Gathering of Tweakers

Quicksearch
is iemand al bij de echte 'landmarks' die in de films voorkomen geweest? Zien ze er hetzelfde uit? Heeft er iemand hi-res screenies?

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

quote:
Raffuhl schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:45:
is iemand al bij de echte 'landmarks' die in de films voorkomen geweest? Zien ze er hetzelfde uit? Heeft er iemand hi-res screenies?
Ze hebben geen licentie voor het 'art' werk van de film, dus ze hebben het allemaal zelf moeten bedenken.

Ben op bezoek geweest in Bag End, alleen was Frodo niet thuis 8)

Shuttle st20g5

Carpe Noctem

Er is ergens een npc die je spullen repareerd voor de helft van de prijs ;)
Ergens in Bree

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

iPod Touch Eigenaar

quote:
Cthulhu schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:23:
Er is ergens een npc die je spullen repareerd voor de helft van de prijs ;)
Ergens in Bree
In bree town-hall om precies te zijn, erg fijn _/-\o_

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

!Beginning

hmm, ben nu level 14 (champion) en heb nog nooit mijn spullen gerepareerd. Alleen mijn mining pick heb ik een paar keer moeten repareren, maar verder niks. Misschien dat het nog komt?

Vind het overgens een erg goed spel. Zeer mooie omgeving, goeie quests. Ben nog geen 'camp-een-eeuwigheid-totdat-eindelijk-het-goede-questitem-dropt' quests tegen gekomen gelukkig. (Vind ik altijd erg frusterend).

Dat hele 'deed' systeem vind ik ook erg goed gedaan. Geeft toch weer een extra mogelijkheid om je character te verbeteren.
quote:
Sander1991 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:38:
[...]

In bree town-hall om precies te zijn, erg fijn _/-\o_
Ja en je kan er ook alles voor de halve prijs kopen. 1.1s voor een pick, erg handig als wat ore wilt processen en niet je iron of steel pick wilt gebruiken. Repair kost je dan namelijk 12s.

Shuttle st20g5

patch notes van vandaag:

LOTRO Patch Notes – 2nd May, 2007

Economy/Crafting:

* Item damage upon defeat will no longer occur until the player reaches level 10. Once you hit level 10 all bets are off, but you get a free ride 'til then! Keep in mind that item wear still occurs during combat.
* The repair cost has been lowered on some uncommon/rare jewellery, weapons, shields, and clothing.
* Signature, Elite, and Boss monsters drop more money.
* Pipeweed seed processing recipes now only give out 1 seed instead of 3, like they were always supposed to. (Farmers, please drop the pitchforks! There are changes coming to better your plight. More details to follow.)

Quests:

* Fixed a problem in the "A Road Through the Dark" instance that was causing the second door in the instance to sometimes not open.
* Fixed problems with NPCs that had a ring but would not interact with the player. Constable Bolger, Jolly Smallburrow, Isembard Took and The Lynx Mother should all be fixed by this.

Miscellaneous:

* For Windows Vista users, Texture Detail is now set to High when overall graphics settings are set to Very High or Ultra High. Previously (and still true for non-Vista machines), these graphics settings would set Texture Detail to very high. People will still be able to manually set their Texture Detail to Very High, but it won't ever default that high on Vista.

Europe-specific:

* The NPC Nási (which when translated was Nazi in French) is now named Morór.

Known Issues

* Quest - The Oathbreakers - The Oath-Breaker Captain will get reset if you log off during combat. You will not be able to complete the quest if you do this.

Een paar vraagjes:
Is er iemand die mij een trial key kan toesturen? 45 euro is voor mij net teveel van het goede voor iets wat ik niet goed ken (helaas het hele beta gebeuren gemist). email: ndasilen@xs4all.nl
ik update deze post als ik een key heb.

Volgende vraag:
Hoe zit het met de roleplay in dit spel? ik las dat er een aparte RP server was opgezet, iemand al ervaringen van zowel normale als RP server?

bedankt!

Imbalanced wijzigde dit bericht 02-05-2007 22:25 (12%)

* The NPC Nási (which when translated was Nazi in French) is now named Morór.

:D

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

Reg. datum: 26 november 2004

Iemand ook bij Bartsmit.com online besteld?
Er staat dat je 2 extra in-game items (naast de 2 standaard cape's) bij krijgt maar heb die nog steeds niet ontvangen. Krijg een zwak antwoord dat ik mijn spam folder moet checken :(

Quad Core P200MMX + Nitro

Lol dus waar je eigenlijk de CE voor neemt zit er al niet meer in of is veranderd :P
Agja Code Masters dan krijg je dat :P staat jullie nog veel meer te wachten ..
Heb RF online en D&D Online gespeeld bijde games zijn na "kassa!" op zolder gezet slechte support, server downtimes, alle chars maar op 1 server gezet omdat toch bijna niemand het speeld :P

P5K Vanilla (Bios 603) / x3220 @ 9x333 1.24Volt / pc5400 Geil Ultra @ 667 3.3.3.8 / Stock Koeler / OCZ StelthXtreme / X1950Pro 512Mb / Antec 900 -= EA. It's in the game. And if it isn't, we'll charge you for it later. =-

Ik heb steeds als ik even wil spelen problemen met inloggen :( Ook op dit moment weer.

quote:
XtrmEend schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:25:
Ik heb steeds als ik even wil spelen problemen met inloggen :( Ook op dit moment weer.
Dit is gewoon pech hoor. Deze problemen zijn al enkele voorgekomen, gelukkig kan je meer spelen dan niet. Ze hebben blijkbaar behoorlijk problemen met hun login servers, als ik met niet vergis had WoW deze problemen in den beginne ook. Wellicht hebben ze dit wat onderschat, het spel blijkt namelijk wel populair te zijn :)

Wat screenshots op 1680x1050 met alles max (Ultra High settings)

Poisoned: Plaatje op imageshack (popups!)

Buff: Plaatje op imageshack (popups!)

Close Up: Plaatje op imageshack (popups!)

NPC: Plaatje op imageshack (popups!)

Ach ja m'n Dwarfje is niet zo fotogeniek, maar hopelijk hebben sommigen hier wat aan ;)
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW O-)

Darkmoon Faire [EU] Craoker - Undead Warrior

Where wind is Trouble

Lols Ik word eigenlijk niet goed van al die vergelijkingen met WoW..... Het is gewoon simpel.. Probeer het spel.. Bevalt het je blijf het spelen zo niet ga dan terug naar WoW.

Al die dingen die codemasters nu doormaken lijken allemaal zo slecht.. Maar Idd . WoW had deze problemen in het begin ook.. Volgens inside info op de side van codemaster is de game nu al een succes. Heel veel mensen hebben de beta gespeeld. Heel veel mensen de preorder. En nu het spel uit is hebben ze nog meer mensen weten te trekken..

Ze zijn ondertussen bezig de economie te belanseren. Zodat het betaalbaar word voor ons allemaal...
Vele klachten zijn er gekomen dat mensen als ze level 30 of hoger zijn dat ze geen quest meer solo kunnen doen.. Eh Dat is de bedoeling.. Het is een spel met de bedoeling dat je samenspeeld in Fellowships enzo doende hoger gaat komen...

Wat voor zin heeft het om zo snel mogelijk alle quests te doen lvl 50 te zijn en dan rond te gaan kijken..
Kijk nu rond... Lees de quests goed, geniet van de omgeving. Geniet van de Ingame Jokes.. Geniet van de samenhang van de quests die je kunt doen. Volg de verhaal lijn. Doe de epic quests wanneer je er aan toe bent.. kom op he. Ik zie nu al zo veel mensen level 30 gepasseerd zijn en lopen schreeuwen .. Ik zoek blablabka voor book 3..... Kom op he.. Volg het verhaal have fun. En tegen de tijd dat je goed bezig bent is het juni en komen er gelijk nieuwe delen aan.. Mijn doel is pas tegen july lvl 50 te halen..

Ik vermaak me prima... En ook al die mensen die hun professions zo snel mogelijk willen masteren...

De quests die je moet doen zijn voor level 30 en hoger.. Het spel verwacht pas dat je dat level bent als je expert cook bent (noem maar een voorbeeld) Ga dan niet klagen dat het moeilijk is hoger te komen in je profession omdat je een profession quest niet op kunt lossen...

Heb geduld... Zodra de nasty dingen eruit zijn en alles draait stabiel . Dan zal de economie ook beter zijn en heb je altijd wat te doen (mits je dus niet als een bezetende level 50 wil worden )
quote:
Legendary1983 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
kheb al die pages hier doorgelezen, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken wat dit spel nou onderscheid van WoW???? op de graphics na dan, verder qua UI lijkt het verdomd veel op WoW O-)
Dus stop met zoeken naar WoW vergelijkingen... Die zijn er zat.. Maar WoW draait het nu alleen maar om levelen .. OEOOEOEOEEEE ik ben level 70 en heb die Epic items... Ik vraag me af of meer dan de helft van de mensen die WoW spelen wel eens weten waar het verhaal om gaat... Ik heb voor de gein weer 30 dagen op mijn WoW account gegooid.. Had nog een gamecard liggen...

True , Interface is beter, Battle skills etc zijn beter.. Maaaaar kom op heee. Wat cartoonisch.. wat een gefoces op Level........

Wacht maar over een jaartje. Dan kicked LOTR (mits ze dingen aanpassen die de community vraagt) Wow's ass.....

Voordeel van LOTR is dat ze nu alle goede dingen die werken bij Silkroad, WoW en Guildwars kunnen implementeren... En zo doende een betere game er uit kunnen halen....

<end of WoW vergelijk> (voor altijd hoop ik, WoW is een vloekwoord geworden in LOTR OCC chat)

Stronkie wijzigde dit bericht 03-05-2007 06:53 (22%)

quote:
Legendary1983 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:54:
Net alsof WoW het enigste en eerste MMO is dat er is (en werkt). Je kan niet zomaar alles vergelijken met WoW. Als je nog steeds zin hebt in WoW, blijf bij WoW want elke andere MMO zal dan toch tegenvallen. Als je WoW beu bent, dan start de zoektocht naar een nieuwe thuis. Trials en buddykeys zijn dan een goede start! Je moet ook niet afgaan van reviews en ander mensen hun mening, je moet maar eens lezen hoevel cr*p er over WoW gepost wordt terwijl blijkbaar nog een hoop mensen dit spel zeer graag spelen, zelfde geldt voor andere games.
Een ding over LOTRO kan ik je wel zeggen, dit spel is gebaseerd op een zeer uitgebreide lore, als je voor dit soort dingen bent, dan ga je 't spel graag spelen.

Where wind is Trouble

Amen :)////////\\\\\\\. Niet zo druk nu op de server.. Maarja komt nog wel

Als iemand aan trial voor me heeft, heel graag, coenen -at- gmail.com . Ben wel erg benieuwd naar deze game nu...

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
Cthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2 _/-\o_
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd :D
123 5321 356 875 34322
Vanaf welk lvl kan je volledige, eigen nummers spelen? Mijn minstrel - Epiphone :P , Eldar - kan maar 1 toon spelen. Is het luit spelen klassegebonden (minstrel)?

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

Where wind is Trouble

lvl 5 kun je alle traits of skils kopen, maar zodra je een instrument gekocht heb kun je al spelen met de /music command

Carpe Noctem

Minstrel is de enige class die alle instrumenten kan bespelen

Funky vidi vici!

quote:
Cthulhu schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:49:
Hey, deel2 _/-\o_
Gister weer ff nummers gespeeld op mn lute, dat is echt cool
Nieuw nummer geleerd :D
123 5321 356 875 34322
Ik heb mijn keyboard nu zo gemapt (geel=hele noten, rood=halve noten):

http://img246.imageshack.us/img246/3095/keyboardwu6.jpg

Doe dat en speel vervolgens dit:

IIITYRT PPPIOUI IIITYRTT PPPIOUII

chorus:
OP[[[[][PO OP[[[[][PO P[]]]]\][POP[ OP[[[[][PO IOPPPP[POI UIOOOOPOIU UIO

dan gaan alle Hobbits dansen _/-\o_

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Carpe Noctem

Heb het ook anders ingeddeld
Bij mij staan ze op 1-8, Q-I, A-K

Is het nog mogelijk dit spel uit te testen alvorens tot aankoop over te gaan?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws