quote:
low_n_slow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
misschien mis ik wat.. maar overal waar ik kijk op de webstores hebben ze geen preorder van 3 a 4 euro... bij de free op CS ook niet...
en wat nou als ik een dvd kan lenen maar die persoon heeft geen code meer voor mij? lijkt me vrij duidelijk.
verder kan je ook gewoon normaal reageren en elkaar helpen

ze staan ook niet overal op internet nee. Wel bij cd-wow d8 ik te herinneren ergens uit dit topic (deel 1 ofzo) moet je ff terug lezen want weet niet precies waar.
Ze hebben niet alles op internet staan

Dat is niet zo, Zocht laatst ook iets online en stond nergens tussen terwijl ze het gewoon in de schappen hadden

Vond het ook raar maar goed. je moet er iig van uit gaan dat het hele assortiment NIET op internet staat in de meeste gevallen. Dit komt omdat het geen internetshops zijn..
Als jet wilt testen ga je ff naar de stad, net zoals ik heb gedaan afgelopen week

Want een buddycode geeft men hier niet zomaar weg....., want er zijn er nog al wat mensen geweest die ernaar hebben gevraag dvoor jou en voor zover ik weet hebben die allemaal zelf gewoon een preorder pakketje aangeschaft.... En daarnaast vind ik dat preorder pakket wel aardig

(zitten stickertjes bij

EN een ingame special item als je gaat spelen met pre-order key

)
Dus je bent beter af met een pre-order pakket als met een buddy key imo
Tijgertje84 wijzigde dit bericht 08-05-2007 12:58 (42%)