van 'hoe een zuinig server/htpc te bouwen die bijna 24/7 kan draaien' naar 'waarmee bouw ik een krachtige htpc'. Want juist dat eerste, het verbruik, is iets wat weinig aandacht heeft.

Het samenstellen van een HTPC (waarbij verbruik niet uitmaakt) is eigenlijk geen onderdeel van de vraag van de TS.

Verbruikt een singlecore AMD 3500+ meer of minder dan een AMD X2 3500+?

Ik wil namelijk een 24/7 NAS server samenstellen waar gelet wordt op het verbruik. Wake-on LAN, laag verbruik in idle stand, hoog rendement bij de voeding, etc. Maar ik wil er dan ook op letten dat een zuiniger onderdeel niet dermate duurder is dat de besparing aan kwh opweegt tegen de hogere aanschafprijs.

Verbruikt een onboard videochip ook wanneer je er geen monitor op aansluit? Idem voor de soundcard?

I'm just taking care of business

Kennis is macht
Reg. datum: 12 oktober 1999

Check anders ook even [Ultra Laag Verbruik]PC voor HTPC/Download/Server
Uit ervaring weet ik dat VGA/geen VGA aangesloten vrijwel niets uitmaakt. Ik geloof dat het max. 1 Watt was bij mij.

Core2duo6600 - Asus P5W-DH - 2GB PC6400 OCZ Xtc Dual Kit - MSI Geforce 7900GT passive - LSI Megaraid 320-2E 128MB/BBU - 4xMaxtor Atlas II 15k 36 GB RAID0 - Benq 1655 - Sony CPD-420GS - Antec P180B met NeoHE550W

quote:
Angelus1753 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:48:
Oke, ik heb zoveel info hier vandaan gehaald dat het niet meer dan fair is een wat ervaringen te posten over mijn HTPC project.
Mijn doel was voor weinig geld (300-400) euro wat te gaan bouwen, maar ik wil er wel HD op gaan kijken en evt. een spelletje (bf2 ofzo) op doen als ik neefjes op bezoek heb.
Wat betreft het HD kijken, hij hangt nu aan een Sony v2500, en ik weet dat deze setup geen HD trekt, maar ik heb besloten het stap voor stap te gaan opbouwen.

1. Case: nView HTPC 200BA - 130 euro
Hi Angelus,

Leuk verhaaltje over je HTPC. Ik ben zelf ook op het spoor gekomen van een nMediaPC HTPC 200. Idd geen dure kast en persoonlijk vind ook ik hem mooier dan een Fusion. Ik denk wel dat de Fusion beter/stiller gekoeld kan worden.

Eigenlijk ging ik voor een Omaura TF8, maar die is zonder voeding, maar met OLED display en remote toch EU.300. En slecht leverbaar, want hij is net op de markt.

Die HTPC 200 heeft een VFD, maar is die in het echie wel mooi, op de plaatjes loop ik er niet echt warm voor.

Verder vroeg ik me af uit wel materiaal het front gemaakt is.

Ik wil dezelfde configuratie gaan gebruiken, maar dan met een ander Mobo, de MSI K9NGM3.
http://global.msi.com.tw/uploads/prod_b4bcd2f288560f2141c7bdfa8c6eccd4.jpg.
De reden hiervoor is dat ik digitaal TV wil kijken, en er dus 2 floppyDTV's op aan wil gaan sluiten, en die hebben firewire nodig.
Heeft er iemand ervaring met dit bord, of wil iemand me een ander bord adviseren?
Ik heb (nog) geen ander bord gevonden die én in de kast passen én waar de passief gekoelde kaart op past.

M'n Oma is een site aan het haken. - 2 x Hitachi CML174SXW B @ 3.0GHz

quote:
NielsNL schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:47:
Ik wil dezelfde configuratie gaan gebruiken, maar dan met een ander Mobo, de MSI K9NGM3.
[afbeelding].
De reden hiervoor is dat ik digitaal TV wil kijken, en er dus 2 floppyDTV's op aan wil gaan sluiten, en die hebben firewire nodig.
Heeft er iemand ervaring met dit bord, of wil iemand me een ander bord adviseren?
Ik heb (nog) geen ander bord gevonden die én in de kast passen én waar de passief gekoelde kaart op past.
Kijk eens naar de Abit AN-M2 HD. Dat is een micro ATX bord met firewire. Ik heb zelf de versie zonder de HD toevoeging en bevalt uitstekend. Geen fans op het moederbord, alles passief, en naast het PCIe slot is voldoende ruimte voor een passief gekoelde videokaart (in mijn geval de Club 3D 2600pro).

Craps, helemaal overheen gelezen in de specs van dat mobo... :X
Daar passen alle nieuwe (6400+ :P) Procs op?
Zit jouw setje al in elkaar ondertussen?

Waar ik trouwens van schrok zijn de prijsen van de FloppyDTV, met Alphacrypt module. :o
code:
1
2
3
FloppyDTV (Kabel)    €155.00(2x)    €310.00          
AlphaCrypt CAM        €99.96(2x)    €199.92          
Subtotal:                            €509.92

NielsNL wijzigde dit bericht 21-10-2007 23:44 (56%)

M'n Oma is een site aan het haken. - 2 x Hitachi CML174SXW B @ 3.0GHz

quote:
-Moondust- schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:15:
[...]

Kijk eens naar de Abit AN-M2 HD. Dat is een micro ATX bord met firewire. Ik heb zelf de versie zonder de HD toevoeging en bevalt uitstekend. Geen fans op het moederbord, alles passief, en naast het PCIe slot is voldoende ruimte voor een passief gekoelde videokaart (in mijn geval de Club 3D 2600pro).
Ik meende dat de mobo's met de 690G ati onboard betere prestaties neerzetten.
Wat is de reden dat je voor de nvidia variant kiest??

quote:
rsvmark schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Ik meende dat de mobo's met de 690G ati onboard betere prestaties neerzetten.
Wat is de reden dat je voor de nvidia variant kiest??
Ach, de prestaties van de chipset zullen elkaar niet zo gek veel ontlopen en ik maak geen gebruik van onboard audio en video. Het ging mij om een volledig passief gekoeld moederbord met naast het PCIe-slot een klein slot (geen idee waarvoor dat ding voor dient, ik gebruik het niet) zodat de heatsink van de passief gekoelde videokaart niet in de weg zit bij de overige twee PCI-sloten die ik beide gebruik (geluidskaart en wireless PCI-kaart). Het Abit bord voldoet aan die eisen.

Ik volg dit topic al een tijdje, en heb al een aantal keer op het punt gestaan om er eentje te kopen. Ik ben echter nog steeds niet uit welke kast ik moet nemen. Mijn eisen:
- ruimte voor IR-ontvanger/heeft IR-ontvanger
- ziet er fatsoenlijk uit (nogal persoonlijk)
- stil en koel
- zuinig (meegeleverde voeding moet dus van goede kwaliteit zijn)

Nu zijn mijn eerste twee punten wel makkelijk, maar over de derde en vierde kan ik weinig vinden. Heeft iemand tips voor een goede kast gelet op punt 3 en 4?
quote:
ernstblaauw schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:31:
Ik volg dit topic al een tijdje, en heb al een aantal keer op het punt gestaan om er eentje te kopen. Ik ben echter nog steeds niet uit welke kast ik moet nemen. Mijn eisen:
- stil en koel

Nu zijn mijn eerste twee punten wel makkelijk, maar over de derde en vierde kan ik weinig vinden. Heeft iemand tips voor een goede kast gelet op punt 3 en 4?
Tja ik had dezelfde eisen en ben op de fusion V2 uitgekomen van Antec.
Lees de reviews maar, echt een perfecte kast voor een htpc en bevalt me ook uitstekend!!!!

quote:
- stil en koel

Tja, je kan in feite veel kanten uit en er zullen diverse goede oplossingen zijn. Ik kan je wel vertellen hoe ik het zelf heb gedaan.
  • Kast: Dign/OrigenAE H5. Ik kon de kast voordelig via markplaats kopen inclusief display en mini-atx voeding. Als ik 'm nieuw in de winkel had gekocht zou ik de H6 nemen omdat daar een normale ATX voeding in past.
  • Moederbord: Asus M2A-VM. Deze heeft alles onboard wat je nodig hebt voor een goede HTPC: VGA, DVI, HDMI, SPDIF, Firewire en de onboard ATI X1250 doet ook aan hardwarematig HD decoding (hoewel je daar in de praktijk waarschijnlijk weinig tot geen gebruik van zal maken tenzij je een blueray of hd-dvd drive wilt inbouwen).
  • Disk(s): Samsung Spinpoint. Op dit moment waarschijnlijk de stilst verkrijgbare schijven. Ik heb er zelf 2x400GB in zitten.
  • CPU: Ik heb een AMD X2 4400+ maar zou op dit moment een BE2400 nemen, omdat deze zuiniger en koeler zijn.(45 Watt t.o.v. 65 Watt) De performance van een 4400+ is eigenlijk ook een beetje overkill.
  • CD/DVD drive: Zo goedkoop mogelijk :-). Met Nero drivespeed kan je de maximum snelheid instellen van de drive zodat deze practisch geen geluid meer maakt. Ik gebruik overigens MediaPortal (i.p.v MCE) en daar kan je rechstreeks instellen hoe snel de drive moet draaien bij audio CD's en DVD's.
  • Koeling: Ik was van plan om een grote stille CPU-fan te kopen, maar de standaard fan is in combinatie Cool 'n Quiet al zo stil dat het eigenlijk niet nodig is. Ik heb de case-fan en de voeding via een Zalman fanmate aangesloten zodat de snelheid wat terug geregeld kan worden. Dat scheelt een hoop herrie! Alle componenten blijven, ondanks de lage fan snelheden, redelijk koel. CPU en chipset zullen bij het spelen van HD content net iets boven de 40 graden uitkomen. In idle, of bij het spelen van muziek wordt de boel niet warmer dat een graad of 33. Besteed wel wat aandacht aan de voeding. Deze maken vaak wel wat geluid. Ik heb zelf de voeding uit elkaar gehaald om de fanmate ertussen te kunnen zetten, maar als je al direct een stille voeding kan kopen is dat natuurlijk makkelijker.
Mogelijke verbeteringen: Stillere fans kopen voor de voeding en case, zodat ze niet zover teruggeregeld hoeven te worden. De schijven in rubbertjes ophangen (howel ze uit zichzelf al redelijk stil zijn). Isolatiematten tegen de binnekant van de kast.

Qua geluidsnivo maakt mijn systeem momenteel ongeveer evenveel geluid als een standaard HDD recorder en ik ben er erg tevreden over. M'n mediacenter staat op dit moment nog gewoon los, maar als deze binnenkort in een kastje wordt gezet dan zal het geluidsnivo zelfs nog iets minder worden en ik vraag me af of het nog de moeite loont om hem nog stiller te krijgen.

quote:
- stil en koel

Mwja, ik heb zelf voor de MSI Media Live gekozen. Alles erop en eraan, stil en zuinig. Zie eerdere post van me voor meer informatie.
The Lord in "Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is..."

quote:
The Lord schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:06:
[...]

Mwja, ik heb zelf voor de MSI Media Live gekozen. Alles erop en eraan, stil en zuinig. Zie eerdere post van me voor meer informatie.
Mooi apparaat, alleen jammer dat deze (nog?) niet in het zwart verkrijgbaar is.

1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.

Hier alvast wat foto's van mijn HTPC die ik afgelopen week in elkaar geklust heb. Zie startpost voor opsomming hardware.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC1.jpg

Alle hardware zoals vermeld in de startpost heb ik ook daadwerkelijk aangeschaft, op twee wijzigingen na. Het interne geheugen is van Team Extreme maar wel zo goed als dezelfde specificaties als het OCZ geheugen. Daarnaast was de Asus Wifi PCI-kaart niet meer leverbaar en ben ik op een Linksys uitgekomen. Het systeem werkt prima en het geluidsniveau is erg laag, wel hoorbaar maar alleen als je intensief luistert.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC2.jpg

Zoe ziet de Antec Fusion Black eruit. Het is een goed afgewerkte kast met een slim ontwerp.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC3.jpg

Dit toetsenbord is werkelijk een lust voor het oog en het voelt heel degelijk aan. Via het station wordt de ingebouwde accu opgeladen. Deze accu gaat bij gewoon gebruik volgens Logitech ongeveer een maand of langer mee alvorens de accu weer opgeladen moet worden. Het opladen duurt slechts 1,5 uur. Ideaal dus en geen gekloot met batterijen.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC4.jpg

Zoals je hier ziet is het toetsenbord flinterdun en daardoor ook erg licht.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC5.jpg

Op dit bovenaanzicht zie je goed de indeling van de kast. Het was een secuur werkje om alles er netjes in te krijgen en de kabels enigszins te bundelen zodat de airflow niet wordt gesaboteerd.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC6.jpg

Dit is niet zo'n duidelijke foto (op de foto met het bovenaanzicht is het eigenlijk beter zichtbaar), maar wat ik wilde laten zien is hoe de PCI(e)-kaarten op dit moederbord precies naast elkaar kunnen worden geplaatst. Van links naar rechts: M-audio Revolution 7.1 geluidskaart, Linksys wifi-kaart, leeg slot (PCIe 1x?), Club 3D 2600 pro videokaart.

http://www.odrift.demon.nl/HTPC7.jpg

Het grote koelblok doet volledig passief zijn werk en houdt de energiezuinige AMD BE-2350 processor stressed onder de 40 graden. De passieve koeling komt het geluidsniveau ten goede. De koeler past precies in de kast. Ik denk dat er enkele millimeters zitten tussen de bovenkant van de koeler en de dekplaat van de kast. Ik deze constructie iedereen aanraden.

En dan de prestaties, want daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Ik kan er kort over zijn, de performance voldoet precies aan mijn verwachtingen. De videokaart spuugt een beeld in de native resolutie van mijn beamer uit (1024 x 576, dus gedtailleerder dan dvd). Met hd-materiaal gedownload van internet levert dat een heel mooi plaatje op. Ik heb versteld gestaan van alle details. De zwaarste bestanden die ik heb uitgeprobeerd zijn 12GB 1080p 1536kbps DTS x264 videobestanden (MKV) en die spelen vloeiend af met de CoreAVC driver in Media Player Classic. Ook het geluid is formidabel. De M-audio kaart doet als het goed is niets met het brongeluid en stuurt het enkel door naar mijn receiver.

Ik ben een zeer tevreden man. Het is de 1000 euro investering zeker waard.

quote:
The Lord schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:06:
[...]

Bedankt voor al je tips! Inderdaad, die H6 ziet er mooi uit :-). Blijft de vraag: Welke voeding moet ik er dan bijnemen?
May The Source Be With You!!:

Ik zit ook naar de Fusion kast te kijken aangezien ik een laptop heb waarvan moederbord kapot is, wil ik het bord van Asus gaan halen die voor Mobile Procs geschikt is, ik krijg dan onderstaande config:

Asus N4L-VM
Core Duo T2400
2x250GB SATA-2 (bord heeft alleen sata-1 dacht ik maar maakt niet uit)
2GB DDR2 667mhz
Passieve Zalman voeding 300Watt
En Ati X2600 met HDMI

Ik mag aannemen dat dit ruimschoots voldoende is om Full HD eruit te knallen?
En mocht de geluidskaart onboard tegenvallen dan kan ik altijd nog een audio kaartje halen.

Ik heb alles liggen behalve het moederbord en de Fusion kast :)

Voorwaarde is dat ik de videokaart passief wil hebben, en de proc ook zodat alleen de fans aan de achterkant van de Fusion kast (die ik eventueel ook ga vervangen voor stillere) geluid kunnen produceren.

GeeMoney wijzigde dit bericht 25-10-2007 15:14 (14%)

Server PC, Internet PC,Flaptop,GamePC

quote:
-Moondust- schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:33:
Hier alvast wat foto's van mijn HTPC die ik afgelopen week in elkaar geklust heb. Zie startpost voor opsomming hardware.

[afbeelding]

Alle hardware zoals vermeld in de startpost heb ik ook daadwerkelijk aangeschaft, op twee wijzigingen na. Het interne geheugen is van Team Extreme maar wel zo goed als dezelfde specificaties als het OCZ geheugen. Daarnaast was de Asus Wifi PCI-kaart niet meer leverbaar en ben ik op een Linksys uitgekomen. Het systeem werkt prima en het geluidsniveau is erg laag, wel hoorbaar maar alleen als je intensief luistert.

[afbeelding]

Zoe ziet de Antec Fusion Black eruit. Het is een goed afgewerkte kast met een slim ontwerp.

[afbeelding]

Dit toetsenbord is werkelijk een lust voor het oog en het voelt heel degelijk aan. Via het station wordt de ingebouwde accu opgeladen. Deze accu gaat bij gewoon gebruik volgens Logitech ongeveer een maand of langer mee alvorens de accu weer opgeladen moet worden. Het opladen duurt slechts 1,5 uur. Ideaal dus en geen gekloot met batterijen.

[afbeelding]

Zoals je hier ziet is het toetsenbord flinterdun en daardoor ook erg licht.

[afbeelding]

Op dit bovenaanzicht zie je goed de indeling van de kast. Het was een secuur werkje om alles er netjes in te krijgen en de kabels enigszins te bundelen zodat de airflow niet wordt gesaboteerd.

[afbeelding]

Dit is niet zo'n duidelijke foto (op de foto met het bovenaanzicht is het eigenlijk beter zichtbaar), maar wat ik wilde laten zien is hoe de PCI(e)-kaarten op dit moederbord precies naast elkaar kunnen worden geplaatst. Van links naar rechts: M-audio Revolution 7.1 geluidskaart, Linksys wifi-kaart, leeg slot (PCIe 1x?), Club 3D 2600 pro videokaart.

[afbeelding]

Het grote koelblok doet volledig passief zijn werk en houdt de energiezuinige AMD BE-2350 processor stressed onder de 40 graden. De passieve koeling komt het geluidsniveau ten goede. De koeler past precies in de kast. Ik denk dat er enkele millimeters zitten tussen de bovenkant van de koeler en de dekplaat van de kast. Ik deze constructie iedereen aanraden.

En dan de prestaties, want daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om. Ik kan er kort over zijn, de performance voldoet precies aan mijn verwachtingen. De videokaart spuugt een beeld in de native resolutie van mijn beamer uit (1024 x 576, dus gedtailleerder dan dvd). Met hd-materiaal gedownload van internet levert dat een heel mooi plaatje op. Ik heb versteld gestaan van alle details. De zwaarste bestanden die ik heb uitgeprobeerd zijn 12GB 1080p 1536kbps DTS x264 videobestanden (MKV) en die spelen vloeiend af met de CoreAVC driver in Media Player Classic. Ook het geluid is formidabel. De M-audio kaart doet als het goed is niets met het brongeluid en stuurt het enkel door naar mijn receiver.

Ik ben een zeer tevreden man. Het is de 1000 euro investering zeker waard.
De case fans worden nu geregeld door het moederbord?
En wordt je videokaart niet warm met deze opstelling?

quote:
rsvmark schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:10:
[...]

De case fans worden nu geregeld door het moederbord?
En wordt je videokaart niet warm met deze opstelling?
Ik heb de casefans aangesloten op het mobo, maar ze draaien met constante snelheid (800rpm). Variabele snelheid, afhankelijk van de temperatuur, heb ik nog niet naar gekeken. Weet niet of het uberhaupt mogelijk is.

Hoe heet de videokaart wordt weet ik ook niet. Ik zal daar vanavond eens naar kijken. De HTPC heeft al wel uren achter elkaar zonder problemen gewerkt. Maar goed punt, ik ga het onderzoeken en laat het hier even weten.

quote:
ernstblaauw schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Bedankt voor al je tips! Inderdaad, die H6 ziet er mooi uit :-). Blijft de vraag: Welke voeding moet ik er dan bijnemen?
Ik denk dat je de verkeerde hebt ge-quote?

Bij de MSI Media Live wordt een voeding meegeleverd (en DVD, VFD, afstandbediening, kaartlezer, CPU koeler, etc.).

Dat toetsenbord ziet er wel zeer gelikt uit. Jammer van de prijs die het niet interessant maakt. Het neemt 1/5 van je budget in beslag. Beetje overkill.

quote:
Paquito schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:13:
Dat toetsenbord ziet er wel zeer gelikt uit. Jammer van de prijs die het niet interessant maakt. Het neemt 1/5 van je budget in beslag. Beetje overkill.
Hij is het waard voor gebruik in mijn HT, hoop gebruiksgemak (heroplaadbare accu die ruim een maand meegaat, draadloos, fijn touchpad, etc.). Geen enkel ander toetsenbord biedt al die mogelijkheden.

Hoe zit t nou met t display? heeft ie zo een wazig display met blauwe achtergrond of heeft ie zo een mooie heldere display?

Ik was de Asus M2A-VM HDMI aan t overwegen... zit me nu af te vragen of het de moeite waard is om nog heel effe te wachten op RS780

Verder twijfel ik nog over welke behuizing ik moet nemen.. Ik vond de Antec Fusion wel een aantrekkelijke kast.. Maar het liefst zou ik een kast willen met een diepte van max 38 cm.. en de antec is net een paar cm meer... Iemand had het hier ook al over de MSI media live.. maar daar zit al een mobo in die ik eigenlijk niet wil.. }:O

Ik ga alleszinds wachten op die RS780 chipset. Die is zuinig en je spaart een videokaart uit om HD content te kunnen afspelen.

Ja de case.. Ik wil eentje met minimum 4 harde schijven en met 12mm fans.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws