Gathering of Tweakers

Quicksearch
Funky vidi vici!

quote:
Tijgertje84 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:38:
[...]

heb je helemaal gelijk is daarom speel ik ook op low rate server ofwel alles zoals op retail.
er zijn duizenden servers maar merendeel zijn pvp servers :S ofwel alle rates 1000x -.- :X
en dat is niet te vergelijken nee.
behalve dan de server beheerder en zijn vriendjes en de personen die de server weten te hacken natuurlijk, die hebben wel rate 1000 :D

Lijkt me ook klote als de serverbeheerder plots ophoudt, ben je alles kwijt...

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

quote:
Sui schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:42:
Loop even snel naar bijvoorbeeld de Mediamarkt en haal zo'n doosje op voor 2,50 euro. Krijg je ook nog een leuke cape en je bent stukken sneller klaar :)
Doosje? Zijn er trial keys retail te koop ofzo?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Community Person

quote:
The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:43:
[...]

Doosje? Zijn er trial keys retail te koop ofzo?
Met dat doosje kun je het spel voor 'x' (10 oid?) dagen proberen. Daarna moet je hem alsnog kopen.

http://nuker.nl/

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
Brian schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:39:
[...]

Met dat doosje kun je het spel voor 'x' (10 oid?) dagen proberen. Daarna moet je hem alsnog kopen.
Krijg je dan korting? Ik bedoel gaat de prijs die je betaalde voor de pre-order van de full game prijs af?

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

Community Person

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:53:
[...]

Krijg je dan korting? Ik bedoel gaat de prijs die je betaalde voor de pre-order van de full game prijs af?
Nee, je moet gewoon een full-game aanschaffen en dus de "volle mep" betalen.

quote:
Brian schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:39:
[...]

Hoe noemt zo iets precies? Want ik kan het online nergens terugvinden.

quote:
The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:24:
[...]

Hoe noemt zo iets precies? Want ik kan het online nergens terugvinden.
CodieRaoul in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"

5 posts boven je

quote:
Dat is de pre-order kit. Dus als ik die koop krijg ik 10 dagen trial die ik nu nog kan beginnnen?
Nogal verwarend dat een preorder te gebruiken is na de launch :o

Heeft er misschien nog iemand een buddy key voor mij?? Wil hem graag eens proberen!
Alvast bedankt!

quote:
The Dud3 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:28:
[...]

Dat is de pre-order kit. Dus als ik die koop krijg ik 10 dagen trial die ik nu nog kan beginnnen?
Nogal verwarend dat een preorder te gebruiken is na de launch :o
Het was ook eerst de bedoeling dat de pre-order kits tijdens de week van de launch niet meer geldig waren. Wij hebben echter besloten om de geldigheid van de pre-order kits met nog 8 weken te verlengen vanaf de dag van release vanwege de grote vraag hierna.

quote:
Stronkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 06:48:
Ze zijn ondertussen bezig de economie te belanseren. Zodat het betaalbaar word voor ons allemaal...
Vele klachten zijn er gekomen dat mensen als ze level 30 of hoger zijn dat ze geen quest meer solo kunnen doen.. Eh Dat is de bedoeling.. Het is een spel met de bedoeling dat je samenspeeld in Fellowships enzo doende hoger gaat komen...

Wat voor zin heeft het om zo snel mogelijk alle quests te doen lvl 50 te zijn en dan rond te gaan kijken..
Kijk nu rond... Lees de quests goed, geniet van de omgeving. Geniet van de Ingame Jokes.. Geniet van de samenhang van de quests die je kunt doen. Volg de verhaal lijn. Doe de epic quests wanneer je er aan toe bent.. kom op he. Ik zie nu al zo veel mensen level 30 gepasseerd zijn en lopen schreeuwen .. Ik zoek blablabka voor book 3..... Kom op he.. Volg het verhaal have fun. En tegen de tijd dat je goed bezig bent is het juni en komen er gelijk nieuwe delen aan.. Mijn doel is pas tegen july lvl 50 te halen..
Ach iedereen beleefd het spel op zijn eigen manier. Geloof dat ze pas in een laat stadium hebben besloten dat je lotro solo tot het einde kan halen.
quote:
Stronkie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 06:48:

Ik vermaak me prima... En ook al die mensen die hun professions zo snel mogelijk willen masteren...

De quests die je moet doen zijn voor level 30 en hoger.. Het spel verwacht pas dat je dat level bent als je expert cook bent (noem maar een voorbeeld) Ga dan niet klagen dat het moeilijk is hoger te komen in je profession omdat je een profession quest niet op kunt lossen...
Je kan wel zonder te levelen goed worden in je profession, alleen zul je goed moeten samenwerken. Dus verzamelaars die een hoog level hebben en je kunnen meenemen en beschermen terwijl je je crafting quests doet.

Shuttle st20g5

buddy key zou hier ook welkom zijn :)

Ik heb nu mn pc geupgrade omdat ik het op mn vorige gewoon niet leuk vond spelen, ik kan me er gigantisch aan storen als ik teveel aan grafische pracht moet inleveren, met als gevolg dat ik het spel te hoog instel en het voor geen meter meer draait. Dus ik had bewust gewacht op mn upgrade, maar nu zit ik wel zonder geld tot het eind van de maand :D

DarkShadow wijzigde dit bericht 04-05-2007 10:29 (82%)

quote:
FunkyTrip schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Het is alleen een vloekwoord omdat iedereen dondersgoed weet dat LOTR nog lang niet is waar WoW nu is. De graphics zijn beter. De lore is beter, maar de dingen die een MMORPG echt een lange levensduur geeft zoals diversiteit in classes en vooral de user interface en alle kleine dingetjes die het leven van een speler veraangenamen zijn in WoW al een stuk verder geevolueerd.

Combat in LOTR is een stap terug vergeleken veel andere MMORPGs omdat het dankzij het queue systeem en mindere animaties nogal houterig overkomt en zeker niet 'on the spot'. Je bent meer buttons aan het mashen en na een paar seconden zie je pas je skill uitgevoerd worden.

Zal ongetwijfeld nog verbeteren, maar ik weet 100% zeker dat de overgrote meerderheid LOTR speelt omdat het ANDERS is en NIEUW en niet omdat het daadwerkelijk beter is dan WoW, want een echt kritisch en objectief persoon kan niet anders concluderen dat het (nog!) niet zo is.

Ik heb EQ gespeeld, SWG, Eve,Anarchy online, WoW, LOTR, Horizons en geloof me. Geen spel heeft een betere GUI en game 'smoothness' dan WoW. Probeer dat te benaderen, voeg er LOTR graphics aan toe en een interessant class/race/skill systeem en je hebt een perfect MMORPG.
Zo zie ik het ook, LOTR heeft als voordeel dat het een gigantische franchise is en de game is niet slecht gestart. Maar als ze de verbeteringen niet doorvoeren dan is het finito voor LOTR. Ik vind WoW leuk maar de endgame heeft me net wat teveel tijd gekost en ik ben ook wel toe aan een andere scenery. LOTR moet niet WoW worden, maar kan er wel veel van leren.
Weet iemand of er een nederlands talige Kinship is op de server Evernight ?
Ik en een maat van mij zouden dan graag lid willen worden. Mocht het niet zo zijn kunnen we mischien met een groepje er 1 oprichten.

quote:
bsgmartin schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:53:
Weet iemand of er een nederlands talige Kinship is op de server Evernight ?
Ik en een maat van mij zouden dan graag lid willen worden. Mocht het niet zo zijn kunnen we mischien met een groepje er 1 oprichten.
Ja zeker. Ik zit zelf in from Dutch till Dawn op Evernight. NL Kinship met behoorlijk wat members en een lifespan van 5.

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Community Person

Hoe zit het eigenlijk met de betaal mogelijkheden, welke zijn er allemaal?

quote:
cadamink schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:12:
[...]Ja zeker. Ik zit zelf in from Dutch till Dawn op Evernight. NL Kinship met behoorlijk wat members en een lifespan van 5.
Kewl.... Zou er gaag lid van willen worden.. Ben vanvond wel weer online.. Ingame name = Suzzana

Is er geen geen demo of 10 dagen probeer account/code ofzo?

Intel C2D E8400 - 2GB OCZ DDR2 800MHz - Sapphire Radeon HD 4870 512MB GDDR5 PCIe - Gigabyte EP35-DS3R - 2x Hitachi 500GB Sata2 - SoundBlaster X-Fi XtremeMusic - LiteOn DVD/RW- LiteOn DVD-ROM - Hiper Type R 580Watt

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
Daantje20 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:31:
Is er geen geen demo of 10 dagen probeer account/code ofzo?
Kwam hierboven reeds meermaals aan bod. Lees de thread even door (desnoods zoek je even op 'trial'), en zelfs op deze pagina.

Het antwoord op jouw vraag is: neen, gaat niet, uitgesloten, zeer jammer }:O ;)

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

Ter informatie, als je alleen een (buddy) key hebt maar geen dvd met de client erop, dan kan je deze hier downloaden
de client: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/v1.12/
patches: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/patches/

Er zit alleen één foutje in de client en dat is het bestand TurbineLauncher.exe.config.
Open het bestand en verwijder de inhoud, voeg hier in de plaats het volgende toe:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true"/>
<startup>
<requiredRuntime version="V1.1.4322" safemode="true"/>
<supportedRuntime version="V1.1.4322" />
</startup>
<appSettings>
<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />
<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>
<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>
<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>
<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>
</appSettings>
</configuration>

Daarna kan je het spel zichzelf verder laten updaten.

ps. als je dit in Vista wilt proberen moet je de launcher programma als administrator uitvoeren.

Mmm nog maar een keer.. Er zijn mischien bij diverse winkels nog Preorder kits te koop.. hiermee kan je nog 10 dagen spelen en deze kosten 3 euro. Zit nog wat leuke stikkers e.d. bij. Veel winkels hebben deze al uit de schappen gehaald omdat ze liever het volledige pakket verkopen aan je.

Of je moet iemand kennen die het al speeld en hem vragen om zijn Buddy code die bij het originele pakket zat. (Sorry ik heb die van mij al weggegeven) Hiermee kan je ook 10 dagen testen.

ik zou graag eens lotr willen testen als iemand nog een buddy key heeft zou t top zijn :P
ik wil niet overkomen als een begger >.> maar als je vrijgevig bent met die code ^_^ zou ik dat waarderen

Phentem lvl 7x Draenai Shaman @ Frostmane

Woef!

Vanmiddag nog lekker aan het questen geweest samen met Shadosword en Derak van de NL kinship op Snowbourn. Was wel gezellig en we hebben redelijk wat mobs geslacht al gingen we wel soms dood. Moeilijkste beest wat we zijn tegengekomen is een lvl 27 warg, die mij afslachtte en verder hebben we nog lvl 22 orc bosses vermoord. Wij waren alledrie lvl 16, naderhand waren ik en shadosword lvl 17. Dus dat ging best leuk.

Hier nog een mooie sfeerpic:

http://i16.tinypic.com/4m1zzb5.jpg

Ik en shadosword die gingen fainten 8)7

Reg. datum: 27 september 2006

HELP!
Euhm mischien is dit een domme vraag, maar hoe kan ik spelen zonder een CC nummer in te geven? Heb 45 dagen gratis(CE edition kostte geen drol :p).

Xdoos Gamertag: Postius

Region name change: EvenSwim

Zijn er mensen op Laurelin server aan het spelen. Ik zoek een kinship om wat aardige quests af te gaan.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws