Gathering of Tweakers

Quicksearch
XPS1330

hoe lang duurt het voordat de game echt begint?

ben nu level 3 en heb nog steeds intro quest...
heb een hekel aan intro's :D

Ik was geloof ik met level 6 of 7 uit de intro quest lijn.

Community Person

quote:
Postius schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:51:
HELP!
Euhm mischien is dit een domme vraag, maar hoe kan ik spelen zonder een CC nummer in te geven? Heb 45 dagen gratis(CE edition kostte geen drol :p).
Zet er in plaats van CC, Gamecard neer.

PS: Hoezo;'kost geen drol'? :o

Brian wijzigde dit bericht 04-05-2007 20:19 (5%)

http://nuker.nl/

quote:
Brian schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:20:
[...]

Zet er in plaats van CC, Gamecard neer.

PS: Hoezo;'kost geen drol'? :o
Hij heeft het vast over de Special Edition ;)

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
qntal schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:48:
Is er al een GOT kinship op Eldar?
Zoniet dan wil ik er best 1 opzetten.

contact Illwyn of Serinia ingame of reply hier :)

Zo ja dan wil ik wel lid worden :) en mn vriendin ook wel :)
Add in friendlist: Bluntor lvl 10 guardian, invite me dan ingame.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

quote:
Infinchible schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:29:
Vanmiddag nog lekker aan het questen geweest samen met Shadosword en Derak van de NL kinship op Snowbourn. Was wel gezellig en we hebben redelijk wat mobs geslacht al gingen we wel soms dood. Moeilijkste beest wat we zijn tegengekomen is een lvl 27 warg, die mij afslachtte en verder hebben we nog lvl 22 orc bosses vermoord. Wij waren alledrie lvl 16, naderhand waren ik en shadosword lvl 17. Dus dat ging best leuk.

Hier nog een mooie sfeerpic:

[afbeelding]

Ik en shadosword die gingen fainten 8)7
Hmm dus ik heet Derak? cool wist k niet :P

Nja was wel lache, alleen ik was degene die steeds doodging.. Die repair kosten zijn zo hoog. Nu zijn we allemaal lvl 17 denkik toch? ik moet nog 1000 tot 18 en is kwestie van 1 quest afronden :P Ik spreek je morge wel weer ingame denk. hoef een keer niet te werke op zaterdag.

Nog maar een Screenshot, ik (Dekar) op een fontijn. Alle bars e.d. weghalen doe je trouwens met F12, zodat je geen texten of iets meer ziet. Ziet er wel chill uit. O-)
edit: Link deed het niet hier is de screenshot: KLIK HIERO!

Dekar1 wijzigde dit bericht 05-05-2007 02:20 (4%)

Reg. datum: 27 september 2006

Ik ben verlsaafd aan LOTRO xD
Heb de special edition inderdaad uit de winkel opgehaald. Een grote doos met flewelen/zachte&pluche binnenkant, een handleiding in gerukte boek vorm. Een kaart van Angmar en een miniatuurtje van the Witch King en 45 dagen gratis speeltijd en een exclusief ingame item, een cape die er best geil uitziet! Zal hem zo even uploadem.
Heet Fondred en zit op Eldar level 8 Captain atm, wat weinig damage maar die buffs zijn geniaal.

Btw er zijn echt veeeeel wow'ers overgestapt. Mijn party van gister van 3 man bestonden inc mezelf uit overgestapte wowers. Opzichwel relaxt want iedereen speelt zijn class meteen goed xD

Xdoos Gamertag: Postius

iPod Touch Eigenaar

quote:
Postius schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:28:
Ik ben verlsaafd aan LOTRO xD
Heb de special edition inderdaad uit de winkel opgehaald. Een grote doos met flewelen/zachte&pluche binnenkant, een handleiding in gerukte boek vorm. Een kaart van Angmar en een miniatuurtje van the Witch King en 45 dagen gratis speeltijd en een exclusief ingame item, een cape die er best geil uitziet! Zal hem zo even uploadem.
Heet Fondred en zit op Eldar level 8 Captain atm, wat weinig damage maar die buffs zijn geniaal.

Btw er zijn echt veeeeel wow'ers overgestapt. Mijn party van gister van 3 man bestonden inc mezelf uit overgestapte wowers. Opzichwel relaxt want iedereen speelt zijn class meteen goed xD
Duh, iedereen speelde WoW :D

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

Woef!

quote:
Dekar1 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:17:
[...]
Hmm dus ik heet Derak? cool wist k niet :P

Nja was wel lache, alleen ik was degene die steeds doodging.. Die repair kosten zijn zo hoog. Nu zijn we allemaal lvl 17 denkik toch? ik moet nog 1000 tot 18 en is kwestie van 1 quest afronden :P Ik spreek je morge wel weer ingame denk. hoef een keer niet te werke op zaterdag.
Ooh sorry, ik wist niet meer precies wat je naam was maar ik zat er wel bij in de buurt ;)
Ik kan dit weekend even niet spelen, maandag pas weer dus zie je van de week wel weer gaan we weer even questen. Ik ben nu inderdaad ook lvl 17 ja, maar ik moet nog wel iets meer dan 1000 xp voor 18 :P .

Reg. datum: 05 mei 2007

Lijkt me een leuk spel, maar ik betaal al voor WoW en ik speel Silkroad Online. :)

quote:
Hust schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:24:
Lijkt me een leuk spel, maar ik betaal al voor WoW en ik speel Silkroad Online. :)
Wordt het tog eens tijd om op iets nieuws over te stappen ;)
Trouwens Stronkie of iemand anders stuur me ff een mailtje met de TeamSpeak IP, als deze er niet is kan ik er wel 1 runnen...
paardje rijden (Klik Hier!)
Where wind is Trouble

87.208.35.87:8000

wachtwoord appel

misschien een idee om dat op je kinship notice te zetten, zodat iedereen die inlogt op TeamSpeak komt :p. Trouwens host je deze thuis? anders moet je eens op freetshost.us kijken, kan je je PC uitzetten terwijl de server door hun wordt gehost.
Nog maar een Screenshot: (klik mij)
Reg. datum: 27 september 2006

Mischien een lijstje maken voor de TS met Server,ingame nick?
Kick off:
1.Eldar, Postianus, Human Captain.

Xdoos Gamertag: Postius

Community Person

Trouwens, hoeveel kost het nu per maand (en per 3 of 6 maand)? Ik hoor nogal verschillende geluiden; 11 euro - 15 euro. Wat is nu het bedrag dat je moet betalen?

quote:
Brian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:47:
Trouwens, hoeveel kost het nu per maand (en per 3 of 6 maand)? Ik hoor nogal verschillende geluiden; 11 euro - 15 euro. Wat is nu het bedrag dat je moet betalen?
Hangt ervan af voor hoeveel maanden je direct betaalt.

-Je maakt mij de pis niet lauw-

quote:
Brian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:47:
Tis gratis, als je eenmalig 250e betaald ;)
Community Person

quote:
Dekar1 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:47:
[...]

Tis gratis, als je eenmalig 250e betaald ;)
Maar dan moet je wel een founderskey hebben. Mijn vraag was dan ook hoeveel het per maand kost ;) (en 250¤ is _te_ veel imo)

quote:
Brian schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:36:
[...]

Maar dan moet je wel een founderskey hebben. Mijn vraag was dan ook hoeveel het per maand kost ;) (en 250¤ is _te_ veel imo)
officiele website:
quote:
Billing:
What are the different subscription plans available?
(Last updated: 28-04-2007 12:23:56)
Subscriptions are charged at the following prices (all prices are inclusive of VAT) :

Sterling
8.99 – 1 month
25.47 – 3 month
47.94 – 6 month
83.88 – 12 month

Euro:
12.99 – 1 month
35.97 – 3 month
65.94 – 6 month
119.88 – 12 month

Dollars:
14.99 – 1 month
41.97 – 3 month
77.94 – 6 month
143.88 – 12 month

All subscription plans will automatically renew and the subscription rate will be charged in advance. All subscription payments are non-refundable. Subscription prices do not include local connection and telephone charges.

--------------------------------------------------------------------------------

What options are there for credit/debit card payments?
(Last updated: 09-01-2007 13:35:23)
The following cards will be accepted: MasterCard, Visa, Delta in most currencies. Visa Electron payments will be accepted in GBP. Solo, JCB and Switch (Maestro) payments which are processed and settled in GBP only. Laser cards will take payment in Euros.

--------------------------------------------------------------------------------

I received an e-mail that claims to be from COG billing/account/customer service. How can I be sure it is genuine?
(Last updated: 09-01-2007 13:34:55)
"We will only send you emails from the following domain servers : mail2.cogbilling.com mail3.cogbilling.com mail4.cogbilling.com mail5.cogbilling.com mail6.cogbilling.com (PLEASE NOTE: This is NOT the name that will appear in the ""Sender"" field, it is the domain the email was sent from). We will NEVER ask for your account details via email. "

What are the different payment methods available?
(Last updated: 09-01-2007 13:34:24)
We will offer a wide variety of payment options for players to include credit card, debit card, bank transfer, ELV, game time cards and PayPal.

Will a regular fee be required to play?
(Last updated: 09-01-2007 13:33:57)
Yes, but the amount of the subscription fee has not yet been determined.
iemand last van vastlopers in dit spel onder vista x64? Ik kan het namelijk slechts 10 minuten spelen. Ik vermoed dat het aan mijn ati kaart ligt (x800 pro), maar ik wou toch even zeker weten of er zo'n soort probleem bestaat.
quote:
DarkShadow schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:52:
iemand last van vastlopers in dit spel onder vista x64? Ik kan het namelijk slechts 10 minuten spelen. Ik vermoed dat het aan mijn ati kaart ligt (x800 pro), maar ik wou toch even zeker weten of er zo'n soort probleem bestaat.
Krijg je een foutmelding? Stuur eens een ticket, of een notice via support op de webpagina. Als er meerderen met een dergelijk probleem zitten kunnen ze dit wellicht verhelpen.

hier een link waarmee je de bug kan versturen (ik denk dat je de soft reset moet hebben): Klik!

ze vragen om een dxgiag bij te sluiten, dit kan je doen d.m.v. Bij Start > Uitvoeren "Dxdiag" in te voeren, en dan op OK te klikken. Als de reeds geopende window volledig geladen is kan je hem opslaan en bijsluiten.

Met een beetje geluk ligt het aan het spel, vista 64 zit volgens mij nog vol bugs. Anders is een 8800GTS ook wel leuk om het spel mee te spelen :P

EDIT: voor de liefhebbers nog een screenshotje dan maar: KLIK!

EDIT2: Ik snap niet helemaal hoe dat nu zit met die lifetime subscriptions en de collectors edition. Ik heb NIET de pre-order pack, maar ik zou nu bijvoorbeeld wel die collectors edition kunnen gebruiken?

daarnaast zou ik ook een pre-order pack kunnen kopen en voor 150e die lifetime subscription, zodat dit mij 95 euro scheelt? Maar kan ik dan nog wel met mijn reeds aangemaakte account spelen?

i'm confused!?

Dekar1 wijzigde dit bericht 07-05-2007 01:29 (20%)

ok ik heb dus het spel gekocht morgen mn nieuwe PC in elkaar zetten en lekker gaan gamen. ik heb de normale versie dus moet eerst bikkelen zonder die cloak (die best goed is) ben erg benieuwd is mijn 1e MMO (wel andere RPGs gespeeld)

zijn er sites waar je items kan ruilen/kopen? dit kan vast ook wel ingame maar vond het met diabloII wel prettiger via een forumj :)

quote:
DarkShadow schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:52:
morgen kan ik het je vertellen ;)

achteraf denk ik toch dat het niet aan de vid kaart ligt. 80 graden is blijkbaar niet vreemd voor zon ding, ik heb het nog niet bij andere games gehad, dus het zou aan de game kunnen liggen. Ik gooi waarschijnlijk op een andere partitie wel xp 64bit totdat het volledig goed werkt :).

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws