Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Killion schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:36:
[...]

15 er een Bepaalde optie om de hot Keys bars te laten zien of is dat een Ad don ?
die extra bars bedoel je?
dat is gewoon standaard ui (en je krijgt ze zelfs al te zien als je je bags opent)
bij options naar quickslots en dan de desbetreffende bars enablen. (er zijn er in totaal 5)
Als je ze dockt staan ze zoals op de screenshot, disable je de dock dan kan je ze met ctrl-\ over het scherm verslepen (en draaien)

Dunemaul: Måce/70 Warrior - Cathiska/70 Warlock

Reg. datum: 27 september 2006

Mistress? Ik weet niet waar jij met je gedachten of handen zit...maar :X
Champions zijn er zoals ik 5 posts terug neerzetten idd teveel. Netzoals rogues bij WoW. Nouja teveel weet ik nog niet want de instances komen nu pas. Maar als je zeker weet dat je party onmisbaar bent is het minstrel,burglar of Captain.
Ik ben zelf een captain en buffen heeerscht:D alleen veel andere mensen spelen hun klasse nogal slecht kwam een level 19 tegen(ik ben 13) en die had slechtere equipment dan mij xD

Xdoos Gamertag: Postius

kan ik trouwens met de nieuwe install aangeven dat ik heb meegedaan met de beta en zo toegang krijgen tot die special cloak? mits natuurlijk iemand zo vriendelijk is me daaraan te helpen...

Reg. datum: 27 september 2006

Nope die cloak zit alleen bij de "Exclusive Special Edition" zoals zo leuk op de doos staat.

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
Postius schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:30:
Nope die cloak zit alleen bij de "Exclusive Special Edition" zoals zo leuk op de doos staat.
nope als je meedoet aan de beta krijg je hem ook... andere versie maar is identiek qua stats... maat van me heeft meegedaan aan de beta en de SE en die heeft er 2 bij elk character die hij maakt.

dus als iemand een gebruikte beta key heeft PM me dan aub

quote:
Cthulhu schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:29:
Die Sambrog is trouwesn vet moeilijk
Goeie taktiek is als die fellowship combo's komen, iedereen blau kiezen, kom je bijna nooit zonder power te zitten
2e keer dat ik hem killde, ging het in 1 keer goed
Of iedereen kiest fire, en je raakt die gast met zo'n tering hoge damage dat hij veel sneller dood is. maar ja dat doe ik altijd.
quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 01:27:
[...]

nope als je meedoet aan de beta krijg je hem ook... andere versie maar is identiek qua stats... maat van me heeft meegedaan aan de beta en de SE en die heeft er 2 bij elk character die hij maakt.

Ik heb meegedaan met de beta, maar volgens mij zit die cloak bij de pre-order en moet je hem van daaruit invoeren.
En nee, die key krijg je niet, want die heb ikzelf nodig om founder te zijn.

Where wind is Trouble

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 01:27:
[...]

Ik weet niet waar jij je info verdaan haalt.. Maar laten we even een paar dingen recht zetten

Als je meegedaan hebt met de beta en nu het spel koopt , gewone editie ontvang je NIETS extra

Meegedaan in beta en met de preorder pack meegespeeld ontvang je 1 Cloak..

Meegedaan in beta en met de preorder pack en de SE/CE gespeeld ontvang je 2 cloak's

Meegedaan in beta en de preorder pack en de normale editie .. Nog steeds 1 cloak....

Niet meegedaan in beta wel preorder pack... 1 Cloak

Niet meegedaan in beta wel preorder pack + Se/CE 2 cloak's

Niet meegedaan in beta wel preorder pack + normale editie 1 Cloak

Normale Editie.. Geen cloak
Preoder > Cloak
SE/CE > Cloak...

Heeft dan ook helemaal niets en dan ook niets met de beta te maken....

Heeft iemand misschien een key voor me? :$ (voor een trail bedoel ik he ;) )
Ik wil t graag uitproberen omdat ik bang ben dat mn computer t spel niet aan kan ;(

*;

low_n_slow wijzigde dit bericht 08-05-2007 09:45 (10%)

Where wind is Trouble

tot midden juni kun je de preorder kit nog kopen.. Van het moment van activeren kun je de game 10 dagen spelen... kost maar euro of 3

Zeg maar aa

quote:
low_n_slow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:44:
Heeft iemand misschien een key voor me? :$ (voor een trail bedoel ik he ;) )
Ik wil t graag uitproberen omdat ik bang ben dat mn computer t spel niet aan kan ;(

*;
Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en kies dan "The Lord of the rings online". Dan klikken op Can you run it, ff wachten en dan staat of het kan :D

En weet iemand waarom alle servers down zijn?

Moortn wijzigde dit bericht 08-05-2007 10:30 (11%)
Reden: Kan nu wel op het forum komen

Specs Q6600 @ 3.4Ghz 1.3250v TSC

Whaaaat's happening... Is er een logische verklaring voor dat alle servers eruit liggen? Woensdag is toch patch-dag? Ik zie hier alleen DE-Maiar on-line, en daar kan ik niet op inloggen. :s Anyone?

quote:
supern0va schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:30:
Whaaaat's happening... Is er een logische verklaring voor dat alle servers eruit liggen? Woensdag is toch patch-dag? Ik zie hier alleen DE-Maiar on-line, en daar kan ik niet op inloggen. :s Anyone?
Nee dinsdag is path day. Alleen vorige week vanwege 1 mei en wat problemen net daarvoor was het op woensdag.

Shuttle st20g5

quote:
Stronkie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:15:
tot midden juni kun je de preorder kit nog kopen.. Van het moment van activeren kun je de game 10 dagen spelen... kost maar euro of 3
en waar kan ik dat doen dan? heb al gegoogled maar daar kwam weinig uit :{

quote:
low_n_slow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:39:
[...]

en waar kan ik dat doen dan? heb al gegoogled maar daar kwam weinig uit :{
waar....???
Je kunt dat overal kopen..... Waar je ook komt staat een rek vol met LOTRO stuff en daar staan vast de preorder packs ook bij. Dixons,Dynabyte,Free,Mediamarkt, Bart Smid etc etc etc

of je bedoeld een account maken?? link

als je gewoon dat pakket koopt van 2 a 3 euro wordt dat gewoon duidelijk gemaakt waar je moet zijn en wat je moet doen. Want wat heb jij aan deze link als je het spel niet hebt?????

Tijgertje84 wijzigde dit bericht 08-05-2007 11:58 (42%)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5W DH Deluxe | XFX nVidia 8800 GTS 320MB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | WD 250GB Extern | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP2

misschien mis ik wat.. maar overal waar ik kijk op de webstores hebben ze geen preorder van 3 a 4 euro... bij de free op CS ook niet...

en wat nou als ik een dvd kan lenen maar die persoon heeft geen code meer voor mij? lijkt me vrij duidelijk.

verder kan je ook gewoon normaal reageren en elkaar helpen :)

quote:
low_n_slow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
misschien mis ik wat.. maar overal waar ik kijk op de webstores hebben ze geen preorder van 3 a 4 euro... bij de free op CS ook niet...

en wat nou als ik een dvd kan lenen maar die persoon heeft geen code meer voor mij? lijkt me vrij duidelijk.

verder kan je ook gewoon normaal reageren en elkaar helpen :)
ze staan ook niet overal op internet nee. Wel bij cd-wow d8 ik te herinneren ergens uit dit topic (deel 1 ofzo) moet je ff terug lezen want weet niet precies waar.
Ze hebben niet alles op internet staan ;) Dat is niet zo, Zocht laatst ook iets online en stond nergens tussen terwijl ze het gewoon in de schappen hadden :) Vond het ook raar maar goed. je moet er iig van uit gaan dat het hele assortiment NIET op internet staat in de meeste gevallen. Dit komt omdat het geen internetshops zijn..
Als jet wilt testen ga je ff naar de stad, net zoals ik heb gedaan afgelopen week ;)
Want een buddycode geeft men hier niet zomaar weg....., want er zijn er nog al wat mensen geweest die ernaar hebben gevraag dvoor jou en voor zover ik weet hebben die allemaal zelf gewoon een preorder pakketje aangeschaft.... En daarnaast vind ik dat preorder pakket wel aardig :) (zitten stickertjes bij *O* EN een ingame special item als je gaat spelen met pre-order key ;))
Dus je bent beter af met een pre-order pakket als met een buddy key imo

Tijgertje84 wijzigde dit bericht 08-05-2007 12:58 (42%)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5W DH Deluxe | XFX nVidia 8800 GTS 320MB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | WD 250GB Extern | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP2

quote:
Stronkie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:25:
[...]

Ik weet niet waar jij je info verdaan haalt.. Maar laten we even een paar dingen recht zetten

Als je meegedaan hebt met de beta en nu het spel koopt , gewone editie ontvang je NIETS extra

Meegedaan in beta en met de preorder pack meegespeeld ontvang je 1 Cloak..

Meegedaan in beta en met de preorder pack en de SE/CE gespeeld ontvang je 2 cloak's

Meegedaan in beta en de preorder pack en de normale editie .. Nog steeds 1 cloak....

Niet meegedaan in beta wel preorder pack... 1 Cloak

Niet meegedaan in beta wel preorder pack + Se/CE 2 cloak's

Niet meegedaan in beta wel preorder pack + normale editie 1 Cloak

Normale Editie.. Geen cloak
Preoder > Cloak
SE/CE > Cloak...

Heeft dan ook helemaal niets en dan ook niets met de beta te maken....
OK dus als ik preorder kit koop voor 3 a 4 euro en ik heb een beta key dan kan ik de cloak krijgen 10 dagen spelen en dan mijn volledige install doen?

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:48:
[...]

OK dus als ik preorder kit koop voor 3 a 4 euro en ik heb een beta key dan kan ik de cloak krijgen 10 dagen spelen en dan mijn volledige install doen?
Cloak krijg je gewoon bij de pre-order kit (beta key heeft er dus geen zak mee te maken :) ) en jup daarna kan je gewoon verder spelen als je retail of SE koopt :) met je reeds aangemaakte char. Je account etc blijft gewoon hetzelfde en bestaan. Krijgt alleen een andere status ivm betaling en tijd om te spelen. thats all :)

quote:
Tijgertje84 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:53:
[...]

Cloak krijg je gewoon bij de pre-order kit (beta key heeft er dus geen zak mee te maken :) ) en jup daarna kan je gewoon verder spelen als je retail of SE koopt :) met je reeds aangemaakte char. Je account etc blijft gewoon hetzelfde en bestaan. Krijgt alleen een andere status ivm betaling en tijd om te spelen. thats all :)
ja maar je moet toch een key hebben om te kunnen spelen?

Reg. datum: 20 februari 2007

Slaat dit spel een beetje aan? Zijn er genoeg mensen voor groups enzo?

Waar is de sfeer een beetje mee te vergelijken, lijkt me een beetje fable/oblivion

Wat is de meest interessante Class? Die bijvoorbeeld altijd welkom is in groups.

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:58:
[...]

ja maar je moet toch een key hebben om te kunnen spelen?
die key zit bij het preorder pakket ;)
oftewel wat je ook koopt of het nu - preorder - normal game - SE - CE is -> overal zit een key bij ;)
Alleen het ligt aan het soort wat je koopt want:
preorder - 10 dagen speeltijd
normal game - geen speeltijd ofwel je moet een gamecard kaufen :)
SE - 45 dagen speeltijd
CE - xx dagen speeltijd (mogenlijkheid op lifetime abo)
affijn ism ammel te zien in TS d8 ik

Tijgertje84 wijzigde dit bericht 08-05-2007 14:17 (46%)

quote:
Tijgertje84 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:13:
[...]

die key zit bij het preorder pakket ;)
oftewel wat je ook koopt of het nu - preorder - normal game - SE - CE is -> overal zit een key bij ;)
Alleen het ligt aan het soort wat je koopt want:
preorder - 10 dagen speeltijd
normal game - geen speeltijd ofwel je moet een gamecard kaufen :)
SE - 45 dagen speeltijd
CE - xx dagen speeltijd (mogenlijkheid op lifetime abo)
affijn ism ammel te zien in TS d8 ik
kloterige is dat er geen preorder kit meer te krijgen is hier :( en ik heb de normale versie al gekocht wist niet van dat item, nu moest ik nog even wachten tot ik mn nieuwe PC had en toen kwam ik erachter. nu heb ik dus mijn nieuwe pc maar heb het spel nog niet geinstalleerd vanwege dat item...

niemand die mij aan een preorder (key) kan helpen?

quote:
Legolas_1973 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:45:
[...]

kloterige is dat er geen preorder kit meer te krijgen is hier :( en ik heb de normale versie al gekocht wist niet van dat item, nu moest ik nog even wachten tot ik mn nieuwe PC had en toen kwam ik erachter. nu heb ik dus mijn nieuwe pc maar heb het spel nog niet geinstalleerd vanwege dat item...

niemand die mij aan een preorder (key) kan helpen?
even de search functie gebruiken in deel 1 en voila!
http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74959
}:O

Heb het spel nu 2 dagen en vind het echt heerlijk. Het heeft denk ik wel minder mass-appeal dan het al 2 jaar ge-oliede WoW, maar voor LotR liefhebbers en degene die van minder gerush en meer RP houden is het echt wel geschikt. Hoop dat de fanbase niet enorm word zodat het huidige volwassen rp atmosfeertje kan blijven. Het is wel iets waar je van moet houden, maar ik vind het geweldig, en dat al zonder grote content patches. Wel jammer van die ene gold selling whisper xD.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws