Reg. datum: 12 april 2003
Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server
Ze hebben geen licentie voor het 'art' werk van de film, dus ze hebben het allemaal zelf moeten bedenken.quote:Raffuhl schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:45:
is iemand al bij de echte 'landmarks' die in de films voorkomen geweest? Zien ze er hetzelfde uit? Heeft er iemand hi-res screenies?
Shuttle st20g5
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
In bree town-hall om precies te zijn, erg fijnquote:Cthulhu schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:23:
Er is ergens een npc die je spullen repareerd voor de helft van de prijs
Ergens in Bree
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Ja en je kan er ook alles voor de halve prijs kopen. 1.1s voor een pick, erg handig als wat ore wilt processen en niet je iron of steel pick wilt gebruiken. Repair kost je dan namelijk 12s.quote:Sander1991 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:38:
[...]
In bree town-hall om precies te zijn, erg fijn
Shuttle st20g5
Imbalanced wijzigde dit bericht 02-05-2007 22:25 (12%)
"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood
Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane
P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-
Dit is gewoon pech hoor. Deze problemen zijn al enkele voorgekomen, gelukkig kan je meer spelen dan niet. Ze hebben blijkbaar behoorlijk problemen met hun login servers, als ik met niet vergis had WoW deze problemen in den beginne ook. Wellicht hebben ze dit wat onderschat, het spel blijkt namelijk wel populair te zijnquote:XtrmEend schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:25:
Ik heb steeds als ik even wil spelen problemen met inloggenOok op dit moment weer.
Darkmoon Faire [EU] Craoker - Undead Warrior
Dus stop met zoeken naar WoW vergelijkingen... Die zijn er zat.. Maar WoW draait het nu alleen maar om levelen .. OEOOEOEOEEEE ik ben level 70 en heb die Epic items... Ik vraag me af of meer dan de helft van de mensen die WoW spelen wel eens weten waar het verhaal om gaat... Ik heb voor de gein weer 30 dagen op mijn WoW account gegooid.. Had nog een gamecard liggen...quote:Legendary1983 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW
Stronkie wijzigde dit bericht 03-05-2007 06:53 (22%)
Net alsof WoW het enigste en eerste MMO is dat er is (en werkt). Je kan niet zomaar alles vergelijken met WoW. Als je nog steeds zin hebt in WoW, blijf bij WoW want elke andere MMO zal dan toch tegenvallen. Als je WoW beu bent, dan start de zoektocht naar een nieuwe thuis. Trials en buddykeys zijn dan een goede start! Je moet ook niet afgaan van reviews en ander mensen hun mening, je moet maar eens lezen hoevel cr*p er over WoW gepost wordt terwijl blijkbaar nog een hoop mensen dit spel zeer graag spelen, zelfde geldt voor andere games.quote:Legendary1983 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW
Vanaf welk lvl kan je volledige, eigen nummers spelen? Mijn minstrel - Epiphonequote:Cthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2![]()
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd![]()
123 5321 356 875 34322
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Ik heb mijn keyboard nu zo gemapt (geel=hele noten, rood=halve noten):quote:Cthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2![]()
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd![]()
123 5321 356 875 34322
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius